דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. סקר האוזניות הגדול !

סקר האוזניות הגדול !

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
230 פוסטים 65 כותבים 12.1k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אביגיל 1א אביגיל 1

    @מישהי-מאמי אמר בסקר האוזניות הגדול !:

    מה דעתכם על אוזניות איירפודס של אפל?
    שווה לשלם על זה או שעדיף "להסתפק במועט" 😊 ?

    אני חושבת שכדאי
    אני השקעתי ואני מודה על זה כל שניה
    רואים הבדל בשמע ובאיכות בין המקורי לחיקוי

    יונתן לאופרי מנותק
    יונתן לאופרי מנותק
    יונתן לאופר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #94

    @אביגיל-1 אמר בסקר האוזניות הגדול !:

    @מישהי-מאמי אמר בסקר האוזניות הגדול !:

    מה דעתכם על אוזניות איירפודס של אפל?
    שווה לשלם על זה או שעדיף "להסתפק במועט" 😊 ?

    אני חושבת שכדאי
    אני השקעתי ואני מודה על זה כל שניה
    רואים הבדל בשמע ובאיכות בין המקורי לחיקוי

    ברור שיש הבדל אבל גם החיקוי טוב

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שמעון 2ש מנותק
      שמעון 2ש מנותק
      שמעון 2
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
      #95

      שלום אני משתמש עם אוזניות Lenovo

      17a7d69c-97fe-4013-9ff6-eb4c8007da7d-image.png

      דירוג 8
      הסבר למה שמונה
      האוזניות הללו עושים כאב ראש למי שמכיר את הD8 במוזיקה (ששיר עובר מאוזן לאוזר אז כאן הייתי מגדיר את זה כD360 כי זה מה שזה עושה אני מרגיש בתוך השיר 360 מעלות
      אומנם זה טוב אבל לא הייתי ממליץ לשמוע המון זמן עם האוזניות הללו כי זה מסחרר קצת
      ושכתי לכתוב זה לא שוקל כלום זה לא נופל מהאוזן!!!

      יש לי עוד אוזניות של Lenovo
      אוזניות בלוטות חוט שהאוזנית מחוברים אחד לשני
      זה אני מדרג 6
      למה? כי זה די נחמד פחות סחרורים שמע טוב בס מוצלח יש לזה אפילו פתח בתוך האוזנית כדי שיכנס הבס איפה שיש בתמונה אדום כזה

      1a4700a4-ed4c-4b01-b120-06b9671623ef-image.png

      KING musicK תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שמעון 2ש שמעון 2

        שלום אני משתמש עם אוזניות Lenovo

        17a7d69c-97fe-4013-9ff6-eb4c8007da7d-image.png

        דירוג 8
        הסבר למה שמונה
        האוזניות הללו עושים כאב ראש למי שמכיר את הD8 במוזיקה (ששיר עובר מאוזן לאוזר אז כאן הייתי מגדיר את זה כD360 כי זה מה שזה עושה אני מרגיש בתוך השיר 360 מעלות
        אומנם זה טוב אבל לא הייתי ממליץ לשמוע המון זמן עם האוזניות הללו כי זה מסחרר קצת
        ושכתי לכתוב זה לא שוקל כלום זה לא נופל מהאוזן!!!

        יש לי עוד אוזניות של Lenovo
        אוזניות בלוטות חוט שהאוזנית מחוברים אחד לשני
        זה אני מדרג 6
        למה? כי זה די נחמד פחות סחרורים שמע טוב בס מוצלח יש לזה אפילו פתח בתוך האוזנית כדי שיכנס הבס איפה שיש בתמונה אדום כזה

        1a4700a4-ed4c-4b01-b120-06b9671623ef-image.png

        KING musicK מנותק
        KING musicK מנותק
        KING music
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #96

        @שמעון-2

        @שמעון-2 אמר בסקר האוזניות הגדול !:

        שלום אני משתמש עם אוזניות Lenovo

        דירוג 8
        הסבר למה שמונה
        האוזניות הללו עושים כאב ראש למי שמכיר את הD8 במוזיקה (ששיר עובר מאוזן לאוזר אז כאן הייתי מגדיר את זה כD360 כי זה מה שזה עושה אני מרגיש בתוך השיר 360 מעלות
        אומנם זה טוב אבל לא הייתי ממליץ לשמוע המון זמן עם האוזניות הללו כי זה מסחרר קצת

        שלום,כמה עולות האוזניות הראשונות?
        ואיפה אפשר להשיג?

        לנושא שלי לחצו כאן❤️

        תעקבו.🔥

        שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • KING musicK KING music

          @שמעון-2

          @שמעון-2 אמר בסקר האוזניות הגדול !:

          שלום אני משתמש עם אוזניות Lenovo

          דירוג 8
          הסבר למה שמונה
          האוזניות הללו עושים כאב ראש למי שמכיר את הD8 במוזיקה (ששיר עובר מאוזן לאוזר אז כאן הייתי מגדיר את זה כD360 כי זה מה שזה עושה אני מרגיש בתוך השיר 360 מעלות
          אומנם זה טוב אבל לא הייתי ממליץ לשמוע המון זמן עם האוזניות הללו כי זה מסחרר קצת

          שלום,כמה עולות האוזניות הראשונות?
          ואיפה אפשר להשיג?

          שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #97

          @KING-music סוד
          השבוע אושר עד עשו קצת יח"צ לLenovo

          כדאי שתבדוק!

          KING musicK תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שמעון 2ש שמעון 2

            @KING-music סוד
            השבוע אושר עד עשו קצת יח"צ לLenovo

            כדאי שתבדוק!

            KING musicK מנותק
            KING musicK מנותק
            KING music
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #98

            @שמעון-2 אמר בסקר האוזניות הגדול !:

            סוד

            למה סוד?
            מה הבעיה שלך להגיד?
            אם אתה לא יודע, אז תגיד שאתה לא יודע...
            אפשר אולי שם\דגם?

            לנושא שלי לחצו כאן❤️

            תעקבו.🔥

            שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • KING musicK KING music

              @שמעון-2 אמר בסקר האוזניות הגדול !:

              סוד

              למה סוד?
              מה הבעיה שלך להגיד?
              אם אתה לא יודע, אז תגיד שאתה לא יודע...
              אפשר אולי שם\דגם?

              שמעון 2ש מנותק
              שמעון 2ש מנותק
              שמעון 2
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #99

              @KING-music

              טוב בסדר
              זה באושר עד השבוע ב99 ובסין 150

              KING musicK תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שמעון 2ש שמעון 2

                @KING-music

                טוב בסדר
                זה באושר עד השבוע ב99 ובסין 150

                KING musicK מנותק
                KING musicK מנותק
                KING music
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #100

                @שמעון-2 אמר בסקר האוזניות הגדול !:

                ובסין 150

                אליאקספרס כאילו?

                לנושא שלי לחצו כאן❤️

                תעקבו.🔥

                שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • KING musicK KING music

                  @שמעון-2 אמר בסקר האוזניות הגדול !:

                  ובסין 150

                  אליאקספרס כאילו?

                  שמעון 2ש מנותק
                  שמעון 2ש מנותק
                  שמעון 2
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #101

                  @KING-music כן

                  KING musicK תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שמעון 2ש שמעון 2

                    @KING-music כן

                    KING musicK מנותק
                    KING musicK מנותק
                    KING music
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #102

                    @שמעון-2 אתה יודע דגם אולי?
                    שאני יחפש שם..

                    לנושא שלי לחצו כאן❤️

                    תעקבו.🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • chagit03C מנותק
                      chagit03C מנותק
                      chagit03
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #103

                      אני אישית משתמשת באיירפודס:
                      h69113559_1000x1000pix2_2.png
                      ציון:10 מתוך 10
                      המוזיקה נשמעת באיכות טובה מאוד,אם מתרגלים אליהם אי אפשר לשמוע שירים באוזניות אחרות מרוב שזה אייכותי ומטורף!
                      זה עולה כעקרון 700
                      אבל השגתי את זה ב470 מאילת.

                      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                      (עדן מאירי)

                      nireldesignN תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • chagit03C chagit03

                        אני אישית משתמשת באיירפודס:
                        h69113559_1000x1000pix2_2.png
                        ציון:10 מתוך 10
                        המוזיקה נשמעת באיכות טובה מאוד,אם מתרגלים אליהם אי אפשר לשמוע שירים באוזניות אחרות מרוב שזה אייכותי ומטורף!
                        זה עולה כעקרון 700
                        אבל השגתי את זה ב470 מאילת.

                        nireldesignN מנותק
                        nireldesignN מנותק
                        nireldesign
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #104

                        @chagit03

                        דור שני או שלישי?

                        chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • nireldesignN nireldesign

                          @chagit03

                          דור שני או שלישי?

                          chagit03C מנותק
                          chagit03C מנותק
                          chagit03
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #105

                          @nireldesign שני
                          ממש ממליצה!

                          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                          (עדן מאירי)

                          nireldesignN תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • chagit03C chagit03

                            @nireldesign שני
                            ממש ממליצה!

                            nireldesignN מנותק
                            nireldesignN מנותק
                            nireldesign
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #106

                            @chagit03

                            הרבה אומרים שחסר לבהם פירוט של כל הכלים
                            וכן באסים.
                            האם זה נכון?

                            chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • nireldesignN nireldesign

                              @chagit03

                              הרבה אומרים שחסר לבהם פירוט של כל הכלים
                              וכן באסים.
                              האם זה נכון?

                              chagit03C מנותק
                              chagit03C מנותק
                              chagit03
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #107

                              @nireldesign אני לא יודעת באיזה קטע הם טוענים ככה,אני פשוט שומעת מהם איכות אובר
                              אגב יש להם גם צורה נוחה לאוזן ולא נופלת....

                              לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                              (עדן מאירי)

                              nireldesignN תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • chagit03C chagit03

                                @nireldesign אני לא יודעת באיזה קטע הם טוענים ככה,אני פשוט שומעת מהם איכות אובר
                                אגב יש להם גם צורה נוחה לאוזן ולא נופלת....

                                nireldesignN מנותק
                                nireldesignN מנותק
                                nireldesign
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #108

                                @chagit03
                                יכולות להתחבר במקביל ל-2 מכשירים (לדוגמה פלאפון + מחשב)?

                                chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • nireldesignN nireldesign

                                  @chagit03
                                  יכולות להתחבר במקביל ל-2 מכשירים (לדוגמה פלאפון + מחשב)?

                                  chagit03C מנותק
                                  chagit03C מנותק
                                  chagit03
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
                                  #109

                                  @nireldesign לא אי אפשר.

                                  לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                  (עדן מאירי)

                                  nireldesignN תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • chagit03C chagit03

                                    @nireldesign לא אי אפשר.

                                    nireldesignN מנותק
                                    nireldesignN מנותק
                                    nireldesign
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #110

                                    @chagit03

                                    תודה רבה!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #111

                                      תכלס האוזנית בעשר שקל מחזיקים המון זמןןןןןןןן

                                      😜

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • ד דיזיין

                                        אני משתמשת בjbl wave 100,
                                        f6cea760-1ad5-467e-8c9f-728ba092ccdc-image.png
                                        עלו לי 250 בחנות, אבל אפשר למצוא יותר זול
                                        יושבות מצוין בתוך האוזן (ואני אחת שהאוזניות לו יושבות עלי),
                                        איכות מצוינתתת,
                                        מה שכן, יש להם חיסרון שהם לא מווסתות את עוצמת השמע בצורה נכונה, סתומרת נגיד אני על 30- אני יכולה להוריד ל20 ועדין זה ישמע בדיוק אותו דבר, וכשאני יוריד ל19 פתאום זה ינמיך בבת אחת....
                                        אבל אני לא יודעת, יש מצב שהרבה אוזניות זה ככה....

                                        חובב המוזיקה 2ח מנותק
                                        חובב המוזיקה 2ח מנותק
                                        חובב המוזיקה 2
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חובב המוזיקה 2
                                        #112

                                        @דיזיין אמר בסקר האוזניות הגדול !:

                                        אני משתמשת בjbl wave 100,
                                        f6cea760-1ad5-467e-8c9f-728ba092ccdc-image.png
                                        עלו לי 250 בחנות, אבל אפשר למצוא יותר זול
                                        יושבות מצוין בתוך האוזן (ואני אחת שהאוזניות לו יושבות עלי),
                                        איכות מצוינתתת,
                                        מה שכן, יש להם חיסרון שהם לא מווסתות את עוצמת השמע בצורה נכונה, סתומרת נגיד אני על 30- אני יכולה להוריד ל20 ועדין זה ישמע בדיוק אותו דבר, וכשאני יוריד ל19 פתאום זה ינמיך בבת אחת....
                                        אבל אני לא יודעת, יש מצב שהרבה אוזניות זה ככה....

                                        את נהנת מהאוזניות האלו ?
                                        קניתי אותם ולפעמים אורך לי איזה 3 דקות עד שמתחבר לי הבלוטוס
                                        ועוד בעיה לפעמים אני שומע רק באוזניה אחת למשל ימין ואחרי כמה דקות אני שומע רק באוזניה השמאלית
                                        וגם לי יש את החיסרון בשמיעה שהזכרת
                                        אם הבעיות מוכרות לכם אשמח שתעלו פתרונות
                                        נ.ב. גם לי יש את החיסרון בשמיעה שהזכרת...

                                        ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • חובב המוזיקה 2ח חובב המוזיקה 2

                                          @דיזיין אמר בסקר האוזניות הגדול !:

                                          אני משתמשת בjbl wave 100,
                                          f6cea760-1ad5-467e-8c9f-728ba092ccdc-image.png
                                          עלו לי 250 בחנות, אבל אפשר למצוא יותר זול
                                          יושבות מצוין בתוך האוזן (ואני אחת שהאוזניות לו יושבות עלי),
                                          איכות מצוינתתת,
                                          מה שכן, יש להם חיסרון שהם לא מווסתות את עוצמת השמע בצורה נכונה, סתומרת נגיד אני על 30- אני יכולה להוריד ל20 ועדין זה ישמע בדיוק אותו דבר, וכשאני יוריד ל19 פתאום זה ינמיך בבת אחת....
                                          אבל אני לא יודעת, יש מצב שהרבה אוזניות זה ככה....

                                          את נהנת מהאוזניות האלו ?
                                          קניתי אותם ולפעמים אורך לי איזה 3 דקות עד שמתחבר לי הבלוטוס
                                          ועוד בעיה לפעמים אני שומע רק באוזניה אחת למשל ימין ואחרי כמה דקות אני שומע רק באוזניה השמאלית
                                          וגם לי יש את החיסרון בשמיעה שהזכרת
                                          אם הבעיות מוכרות לכם אשמח שתעלו פתרונות
                                          נ.ב. גם לי יש את החיסרון בשמיעה שהזכרת...

                                          ד מנותק
                                          ד מנותק
                                          דיזיין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #113

                                          @חובב-המוזיקה-2 אמר בסקר האוזניות הגדול !:

                                          קניתי אותם ולפעמים אורך לי איזה 3 דקות עד שמתחבר לי הבלוטוס
                                          ועוד בעיה לפעמים אני שומע רק באוזניה אחת למשל ימין ואחרי כמה דקות אני שומע רק באוזניה השמאלית

                                          אויש, אני מצטערת לשמוע....
                                          לי זה לא קורה.

                                          אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                                          ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • מ מקצועיות התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול