דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יעקב שוואקי

יעקב שוואקי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.1k פוסטים 197 כותבים 205.3k צפיות 36 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

    @אוהבת-מוזיקה-0 אפשר את הקליפ במג'יקוד תודה

    נעמי16נ מנותק
    נעמי16נ מנותק
    נעמי16
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #316

    @מומחה-לקליפים הורדתי את הקליפ והעליתי למגיקוד
    אבל לפני שאני מעלה את הקישור אני צריכה שמישהו אחת ולתמיד יסביר לי איך לעלות את זה בצורה שלא תיחסם.נמאס לי לעלות וכולם כותבים "חסום" עם אימוגי מעוצבן,חלאס.

    N תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • נעמי16נ נעמי16

      @מומחה-לקליפים הורדתי את הקליפ והעליתי למגיקוד
      אבל לפני שאני מעלה את הקישור אני צריכה שמישהו אחת ולתמיד יסביר לי איך לעלות את זה בצורה שלא תיחסם.נמאס לי לעלות וכולם כותבים "חסום" עם אימוגי מעוצבן,חלאס.

      N מנותק
      N מנותק
      ntz
      מנהל ראשי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #317

      @נעמי16 לחלק את הקישור לשתי חלקים נפרדים, בשתי שורות נפרדות. ככה

      https://youtu.be/q4

      4p4dbG2GI

      אפשר ליצור קשר במייל:
      noam6947@gmail.com

      נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • N ntz

        @נעמי16 לחלק את הקישור לשתי חלקים נפרדים, בשתי שורות נפרדות. ככה

        https://youtu.be/q4

        4p4dbG2GI

        נעמי16נ מנותק
        נעמי16נ מנותק
        נעמי16
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
        #318
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

          @אוהבת-מוזיקה-0 אפשר את הקליפ במג'יקוד תודה

          נעמי16נ מנותק
          נעמי16נ מנותק
          נעמי16
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
          #319

          @מומחה-לקליפים https://send.magicode.me/send-file/file/
          5239fa0ceb1c4f857b229ced9070113d37a0ebf5/view
          תעתיקו את שתי השורות ותדביקו בשורת חיפוש....בהצלחה!

          מומחה לקליפיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • נעמי16נ נעמי16

            @מומחה-לקליפים https://send.magicode.me/send-file/file/
            5239fa0ceb1c4f857b229ced9070113d37a0ebf5/view
            תעתיקו את שתי השורות ותדביקו בשורת חיפוש....בהצלחה!

            מומחה לקליפיםמ מנותק
            מומחה לקליפיםמ מנותק
            מומחה לקליפים
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #320

            @נעמי16 תראי זאת לא הדרך הנכונה - זה נחסם
            מה שתעשי - תעשי ככה
            תעתיקי את הקישור לעמוד גוגל ואז תוסיפי כוכביות באמצע ואז תעתיקי את כל הקישור עם הכוכביות לכאן😊

            ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

              @נעמי16 תראי זאת לא הדרך הנכונה - זה נחסם
              מה שתעשי - תעשי ככה
              תעתיקי את הקישור לעמוד גוגל ואז תוסיפי כוכביות באמצע ואז תעתיקי את כל הקישור עם הכוכביות לכאן😊

              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
              #321

              @נעמי16 ואת הכוכביות באמצע שימי יותר בהתחלה, כי בסוף זה נחסם...

              מומחה לקליפיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ב. ב.ב ב. ב.

                @נעמי16 ואת הכוכביות באמצע שימי יותר בהתחלה, כי בסוף זה נחסם...

                מומחה לקליפיםמ מנותק
                מומחה לקליפיםמ מנותק
                מומחה לקליפים
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #322
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אין על מוזיקהא מנותק
                  אין על מוזיקהא מנותק
                  אין על מוזיקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                  #323

                  יעקב שוואקי בשיר חדש באנגלית

                  ___יעקב_שוואקי___קידוש_השם___אנגלית.mp3

                  ממש יפהה👍

                  טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • chagit03C מנותק
                    chagit03C מנותק
                    chagit03
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #324

                    על מה השיר מדבר?
                    אפשר תרגום....

                    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                    (עדן מאירי)

                    ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • chagit03C chagit03

                      על מה השיר מדבר?
                      אפשר תרגום....

                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #325

                      @chagit03 הרעיון הזה היה הרבה זמן בהתהוות! עלינו להרגיש שלמרות שאיננו קרובים בגדולתם לדורות שלפנינו, אנו יכולים להביא את הגאולה בפועל! כן, אנחנו נבדקים בעצמנו הרבה יותר מכל אחד, אבל בואו נשתמש בזה לחיוב ונבין שזה יכול להיות אני! זה יכול להיות אנחנו! יעקב שוואקי

                      זה בגדול, רוצה את כל השיר?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • chagit03C מנותק
                        chagit03C מנותק
                        chagit03
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #326

                        וואו מגניב ...
                        אשמח לכל השיר באמת

                        לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                        (עדן מאירי)

                        ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • chagit03C chagit03

                          וואו מגניב ...
                          אשמח לכל השיר באמת

                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #327

                          @chagit03 בכיף!
                          הנוף הוא תמיד הגבוה ביותר
                          עומד על כתפי ענקים
                          איך יכולנו בכלל להשוות
                          לזקנים חכמים וכל כך אדוקים
                          אבל בשעה זו כוחו של אדם אחד
                          אף דור לא ראה מעולם
                          האם אתה יודע
                          מה יכול להיות מעשה אחד טהור?
                          זה יכול להיות אתה ,
                          זה יכול להיות אנחנו
                          מה שאתה יכול לעשות ,
                          זה מפואר
                          העולם מחכה לראות
                          זה יכול להיות אתה ,
                          זה יכול להיות אנחנו
                          אנחנו יודעים שזה נכון ,
                          אנחנו צריכים לסמוך
                          הכל תלוי בי היום ,
                          איך שאתה להתנהג
                          יכול לעשות את העמוד הראשון של מחר
                          האם יש משהו שהיית משנה
                          לו היית יודע שאתה על הבמה העולמית?
                          אין יותר לברוח
                          העולם מחכה שתשמע את השיחה
                          האם תבחר לשנות הכל?
                          זה יכול להיות אתה ,
                          זה יכול להיות אנחנו
                          מה שאתה יכול לעשות ,
                          זה מפואר
                          העולם מחכה לראות
                          זה יכול להיות אתה ,
                          זה יכול להיות אנחנו
                          אנחנו יודעים שזה נכון ,
                          אנחנו צריכים לסמוך
                          הכל תלוי בי
                          תפסיק לקחת את עצמך כמובן מאליו
                          כל המתנות שקיבלת מעשה חסד
                          לאחר ניתן לחוש ברחבי הפלנטה
                          אין הכחשה שאתה כל כך חיוני לאנשים שאתה בא מהם
                          כולם מקווים שאתה תהיה האחד

                          טרנסלייט אז זה בהתאם...🤭

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • chagit03C מנותק
                            chagit03C מנותק
                            chagit03
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #328

                            רואים שזה מהטרנסלייט ...🤦
                            אבל זה עדיין עוזר לי מאוד תודה

                            לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                            (עדן מאירי)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • chagit03C chagit03 התייחס לנושא זה ב
                            • שלומי 0ש מנותק
                              שלומי 0ש מנותק
                              שלומי 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #329

                              שיר באנגלית. נחמד... מזכיר את השירים באנגלית שלו אותו סגנון שומעים שזה איצי וולדנר
                              אפשר את הקליפ להורדה?!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מרבמ מנותק
                                מרבמ מנותק
                                מרב
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #330

                                מישהו יודע אים המופע של יעקב שוואקי בדי סיטי מעורב כי אני ממש רוצה ללכת
                                תודה

                                "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מרבמ מרב

                                  מישהו יודע אים המופע של יעקב שוואקי בדי סיטי מעורב כי אני ממש רוצה ללכת
                                  תודה

                                  מנאשששמ מנותק
                                  מנאשששמ מנותק
                                  מנאששש
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #331

                                  @מרב
                                  @ברוריה אמר ביעקב שוואקי:

                                  @מני-מני מעניין מה לגבי הפרדה לא כתוב על זה כלום

                                  @Chi אמר ביעקב שוואקי:

                                  @ברוריה בד"כ המופעים שלו מעורבים
                                  זה מה שזכור לי....

                                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                  הטכניקה באה מעצמה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ב. ב.ב ב. ב.

                                    @chagit03 בכיף!
                                    הנוף הוא תמיד הגבוה ביותר
                                    עומד על כתפי ענקים
                                    איך יכולנו בכלל להשוות
                                    לזקנים חכמים וכל כך אדוקים
                                    אבל בשעה זו כוחו של אדם אחד
                                    אף דור לא ראה מעולם
                                    האם אתה יודע
                                    מה יכול להיות מעשה אחד טהור?
                                    זה יכול להיות אתה ,
                                    זה יכול להיות אנחנו
                                    מה שאתה יכול לעשות ,
                                    זה מפואר
                                    העולם מחכה לראות
                                    זה יכול להיות אתה ,
                                    זה יכול להיות אנחנו
                                    אנחנו יודעים שזה נכון ,
                                    אנחנו צריכים לסמוך
                                    הכל תלוי בי היום ,
                                    איך שאתה להתנהג
                                    יכול לעשות את העמוד הראשון של מחר
                                    האם יש משהו שהיית משנה
                                    לו היית יודע שאתה על הבמה העולמית?
                                    אין יותר לברוח
                                    העולם מחכה שתשמע את השיחה
                                    האם תבחר לשנות הכל?
                                    זה יכול להיות אתה ,
                                    זה יכול להיות אנחנו
                                    מה שאתה יכול לעשות ,
                                    זה מפואר
                                    העולם מחכה לראות
                                    זה יכול להיות אתה ,
                                    זה יכול להיות אנחנו
                                    אנחנו יודעים שזה נכון ,
                                    אנחנו צריכים לסמוך
                                    הכל תלוי בי
                                    תפסיק לקחת את עצמך כמובן מאליו
                                    כל המתנות שקיבלת מעשה חסד
                                    לאחר ניתן לחוש ברחבי הפלנטה
                                    אין הכחשה שאתה כל כך חיוני לאנשים שאתה בא מהם
                                    כולם מקווים שאתה תהיה האחד

                                    טרנסלייט אז זה בהתאם...🤭

                                    A מנותק
                                    A מנותק
                                    Ayelet 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #332

                                    @ב-ב אפשר את המילים באנגלית?

                                    מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • A Ayelet 0

                                      @ב-ב אפשר את המילים באנגלית?

                                      מנאשששמ מנותק
                                      מנאשששמ מנותק
                                      מנאששש
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                                      #333

                                      @Ayelet-0
                                      זה מטרנסליט. אז לכאורה תעשי תרגום הפוך
                                      וזה יהיה המקור.

                                      The view is always the highest
                                      Standing on the shoulders of giants
                                      How could we even compare
                                      For wise and so pious elders
                                      But at this time the power of one man
                                      No generation has ever seen
                                      Do you know
                                      What can one pure act be?
                                      it could be you
                                      It could be us
                                      what you can do,
                                      It is magnificent
                                      The world is waiting to see
                                      it could be you
                                      It could be us
                                      We know it's true,
                                      We have to trust
                                      Everything depends on me today,
                                      the way you behave
                                      Could make tomorrow's front page
                                      Is there anything you would change?
                                      If you knew you were on the world stage?
                                      There is no more running away
                                      The world is waiting for you to hear the call
                                      Will you choose to change everything?
                                      it could be you
                                      It could be us
                                      what you can do,
                                      It is magnificent
                                      The world is waiting to see
                                      it could be you
                                      It could be us
                                      We know it's true,
                                      We have to trust
                                      It all depends on me
                                      Stop taking yourself for granted
                                      All the gifts you received were an act of kindness
                                      After can be felt around the planet
                                      There is no denying that you are so essential to the people you come from
                                      Everyone hopes you'll be the one

                                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                      הטכניקה באה מעצמה.

                                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • מנאשששמ מנאששש

                                        @Ayelet-0
                                        זה מטרנסליט. אז לכאורה תעשי תרגום הפוך
                                        וזה יהיה המקור.

                                        The view is always the highest
                                        Standing on the shoulders of giants
                                        How could we even compare
                                        For wise and so pious elders
                                        But at this time the power of one man
                                        No generation has ever seen
                                        Do you know
                                        What can one pure act be?
                                        it could be you
                                        It could be us
                                        what you can do,
                                        It is magnificent
                                        The world is waiting to see
                                        it could be you
                                        It could be us
                                        We know it's true,
                                        We have to trust
                                        Everything depends on me today,
                                        the way you behave
                                        Could make tomorrow's front page
                                        Is there anything you would change?
                                        If you knew you were on the world stage?
                                        There is no more running away
                                        The world is waiting for you to hear the call
                                        Will you choose to change everything?
                                        it could be you
                                        It could be us
                                        what you can do,
                                        It is magnificent
                                        The world is waiting to see
                                        it could be you
                                        It could be us
                                        We know it's true,
                                        We have to trust
                                        It all depends on me
                                        Stop taking yourself for granted
                                        All the gifts you received were an act of kindness
                                        After can be felt around the planet
                                        There is no denying that you are so essential to the people you come from
                                        Everyone hopes you'll be the one

                                        A מנותק
                                        A מנותק
                                        Ayelet 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #334

                                        @מנאששש נחמד לא הכי מדוייק

                                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • A Ayelet 0

                                          @מנאששש נחמד לא הכי מדוייק

                                          A מנותק
                                          A מנותק
                                          Ayelet 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #335
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול