דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. סקר האוזניות הגדול !

סקר האוזניות הגדול !

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
230 פוסטים 65 כותבים 12.1k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • nireldesignN nireldesign

    @chagit03
    יכולות להתחבר במקביל ל-2 מכשירים (לדוגמה פלאפון + מחשב)?

    chagit03C מנותק
    chagit03C מנותק
    chagit03
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
    #109

    @nireldesign לא אי אפשר.

    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
    (עדן מאירי)

    nireldesignN תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • chagit03C chagit03

      @nireldesign לא אי אפשר.

      nireldesignN מנותק
      nireldesignN מנותק
      nireldesign
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #110

      @chagit03

      תודה רבה!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #111

        תכלס האוזנית בעשר שקל מחזיקים המון זמןןןןןןןן

        😜

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ד דיזיין

          אני משתמשת בjbl wave 100,
          f6cea760-1ad5-467e-8c9f-728ba092ccdc-image.png
          עלו לי 250 בחנות, אבל אפשר למצוא יותר זול
          יושבות מצוין בתוך האוזן (ואני אחת שהאוזניות לו יושבות עלי),
          איכות מצוינתתת,
          מה שכן, יש להם חיסרון שהם לא מווסתות את עוצמת השמע בצורה נכונה, סתומרת נגיד אני על 30- אני יכולה להוריד ל20 ועדין זה ישמע בדיוק אותו דבר, וכשאני יוריד ל19 פתאום זה ינמיך בבת אחת....
          אבל אני לא יודעת, יש מצב שהרבה אוזניות זה ככה....

          חובב המוזיקה 2ח מנותק
          חובב המוזיקה 2ח מנותק
          חובב המוזיקה 2
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חובב המוזיקה 2
          #112

          @דיזיין אמר בסקר האוזניות הגדול !:

          אני משתמשת בjbl wave 100,
          f6cea760-1ad5-467e-8c9f-728ba092ccdc-image.png
          עלו לי 250 בחנות, אבל אפשר למצוא יותר זול
          יושבות מצוין בתוך האוזן (ואני אחת שהאוזניות לו יושבות עלי),
          איכות מצוינתתת,
          מה שכן, יש להם חיסרון שהם לא מווסתות את עוצמת השמע בצורה נכונה, סתומרת נגיד אני על 30- אני יכולה להוריד ל20 ועדין זה ישמע בדיוק אותו דבר, וכשאני יוריד ל19 פתאום זה ינמיך בבת אחת....
          אבל אני לא יודעת, יש מצב שהרבה אוזניות זה ככה....

          את נהנת מהאוזניות האלו ?
          קניתי אותם ולפעמים אורך לי איזה 3 דקות עד שמתחבר לי הבלוטוס
          ועוד בעיה לפעמים אני שומע רק באוזניה אחת למשל ימין ואחרי כמה דקות אני שומע רק באוזניה השמאלית
          וגם לי יש את החיסרון בשמיעה שהזכרת
          אם הבעיות מוכרות לכם אשמח שתעלו פתרונות
          נ.ב. גם לי יש את החיסרון בשמיעה שהזכרת...

          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חובב המוזיקה 2ח חובב המוזיקה 2

            @דיזיין אמר בסקר האוזניות הגדול !:

            אני משתמשת בjbl wave 100,
            f6cea760-1ad5-467e-8c9f-728ba092ccdc-image.png
            עלו לי 250 בחנות, אבל אפשר למצוא יותר זול
            יושבות מצוין בתוך האוזן (ואני אחת שהאוזניות לו יושבות עלי),
            איכות מצוינתתת,
            מה שכן, יש להם חיסרון שהם לא מווסתות את עוצמת השמע בצורה נכונה, סתומרת נגיד אני על 30- אני יכולה להוריד ל20 ועדין זה ישמע בדיוק אותו דבר, וכשאני יוריד ל19 פתאום זה ינמיך בבת אחת....
            אבל אני לא יודעת, יש מצב שהרבה אוזניות זה ככה....

            את נהנת מהאוזניות האלו ?
            קניתי אותם ולפעמים אורך לי איזה 3 דקות עד שמתחבר לי הבלוטוס
            ועוד בעיה לפעמים אני שומע רק באוזניה אחת למשל ימין ואחרי כמה דקות אני שומע רק באוזניה השמאלית
            וגם לי יש את החיסרון בשמיעה שהזכרת
            אם הבעיות מוכרות לכם אשמח שתעלו פתרונות
            נ.ב. גם לי יש את החיסרון בשמיעה שהזכרת...

            ד מנותק
            ד מנותק
            דיזיין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #113

            @חובב-המוזיקה-2 אמר בסקר האוזניות הגדול !:

            קניתי אותם ולפעמים אורך לי איזה 3 דקות עד שמתחבר לי הבלוטוס
            ועוד בעיה לפעמים אני שומע רק באוזניה אחת למשל ימין ואחרי כמה דקות אני שומע רק באוזניה השמאלית

            אויש, אני מצטערת לשמוע....
            לי זה לא קורה.

            אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
            ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מקצועיות התייחס לנושא זה ב
            • מנאשששמ מנותק
              מנאשששמ מנותק
              מנאששש
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #114

              אני משתמש באוזניות ג'ברה T85
              המחיר הוא בין 650 ל 850
              אחלה אוזניות, איכות פצצה, מסנן רעשים נחמד, עוצמה גבוהה, בטריה טובה.
              היה לי גם T65 גם מצוינות.
              והיה לי גם את הדגם שלהם אליטה 3
              יותר זולות (300) והאיכות ממש טובה רק שאין מסנן רעשים (אבל הם אטומות לגמרי).
              בקיצור אני ממליץ בכל פה על החברה הזו [ג'ברה].
              היה לי גם איירפודס [אפל] והג'ברה (אפי' הזולות) הרבה יותר טובות.

              ברגע שמתחברים למוזיקה,
              הטכניקה באה מעצמה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • C מנותק
                C מנותק
                cayin
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי cayin
                #115

                3f99c969-9078-4ee1-9965-049c2da0c61f-image.png
                https://danclarkaudio.com/expanse.html
                אלו האוזניות שלי, אחרי מספר שנות מחקר מעמיק,
                התעצלתי לצלם, תמונה באדיבות גוגל...
                כמובן דורשות מגבר וציוד בהתאם.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מנאשששמ מנותק
                  מנאשששמ מנותק
                  מנאששש
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #116

                  מישהו יודע (מידיעה) איזה אוזניות יותר טובות
                  ביטס סטודיו 3
                  סוני XM 4
                  בוס QC 45

                  מבחינת סינון רעשים, איכות סאונד, ונוחות.

                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                  הטכניקה באה מעצמה.

                  C תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מנאשששמ מנאששש

                    מישהו יודע (מידיעה) איזה אוזניות יותר טובות
                    ביטס סטודיו 3
                    סוני XM 4
                    בוס QC 45

                    מבחינת סינון רעשים, איכות סאונד, ונוחות.

                    C מנותק
                    C מנותק
                    cayin
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #117

                    @מנאששש
                    בוס- ביטול רעשים הכי טוב
                    סוני- סאונד
                    ביטס- לטעמי פחות מוצלח,
                    מבין שלשתם הייתי הולך על הסוני,
                    אם מעניין אותך יכול להמליץ על דברים נוספים.

                    מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • C cayin

                      @מנאששש
                      בוס- ביטול רעשים הכי טוב
                      סוני- סאונד
                      ביטס- לטעמי פחות מוצלח,
                      מבין שלשתם הייתי הולך על הסוני,
                      אם מעניין אותך יכול להמליץ על דברים נוספים.

                      מנאשששמ מנותק
                      מנאשששמ מנותק
                      מנאששש
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                      #118

                      @cayin
                      גם אני חשבתי על הסוני מבחינת סאונד.
                      אבל השאלה האם הנוחות והסינון רעשים של בוס יותר טובה משמעותית?
                      או שעדיין עדיף סוני (הסאונד שלהם הרבה יותר טוב?)
                      איזה עוד דברים נוספים יש ברמה הזאת?

                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                      הטכניקה באה מעצמה.

                      C תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מנאשששמ מנאששש

                        @cayin
                        גם אני חשבתי על הסוני מבחינת סאונד.
                        אבל השאלה האם הנוחות והסינון רעשים של בוס יותר טובה משמעותית?
                        או שעדיין עדיף סוני (הסאונד שלהם הרבה יותר טוב?)
                        איזה עוד דברים נוספים יש ברמה הזאת?

                        C מנותק
                        C מנותק
                        cayin
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #119

                        @מנאששש
                        הסאונד של הסוני יותר טוב בהחלט,והביטול רעשים ממש לא רע...הם בהחלט גם נוחות,
                        בשקלול הזה עדיף את סוני.
                        לגבי דגמים נוספים:
                        יש את הסנהייזר מומנטום 4 (חדשות אאל"ט) מעולות(לוקחות את הנ"ל בכיס הקטן) מבחינת סאונד, קצת פחות מבחינת הביטול רעשים,
                        b&o hx
                        b&w px7 s2
                        קח בחשבון שנוחות חשובה לא פחות מהסאונד, ושאוזניות חוטיות בתקציב הזה יתנו בדרך כלל סאונד טוב יותר,

                        מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • C cayin

                          @מנאששש
                          הסאונד של הסוני יותר טוב בהחלט,והביטול רעשים ממש לא רע...הם בהחלט גם נוחות,
                          בשקלול הזה עדיף את סוני.
                          לגבי דגמים נוספים:
                          יש את הסנהייזר מומנטום 4 (חדשות אאל"ט) מעולות(לוקחות את הנ"ל בכיס הקטן) מבחינת סאונד, קצת פחות מבחינת הביטול רעשים,
                          b&o hx
                          b&w px7 s2
                          קח בחשבון שנוחות חשובה לא פחות מהסאונד, ושאוזניות חוטיות בתקציב הזה יתנו בדרך כלל סאונד טוב יותר,

                          מנאשששמ מנותק
                          מנאשששמ מנותק
                          מנאששש
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #120

                          @cayin
                          אבל המחירים של B&O בשמיים
                          וגם של B&W
                          סנהייזר פחות משקיעים בסינון רעשים
                          וגם המראה שלהם לא משהו
                          וגם הם עוברים את התקציב שלי (1200)
                          השאלה העיקרית היא האם בשקלול נתונים סוני באמת עדיפה על הבוס
                          . בוס יותר טובים בסינון רעשים, ונוחות (לפי הבנתי)
                          . סוני יותר טובים בסאונד.
                          אתה ממליץ על סוני מניסיון ?
                          (כי עדיין בוס יותר מוכרים כאוזניות איכות)

                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                          הטכניקה באה מעצמה.

                          C תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מנאשששמ מנאששש

                            @cayin
                            אבל המחירים של B&O בשמיים
                            וגם של B&W
                            סנהייזר פחות משקיעים בסינון רעשים
                            וגם המראה שלהם לא משהו
                            וגם הם עוברים את התקציב שלי (1200)
                            השאלה העיקרית היא האם בשקלול נתונים סוני באמת עדיפה על הבוס
                            . בוס יותר טובים בסינון רעשים, ונוחות (לפי הבנתי)
                            . סוני יותר טובים בסאונד.
                            אתה ממליץ על סוני מניסיון ?
                            (כי עדיין בוס יותר מוכרים כאוזניות איכות)

                            C מנותק
                            C מנותק
                            cayin
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #121

                            @מנאששש
                            נראה לי שהסנהייזר עולות 1300 ש"ח בksp, אכן סנהייזר משקיעה יותר בסאונד ופחות בשאר הדברים,
                            שאלה מה חשוב לך יותר כמובן.
                            הסוני יותר נוחות מהבוס והסאונד יותר טוב (בדקתי מול חבר שגם חושב כך)
                            הסינון רעשים של בוס טוב יותר,
                            אוזניות בוס מאוד פופולריות אמנם אבל בשום אופן הם לא ידועות כאוזניות איכות יותר מסוני.
                            סוני חברה וותיקה בתחום האודיו והסאונד, בוס משקיעה יותר בפיצ'רים ופחות באיכות הסאונד,
                            חשוב להדגיש שכל ההבדלים תלויי טעם אוזניים וכו'...
                            כמה ההבדל בסאונד משמעותי?
                            לא דרמטי אבל יותר טוב,
                            אני באופן אישי יותר ממליץ על הסוני, אבל זה אני.
                            מקווה שעזרתי.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • C מנותק
                              C מנותק
                              cayin
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #122

                              הנה השוואה (תתרגם לעברית ואל תשכח שזה תלוי גם בטעם של הסוקר ובגודל האוזניים שלו...)
                              https://www.whathifi.com/advice/bose-qc45-vs-sony-wh-1000xm4-which-are-better

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • הראל 1ה מנותק
                                הראל 1ה מנותק
                                הראל 1
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #123

                                https://www.amazon.com/-/he/dp/B0BFFDRYV4?psc=1&ref=ppx_yo2ov_dt_b_product_details
                                ממש טובות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • KING musicK מנותק
                                  KING musicK מנותק
                                  KING music
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי KING music
                                  #124

                                  היי.
                                  צריך המלצה לאוזניות לספורט,ריצה הליכה,אופניים,מכון כושר.
                                  במחיר 150 200 ש"ח שיהיו נוחות ועמידות לזיעה עם סאונד גבוהה ואיכת טובה.
                                  לא משנה לי אם זה קשת או פנים אוזן.
                                  תודה.
                                  נ.ב אשמח לעצות מאנשי ניסיון.

                                  לנושא שלי לחצו כאן❤️

                                  תעקבו.🔥

                                  KING musicK תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • HIDIH מנותק
                                    HIDIH מנותק
                                    HIDI
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #125

                                    אני משתמשת ב JBL FREE
                                    וגם ב JBL VIBE
                                    ושתיהם מעולים!!!!
                                    JBL הם החברה האיכותית ביותר!!!!

                                    KING musicK B 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • איציק דדיהא מנותק
                                      איציק דדיהא מנותק
                                      איציק דדיה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #126

                                      אין על גי בי אל יש לי מיליון מוצרים שלהם אומנם זה יקר אבל שווה את הכסף

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • HIDIH HIDI

                                        אני משתמשת ב JBL FREE
                                        וגם ב JBL VIBE
                                        ושתיהם מעולים!!!!
                                        JBL הם החברה האיכותית ביותר!!!!

                                        KING musicK מנותק
                                        KING musicK מנותק
                                        KING music
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי KING music
                                        #127

                                        @HIDI
                                        את מגיבה לי?

                                        לנושא שלי לחצו כאן❤️

                                        תעקבו.🔥

                                        HIDIH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • KING musicK KING music

                                          @HIDI
                                          את מגיבה לי?

                                          HIDIH מנותק
                                          HIDIH מנותק
                                          HIDI
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #128

                                          @KING-music עכשיו כן. JBL VUBE עולה 240 וזה פצצה.
                                          השני יקר יותר- 450

                                          KING musicK 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול