-
@אייצ-ית לי זה נשמע היסחפות עם יחצנו"ת אדירה, וכדי להשקיט את המוח שרואה שהזמר לא משהו, מסבירים שזה בעצם הייחודיות שלו...
אולי יש גם צייר אגדי, שהייחודיות שלי זה הציורים המזעזעים שלו?!@אליהו-0 אמר ביעקב שוואקי:
@אייצ-ית לי זה נשמע היסחפות עם יחצנו"ת אדירה, וכדי להשקיט את המוח שרואה שהזמר לא משהו, מסבירים שזה בעצם הייחודיות שלו...
אולי יש גם צייר אגדי, שהייחודיות שלי זה הציורים המזעזעים שלו?!אולי....אין לי מושג...לא מכירה ביצועים שלו בלייב-נטו סינגלים...סתם הבעתי את דעתי...
-
@proud-jew דיברו למעלה על הופעות, באולפנים אפשר לנסות 770 פעם עד שמצליחים. וגם יש תוכנות לתיקון זיופים.
ולגבי שאר השמות:
מוטי שטיינמץ - מזייף בלייב? לא ראיתי בחיים, הוא מאוד מדוייק. אולי לא פרפקט, אבל ממש מצויין.
יונתן שיינפלד - נכון, והוא באמת לא מגדולי הזמר החסידי, אבל שר יפה עם רגש, ויש לו את פדידה...
מוטי גרינבוים - אולי, לא ראיתי הרבה ממנו, והוא גם לא מגדולי הזמר.
לדעתי שוואקי הוא פלא, במיוחד בהופעות...@אליהו-0 אמר ביעקב שוואקי:
@proud-jew דיברו למעלה על הופעות, באולפנים אפשר לנסות 770 פעם עד שמצליחים. וגם יש תוכנות לתיקון זיופים.
ולגבי שאר השמות:
מוטי שטיינמץ - מזייף בלייב? לא ראיתי בחיים, הוא מאוד מדוייק. אולי לא פרפקט, אבל ממש מצויין.
יונתן שיינפלד - נכון, והוא באמת לא מגדולי הזמר החסידי, אבל שר יפה עם רגש, ויש לו את פדידה...
מוטי גרינבוים - אולי, לא ראיתי הרבה ממנו, והוא גם לא מגדולי הזמר.
לדעתי שוואקי הוא פלא, במיוחד בהופעות...מוטי שטיינמץ - מזייף נורא בלייב!!!!!!! במיוחד לאחרונה....
יונתן שינפלד - כמעט לא מזייף לדעתי.
מוטי גרינבוים - בתחילת דרכו זייף בכמויות, ברגע שהתבגר וגם התחיל להתאמן זה גרם לכך שכיום הוא שר יחסית מדוייק.
ובכ"א את שלושתם אין להשוות לשוואקי שמוגדר 'גדול הזמר' -
@אליהו-0 אמר ביעקב שוואקי:
@proud-jew דיברו למעלה על הופעות, באולפנים אפשר לנסות 770 פעם עד שמצליחים. וגם יש תוכנות לתיקון זיופים.
ולגבי שאר השמות:
מוטי שטיינמץ - מזייף בלייב? לא ראיתי בחיים, הוא מאוד מדוייק. אולי לא פרפקט, אבל ממש מצויין.
יונתן שיינפלד - נכון, והוא באמת לא מגדולי הזמר החסידי, אבל שר יפה עם רגש, ויש לו את פדידה...
מוטי גרינבוים - אולי, לא ראיתי הרבה ממנו, והוא גם לא מגדולי הזמר.
לדעתי שוואקי הוא פלא, במיוחד בהופעות...מוטי שטיינמץ - מזייף נורא בלייב!!!!!!! במיוחד לאחרונה....
יונתן שינפלד - כמעט לא מזייף לדעתי.
מוטי גרינבוים - בתחילת דרכו זייף בכמויות, ברגע שהתבגר וגם התחיל להתאמן זה גרם לכך שכיום הוא שר יחסית מדוייק.
ובכ"א את שלושתם אין להשוות לשוואקי שמוגדר 'גדול הזמר'@ר-כהן אמר ביעקב שוואקי:
במיוחד לאחרונה....
לשטינמץ השתנה הקול (לדעתי) ויכול להיות שזה הסיבה לזיוף הוא צריך ללמוד את הסולמות החדשים
@ר-כהן אמר ביעקב שוואקי:
בתחילת דרכו זייף בכמויות,
גרינבוים ילד וילד פלא = צרח כפי יכולתך אז זה לא רק הזיוף שקיים או לא זה יותר הצירצור שנגרם מהעלייה בטונים
אצל ילדים זה מפריע (לי אישית) יותר מהזיוף... -

-
אוי באמת, זייפן?????? שוואקי הוא האחרון שאפשר לקרוא לו זייפן.... יש לו קול חם, פתוח, קול שעולה עד לגבהים בלי לגרוע כלל מהפתיחות בקול, ובכלל, מה שכתוב בהתחלה זה שיש לו בעיית קצב, וזה בכלל לא קשור לזייפן, פשוט בהופעה אין עניין להשמע כמו באולפן, אלא לתת את הטאצ'ים הקטנים בקצב כדי לעניין ולסקרן, וזה בדיוק מה שעושים בהופעות חיות!!! לרגש את הקהל ולחבר אותו לשיר.
-
N ntz העביר נושא זה מ-במת הדיונים ב-
-
אני מקוה שזה בחוקי הפורום, אבל מעולם לא הבנתי מה מתלהבים משוואקי.
אמנם יש לו קול יפה, והוא גם בוחר שירים די טובים, אבל בהופעות יש לו בעיית קצב מחרידה!@curious הוא זמר מצויין, כך גם בהופעות, אבל האלבום האחרון שלו לא משהו.
-
@curious הוא זמר מצויין, כך גם בהופעות, אבל האלבום האחרון שלו לא משהו.
@ענק-הענקים-בדורינו ש למישהו את המופע של שוואקי בקסרייה לצפייה????
אשמח מאוד! -
אני מקוה שזה בחוקי הפורום, אבל מעולם לא הבנתי מה מתלהבים משוואקי.
אמנם יש לו קול יפה, והוא גם בוחר שירים די טובים, אבל בהופעות יש לו בעיית קצב מחרידה!@curious אמר ביעקב שוואקי:
אני מקוה שזה בחוקי הפורום, אבל מעולם לא הבנתי מה מתלהבים משוואקי.
אמנם יש לו קול יפה, והוא גם בוחר שירים די טובים, אבל בהופעות יש לו בעיית קצב מחרידה!הבעיה שלי איתו היא אחרת. הבעיה היא שהוא לא יציב מבחינת סגנון שירה כל אלבום מפוצץ בהרבה סגנונות והוא פשוט מבלבל אותי בתחילה הוא היה נשמע כמו זמר חסידי קלאסי אחר כך כמו זמר מזרחי ואחר כך כמו זמר ישראלי והופ עכשיו הוא קצת מנסה לחזור חלילה מה זה החוסר יציבות הזה אז מה עם הוא שר יפה ובאמת אני אהבתי לשמוע אותו אבל חבל ככה לבלבל ולא כולם נהנים ממנו כל הזמן.
-
@curious אמר ביעקב שוואקי:
אני מקוה שזה בחוקי הפורום, אבל מעולם לא הבנתי מה מתלהבים משוואקי.
אמנם יש לו קול יפה, והוא גם בוחר שירים די טובים, אבל בהופעות יש לו בעיית קצב מחרידה!הבעיה שלי איתו היא אחרת. הבעיה היא שהוא לא יציב מבחינת סגנון שירה כל אלבום מפוצץ בהרבה סגנונות והוא פשוט מבלבל אותי בתחילה הוא היה נשמע כמו זמר חסידי קלאסי אחר כך כמו זמר מזרחי ואחר כך כמו זמר ישראלי והופ עכשיו הוא קצת מנסה לחזור חלילה מה זה החוסר יציבות הזה אז מה עם הוא שר יפה ובאמת אני אהבתי לשמוע אותו אבל חבל ככה לבלבל ולא כולם נהנים ממנו כל הזמן.
@ברוריה יש בזה משהו... אבל הוא מנסה להתאים את עצמו לקהל רחב, ולא יודעת מה דיברו פה על זיוף, תפסיקו לחפש באגים כל הזמן, הוא זמר אלוףףף, הרבה יותר מכל הצעירים השחצנים בני תשע עשרה שמרימים תאף שלהם ובטוחים שהם יודעים לשיר.
-
@ענק-הענקים-בדורינו ש למישהו את המופע של שוואקי בקסרייה לצפייה????
אשמח מאוד!@שמוליק אם קיבלת את ההופעה של קיסריה השנייה אשמח שתעדכן אותי
תודה -
@שמוליק אם קיבלת את ההופעה של קיסריה השנייה אשמח שתעדכן אותי
תודה@שיר-השירים לא, לא קיבלתי
עדין ממתין מחכה ומצפה.... -
@שמוליק אם קיבלת את ההופעה של קיסריה השנייה אשמח שתעדכן אותי
תודה -
@curious אמר ביעקב שוואקי:
אני מקוה שזה בחוקי הפורום, אבל מעולם לא הבנתי מה מתלהבים משוואקי.
אמנם יש לו קול יפה, והוא גם בוחר שירים די טובים, אבל בהופעות יש לו בעיית קצב מחרידה!הבעיה שלי איתו היא אחרת. הבעיה היא שהוא לא יציב מבחינת סגנון שירה כל אלבום מפוצץ בהרבה סגנונות והוא פשוט מבלבל אותי בתחילה הוא היה נשמע כמו זמר חסידי קלאסי אחר כך כמו זמר מזרחי ואחר כך כמו זמר ישראלי והופ עכשיו הוא קצת מנסה לחזור חלילה מה זה החוסר יציבות הזה אז מה עם הוא שר יפה ובאמת אני אהבתי לשמוע אותו אבל חבל ככה לבלבל ולא כולם נהנים ממנו כל הזמן.
@ברוריה אמר ביעקב שוואקי:
@curious אמר ביעקב שוואקי:
אני מקוה שזה בחוקי הפורום, אבל מעולם לא הבנתי מה מתלהבים משוואקי.
אמנם יש לו קול יפה, והוא גם בוחר שירים די טובים, אבל בהופעות יש לו בעיית קצב מחרידה!הבעיה שלי איתו היא אחרת. הבעיה היא שהוא לא יציב מבחינת סגנון שירה כל אלבום מפוצץ בהרבה סגנונות והוא פשוט מבלבל אותי בתחילה הוא היה נשמע כמו זמר חסידי קלאסי אחר כך כמו זמר מזרחי ואחר כך כמו זמר ישראלי והופ עכשיו הוא קצת מנסה לחזור חלילה מה זה החוסר יציבות הזה אז מה עם הוא שר יפה ובאמת אני אהבתי לשמוע אותו אבל חבל ככה לבלבל ולא כולם נהנים ממנו כל הזמן.
זה כל המיוחדות של שוואקי שהוא יודע לשלב א כל הסגננות, ובנינו הוא עושה הכל ברמה מקצועית וטובה. אני ר=אתן לכם גו==דוגמה על כל זמר חסידי טוב או כל זמר ישראלי טוב טוב או כל זמר מזרחי טוב שישיר את הסגנון ההפוך שלו זה לא יוצא יפה, מה שאין כן בשוואקי האדיר שהוא מצליח לעשות הכל באופן כזה יפה ומושלם מבחינה מקצועית, לדוגמה בהופעות שלו בקסריה 1 ו2 הוא עשה הכל חסידי ואחר כך בהופעה בפריז הוא שילב חסידית וקצת מזרחית, ואחר בהופעה בנוקיה הוא שילב את החסידי והמזרחי ביחד באופן מושלם אחר לפני שהוא הוציא את האלבום הראשון שלו שהוא לא חסידי ליבי במזרח, ואז הוא הוציא שלוש אלבומים ישראלים מטטטטטורפים שנקראים קולות, מאמין בניסים, ומוזיקה, ואז עשה את הופעת חייו בלייב פארק ראשון לציון ושילב שם את החסידי ישראלי בצורה מושלמת שאין כמותה, ועכשיו הוציא את אלבום לחיים, ומצפים בקוצר רוח להופעה הבאה.
-
יעקב שוואקי בהופעה השבוע
https://send.magicode.me/send-file/file/b1a72e8fd811ff207***33a6ea1b30ac99ee44337c8/view -
@taly אמר ביעקב שוואקי:
יעקב שוואקי בהופעה השבוע
https://send.magicode.me/send-file/file/b1a72e8fd811ff207***33a6ea1b30ac99ee44337c8/viewאם אפשר להביא קישור תקין, דחוווווף!
תודה... -
@התופפן אמר ביעקב שוואקי:
אם אפשר להביא קישור תקין, דחוווווף!
תודה...הקישור תקין לגמרי
פשוט תמחוק כוכביות מהקישור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות