דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. קורג - Korg
  5. מוישי - בונה המקצבים

מוישי - בונה המקצבים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר קורג - Korg
70 פוסטים 14 כותבים 4.1k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פייבישפ פייביש

    @אייזיק אמר במוישי - בונה המקצבים:

    מקצבים של קטרון ללא חידושים מיוחדים...

    גם לא הבנתי איזה חידוש צריך בקטרון....
    אני משתמש בקטרון של יוסל רוזנפלד שנקרא כרגע מספר אחד או לפחות בין הטובים וגם אצלו אין שום חידוש..

    הקלידן הצפוניה מנותק
    הקלידן הצפוניה מנותק
    הקלידן הצפוני
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #36

    @פייביש קטרון לא צריך שום חידוש מה שמיוחד בו זה הצלילים של פעם ואני אומר את זה למרות שאני לא מנגן את הסגנון הזה אני מנגן סגנון יותר ליטאי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • פייבישפ פייביש

      @אייזיק אמר במוישי - בונה המקצבים:

      מקצבים של קטרון ללא חידושים מיוחדים...

      גם לא הבנתי איזה חידוש צריך בקטרון....
      אני משתמש בקטרון של יוסל רוזנפלד שנקרא כרגע מספר אחד או לפחות בין הטובים וגם אצלו אין שום חידוש..

      א מנותק
      א מנותק
      ארי 6 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #37

      @פייביש אז כנירה יש לכולכם בעיות שמע בסאונדים של מקצבים

      הקלידן הצפוניה פייבישפ 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • א ארי 6 0

        @פייביש אז כנירה יש לכולכם בעיות שמע בסאונדים של מקצבים

        הקלידן הצפוניה מנותק
        הקלידן הצפוניה מנותק
        הקלידן הצפוני
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #38

        @ארי-6-0 תקח בחשבון שהיה לו בעיה בהקלטה וזה לא אומר שום דבר על האיכות של המקצבים

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • א ארי 6 0

          @פייביש אז כנירה יש לכולכם בעיות שמע בסאונדים של מקצבים

          פייבישפ מנותק
          פייבישפ מנותק
          פייביש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #39

          @ארי-6-0 אז בא תשמע מה אני בניתי ותגיד לי אם יש לי בעיות בסאונד......
          https://miktzav.com/topic/7327/%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%AA%D7%99/73

          צריך טיירוס בחיים😜

          פייבישפ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פייבישפ פייביש

            @ארי-6-0 אז בא תשמע מה אני בניתי ותגיד לי אם יש לי בעיות בסאונד......
            https://miktzav.com/topic/7327/%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%AA%D7%99/73

            פייבישפ מנותק
            פייבישפ מנותק
            פייביש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #40

            @פייביש אמר במוישי - בונה המקצבים:

            ותגיד לי אם יש לי בעיות בסאונד......

            בעיות שמע..

            צריך טיירוס בחיים😜

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • הקלידן הצפוניה הקלידן הצפוני

              @ארי-6-0 תקח בחשבון שהיה לו בעיה בהקלטה וזה לא אומר שום דבר על האיכות של המקצבים

              א מנותק
              א מנותק
              ארי 6 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #41

              @הקלידן-הצפוני הכול יכול להיות אבל להגיד שאיין חידושים בעולם המקצבים זה פשוט הזיה כי אנשים כול זמן מגלים יכולות חדשים גם בקטרון וגם סתם במיקצבים ופה אני לא ראוה איזה חידוש אבל במחיר הזה זה בחלט ניראה לי שווה באמת

              הקלידן הצפוניה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א ארי 6 0

                @הקלידן-הצפוני הכול יכול להיות אבל להגיד שאיין חידושים בעולם המקצבים זה פשוט הזיה כי אנשים כול זמן מגלים יכולות חדשים גם בקטרון וגם סתם במיקצבים ופה אני לא ראוה איזה חידוש אבל במחיר הזה זה בחלט ניראה לי שווה באמת

                הקלידן הצפוניה מנותק
                הקלידן הצפוניה מנותק
                הקלידן הצפוני
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הקלידן הצפוני
                #42

                @ארי-6-0 איזה חידוש אפשר להוציא מדגימות של כלי בן 20? וחוץ מזה התכוונתי לקטרון שאין חידוש לא בכל עולם המקצבים

                פייבישפ א 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • הקלידן הצפוניה הקלידן הצפוני

                  @ארי-6-0 איזה חידוש אפשר להוציא מדגימות של כלי בן 20? וחוץ מזה התכוונתי לקטרון שאין חידוש לא בכל עולם המקצבים

                  פייבישפ מנותק
                  פייבישפ מנותק
                  פייביש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #43

                  @הקלידן-הצפוני החידוש צריך להיןת בבנייה לא בסאונד..

                  צריך טיירוס בחיים😜

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • הקלידן הצפוניה הקלידן הצפוני

                    @ארי-6-0 איזה חידוש אפשר להוציא מדגימות של כלי בן 20? וחוץ מזה התכוונתי לקטרון שאין חידוש לא בכל עולם המקצבים

                    א מנותק
                    א מנותק
                    ארי 6 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #44

                    @הקלידן-הצפוני אנשים דוגמים את זה אחד על אחד וכול זמן זה נהיה יותר ויתר מקורי ומשובח ואני חושב שאחד שה לא קטרוניסט בנשמה לא יבין את הבדלים

                    הקלידן הצפוניה פייבישפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • א ארי 6 0

                      @הקלידן-הצפוני אנשים דוגמים את זה אחד על אחד וכול זמן זה נהיה יותר ויתר מקורי ומשובח ואני חושב שאחד שה לא קטרוניסט בנשמה לא יבין את הבדלים

                      הקלידן הצפוניה מנותק
                      הקלידן הצפוניה מנותק
                      הקלידן הצפוני
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הקלידן הצפוני
                      #45

                      @ארי-6-0 יכול להיות שאתה צודק אני לא מנגן את הסגנון הזה אבל זה מה שאני רואה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א ארי 6 0

                        @הקלידן-הצפוני אנשים דוגמים את זה אחד על אחד וכול זמן זה נהיה יותר ויתר מקורי ומשובח ואני חושב שאחד שה לא קטרוניסט בנשמה לא יבין את הבדלים

                        פייבישפ מנותק
                        פייבישפ מנותק
                        פייביש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #46

                        @ארי-6-0 אמר במוישי - בונה המקצבים:

                        @הקלידן-הצפוני אנשים דוגמים את זה אחד על אחד וכול זמן זה נהיה יותר ויתר מקורי ומשובח ואני חושב שאחד שה לא קטרוניסט בנשמה לא יבין את הבדלים

                        חבר אין לך שמץ של הבנה בקטרון
                        אני ניגנתי שנתיים על הקטרון שהיה לי בבית
                        לא מיניה ולא מקצתיה..............

                        צריך טיירוס בחיים😜

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • פייבישפ פייביש

                          @הקלידן-הצפוני החידוש צריך להיןת בבנייה לא בסאונד..

                          א מנותק
                          א מנותק
                          ארי 6 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #47

                          @פייביש אני התכונתי לסאונדים של המקצבים שהוא מנסה קצת לחכות את יוחנן אבל רמת אסונדים של המקצבים יש להם הרבה מה להשתפר לעגיה לרמות הגבות של יוחנן של מוטי אבל במחיר הזה זה בהחלט שווה אני בכלל לא מיתוכך זה שווה באמת

                          פייבישפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פייבישפ פייביש

                            @ארי-6-0 אמר במוישי - בונה המקצבים:

                            @הקלידן-הצפוני אנשים דוגמים את זה אחד על אחד וכול זמן זה נהיה יותר ויתר מקורי ומשובח ואני חושב שאחד שה לא קטרוניסט בנשמה לא יבין את הבדלים

                            חבר אין לך שמץ של הבנה בקטרון
                            אני ניגנתי שנתיים על הקטרון שהיה לי בבית
                            לא מיניה ולא מקצתיה..............

                            א מנותק
                            א מנותק
                            ארי 6 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #48

                            @פייביש זה שהיה לכה קטרון זה לא אומר שאני לא מבין וזה שהיה לכה קטרון בבית זה גם לא אומר שאתה מבין מי אמר שיש לכה את אתו כשרנות שלי מה זה קשור אחד לשני

                            א פייבישפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • א ארי 6 0

                              @פייביש זה שהיה לכה קטרון זה לא אומר שאני לא מבין וזה שהיה לכה קטרון בבית זה גם לא אומר שאתה מבין מי אמר שיש לכה את אתו כשרנות שלי מה זה קשור אחד לשני

                              א מנותק
                              א מנותק
                              ארי 6 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #49

                              @ארי-6-0 אוקי אני מצדי לא מתוכך מתנצל עם פגעתי במישהו באמת חומר שווה במחיר הזה

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א ארי 6 0

                                @פייביש אני התכונתי לסאונדים של המקצבים שהוא מנסה קצת לחכות את יוחנן אבל רמת אסונדים של המקצבים יש להם הרבה מה להשתפר לעגיה לרמות הגבות של יוחנן של מוטי אבל במחיר הזה זה בהחלט שווה אני בכלל לא מיתוכך זה שווה באמת

                                פייבישפ מנותק
                                פייבישפ מנותק
                                פייביש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #50

                                @ארי-6-0 לא הכל זה יוחנן ואל תחשוב שכל אחד מנסה לחכות אותו אלא מנסים לחכות אתמי שיוחנן מחכה שזה,
                                דימיטרי וגאס, מרטין, גריקס, דיוויד גואט,ה טייסטו, קשמיר, זד, ועוד הרבה......

                                צריך טיירוס בחיים😜

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א ארי 6 0

                                  @ארי-6-0 אוקי אני מצדי לא מתוכך מתנצל עם פגעתי במישהו באמת חומר שווה במחיר הזה

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  ארי 6 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #51

                                  @ארי-6-0 ממליץ לקנות למי שאיין לו תקציב לקנות יש לכה עתיד גדול מושה תצליח תעלה עוד רמה עוד רמה כי אתה יכול לעגיה למקומות גבוהים

                                  פייבישפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • א ארי 6 0

                                    @פייביש זה שהיה לכה קטרון זה לא אומר שאני לא מבין וזה שהיה לכה קטרון בבית זה גם לא אומר שאתה מבין מי אמר שיש לכה את אתו כשרנות שלי מה זה קשור אחד לשני

                                    פייבישפ מנותק
                                    פייבישפ מנותק
                                    פייביש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #52

                                    @ארי-6-0 אמר במוישי - בונה המקצבים:

                                    @פייביש זה שהיה לכה קטרון זה לא אומר שאני לא מבין וזה שהיה לכה קטרון בבית זה גם לא אומר שאתה מבין מי אמר שיש לכה את אתו כשרנות שלי מה זה קשור אחד לשני

                                    באמת לא קשור לקטרון שהיה בבית אלא למה שכתבת פה (זה פשוט צועק מתוך המילים שלך..)

                                    צריך טיירוס בחיים😜

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א ארי 6 0

                                      @ארי-6-0 ממליץ לקנות למי שאיין לו תקציב לקנות יש לכה עתיד גדול מושה תצליח תעלה עוד רמה עוד רמה כי אתה יכול לעגיה למקומות גבוהים

                                      פייבישפ מנותק
                                      פייבישפ מנותק
                                      פייביש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #53

                                      @ארי-6-0 אמר במוישי - בונה המקצבים:

                                      ממליץ לקנות למי שאיין לו תקציב לקנות

                                      ממליץ גם למי שיש....

                                      צריך טיירוס בחיים😜

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • D מנותק
                                        D מנותק
                                        DANI BASS
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #54

                                        ערב טוב רציתי לדעת מה הטלפון שלו או האימייל
                                        כדי לדעת אם המקצב שלו עולה גם על PA3Le
                                        וגם איכות שלו בהגברה וכד"ו
                                        ותודה מראש

                                        חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • D DANI BASS

                                          ערב טוב רציתי לדעת מה הטלפון שלו או האימייל
                                          כדי לדעת אם המקצב שלו עולה גם על PA3Le
                                          וגם איכות שלו בהגברה וכד"ו
                                          ותודה מראש

                                          חכם_בלילהח מנותק
                                          חכם_בלילהח מנותק
                                          חכם_בלילה
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #55

                                          @DANI-BASS אסור לפרסם בפורום פרטיים אישיים כגון טלפון איימיל וכ'ו

                                          "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                          D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול