Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

Scheduled Pinned Locked Moved תכניות מוזיקה
4.2k Posts 285 Posters 774.5k Views 34 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • אני ואניא אני ואני

    @שריתוש אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

    @כוכבים-נופלים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

    מה אם ההוא שנגן על מזלגות הוא לא יהיה
    פרש??

    @כוכבים-נופלים תכלס אני חושבת שהוא הכי מאסטרו אני כל פרק מחדש מחכה לראות את זה שוב

    מה מאסטרו בזה ?
    הוא מנגן על כלי שמנגנים בו ? לא נראה לי!

    כ Offline
    כ Offline
    כוכבים נופלים
    wrote on last edited by כוכבים נופלים
    #2421

    @אני-ואני אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

    @שריתוש אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

    @כוכבים-נופלים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

    מה אם ההוא שנגן על מזלגות הוא לא יהיה
    פרש??

    @כוכבים-נופלים תכלס אני חושבת שהוא הכי מאסטרו אני כל פרק מחדש מחכה לראות את זה שוב

    מה מאסטרו בזה ?
    הוא מנגן על כלי שמנגנים בו ? לא נראה לי!

    אני אישית לא חושב שהוא המאסטרו שם אבל זה כל היחודיות שלו שהוא מצליח לנגן אפילו על כפיות
    תקשיבי לשופטי

    אני ואניא 1 Reply Last reply
    0
    • כ כוכבים נופלים

      @אני-ואני אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

      @שריתוש אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

      @כוכבים-נופלים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

      מה אם ההוא שנגן על מזלגות הוא לא יהיה
      פרש??

      @כוכבים-נופלים תכלס אני חושבת שהוא הכי מאסטרו אני כל פרק מחדש מחכה לראות את זה שוב

      מה מאסטרו בזה ?
      הוא מנגן על כלי שמנגנים בו ? לא נראה לי!

      אני אישית לא חושב שהוא המאסטרו שם אבל זה כל היחודיות שלו שהוא מצליח לנגן אפילו על כפיות
      תקשיבי לשופטי

      אני ואניא Offline
      אני ואניא Offline
      אני ואני
      wrote on last edited by
      #2422

      @כוכבים-נופלים התחרות היא המאסטרו ואם הוא לא המאסטרו אז אין סיבה שזה יהיה בתוכנית הזו

      אני בן

      כ 1 Reply Last reply
      0
      • אני ואניא אני ואני

        @כוכבים-נופלים התחרות היא המאסטרו ואם הוא לא המאסטרו אז אין סיבה שזה יהיה בתוכנית הזו

        אני בן

        כ Offline
        כ Offline
        כוכבים נופלים
        wrote on last edited by
        #2423

        @אני-ואני אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

        @כוכבים-נופלים התחרות היא המאסטרו ואם הוא לא המאסטרו אז אין סיבה שזה יהיה בתוכנית הזו

        אני בן

        דבר ראשון סליחה דבר שני תכלס תראה שהוא כן מפיק צלילים ומנגינות מהכפיות ואנשים כמו קובי סלע או https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%A8%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A9 חושבים שרק הוא המאסטרו כי סתם ללמוד גיטרה או שילד יבוא לשיר זה לא חוכמה אבל זה דבר שקשה לעשות
        ודרך אגב מה איתו באמת פרש?

        אילן פא 1 Reply Last reply
        0
        • כ כוכבים נופלים

          @אני-ואני אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

          @כוכבים-נופלים התחרות היא המאסטרו ואם הוא לא המאסטרו אז אין סיבה שזה יהיה בתוכנית הזו

          אני בן

          דבר ראשון סליחה דבר שני תכלס תראה שהוא כן מפיק צלילים ומנגינות מהכפיות ואנשים כמו קובי סלע או https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%A8%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A9 חושבים שרק הוא המאסטרו כי סתם ללמוד גיטרה או שילד יבוא לשיר זה לא חוכמה אבל זה דבר שקשה לעשות
          ודרך אגב מה איתו באמת פרש?

          אילן פא Offline
          אילן פא Offline
          אילן פ
          wrote on last edited by
          #2424

          @כוכבים-נופלים
          נראה לי שרוצים להעלות את נגן המזלגות עם ההוא שמנגן בכל מיני כלי נשיפה מוזרים
          ולעצם עניין המאסטרו -דוקא התחברתי להסבר של https://miktzav.com/user/%D7%99%D7%95%D7%A1%D7%A3-%D7%93%D7%95%D7%93-%D7%95%D7%AA%D7%96%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%AA%D7%95
          שמאסטרו צריך להיות מישהו ברוך כישורונות עם יכולת של מנהיג --כמו דיקמן כזה
          ולא להסתפק בנגן מזלגות -- עם כל הכבוד

          1 Reply Last reply
          0
          • כ Offline
            כ Offline
            כוכבים נופלים
            wrote on last edited by כוכבים נופלים
            #2425

            קיצער המזלגות פרש או לא עדיין לא עשה ביצוע והשבוע זה רק ילדים וזהו איין עוד שלא עשו ביצוע
            ושוב אני יחזור להגיד https://miktzav.com/user/%D7%90%D7%99%D7%9C%D7%9F-%D7%A4
            שזה תלוי בטעם אני אפילו יותר בצד שלך אבל שריתוש ועוד ממלא אנשים אני יכול להבין שהם מחפשים משהו יותר מקורי ומגניב

            אילן פא ר 2 Replies Last reply
            0
            • כ כוכבים נופלים

              https://media.kcm.fm/upload/mp3/hamaestro/Hamaestro_S01E03_MQ.mp4
              דקה 53

              ר Offline
              ר Offline
              רוחלה כהן
              wrote on last edited by
              #2426

              @כוכבים-נופלים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

              https://media.kcm.fm/upload/mp3/hamaestro/Hamaestro_S01E03_MQ.mp4
              דקה 53

              איזה פרק זה? מעצבן כשזה דרך זה..

              שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
              (יובל סטופל)❣️

              כ 1 Reply Last reply
              0
              • ר רוחלה כהן

                @כוכבים-נופלים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                https://media.kcm.fm/upload/mp3/hamaestro/Hamaestro_S01E03_MQ.mp4
                דקה 53

                איזה פרק זה? מעצבן כשזה דרך זה..

                כ Offline
                כ Offline
                כוכבים נופלים
                wrote on last edited by
                #2427

                @רוחלה-כהן אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                @כוכבים-נופלים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                https://media.kcm.fm/upload/mp3/hamaestro/Hamaestro_S01E03_MQ.mp4
                דקה 53

                איזה פרק זה? מעצבן כשזה דרך זה..

                ניראה לי שלוש

                1 Reply Last reply
                0
                • כ כוכבים נופלים

                  קיצער המזלגות פרש או לא עדיין לא עשה ביצוע והשבוע זה רק ילדים וזהו איין עוד שלא עשו ביצוע
                  ושוב אני יחזור להגיד https://miktzav.com/user/%D7%90%D7%99%D7%9C%D7%9F-%D7%A4
                  שזה תלוי בטעם אני אפילו יותר בצד שלך אבל שריתוש ועוד ממלא אנשים אני יכול להבין שהם מחפשים משהו יותר מקורי ומגניב

                  אילן פא Offline
                  אילן פא Offline
                  אילן פ
                  wrote on last edited by
                  #2428

                  @כוכבים-נופלים
                  מאסטרו ילד --נו באמת 😂 😆 --

                  1 Reply Last reply
                  2
                  • כ כוכבים נופלים

                    קיצער המזלגות פרש או לא עדיין לא עשה ביצוע והשבוע זה רק ילדים וזהו איין עוד שלא עשו ביצוע
                    ושוב אני יחזור להגיד https://miktzav.com/user/%D7%90%D7%99%D7%9C%D7%9F-%D7%A4
                    שזה תלוי בטעם אני אפילו יותר בצד שלך אבל שריתוש ועוד ממלא אנשים אני יכול להבין שהם מחפשים משהו יותר מקורי ומגניב

                    ר Offline
                    ר Offline
                    רוחלה כהן
                    wrote on last edited by
                    #2429

                    @כוכבים-נופלים למה את/ה מתייג/ת קישור ולא @משתמש-שם שני אם יש-?...

                    שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                    (יובל סטופל)❣️

                    כ 1 Reply Last reply
                    0
                    • ר רוחלה כהן

                      @כוכבים-נופלים למה את/ה מתייג/ת קישור ולא @משתמש-שם שני אם יש-?...

                      כ Offline
                      כ Offline
                      כוכבים נופלים
                      wrote on last edited by
                      #2430

                      @רוחלה-כהן אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                      @כוכבים-נופלים למה את/ה מתייג/ת קישור ולא @משתמש-שם שני אם יש-?...

                      מה לא הבנתי
                      דרך אגב אתה

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • אני ואניא Offline
                        אני ואניא Offline
                        אני ואני
                        wrote on last edited by אני ואני
                        #2431

                        @כוכבים-נופלים זה שקובי סלע חושב שהוא מאסטרו זה לא אומר כלום וכמו ש @אילן-פ אמר
                        המושג מאסטרו זה אחד שמבין בכל עניני המוזיקה כמו-יואלי דיקמן ,דודי קאליש, מונה רוזנבלום וכאלה
                        ולא כל זמר הוא נקרא מאסטרו חוץ מזה תשאל את כל המתמודדים שאלה במוזיקה בא נראה אם הם יודעים לענות לך ☺ !!!
                        אגב לא צריך להביא קישור של משתמש אלא לתייג כך @ ואז את השם כמו למשל @אני-ואני

                        1 Reply Last reply
                        1
                        • כ Offline
                          כ Offline
                          כולם אוהבים אותי
                          wrote on last edited by
                          #2432

                          יש היום?

                          yossefiY 1 Reply Last reply
                          0
                          • כ כולם אוהבים אותי

                            יש היום?

                            yossefiY Offline
                            yossefiY Offline
                            yossefi
                            wrote on last edited by
                            #2433

                            @כולם-אוהבים-אותי כן בוודאי
                            מחכים!!!!

                            כ 1 Reply Last reply
                            1
                            • yossefiY yossefi

                              @כולם-אוהבים-אותי כן בוודאי
                              מחכים!!!!

                              כ Offline
                              כ Offline
                              כולם אוהבים אותי
                              wrote on last edited by
                              #2434

                              @yossefi מה יש היום?

                              yossefiY 1 Reply Last reply
                              0
                              • כ כולם אוהבים אותי

                                @yossefi מה יש היום?

                                yossefiY Offline
                                yossefiY Offline
                                yossefi
                                wrote on last edited by
                                #2435

                                @כולם-אוהבים-אותי המאסטרו...

                                כ 1 Reply Last reply
                                0
                                • yossefiY yossefi

                                  @כולם-אוהבים-אותי המאסטרו...

                                  כ Offline
                                  כ Offline
                                  כולם אוהבים אותי
                                  wrote on last edited by
                                  #2436

                                  @yossefi כן התכוונתי מה הולכים לשדר היום..

                                  yossefiY 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • כ כולם אוהבים אותי

                                    @yossefi כן התכוונתי מה הולכים לשדר היום..

                                    yossefiY Offline
                                    yossefiY Offline
                                    yossefi
                                    wrote on last edited by
                                    #2437

                                    @כולם-אוהבים-אותי אאא בשעה 11

                                    כ 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • yossefiY yossefi

                                      @כולם-אוהבים-אותי אאא בשעה 11

                                      כ Offline
                                      כ Offline
                                      כולם אוהבים אותי
                                      wrote on last edited by
                                      #2438

                                      @yossefi יש מתחרים חדשים עדיין?

                                      yossefiY 1 Reply Last reply
                                      0
                                      • כ כולם אוהבים אותי

                                        @yossefi יש מתחרים חדשים עדיין?

                                        yossefiY Offline
                                        yossefiY Offline
                                        yossefi
                                        wrote on last edited by
                                        #2439

                                        @כולם-אוהבים-אותי מה זתומרת?

                                        כ 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • yossefiY yossefi

                                          @כולם-אוהבים-אותי מה זתומרת?

                                          כ Offline
                                          כ Offline
                                          כולם אוהבים אותי
                                          wrote on last edited by
                                          #2440

                                          @yossefi מה משדרים היום? יש עוד מתחרים חדשים שאמורים להגיע?

                                          אלחנן 3א yossefiY 2 Replies Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול