Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

Scheduled Pinned Locked Moved תכניות מוזיקה
4.2k Posts 285 Posters 772.8k Views 34 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • ישי עמארי ישי עמאר

    @שמעון-h לא מחייב יותר סגנונות אולי יותר חדשני כזה
    אבל גם אם הוא יותר טוב זה לא אומר שהם לא טובים!

    ש Offline
    ש Offline
    שמעון h
    wrote on last edited by
    #2381

    @ישי-עמאר
    לא אמרתי שהם לא טובים ר
    כן אמרתי שהם שופטים כפי מה שהם מכירים לפחות בורשטיין וזה שיושב ליד אילסון לא זוכר את שמו

    ישי עמארי 1 Reply Last reply
    0
    • yossefiY yossefi

      @שמעון-h נכון
      בורשטיין בכלל "לא מבין במוזיקה הזאת. צהוב"
      בשביל מה לקחו שופטים כאלה שישפטו את כללללללללל המוזיקהההההההה

      ישי עמארי Offline
      ישי עמארי Offline
      ישי עמאר
      wrote on last edited by
      #2382

      @yossefi חחחחח נכון אבל עדיין צריכים איזה
      אחד שכן יבין במוזיקה חסידית אותנטית

      1 Reply Last reply
      0
      • ש שמעון h

        @ישי-עמאר
        לא אמרתי שהם לא טובים ר
        כן אמרתי שהם שופטים כפי מה שהם מכירים לפחות בורשטיין וזה שיושב ליד אילסון לא זוכר את שמו

        ישי עמארי Offline
        ישי עמארי Offline
        ישי עמאר
        wrote on last edited by
        #2383

        @שמעון-h אלי פרידמן יושב לידו והוא דוקא מבין ממש טוב {כך זה נראה לפחות}
        וחוץ מזה צריך כל שופט כי כל שופט שם מבין בסגנון שונה שאולי האחרים
        לא מבינים בו....

        yossefiY 1 Reply Last reply
        0
        • yossefiY yossefi

          @שמעון-h נכון
          בורשטיין בכלל "לא מבין במוזיקה הזאת. צהוב"
          בשביל מה לקחו שופטים כאלה שישפטו את כללללללללל המוזיקהההההההה

          S Offline
          S Offline
          shoval
          wrote on last edited by
          #2384

          @yossefi צודק, אני לא יכולה לסבול את זה שהם פוטרים ת'עצמם משפיטה עם הכפתור הצהוב.
          יש מקרים שצריך אותו אבל הם לוחצים עליו בהגזמה.
          ושטוקר מזרז את השופטים שיקצרו בדברים, ופשוט יצביעו -זה גם מקומם אותי. כי מה שיוצא זה שעל ביצוע שבן אדם כ"כ טרח עליו אין לו אפילו חוות דעת מספקת מצד השופטים.

          ישי עמארי 1 Reply Last reply
          0
          • ישי עמארי ישי עמאר

            @שמעון-h אלי פרידמן יושב לידו והוא דוקא מבין ממש טוב {כך זה נראה לפחות}
            וחוץ מזה צריך כל שופט כי כל שופט שם מבין בסגנון שונה שאולי האחרים
            לא מבינים בו....

            yossefiY Offline
            yossefiY Offline
            yossefi
            wrote on last edited by
            #2385

            @ישי-עמאר אני חולק עליך ובגדול
            אלי פרידמן יושב ליד אילסון וכל משפט שני מעתיק ממנו
            וזה לא נוגד את רמת המקצועיות שיש לפרידמן אבל צריך לקחת את זה בפרופורציות

            S ישי עמארי 2 Replies Last reply
            3
            • yossefiY yossefi

              @ישי-עמאר אני חולק עליך ובגדול
              אלי פרידמן יושב ליד אילסון וכל משפט שני מעתיק ממנו
              וזה לא נוגד את רמת המקצועיות שיש לפרידמן אבל צריך לקחת את זה בפרופורציות

              S Offline
              S Offline
              shoval
              wrote on last edited by
              #2386

              @yossefi אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

              @ישי-עמאר אני חולק עליך ובגדול
              אלי פרידמן יושב ליד אילסון וכל משפט שני מעתיק ממנו
              וזה לא נוגד את רמת המקצועיות שיש לפרידמן אבל צריך לקחת את זה בפרופורציות

              כל מילה מיותרת!

              yossefiY 1 Reply Last reply
              0
              • yossefiY yossefi

                @ישי-עמאר אני חולק עליך ובגדול
                אלי פרידמן יושב ליד אילסון וכל משפט שני מעתיק ממנו
                וזה לא נוגד את רמת המקצועיות שיש לפרידמן אבל צריך לקחת את זה בפרופורציות

                ישי עמארי Offline
                ישי עמארי Offline
                ישי עמאר
                wrote on last edited by
                #2387

                @yossefi נכון אבל גם לפרידמן יש דעות!!!

                1 Reply Last reply
                0
                • S shoval

                  @yossefi צודק, אני לא יכולה לסבול את זה שהם פוטרים ת'עצמם משפיטה עם הכפתור הצהוב.
                  יש מקרים שצריך אותו אבל הם לוחצים עליו בהגזמה.
                  ושטוקר מזרז את השופטים שיקצרו בדברים, ופשוט יצביעו -זה גם מקומם אותי. כי מה שיוצא זה שעל ביצוע שבן אדם כ"כ טרח עליו אין לו אפילו חוות דעת מספקת מצד השופטים.

                  ישי עמארי Offline
                  ישי עמארי Offline
                  ישי עמאר
                  wrote on last edited by
                  #2388

                  @shoval שהם לא נותנים דעה ותגובה על הביצוע
                  שעבדת עליו הרבה זה מעצבן😡
                  אבל תחשבי אם את היית שופטת אחלה שיטה אם אין לך כח לחשוב😆

                  ש S 2 Replies Last reply
                  0
                  • ישי עמארי ישי עמאר

                    @shoval שהם לא נותנים דעה ותגובה על הביצוע
                    שעבדת עליו הרבה זה מעצבן😡
                    אבל תחשבי אם את היית שופטת אחלה שיטה אם אין לך כח לחשוב😆

                    ש Offline
                    ש Offline
                    שמעון h
                    wrote on last edited by
                    #2389

                    @ישי-עמאר
                    סתם כל התכנית הזאת משעממת חוץ מהסיפורים😜

                    1 Reply Last reply
                    1
                    • S shoval

                      @yossefi אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                      @ישי-עמאר אני חולק עליך ובגדול
                      אלי פרידמן יושב ליד אילסון וכל משפט שני מעתיק ממנו
                      וזה לא נוגד את רמת המקצועיות שיש לפרידמן אבל צריך לקחת את זה בפרופורציות

                      כל מילה מיותרת!

                      yossefiY Offline
                      yossefiY Offline
                      yossefi
                      wrote on last edited by yossefi
                      #2390

                      @shoval לטוב או למוטב?
                      זאת אומרת אתה מסכים איתי או חולק אלי?

                      S 1 Reply Last reply
                      0
                      • ישי עמארי ישי עמאר

                        @shoval שהם לא נותנים דעה ותגובה על הביצוע
                        שעבדת עליו הרבה זה מעצבן😡
                        אבל תחשבי אם את היית שופטת אחלה שיטה אם אין לך כח לחשוב😆

                        S Offline
                        S Offline
                        shoval
                        wrote on last edited by
                        #2391

                        @ישי-עמאר חחחחח אם לא הייתי יודעת מה לומר על ביצוע מסויים- בתור שופטת, כנראה שזה היה פתרון מעולה! (הבעיה היא שתמיד יש לי מה לומר...)
                        בכל מקרה זה התפקיד שלהם, והם צריכים לבצע אותו כמו שצריך.
                        כיף שארהל'ה סאמט הצטרף הוא שופט לעניין!!!

                        ישי עמארי ויוושו א 3 Replies Last reply
                        0
                        • yossefiY yossefi

                          @shoval לטוב או למוטב?
                          זאת אומרת אתה מסכים איתי או חולק אלי?

                          S Offline
                          S Offline
                          shoval
                          wrote on last edited by
                          #2392

                          @yossefi כמובן שהתכוונתי באופן חיובי (לייקתי לך)

                          yossefiY 1 Reply Last reply
                          1
                          • S shoval

                            @yossefi כמובן שהתכוונתי באופן חיובי (לייקתי לך)

                            yossefiY Offline
                            yossefiY Offline
                            yossefi
                            wrote on last edited by
                            #2393

                            @shoval אאא👏 👏 👏

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • S shoval

                              @ישי-עמאר חחחחח אם לא הייתי יודעת מה לומר על ביצוע מסויים- בתור שופטת, כנראה שזה היה פתרון מעולה! (הבעיה היא שתמיד יש לי מה לומר...)
                              בכל מקרה זה התפקיד שלהם, והם צריכים לבצע אותו כמו שצריך.
                              כיף שארהל'ה סאמט הצטרף הוא שופט לעניין!!!

                              ישי עמארי Offline
                              ישי עמארי Offline
                              ישי עמאר
                              wrote on last edited by
                              #2394

                              @shoval ארהל'ה סמעט
                              את מתכוונת אולי פיני איינורהן

                              S 1 Reply Last reply
                              0
                              • yossefiY Offline
                                yossefiY Offline
                                yossefi
                                wrote on last edited by
                                #2395

                                תכלס אני חושב שמכל התיזמורות יוסף דוד הכי תיפקד ועשה תעבודה אשריו!!!

                                ואם אתה פה אז אשריך!!!!!!

                                ישי עמארי 1 Reply Last reply
                                0
                                • S shoval

                                  @ישי-עמאר חחחחח אם לא הייתי יודעת מה לומר על ביצוע מסויים- בתור שופטת, כנראה שזה היה פתרון מעולה! (הבעיה היא שתמיד יש לי מה לומר...)
                                  בכל מקרה זה התפקיד שלהם, והם צריכים לבצע אותו כמו שצריך.
                                  כיף שארהל'ה סאמט הצטרף הוא שופט לעניין!!!

                                  ויוושו Offline
                                  ויוושו Offline
                                  ויווש
                                  משתמש ותיק
                                  wrote on last edited by
                                  #2396

                                  @shoval יותר נכון פיני איינהורן.אבל לא נראה לי שהוא יישאר כי כל שבוע הם מביאים שופט אורח אחר

                                  "ללב שלנו אין הנחות😞
                                  אין מבצעים❌
                                  ואם שברת💔שילמת!"💰

                                  S ישי עמארי 2 Replies Last reply
                                  0
                                  • ישי עמארי ישי עמאר

                                    @shoval ארהל'ה סמעט
                                    את מתכוונת אולי פיני איינורהן

                                    S Offline
                                    S Offline
                                    shoval
                                    wrote on last edited by
                                    #2397

                                    @ישי-עמאר 😄 כן...

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • ויוושו ויווש

                                      @shoval יותר נכון פיני איינהורן.אבל לא נראה לי שהוא יישאר כי כל שבוע הם מביאים שופט אורח אחר

                                      S Offline
                                      S Offline
                                      shoval
                                      wrote on last edited by
                                      #2398
                                      This post is deleted!
                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • ויוושו ויווש

                                        @shoval יותר נכון פיני איינהורן.אבל לא נראה לי שהוא יישאר כי כל שבוע הם מביאים שופט אורח אחר

                                        ישי עמארי Offline
                                        ישי עמארי Offline
                                        ישי עמאר
                                        wrote on last edited by
                                        #2399

                                        @ויווש ברור שלא זה שופטים שמשתנים כל שבוע
                                        אבל אולי הוא יהיה עוד פעם כמו דור אסרף

                                        1 Reply Last reply
                                        1
                                        • yossefiY yossefi

                                          תכלס אני חושב שמכל התיזמורות יוסף דוד הכי תיפקד ועשה תעבודה אשריו!!!

                                          ואם אתה פה אז אשריך!!!!!!

                                          ישי עמארי Offline
                                          ישי עמארי Offline
                                          ישי עמאר
                                          wrote on last edited by
                                          #2400

                                          @yossefi הוא באמת עשה עבודה טובה
                                          אבל אולי צריכים לשפר קצת את העבודת צוות שלהם לדעתי
                                          אחרי הכל הם חדשים...

                                          yossefiY 1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול