דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. הופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א

הופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
383 פוסטים 53 כותבים 37.6k צפיות 17 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • NBHGVN מנותק
    NBHGVN מנותק
    NBHGV
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #178

    photo_2021-07-18_23-27-45.jpg photo_2021-07-18_21-01-09.jpg photo_2021-07-18_21-00-49.jpg photo_2021-07-18_21-00-39.jpg photo_2021-07-18_21-00-44.jpg

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • NBHGVN מנותק
      NBHGVN מנותק
      NBHGV
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #179

      56b0ee1e-707c-481a-b459-7839af500f2e-image.png

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • yaelY מנותק
        yaelY מנותק
        yael
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #180

        יש עוד דברים עם יואלי דיקמן/בני לאופר?

        לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • NBHGVN מנותק
          NBHGVN מנותק
          NBHGV
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #181

          IMG-20210719-WA0056.jpg IMG-20210719-WA0059.jpg

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מחשב נייד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #182

            זאנוויל, מוטי שטיינמץ, מנדי וייס.... לאן הם נעלמו?
            לא ראיתי שום הופעה......

            "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

            Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מחשב נייד

              זאנוויל, מוטי שטיינמץ, מנדי וייס.... לאן הם נעלמו?
              לא ראיתי שום הופעה......

              Proud jewP מנותק
              Proud jewP מנותק
              Proud jew
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Proud jew
              #183

              photo_2021-07-19_09-16-04.jpg photo_2021-07-20_01-14-31.jpg photo_2021-07-19_14-25-19.jpg !photo_2021-07-20_01-15-41.jpg

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ב מנותק
                ב מנותק
                בנימין לוריא
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #184

                לפידות ולוק הופעה.jpg

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננה
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #185

                  צפו בשידור חי: קומזיץ ליל שישי עם גדולי הזמר נמואל הרוש ואהרן רזאל :
                  https://www.93fm.co.il/radio/712854/?utm_source=site&utm_medium=timeline-side

                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                  שומע נסתרות הלב 💜

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • חיפאיח חיפאי

                    2e8aea82-e22e-422f-b742-61cd6293453e-image.jpeg https://mail.google.com/mail/u/1?ui=2&ik=62d565dc72&attid=0.3&permmsgid=msg-f:1705194770009971324&th=17aa119bdb4c5a7c&view=fimg&realattid=f_kr2do1mp2&disp=thd&attbid=ANGjdJ_rnI0FGEMwtCpU-cf6cPbH5rTWSv7C-QTmDDNDD0Kpl-iHEds90DRdlYjeBazH6AFwO9g0-pPe_nE1n_PhgU4wUmtG5coCfkoErciEm1YCkBfuKJibOD-WHvY&ats=2524608000000&sz=w2048-h2394

                    חיפאיח מנותק
                    חיפאיח מנותק
                    חיפאי
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #186

                    @חיפאי אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                    2e8aea82-e22e-422f-b742-61cd6293453e-image.jpeg https://mail.google.com/mail/u/1?ui=2&ik=62d565dc72&attid=0.3&permmsgid=msg-f:1705194770009971324&th=17aa119bdb4c5a7c&view=fimg&realattid=f_kr2do1mp2&disp=thd&attbid=ANGjdJ_rnI0FGEMwtCpU-cf6cPbH5rTWSv7C-QTmDDNDD0Kpl-iHEds90DRdlYjeBazH6AFwO9g0-pPe_nE1n_PhgU4wUmtG5coCfkoErciEm1YCkBfuKJibOD-WHvY&ats=2524608000000&sz=w2048-h2394
                    אין שידור חי???

                    ״כל הנחלים 🏞הולכים לים🌊 והים🌊 איננו מלא: סוף דבר הכל נשמע ות מצוותיו שמור כי זה כל האדם״

                    ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • חיפאיח חיפאי

                      @חיפאי אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                      2e8aea82-e22e-422f-b742-61cd6293453e-image.jpeg https://mail.google.com/mail/u/1?ui=2&ik=62d565dc72&attid=0.3&permmsgid=msg-f:1705194770009971324&th=17aa119bdb4c5a7c&view=fimg&realattid=f_kr2do1mp2&disp=thd&attbid=ANGjdJ_rnI0FGEMwtCpU-cf6cPbH5rTWSv7C-QTmDDNDD0Kpl-iHEds90DRdlYjeBazH6AFwO9g0-pPe_nE1n_PhgU4wUmtG5coCfkoErciEm1YCkBfuKJibOD-WHvY&ats=2524608000000&sz=w2048-h2394
                      אין שידור חי???

                      ב מנותק
                      ב מנותק
                      בנימין לוריא
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #187

                      @חיפאי אני חושב שאמור להיות בקול חי

                      חיפאיח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ב בנימין לוריא

                        @חיפאי אני חושב שאמור להיות בקול חי

                        חיפאיח מנותק
                        חיפאיח מנותק
                        חיפאי
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #188

                        @בנימין-לוריא אז זהו שאין

                        ״כל הנחלים 🏞הולכים לים🌊 והים🌊 איננו מלא: סוף דבר הכל נשמע ות מצוותיו שמור כי זה כל האדם״

                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • חיפאיח חיפאי

                          @בנימין-לוריא אז זהו שאין

                          ב מנותק
                          ב מנותק
                          בנימין לוריא
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
                          #189

                          @חיפאי עכשיו יש שיעור של הראשל"צ הרב יצחק יוסף, כל ההופעות והתוכניות מתחילות תמיד רק אחרי השעה 23:00 (בקיץ)!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • חיפאיח חיפאי

                            @חיפאי אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                            2e8aea82-e22e-422f-b742-61cd6293453e-image.jpeg https://mail.google.com/mail/u/1?ui=2&ik=62d565dc72&attid=0.3&permmsgid=msg-f:1705194770009971324&th=17aa119bdb4c5a7c&view=fimg&realattid=f_kr2do1mp2&disp=thd&attbid=ANGjdJ_rnI0FGEMwtCpU-cf6cPbH5rTWSv7C-QTmDDNDD0Kpl-iHEds90DRdlYjeBazH6AFwO9g0-pPe_nE1n_PhgU4wUmtG5coCfkoErciEm1YCkBfuKJibOD-WHvY&ats=2524608000000&sz=w2048-h2394
                            אין שידור חי???

                            ב מנותק
                            ב מנותק
                            בנימין לוריא
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
                            #190

                            @חיפאי כעת זה משודר ברדיו קול חי (איציק וינגרטן הרגע עלה לבמה)!
                            שידור חי - רדיו קול חי

                            Proud jewP davidrosD 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • ב בנימין לוריא

                              @חיפאי כעת זה משודר ברדיו קול חי (איציק וינגרטן הרגע עלה לבמה)!
                              שידור חי - רדיו קול חי

                              Proud jewP מנותק
                              Proud jewP מנותק
                              Proud jew
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #191

                              @בנימין-לוריא אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                              @חיפאי כעת זה משודר ברדיו קול חי (איציק וינגרטן הרגע עלה לבמה)!
                              שידור חי - רדיו קול חי

                              אפשר קישור?

                              ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ב בנימין לוריא

                                @חיפאי כעת זה משודר ברדיו קול חי (איציק וינגרטן הרגע עלה לבמה)!
                                שידור חי - רדיו קול חי

                                davidrosD מנותק
                                davidrosD מנותק
                                davidros
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #192

                                @בנימין-לוריא יש לצפייה?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Proud jewP Proud jew

                                  @בנימין-לוריא אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                                  @חיפאי כעת זה משודר ברדיו קול חי (איציק וינגרטן הרגע עלה לבמה)!
                                  שידור חי - רדיו קול חי

                                  אפשר קישור?

                                  ב מנותק
                                  ב מנותק
                                  בנימין לוריא
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
                                  #193

                                  @proud-jew אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                                  @בנימין-לוריא אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                                  @חיפאי כעת זה משודר ברדיו קול חי (איציק וינגרטן הרגע עלה לבמה)!
                                  שידור חי - רדיו קול חי

                                  אפשר קישור?

                                  שמתי קישור להאזנה בהודעה שציטטת...
                                  @davidros לא מצאתי לצפייה, אדרבה אם למישהו יהיה - שיעלה לפה או לפה...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • NBHGVN מנותק
                                    NBHGVN מנותק
                                    NBHGV
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #194

                                    63452953-ec92-4395-ac73-38a853c7fc55-image.png

                                    סקופרס B 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • NBHGVN NBHGV

                                      63452953-ec92-4395-ac73-38a853c7fc55-image.png

                                      סקופרס מנותק
                                      סקופרס מנותק
                                      סקופר
                                      כתב מקצב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #195

                                      אין לי מידי הרבה פרטים, אבל בקרוב הולכת להיות הופעה של "אברהם פריד בבית שמש".

                                      סקופרס ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • סקופרס סקופר

                                        אין לי מידי הרבה פרטים, אבל בקרוב הולכת להיות הופעה של "אברהם פריד בבית שמש".

                                        סקופרס מנותק
                                        סקופרס מנותק
                                        סקופר
                                        כתב מקצב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי סקופר
                                        #196

                                        אתמול נכחתי במופע של שוואקי&אוהד בבנייני האומה ובאמת היה מ-ד-ה-י-ם!
                                        אבל שמתי לב למשהו שתמיד מפריע לי: אני באופן אישי מרגיש (שוב, זה טעם אישי-ניתן לחלוק עלי) שבכל הופעה שאוהד מושקוביץ נמצא, אז הוא נותן הופעה מידיייי ארוכההה. גם בגמר הקול הבא 2, גם עכשיו וגם בעוד הופעות. הוא נותן מידי הרבה 'זמן במה' ברצף! הוא שר את 'בר עלאי' וכולם מגיעים למושבי הפרימיום ורוקדים ואני בטוח שזה שיר אחרון שלו. כי ככה מסיימים הופעה. ועוד שיר ועוד שיר ואני אומר לעצמי: נוווווווו מתי כבר שוואקי יעלה על הבמה???
                                        סתם חבל על הזמן, שיתן גג 7-8 שירים וזהו... שעה מאוחרת בלילה ואתה מבין שאתה צריך לחזור לעיר מרוחקת ושוואקי עדיין לא הופיע!!
                                        ואגב: איציק וינגרטן פתח שם את המופע כמו שצריך! נתן הופעה! הראה ביטחון! רואים שהתאמן בבית...
                                        אחלה איציק שבעולם!

                                        ילד חוכםי ר. כהןר 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • סקופרס סקופר

                                          אתמול נכחתי במופע של שוואקי&אוהד בבנייני האומה ובאמת היה מ-ד-ה-י-ם!
                                          אבל שמתי לב למשהו שתמיד מפריע לי: אני באופן אישי מרגיש (שוב, זה טעם אישי-ניתן לחלוק עלי) שבכל הופעה שאוהד מושקוביץ נמצא, אז הוא נותן הופעה מידיייי ארוכההה. גם בגמר הקול הבא 2, גם עכשיו וגם בעוד הופעות. הוא נותן מידי הרבה 'זמן במה' ברצף! הוא שר את 'בר עלאי' וכולם מגיעים למושבי הפרימיום ורוקדים ואני בטוח שזה שיר אחרון שלו. כי ככה מסיימים הופעה. ועוד שיר ועוד שיר ואני אומר לעצמי: נוווווווו מתי כבר שוואקי יעלה על הבמה???
                                          סתם חבל על הזמן, שיתן גג 7-8 שירים וזהו... שעה מאוחרת בלילה ואתה מבין שאתה צריך לחזור לעיר מרוחקת ושוואקי עדיין לא הופיע!!
                                          ואגב: איציק וינגרטן פתח שם את המופע כמו שצריך! נתן הופעה! הראה ביטחון! רואים שהתאמן בבית...
                                          אחלה איציק שבעולם!

                                          ילד חוכםי מנותק
                                          ילד חוכםי מנותק
                                          ילד חוכם
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #197

                                          @סקופר אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                                          מתי כבר שוואקי יעלה על הבמה???

                                          מתי הוא עלה באמת?

                                          סקופרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול