דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. מהם הגורמים לשינוי שמות משפחה אצל כלל הזמרים?

מהם הגורמים לשינוי שמות משפחה אצל כלל הזמרים?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
116 פוסטים 40 כותבים 6.6k צפיות 15 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ.במ מ.ב

    אין הבדל בין אשכנזים לספרדים!!! כולנו יהודים שעובדים את השם בצורות שונות!! לכן זמר שמחליף את שמו לאשכנזי לא נהיה יותר מקובל אלא להיפך החברה הספרדית פולטת אותו.......והמבין יבין.....

    הודיהה מנותק
    הודיהה מנותק
    הודיה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #97
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מנאשששמ מנאששש

      @הודיה אין אבל ציבור מסויים ששומע זמרים מזרחיים.

      הודיהה מנותק
      הודיהה מנותק
      הודיה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #98

      @מנאששש מה זאת אומרת??? הציבור המזרחי, הספרדי שומע את זה!

      מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • הודיהה הודיה

        @מנאששש מה זאת אומרת??? הציבור המזרחי, הספרדי שומע את זה!

        מנאשששמ מנותק
        מנאשששמ מנותק
        מנאששש
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #99

        @הודיה לא נכון.
        איזה זמר יש דווקא ספרדים ששומעים (לא מקאמים ובקשות)?

        ברגע שמתחברים למוזיקה,
        הטכניקה באה מעצמה.

        הודיהה תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מנאשששמ מנאששש

          @הודיה לא נכון.
          איזה זמר יש דווקא ספרדים ששומעים (לא מקאמים ובקשות)?

          הודיהה מנותק
          הודיהה מנותק
          הודיה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #100

          @מנאששש זה בדיוק מה שניסיתי להסבירר, שכמו שיש בציבור הספרדי כאלו ששומעים חסידי, בדיוק אותו דבר יש ציבור אשכנזי ששומע את הזמרים המזרחים, הספרדים!!! אז אין קטע בהחלפת השמות

          מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הודיהה הודיה

            @מנאששש זה בדיוק מה שניסיתי להסבירר, שכמו שיש בציבור הספרדי כאלו ששומעים חסידי, בדיוק אותו דבר יש ציבור אשכנזי ששומע את הזמרים המזרחים, הספרדים!!! אז אין קטע בהחלפת השמות

            מנאשששמ מנותק
            מנאשששמ מנותק
            מנאששש
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #101

            @הודיה זה כבר בשביל השיווק.
            בחתונה לדוג' רוב האשכנזים לא יקחו זמר אבולעפיה וכד'.

            ברגע שמתחברים למוזיקה,
            הטכניקה באה מעצמה.

            הודיהה תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • זברהז מנותק
              זברהז מנותק
              זברה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #102

              זה באמת תופעה עצובה כי נוצר מצב שספרדים מחליפים את השמות שלהם בשביל שיקבלו את הילדים שלהם לישיבות ומוסדות לימוד וכנראה אנשים חושבים שיהיו יותר מקובלים עם שם אשכנזי,
              כאילו שהשם מראה מה הבן אדם או שאשכנזים עשויים מחומר טוב יותר.
              אני בכל אופן חושבת שזה ממש עצוב שהמצב כזה אבל כנראה שזה ישאר ככה עד שהמשיח יבוא! בקרוב ממש.

              אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
              אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

              הודיהה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מנאשששמ מנאששש

                @הודיה זה כבר בשביל השיווק.
                בחתונה לדוג' רוב האשכנזים לא יקחו זמר אבולעפיה וכד'.

                הודיהה מנותק
                הודיהה מנותק
                הודיה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הודיה
                #103

                @מנאששש נכון בזה יש צדק, אבל גם אני בתור ספרדיה שכן שומעת לפעמים זמרים אשכנזים (ששרים לא חסידי!!) אני לא יקח זמר אשכנזי לחתונה.
                @זברה באמת עצווב ומציק

                ג מנאשששמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • זברהז זברה

                  זה באמת תופעה עצובה כי נוצר מצב שספרדים מחליפים את השמות שלהם בשביל שיקבלו את הילדים שלהם לישיבות ומוסדות לימוד וכנראה אנשים חושבים שיהיו יותר מקובלים עם שם אשכנזי,
                  כאילו שהשם מראה מה הבן אדם או שאשכנזים עשויים מחומר טוב יותר.
                  אני בכל אופן חושבת שזה ממש עצוב שהמצב כזה אבל כנראה שזה ישאר ככה עד שהמשיח יבוא! בקרוב ממש.

                  הודיהה מנותק
                  הודיהה מנותק
                  הודיה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #104
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • הודיהה הודיה

                    @מנאששש נכון בזה יש צדק, אבל גם אני בתור ספרדיה שכן שומעת לפעמים זמרים אשכנזים (ששרים לא חסידי!!) אני לא יקח זמר אשכנזי לחתונה.
                    @זברה באמת עצווב ומציק

                    ג מנותק
                    ג מנותק
                    גילה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #105
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • הודיהה הודיה

                      @מנאששש נכון בזה יש צדק, אבל גם אני בתור ספרדיה שכן שומעת לפעמים זמרים אשכנזים (ששרים לא חסידי!!) אני לא יקח זמר אשכנזי לחתונה.
                      @זברה באמת עצווב ומציק

                      מנאשששמ מנותק
                      מנאשששמ מנותק
                      מנאששש
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #106

                      @הודיה
                      זה לא אומר כי רוב הבחורי ישיבה אפי' ספרדים יקחו זמר אשכנזי.
                      ובכל אופן זה לא משנה כי אם הוא שר שירים ספרדיים אז הוא לא צריך להחליף את השם.
                      ואם הוא שר שירים חסידיים במה מתבטא זה שהוא ספרדי? 😄

                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                      הטכניקה באה מעצמה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'ית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #107

                        שימו לב לא לסטות מהנושא- אחרת הוא ינעל..וחבל.

                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ברוריהב מנותק
                          ברוריהב מנותק
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #108

                          תנסו לעשות רשימה של זמרים ספרדים חרדיים סתם בשביל הידע הכללי אבל לא את אלו ששינו את שמם מעניין באמת לראות כמה יש .
                          אם זמר ספרדי מתבייש במוצאו אז ממש לא בסדר מבחינתי כי לדעתי אין לו כלל במה להתבייש במוצא שלו .
                          לדעתי זמר הספרדי החרדי הגדול בעיני זה מידד טסה הוא זמר מדהים עם קול נעים ואפילו שאני אשכנזיה אני נהנת מהסלסולים שלו יש עוד הרבה רק צריך יותר להכיר אותם

                          שירה מעומק הנשמה

                          מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ברוריהב ברוריה

                            תנסו לעשות רשימה של זמרים ספרדים חרדיים סתם בשביל הידע הכללי אבל לא את אלו ששינו את שמם מעניין באמת לראות כמה יש .
                            אם זמר ספרדי מתבייש במוצאו אז ממש לא בסדר מבחינתי כי לדעתי אין לו כלל במה להתבייש במוצא שלו .
                            לדעתי זמר הספרדי החרדי הגדול בעיני זה מידד טסה הוא זמר מדהים עם קול נעים ואפילו שאני אשכנזיה אני נהנת מהסלסולים שלו יש עוד הרבה רק צריך יותר להכיר אותם

                            מנאשששמ מנותק
                            מנאשששמ מנותק
                            מנאששש
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #109

                            @ברוריה
                            כתבו על זה כבר
                            @ריינבואו אמר באיזה זמרים מזרחיים אתם מכירים?:

                            חיים ישראל. איציק דדיה. גד אלבז. משה לוק.

                            @פונץ-בננה אמר באיזה זמרים מזרחיים אתם מכירים?:

                            יניב בן משיח .
                            אריאל לוי .
                            -מידד טסה.
                            -יניב מדר.
                            -עוזיה צדוק .

                            @nbhgv אמר באיזה זמרים מזרחיים אתם מכירים?:

                            אבישי ואיציק אשל

                            @אייצ-ית אמר באיזה זמרים מזרחיים אתם מכירים?:

                            נתנאל בר יוחאי.
                            *יניב בן משיח.
                            *איציק אשל.
                            *אבישי אשל.

                            @פונץ-בננה אמר באיזה זמרים מזרחיים אתם מכירים?:

                            נתנאל ישראל
                            נהוראי אריאלי
                            טל ועקנין
                            משה חדד
                            יוסף חיים בוסקילה .
                            אלעד שער
                            אייל טויטו
                            איציק אורלב
                            איתי עמרן

                            @אייצ-ית אמר באיזה זמרים מזרחיים אתם מכירים?:

                            אוהד ראדי
                            נתנאל ישראל
                            נהוראי אריאלי
                            אופיר סלומון
                            אליה והב

                            @איילת אמר באיזה זמרים מזרחיים אתם מכירים?:

                            אביתר צדוק
                            אודי דמארי
                            האחים אשל
                            איתי עמרן
                            אליקם בוטה
                            בני אלבז
                            יוסף חיים בוסקילה
                            ישראל צוברי
                            מידד טסה
                            נריה אנגל
                            יובל טייב

                            @פונץ-בננה אמר באיזה זמרים מזרחיים אתם מכירים?:

                            -ארז יחיאל
                            -יחיאל לוק

                            @פונץ-בננה אמר באיזה זמרים מזרחיים אתם מכירים?:

                            אביעד גיל
                            איציק קלה
                            אלירן אלבז
                            בני אלבז
                            חיים בר
                            אילן בכר
                            חיים חדד
                            נריה & אורי אריאלי
                            רועי ידיד
                            שאול חיון
                            תומר חתוכה
                            נתנאל ברדא
                            רמי יצחק

                            @אלישבע אמר באיזה זמרים מזרחיים אתם מכירים?:

                            גיל ישראלוב

                            ברגע שמתחברים למוזיקה,
                            הטכניקה באה מעצמה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ב מנותק
                              ב מנותק
                              בנימין לוריא
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #110

                              -תוכן שיווקי-
                              כאן ניתן לראות ולכתוב מיהם הזמרים ששינו את שם משפחתם

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • טיטוט מנותק
                                טיטוט מנותק
                                טיטו
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #111

                                סתם לרעיון זה עיוות מה שנוצר בעולם שלנו כי כל הגדולים של החסידי הם ספרדים למעט שתיים שלוש בודדים
                                משה קליין-חדד, יעקב שוואקי, אבי אילסון מנדי גרופי, נמואל, ברי וובר ועוד הרבהההההה זה אולי נשמע מופרך אבל כן גם אצל השכנזים שומעים ספרדים בתחפושת

                                אני לא עצמי.
                                תכף אשוב...

                                מוכשרת עלמ ברוריהב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • טיטוט טיטו

                                  סתם לרעיון זה עיוות מה שנוצר בעולם שלנו כי כל הגדולים של החסידי הם ספרדים למעט שתיים שלוש בודדים
                                  משה קליין-חדד, יעקב שוואקי, אבי אילסון מנדי גרופי, נמואל, ברי וובר ועוד הרבהההההה זה אולי נשמע מופרך אבל כן גם אצל השכנזים שומעים ספרדים בתחפושת

                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת על
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #112

                                  @טיטו אמר במהם הגורמים לשינוי שמות משפחה אצל כלל הזמרים?:

                                  ברי וובר

                                  מאיפה????

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • טיטוט טיטו

                                    סתם לרעיון זה עיוות מה שנוצר בעולם שלנו כי כל הגדולים של החסידי הם ספרדים למעט שתיים שלוש בודדים
                                    משה קליין-חדד, יעקב שוואקי, אבי אילסון מנדי גרופי, נמואל, ברי וובר ועוד הרבהההההה זה אולי נשמע מופרך אבל כן גם אצל השכנזים שומעים ספרדים בתחפושת

                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #113

                                    @טיטו בערי וובער לא ספרדי מאיפה לקחת את זה?

                                    שירה מעומק הנשמה

                                    אינספריישןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ברוריהב ברוריה

                                      @טיטו בערי וובער לא ספרדי מאיפה לקחת את זה?

                                      אינספריישןא מנותק
                                      אינספריישןא מנותק
                                      אינספריישן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #114

                                      @טיטו בערי וועבר חסיד מזה דורות.
                                      מנדי ג'רופי חסיד חב"ד, לא?

                                      מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                                      טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אינספריישןא אינספריישן

                                        @טיטו בערי וועבר חסיד מזה דורות.
                                        מנדי ג'רופי חסיד חב"ד, לא?

                                        טיטוט מנותק
                                        טיטוט מנותק
                                        טיטו
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                        #115

                                        @ריינבואו אמרתי מי ספרדי לא מי חסיד סתם לרעיון אחותי נשואה לחסיד ברסלב אבל הם ספרדים שניהם חסידות זה דרך חיים לא מוצא ואני לא אומר שבערי וובער ספרדי שלם אבל הוא ספרדי אני יודע את זה מאיזה רעיון ישן שהיה לו או שאני מתבלבל בינו לבין מישו אחר

                                        אני לא עצמי.
                                        תכף אשוב...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'ית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #116

                                          הנושא סטה לכן הוא ננעל.
                                          להזכירם- דיונים שלא קשורים לנושא ניתן לפתוח בבמת הדיונים.

                                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • אייצ'יתא אייצ'ית נעל נושא זה ב-

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול