-
הביצוע של אין דבר רע הוא הוא לא מקצועי בכלל
-
@צוריאל-רוטנמר צירפתי קישור ליוטיוב מקווה שזה טוב לך:
https://youtu.be/PzCwsRW8EyA
https://www.youtube.com/watch?v=cSsAnW_QfwY@איזה-קטע לא רואה את זה, אפשר דרך אחרת?
-
@איזה-קטע לא רואה את זה, אפשר דרך אחרת?
@מוכן-תמיד-לעזור אין דבר רע ווקאלי:
אין דבר רע - ווקאלי.mp3
זה מה שרצית? -
@מוכן-תמיד-לעזור אין דבר רע ווקאלי:
אין דבר רע - ווקאלי.mp3
זה מה שרצית?@Eti זה הגרסא הווקאלית שהוציאו לזה....?
-
@Eti זה הגרסא הווקאלית שהוציאו לזה....?
@מוכן-תמיד-לעזור מה פתאום? לא סביר.... זה נראה שהורידו מפה את המנגינה דרך תוכנה כלשהי.
-
@Eti זה הגרסא הווקאלית שהוציאו לזה....?
@מוכן-תמיד-לעזור נראלי זאת גרסה לא בדיוק רשמית. אבל זאת הגרסה שקיימת,
ולא אני ערכתי
, קיבלתי במייל. -
@מוכן-תמיד-לעזור מה פתאום? לא סביר.... זה נראה שהורידו מפה את המנגינה דרך תוכנה כלשהי.
-
@מוכן-תמיד-לעזור נראלי זאת גרסה לא בדיוק רשמית. אבל זאת הגרסה שקיימת,
ולא אני ערכתי
, קיבלתי במייל.@Eti אהה סבבה חשבתי שעשו בתוכנה
@תמר-מהמרכז אמר ביעקב שוואקי:
@מוכן-תמיד-לעזור מה פתאום? לא סביר.... זה נראה שהורידו מפה את המנגינה דרך תוכנה כלשהי.
הגיוני, גם ליש בך הכל עשו ככה......
-
@Eti זה הגרסא הווקאלית שהוציאו לזה....?
@מוכן-תמיד-לעזור פירסמתי שניים, השני הוא הגירסה הרשמית שהוציאו אבל יש לי נטפרי וזה חסום אז... סורי
-
-
@בן-מנחם נראה שזה יהיה כמו אם תרצי של חנן בן ארי
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

