שאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.
-
@שיר-נולד אני ממש בדיליי אבל גמאני חושב שחייב לשמוע את הלחן של שירים שנכתבים פה כי זה שירים שאתה רואה שנכתבו מהלב אז הלחן אמור להיות ממש טוב
-
@שיר-נולד אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
חבל שאין אפשרות שתשמעו גם את הלחן של כל שיר,
זה חלק מהיופי של השיר...על זה
-
@שיר-נולד אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
חבל שאין אפשרות שתשמעו גם את הלחן של כל שיר,
זה חלק מהיופי של השיר...על זה
-
@טיטו נכון!!
אבל יש כאלה שכותבים בלי לחן..
אגב אני יותר מלחינה מאשר כותבת
או מדביקה לחנים על שירים בשביל הכייף שלי... -
@שיר-נולד אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
אבל יש כאלה שכותבים בלי לחן..
אני למשל- לרוב כותבת בלי לחן.
הלוואי היה לי את כישרון ההלחנה...אני לא חושב שצריך כישרון אלא פשוט לקרוא כמה פעמים את השיר ומתי שהוא כבר יוצא לחן ואם זה ממש באותו רגע או ברגע של קושי או משבר זה לחן ממש יפה בדר"כ
-
אני לא חושב שצריך כישרון אלא פשוט לקרוא כמה פעמים את השיר ומתי שהוא כבר יוצא לחן ואם זה ממש באותו רגע או ברגע של קושי או משבר זה לחן ממש יפה בדר"כ
-
@טיטו כאחד מלחין זה נראה לך קל, שהשראה "עושה לך את זה מהר"...
בדיוק כמו שאני יבוא למשהי שלא כותבת ויגיד לה-"תסתכלי על השמים ושניה את כותבת שיר"...
להלחין זה כישרון! תודו עליו, אני הייתי רוצה מאוד
-
אני לא חושב שצריך כישרון אלא פשוט לקרוא כמה פעמים את השיר ומתי שהוא כבר יוצא לחן ואם זה ממש באותו רגע או ברגע של קושי או משבר זה לחן ממש יפה בדר"כ
@טיטו אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
אני לא חושב שצריך כישרון אלא פשוט לקרוא כמה פעמים את השיר ומתי שהוא כבר יוצא לחן ואם זה ממש באותו רגע או ברגע של קושי או משבר זה לחן ממש יפה בדר"כ
אם זה היה יוצא לכולם ככה ברגע כל העולם היה מלא בלחנים
יש מלחינים גדולים מאוד שמספרים שלפעמים הם ממש מחפשים לחן לשיר הרבה זמן והם לא מצליחים להלחין שום דבר -
@טיטו אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
אני לא חושב שצריך כישרון אלא פשוט לקרוא כמה פעמים את השיר ומתי שהוא כבר יוצא לחן ואם זה ממש באותו רגע או ברגע של קושי או משבר זה לחן ממש יפה בדר"כ
אם זה היה יוצא לכולם ככה ברגע כל העולם היה מלא בלחנים
יש מלחינים גדולים מאוד שמספרים שלפעמים הם ממש מחפשים לחן לשיר הרבה זמן והם לא מצליחים להלחין שום דבר@יעלה אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
יש מלחינים גדולים מאוד שמספרים שלפעמים הם ממש מחפשים לחן לשיר הרבה זמן והם לא מצליחים להלחין שום דבר
לא חושבת שאין להם לחן-
פשוט הם רוצים לחן מושקע..ברמה.. לא משהו בסטנדרט.
יכול להיות להם בסיס בשניות- אבל השיפוץ שלו דורש השקעה.. -
@יעלה אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
יש מלחינים גדולים מאוד שמספרים שלפעמים הם ממש מחפשים לחן לשיר הרבה זמן והם לא מצליחים להלחין שום דבר
לא חושבת שאין להם לחן-
פשוט הם רוצים לחן מושקע..ברמה.. לא משהו בסטנדרט.
יכול להיות להם בסיס בשניות- אבל השיפוץ שלו דורש השקעה.. -
@טיטו אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
אני לא חושב שצריך כישרון אלא פשוט לקרוא כמה פעמים את השיר ומתי שהוא כבר יוצא לחן ואם זה ממש באותו רגע או ברגע של קושי או משבר זה לחן ממש יפה בדר"כ
אם זה היה יוצא לכולם ככה ברגע כל העולם היה מלא בלחנים
יש מלחינים גדולים מאוד שמספרים שלפעמים הם ממש מחפשים לחן לשיר הרבה זמן והם לא מצליחים להלחין שום דבר@יעלה מי שמחפש בחיים לא יצא לו משו טוב כי זה לא בא מהלב ומי שכן אולי זה כישרון אבל בכללי לכל אחד יש את זה רק שאפחד לא קם וכותב אני מהרגע שהתחלתי לכתוב אני לא מפסיק אבל לפני זה בחיים לא הייתי חושב שיהיה לי סיכוי לכתוב שיר אני חושב שזה ררק עיניין של לנסות פעם אחת עדיף ברגע של משבר ותמיד יוצא משו ומי שהתווכח איתי על זה כבר כתב כמה שירי והוא מעריך אותי על זה ולחן זה כמו שתגידו לי שמישו שמנגן על פסנתר אבל לא יאלתר נראלי שזה קצת טו מאצ כי זה בא לבד
לפעמים יכול להיות שאתם מלחינים משו אבל לא שמים לב לזה וככה זה נשכח מהר אבל ברגע שיש קטע אפילו של חמש שניות אפשר סוף להוציא מזה שיר שלם כי יצרת בסיס גם אם בטעות -
@אייצ-ית הגיוני מאוד
אני לא יודעת איך מלחינים לחן הידע שלי על מלחינים ולחנים זה משמיעת ראיונות וכו'@יעלה חלק לחנים גם יכולים להיות
חלקיקים משירים שונים שמתנגנים לך בראש
ואת מחברת ויוצרת שילוב מעניין ושונה
(אבל זה כבר לא ממש שלך הלחן..)
לדוג', השיר של משה קליין-שיר פשוט- השיר והלחן ממש טוב-
אבל בקטע באמצע השיר זה ממש הזכיר לי שיר שונה לגמרי (הלחן ז''א) -
@יעלה חלק לחנים גם יכולים להיות
חלקיקים משירים שונים שמתנגנים לך בראש
ואת מחברת ויוצרת שילוב מעניין ושונה
(אבל זה כבר לא ממש שלך הלחן..)
לדוג', השיר של משה קליין-שיר פשוט- השיר והלחן ממש טוב-
אבל בקטע באמצע השיר זה ממש הזכיר לי שיר שונה לגמרי (הלחן ז''א) -
@שיר-נולד בדרך כלל לחן יוצא לפי הסגנון מוזיקה ששמעת באותו תקופה כלומר אם אני ישמע שירים מזרחיים אז יצא לחן בסגנון הזה וכן גאז רוק פופ היפ הופ וכו'
-
@שיר-נולד בדרך כלל לחן יוצא לפי הסגנון מוזיקה ששמעת באותו תקופה כלומר אם אני ישמע שירים מזרחיים אז יצא לחן בסגנון הזה וכן גאז רוק פופ היפ הופ וכו'
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@נשמה-יהודית לא, זה מהמם!
זה כל הקטע שם, החזרתיות.
ברור שלהשאיר כך.
תגידי לה שיש הרבה סגנונות כתיבה, וזה אחד היפים. @אינספריישן אמרה... -
@נשמה-יהודית לא, זה מהמם!
זה כל הקטע שם, החזרתיות.
ברור שלהשאיר כך.
תגידי לה שיש הרבה סגנונות כתיבה, וזה אחד היפים. @אינספריישן אמרה...פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@נשמה-יהודית דיברה אלייך בחלום הלילה רוח ממערב...
גמני לא למדתי, כן יודעת שקיים מושג של חזרתיות מדגישה. -
פוסט זה נמחק!
@נשמה-יהודית אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
איזה צחוקים, זה מה שניסיתי להסביר לה על הסגנון... למרות שלא למדתי את השיטות הנ"ל.
גם אני אף פעם לא למדתי כתיבה..או משו- ואני הרבה משתמשת בחזרתיות הזו.
כמו ש @אינספריישן אמרה- זה מהמם, בא להשים דגש.
את כותבת מעולה!!
תמשיכי לשתף אותנו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
