Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

Scheduled Pinned Locked Moved תכניות מוזיקה
4.2k Posts 285 Posters 773.8k Views 34 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • ישי עמארי ישי עמאר

    @yossefi הוא באמת עשה עבודה טובה
    אבל אולי צריכים לשפר קצת את העבודת צוות שלהם לדעתי
    אחרי הכל הם חדשים...

    yossefiY Offline
    yossefiY Offline
    yossefi
    wrote on last edited by
    #2401

    @ישי-עמארשמע הם פצצצצוווווווווות העתיד שלהם זה הההההההה תזמורת תזכרו את השפם הזה חברים!!!!!

    ויוושו 1 Reply Last reply
    0
    • yossefiY yossefi

      @ישי-עמארשמע הם פצצצצוווווווווות העתיד שלהם זה הההההההה תזמורת תזכרו את השפם הזה חברים!!!!!

      ויוושו Offline
      ויוושו Offline
      ויווש
      משתמש ותיק
      wrote on last edited by
      #2402

      @yossefi מי???

      "ללב שלנו אין הנחות😞
      אין מבצעים❌
      ואם שברת💔שילמת!"💰

      yossefiY 1 Reply Last reply
      0
      • S shoval

        @ישי-עמאר חחחחח אם לא הייתי יודעת מה לומר על ביצוע מסויים- בתור שופטת, כנראה שזה היה פתרון מעולה! (הבעיה היא שתמיד יש לי מה לומר...)
        בכל מקרה זה התפקיד שלהם, והם צריכים לבצע אותו כמו שצריך.
        כיף שארהל'ה סאמט הצטרף הוא שופט לעניין!!!

        א Offline
        א Offline
        אניייי
        wrote on last edited by
        #2403
        This post is deleted!
        1 Reply Last reply
        0
        • ויוושו ויווש

          @yossefi מי???

          yossefiY Offline
          yossefiY Offline
          yossefi
          wrote on last edited by
          #2404

          @ויווש יוסף דוד

          ר 1 Reply Last reply
          2
          • yossefiY yossefi

            @ויווש יוסף דוד

            ר Offline
            ר Offline
            רטרו
            wrote on last edited by
            #2405

            @yossefi לא הייתי מייעצת להחליט על סמך השלב הנוכחי אני דוקה צופה עתיד חיובי יבותר למאור חיים ותזמורתו....
            הוא עוד יכול להפתיע בגדול ובהחלט יש לו כישורים של מאסטרו (לדוג' עיבוד)

            yossefiY 1 Reply Last reply
            0
            • ר רטרו

              @yossefi לא הייתי מייעצת להחליט על סמך השלב הנוכחי אני דוקה צופה עתיד חיובי יבותר למאור חיים ותזמורתו....
              הוא עוד יכול להפתיע בגדול ובהחלט יש לו כישורים של מאסטרו (לדוג' עיבוד)

              yossefiY Offline
              yossefiY Offline
              yossefi
              wrote on last edited by
              #2406

              @רטרו נכון אבל יוסף דוד לידיעתך מאוד טרי הוא התחיל עם התזמורת רק כשהתחילה התוכנית בשביל להתחרות

              1 Reply Last reply
              2
              • כ Offline
                כ Offline
                כוכבים נופלים
                wrote on last edited by כוכבים נופלים
                #2407

                מאור חיים יותר אלקטרוני
                ויוסף דוד יותר לייב חי
                ודרך אגב שתיהם חברים במקצב
                אין על מיקצב 👍 👍 ✌

                1 Reply Last reply
                0
                • יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

                  @אולפניסט-ברמה לגבי מה אומרים לשופטים לומר אז בתור מתמודד אני לא יכול לדבר אבל לאבי אילסון לא נותנים לא שום הנחיה ,הוא שופט לפי האוזן שלו ,
                  את זה אני אומר מידיעה ולא משנה מה יצביע בשבילי.......

                  י Offline
                  י Offline
                  יהודה n
                  wrote on last edited by
                  #2408

                  @יוסף-דוד-ותזמורתו תשמע דוד אתה אמנם צעיר
                  אבל עם הביטחון עצמי שלך
                  והעמידה המושלמת על הבמה
                  היית נראה לפחות בין עשרים וחמש (היה נראה שאתה כבר שנים באירועים)

                  מוזיקה זה כמו יין
                  זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                  אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                  1 Reply Last reply
                  1
                  • אילה הזמרתא Offline
                    אילה הזמרתא Offline
                    אילה הזמרת
                    wrote on last edited by
                    #2409

                    פרומו לתוכנית המאסטרו.mp4
                    https://send.magicode.me/send-file/file/6604efeec5a476863a04c72ca5cab6a38380***2b7b/view

                    "תן חיוך בן אדם הכל לטובה"🥰😊😂

                    ד ר 2 Replies Last reply
                    2
                    • אילה הזמרתא אילה הזמרת

                      פרומו לתוכנית המאסטרו.mp4
                      https://send.magicode.me/send-file/file/6604efeec5a476863a04c72ca5cab6a38380***2b7b/view

                      ד Offline
                      ד Offline
                      דינההה
                      wrote on last edited by
                      #2410

                      @אילה-הזמרת זה הפרק האחרון של האודישנים?
                      למה יש המון מתמודיים טובים שהיו בקדם ולא עכשיו
                      יש את הזה עם המזלגות והכפיות שהוא היה מגניב ויש עוד יחסית הרבהה

                      אילה הזמרתא 1 Reply Last reply
                      1
                      • ד דינההה

                        @אילה-הזמרת זה הפרק האחרון של האודישנים?
                        למה יש המון מתמודיים טובים שהיו בקדם ולא עכשיו
                        יש את הזה עם המזלגות והכפיות שהוא היה מגניב ויש עוד יחסית הרבהה

                        אילה הזמרתא Offline
                        אילה הזמרתא Offline
                        אילה הזמרת
                        wrote on last edited by
                        #2411

                        @דינההה כן זה מה שהולך להיות במוצ"ש

                        "תן חיוך בן אדם הכל לטובה"🥰😊😂

                        ד 1 Reply Last reply
                        0
                        • אילה הזמרתא אילה הזמרת

                          פרומו לתוכנית המאסטרו.mp4
                          https://send.magicode.me/send-file/file/6604efeec5a476863a04c72ca5cab6a38380***2b7b/view

                          ר Offline
                          ר Offline
                          רוחלה כהן
                          wrote on last edited by
                          #2412

                          @אילה-הזמרת אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                          פרומו לתוכנית המאסטרו.mp4
                          https://send.magicode.me/send-file/file/6604efeec5a476863a04c72ca5cab6a38380***2b7b/view

                          וואו נראה מגניב, מי השופט האורח זיהיתם? בתור שאלה לא חידה

                          שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                          (יובל סטופל)❣️

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • אילה הזמרתא אילה הזמרת

                            @דינההה כן זה מה שהולך להיות במוצ"ש

                            ד Offline
                            ד Offline
                            דינההה
                            wrote on last edited by
                            #2413

                            @אילה-הזמרת אבלבמוצש הבנץי שיש רק ילדי פלא לא?

                            ר 1 Reply Last reply
                            0
                            • ד דינההה

                              @אילה-הזמרת אבלבמוצש הבנץי שיש רק ילדי פלא לא?

                              ר Offline
                              ר Offline
                              רוחלה כהן
                              wrote on last edited by
                              #2414

                              @דינההה לא ראיתי את הפרקים האחרונים באודישנים, כמה ילדים היו?

                              שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                              (יובל סטופל)❣️

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • כ Offline
                                כ Offline
                                כוכבים נופלים
                                wrote on last edited by
                                #2415

                                מה אם ההוא שנגן על מזלגות הוא לא יהיה
                                פרש??

                                שריתושש 1 Reply Last reply
                                0
                                • כ כוכבים נופלים

                                  מה אם ההוא שנגן על מזלגות הוא לא יהיה
                                  פרש??

                                  שריתושש Offline
                                  שריתושש Offline
                                  שריתוש
                                  wrote on last edited by
                                  #2416

                                  @כוכבים-נופלים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                  מה אם ההוא שנגן על מזלגות הוא לא יהיה
                                  פרש??

                                  @כוכבים-נופלים תכלס אני חושבת שהוא הכי מאסטרו אני כל פרק מחדש מחכה לראות את זה שוב

                                  אני ואניא 2 Replies Last reply
                                  0
                                  • שריתושש שריתוש

                                    @כוכבים-נופלים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                    מה אם ההוא שנגן על מזלגות הוא לא יהיה
                                    פרש??

                                    @כוכבים-נופלים תכלס אני חושבת שהוא הכי מאסטרו אני כל פרק מחדש מחכה לראות את זה שוב

                                    אני ואניא Offline
                                    אני ואניא Offline
                                    אני ואני
                                    wrote on last edited by
                                    #2417

                                    @שריתוש יש לכם קישור לביצוע שלו ?

                                    שריתושש 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • אני ואניא אני ואני

                                      @שריתוש יש לכם קישור לביצוע שלו ?

                                      שריתושש Offline
                                      שריתושש Offline
                                      שריתוש
                                      wrote on last edited by
                                      #2418

                                      @אני-ואני אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                      @שריתוש יש לכם קישור לביצוע שלו ?

                                      ברורזה באחד הפרקים הראשונים רק שאני לא זוכרת איזה מהן

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • כ Offline
                                        כ Offline
                                        כוכבים נופלים
                                        wrote on last edited by
                                        #2419

                                        https://media.kcm.fm/upload/mp3/hamaestro/Hamaestro_S01E03_MQ.mp4
                                        דקה 53

                                        ר 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • שריתושש שריתוש

                                          @כוכבים-נופלים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          מה אם ההוא שנגן על מזלגות הוא לא יהיה
                                          פרש??

                                          @כוכבים-נופלים תכלס אני חושבת שהוא הכי מאסטרו אני כל פרק מחדש מחכה לראות את זה שוב

                                          אני ואניא Offline
                                          אני ואניא Offline
                                          אני ואני
                                          wrote on last edited by
                                          #2420

                                          @שריתוש אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          @כוכבים-נופלים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          מה אם ההוא שנגן על מזלגות הוא לא יהיה
                                          פרש??

                                          @כוכבים-נופלים תכלס אני חושבת שהוא הכי מאסטרו אני כל פרק מחדש מחכה לראות את זה שוב

                                          מה מאסטרו בזה ?
                                          הוא מנגן על כלי שמנגנים בו ? לא נראה לי!

                                          כ 1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול