שאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.
-
כששיר ארוך מידי אז זה מלאה ובדרך כלל מאבד את ההפקט של המסר וכשהוא קצר לפעמים הוא טומן בחובו הרבה מסר ועומק ככה שמי שיקרא יקח מסר
-
כשאני כותבת שיר מוזמן כגון שיר בת מצווה ולא מאוד מתחברת לנושא
אני כותבת על הדף את כל הקונוטציות שעולות במוחי (סוג של סיעור מוחות).
בד"כ מגיעה לנקודה אחת שמרגישה לי מדויקת (ביחס אליי) ומשם כותבת.
אח"כ לא פלא ששואלים אותי איך הכתיבה כ"כ מחברת
כי מה שיוצא מהלב - נכנס אל הלב.@אינספריישן
את מדהימה!!!!
השירים שלך הם משהו מיוחד - כ"כ הרבה עומק ותוכן נוקב בלי מילים והצטעצעויות.
על זה נאמר:
חד
ברור
קצר
וקולע.
המשיכי כך!!!
יש זכויות יוצרים על השירים שלך? אפשר לשמור ולהשתמש? -
@אינספריישן
את מדהימה!!!!
השירים שלך הם משהו מיוחד - כ"כ הרבה עומק ותוכן נוקב בלי מילים והצטעצעויות.
על זה נאמר:
חד
ברור
קצר
וקולע.
המשיכי כך!!!
יש זכויות יוצרים על השירים שלך? אפשר לשמור ולהשתמש?@מישי אפשר להשתמש אבל עם קרדיט.
-
@מישי אפשר להשתמש אבל עם קרדיט.
@אינספריישן קרדיט למי?
אני רוצה להעביר אותם לתלמידות שלי, אפשר? -
@אינספריישן קרדיט למי?
אני רוצה להעביר אותם לתלמידות שלי, אפשר?@מישי שיהיה קרדיט לאינספריישן...
תהנו. -
@מיתר השיר חכם ויפה בכל המובנים.
גם נראה מקצועי וגם מרגש, אני התחברתי.
וזה מראה שכתבת את זה לא מן השפה ולחוץ אלא מתוך תובנות ומחשבות. -
@אייצ-ית וואו!!!!
נגעת לי עמוק באחד המקומות הכי כאובים.
את כותבת מיוחד ומעבירה את המסר הכ"כ נכון הזה בצורה חלקה, פשוטה ואמיתית.
תודה! -
@מישי תודה רבה!!
איזה כייף לשמוע את זה
אני באמת חושבת שהמסר בו כל כך כואב..כל כך ניצרך. שחייב להפנים אותו.
ו..
הנה טיפ'
קחו לעצמכם נושא שחשוב לכם, או נושא שחייב לכתוב עליו. תגישו אותו בגובה העיניים, מהמקום שלכם- זה יעשה ת'עבודה.
בהצלחה לכולם!! -
@אילנית
שיר מיוחד!
כתוב יפה וקולח!
ומבטא כ"כ טוב וחלק.
יש בו התרחשות ותנועתיות והבית האחרון חזק!!!עולם בו לא יכלנו לבחור לחיות
עולם עם ובלי כל כך הרבה בעיות
עולם שאפשר רק לחלום בו להיות!
רק שעם השורה האחרונה אני לא כ"כ מסכימה....
אני מעדיפה לחיות בעולם של בחירה והוויה. -
@אילנית
שיר מיוחד!
כתוב יפה וקולח!
ומבטא כ"כ טוב וחלק.
יש בו התרחשות ותנועתיות והבית האחרון חזק!!!עולם בו לא יכלנו לבחור לחיות
עולם עם ובלי כל כך הרבה בעיות
עולם שאפשר רק לחלום בו להיות!
רק שעם השורה האחרונה אני לא כ"כ מסכימה....
אני מעדיפה לחיות בעולם של בחירה והוויה. -
-
טוב אז אני מגיבה.....
@אילנית את הראשונה
- ממש אהבתי איך פירטת את כל מדרגות החיים בצורה כ"כ מגוונת ואמיתית.
כן אולי יצא קצת מבולבל, אבל אלו הם החיים שלנו - מבולבלים וזה מה שהשיר שלך העביר, את הבלבול ואת התכלית שלו.
@ברוריה את אוהבת לחתום "שירה מעומק הנשמה" זה מה שהשיר שלך מבטא, לא?
כמה שאנחנו מלאים בעומקים למעלה, למטה - במדרגות.(נעות...)
@אייצ-ית מה יש בשירים שלך שנכנסים כ"כ עמוק פנימה? וגורמים לי לבכות?
את אומנית!!!! (קטן עליך) שומרת לעצמי את השיר שלך.
תודה לכל מי שהשתתף / משתתף באתגר הזה - כל שיר בפני עצמו הוא מדהים ומלא בתוכן (הייתי רוצה להגיב על כולם...דחף כזה...)
@אייצ-ית תודה על הנושא, האתגר והחוויה!!! -
טוב אז אני מגיבה.....
@אילנית את הראשונה
- ממש אהבתי איך פירטת את כל מדרגות החיים בצורה כ"כ מגוונת ואמיתית.
כן אולי יצא קצת מבולבל, אבל אלו הם החיים שלנו - מבולבלים וזה מה שהשיר שלך העביר, את הבלבול ואת התכלית שלו.
@ברוריה את אוהבת לחתום "שירה מעומק הנשמה" זה מה שהשיר שלך מבטא, לא?
כמה שאנחנו מלאים בעומקים למעלה, למטה - במדרגות.(נעות...)
@אייצ-ית מה יש בשירים שלך שנכנסים כ"כ עמוק פנימה? וגורמים לי לבכות?
את אומנית!!!! (קטן עליך) שומרת לעצמי את השיר שלך.
תודה לכל מי שהשתתף / משתתף באתגר הזה - כל שיר בפני עצמו הוא מדהים ומלא בתוכן (הייתי רוצה להגיב על כולם...דחף כזה...)
@אייצ-ית תודה על הנושא, האתגר והחוויה!!!@מישי אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
@אייצ-ית מה יש בשירים שלך שנכנסים כ"כ עמוק פנימה? וגורמים לי לבכות?
את אומנית!!!! (קטן עליך) שומרת לעצמי את השיר שלך.ואוו!!
איזה כייף לשמוע
ריגשת!!
חייבת לציין שאת מבחן החיים בפירגון שלך עברת בענק!!
ומה איתך..לא תכתבי לנו משו??...
את נשמעת אחת עם אופי..אולי נגלה אותו דרך כתיבה

-
@מישי אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
@אייצ-ית מה יש בשירים שלך שנכנסים כ"כ עמוק פנימה? וגורמים לי לבכות?
את אומנית!!!! (קטן עליך) שומרת לעצמי את השיר שלך.ואוו!!
איזה כייף לשמוע
ריגשת!!
חייבת לציין שאת מבחן החיים בפירגון שלך עברת בענק!!
ומה איתך..לא תכתבי לנו משו??...
את נשמעת אחת עם אופי..אולי נגלה אותו דרך כתיבה

-
טוב אז אני מגיבה.....
@אילנית את הראשונה
- ממש אהבתי איך פירטת את כל מדרגות החיים בצורה כ"כ מגוונת ואמיתית.
כן אולי יצא קצת מבולבל, אבל אלו הם החיים שלנו - מבולבלים וזה מה שהשיר שלך העביר, את הבלבול ואת התכלית שלו.
@ברוריה את אוהבת לחתום "שירה מעומק הנשמה" זה מה שהשיר שלך מבטא, לא?
כמה שאנחנו מלאים בעומקים למעלה, למטה - במדרגות.(נעות...)
@אייצ-ית מה יש בשירים שלך שנכנסים כ"כ עמוק פנימה? וגורמים לי לבכות?
את אומנית!!!! (קטן עליך) שומרת לעצמי את השיר שלך.
תודה לכל מי שהשתתף / משתתף באתגר הזה - כל שיר בפני עצמו הוא מדהים ומלא בתוכן (הייתי רוצה להגיב על כולם...דחף כזה...)
@אייצ-ית תודה על הנושא, האתגר והחוויה!!!@מישי אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
טוב אז אני מגיבה.....
@אייצ-ית
את אומנית!!!! (קטן עליך) שומרת לעצמי את השיר שלך.
(הייתי רוצה להגיב על כולם...דחף כזה...)דבר ראשון שומדבר לא מונע מלהגיב על כולנ אבל לקחת לי את המילים מהפה אני רק יוסיף על השיר של @אינספריישן שזה מאד מחבר ומרגש ולגבי של @ברוריה זה נראלי כמה דרגות מעלינו או מעליי לפחות הדימויים שם הזויים בטירוף זה ממש כישרון על ואחרונה חביבה זה @אייצ-ית שבאמת ריגשה מעל כולם גמאני נראלי הולך לשמור את השיר הזה
(אגב למה אני הבן היחיד שכותב פה שירים חברה תתאפסו תתחילו לכתוב ולהראות מה זה כישרון של מח שלומד גמרא)!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות