דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. ימאהה - Yamaha
  5. ימאהה PSR SX900

ימאהה PSR SX900

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ימאהה - Yamaha
53 פוסטים 14 כותבים 2.6k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ק קשה לחשוב

    האם אפשר לבנות מקצבים באורגן?
    אם כן איך?

    למדןל מנותק
    למדןל מנותק
    למדן
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי למדן
    #30

    @קשה-לחשוב מאוד קל לחשוב 😄 איך לבנות שם מקצבים
    אבל זה קצת מורכב

    כנס למניו 2 למעלה יש סטייל משהו כזה אני לא על זה עכשיו....

    קניית כלי נגינה
    ביט-פלוס
    יוטיוב

    ק תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • למדןל למדן

      @קשה-לחשוב מאוד קל לחשוב 😄 איך לבנות שם מקצבים
      אבל זה קצת מורכב

      כנס למניו 2 למעלה יש סטייל משהו כזה אני לא על זה עכשיו....

      ק מנותק
      ק מנותק
      קשה לחשוב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #31

      @למדן אתה יכול אולי לתת הסבר מפורט?
      כי זה לא הכי ברור
      או שזה יותר מדי?

      למדןל M 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • ק קשה לחשוב

        @למדן אתה יכול אולי לתת הסבר מפורט?
        כי זה לא הכי ברור
        או שזה יותר מדי?

        למדןל מנותק
        למדןל מנותק
        למדן
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #32

        @קשה-לחשוב
        לחץ על מניו תעבור למניו2 שם יש style crept משהו כזה

        קניית כלי נגינה
        ביט-פלוס
        יוטיוב

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ק קשה לחשוב

          @למדן אתה יכול אולי לתת הסבר מפורט?
          כי זה לא הכי ברור
          או שזה יותר מדי?

          M מנותק
          M מנותק
          MarkBr
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #33

          @קשה-לחשוב יצירת מקצבים אפשרית דרך Style Creator,
          אבל עבודה שם ממש לא פשוטה, אתה צריך ללמוד דיי הרבה לפני שתוכל להגיע לתוצאה שנשמעת יחסית טוב,
          באופן כללי, יצירת מקצבים זה תהליך ארוך וקשה...
          אם יש לך הורעות הפעלה (ניתן להורדה בחינם באינטרנט) - תסתכל ב Reference Manual - יש שם פרק על Style Creator, תנסה להבין מה קורה שם, אם יהיו שאלות ספציפיות - תשאל

          ahaA ק 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • M MarkBr

            @קשה-לחשוב יצירת מקצבים אפשרית דרך Style Creator,
            אבל עבודה שם ממש לא פשוטה, אתה צריך ללמוד דיי הרבה לפני שתוכל להגיע לתוצאה שנשמעת יחסית טוב,
            באופן כללי, יצירת מקצבים זה תהליך ארוך וקשה...
            אם יש לך הורעות הפעלה (ניתן להורדה בחינם באינטרנט) - תסתכל ב Reference Manual - יש שם פרק על Style Creator, תנסה להבין מה קורה שם, אם יהיו שאלות ספציפיות - תשאל

            ahaA מנותק
            ahaA מנותק
            aha
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #34

            @MarkBr
            אפשר קישור?

            הרשמו כמנוים לערוץ

            יענקי וייס 0י M 3 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ahaA aha

              @MarkBr
              אפשר קישור?

              יענקי וייס 0י מנותק
              יענקי וייס 0י מנותק
              יענקי וייס 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #35
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ahaA aha

                @MarkBr
                אפשר קישור?

                M מנותק
                M מנותק
                MarkBr
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #36
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ahaA aha

                  @MarkBr
                  אפשר קישור?

                  M מנותק
                  M מנותק
                  MarkBr
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #37

                  @aha
                  https://usa.yamaha.com/files/download/other_assets/7/1279207/psrsx900_en_rm_b0.pdf

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • M MarkBr

                    @קשה-לחשוב יצירת מקצבים אפשרית דרך Style Creator,
                    אבל עבודה שם ממש לא פשוטה, אתה צריך ללמוד דיי הרבה לפני שתוכל להגיע לתוצאה שנשמעת יחסית טוב,
                    באופן כללי, יצירת מקצבים זה תהליך ארוך וקשה...
                    אם יש לך הורעות הפעלה (ניתן להורדה בחינם באינטרנט) - תסתכל ב Reference Manual - יש שם פרק על Style Creator, תנסה להבין מה קורה שם, אם יהיו שאלות ספציפיות - תשאל

                    ק מנותק
                    ק מנותק
                    קשה לחשוב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #38

                    @MarkBr אין את ההוראות בעברית?

                    M תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ק קשה לחשוב

                      @MarkBr אין את ההוראות בעברית?

                      M מנותק
                      M מנותק
                      MarkBr
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #39

                      @קשה-לחשוב לא מכיר האמת. אולי אנשים אחרים בפורום יוכלו לענות...

                      ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • M MarkBr

                        @קשה-לחשוב לא מכיר האמת. אולי אנשים אחרים בפורום יוכלו לענות...

                        ק מנותק
                        ק מנותק
                        קשה לחשוב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #40

                        @MarkBr שאלה חדשה: אני מדליק את האורגן ולוחץ ACMP ולוחץ על האקורדים והם נשמעים מאוד שקט, איך מגבירים את הווליום

                        ת M 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ק קשה לחשוב

                          @MarkBr שאלה חדשה: אני מדליק את האורגן ולוחץ ACMP ולוחץ על האקורדים והם נשמעים מאוד שקט, איך מגבירים את הווליום

                          ת מנותק
                          ת מנותק
                          תפארתה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #41

                          @קשה-לחשוב אתה שומע רק את הבס של האקורד. כדי לשמוע אותו חזק תפעיל את ערוץ LEFT, תגדיר לו צליל מתאים ובמיקסר אתה יכול להגביה ולהנמיך אותו.

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ת תפארתה

                            @קשה-לחשוב אתה שומע רק את הבס של האקורד. כדי לשמוע אותו חזק תפעיל את ערוץ LEFT, תגדיר לו צליל מתאים ובמיקסר אתה יכול להגביה ולהנמיך אותו.

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חיימקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיימקה
                            #42

                            @תפארתה @קשה-לחשוב נראה לי עדיף לו להגביה את הצליל עצמו של התופים
                            ואז שאין מקצב הוא ישמע את האקורדים גבוה

                            ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ח חיימקה

                              @תפארתה @קשה-לחשוב נראה לי עדיף לו להגביה את הצליל עצמו של התופים
                              ואז שאין מקצב הוא ישמע את האקורדים גבוה

                              ת מנותק
                              ת מנותק
                              תפארתה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #43

                              @חיימקה מה הכוונה צליל של התופים? אם מגביהים את כל הSTYLE מאבדים את הבאלנס של כל האורגן.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ק קשה לחשוב

                                @MarkBr שאלה חדשה: אני מדליק את האורגן ולוחץ ACMP ולוחץ על האקורדים והם נשמעים מאוד שקט, איך מגבירים את הווליום

                                M מנותק
                                M מנותק
                                MarkBr
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #44

                                @קשה-לחשוב
                                תפעיל מקצב ותראה האם הוא מנגן בסדר. אם אתה רוצה להגביר את Style בלבד - תיכנס ל mixer, למלא תבחר "Panel" (שמאלי ביותר) וגם תבחר Pad/Volume - תוודא שהסליידר הוירטואלי של Style הוא על 100, כאן אתה יכול לסדר את עוצמה היחסית של Style לעומת שאר הדברים.
                                כמו כן, כשאתה לוחץ על ACMP, תשמע איזה קול מוזר כזה כמו באס, זה משהו מיוחד שקיים בכל הדגמים של ימהה.
                                אפשר לשנות את זה: Menu --> Style Settings --> Stop ACMP... (ניתן להגיע גם בעזרת Direct Access --> OTS Link)
                                אם תשים את זה לOFF, לא תשמע כלום, אבל תוכל עדיין לנהל multipads (הם יבינו אם אתה משנה אקורד) או Vocal Harmony למשל ולא תשמע את הבאס המוזר הזה שאולי יישמע לא רלוונטי 🙂 מקווה שזה עוזר

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ק מנותק
                                  ק מנותק
                                  קשה לחשוב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי קשה לחשוב
                                  #45

                                  שאלה 3) מה זה שתי הכפתורים מעל הג'ויסטיק?

                                  ahaA M 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ק קשה לחשוב

                                    שאלה 3) מה זה שתי הכפתורים מעל הג'ויסטיק?

                                    ahaA מנותק
                                    ahaA מנותק
                                    aha
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #46

                                    @קשה-לחשוב
                                    לא קוראים לזה ג'ויסטיק
                                    קוראים לזה פיצ'

                                    ובקשר לשתי הכפתורים
                                    לא כתבת איזה מודל יש לך

                                    הרשמו כמנוים לערוץ

                                    ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ahaA aha

                                      @קשה-לחשוב
                                      לא קוראים לזה ג'ויסטיק
                                      קוראים לזה פיצ'

                                      ובקשר לשתי הכפתורים
                                      לא כתבת איזה מודל יש לך

                                      ק מנותק
                                      ק מנותק
                                      קשה לחשוב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #47

                                      @aha כנ"ל, PSR SX900

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ק קשה לחשוב

                                        שאלה 3) מה זה שתי הכפתורים מעל הג'ויסטיק?

                                        M מנותק
                                        M מנותק
                                        MarkBr
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #48

                                        @קשה-לחשוב joystick זה באנגלית פשוט 🙂
                                        כאן יש 2 כפתורים:
                                        כפתור השמאלי - modulation hold. אם אתה מזיז את הג'ויסטיק למלעה או למטה - במיוחדם בצלילים סינטטיים, תשמע את מודולציה,
                                        אם אתה רוצה שאפקט הזה לא ייעלם לאחר שתעזוב את הגו'סטיק הזה, תלחץ על הכפתור הזה כאשר הג'ויסטיק במצעב למעלה או למטה.

                                        לגבי הכפתור השני, בגדול אתה יכול לעשות איתו מה שבא לך, זה כמו כפתור נוסף שאפשר לקבוע לו פונקציות שונות דרך assignable:
                                        Menu -> Assignable
                                        בחקל התחתון של המסך שייפתח תראה את Rotary Sp/Assignable שדרכו אפשר לקבוע כל מיני פונקציות לכפתור הזה.

                                        ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • M MarkBr

                                          @קשה-לחשוב joystick זה באנגלית פשוט 🙂
                                          כאן יש 2 כפתורים:
                                          כפתור השמאלי - modulation hold. אם אתה מזיז את הג'ויסטיק למלעה או למטה - במיוחדם בצלילים סינטטיים, תשמע את מודולציה,
                                          אם אתה רוצה שאפקט הזה לא ייעלם לאחר שתעזוב את הגו'סטיק הזה, תלחץ על הכפתור הזה כאשר הג'ויסטיק במצעב למעלה או למטה.

                                          לגבי הכפתור השני, בגדול אתה יכול לעשות איתו מה שבא לך, זה כמו כפתור נוסף שאפשר לקבוע לו פונקציות שונות דרך assignable:
                                          Menu -> Assignable
                                          בחקל התחתון של המסך שייפתח תראה את Rotary Sp/Assignable שדרכו אפשר לקבוע כל מיני פונקציות לכפתור הזה.

                                          ק מנותק
                                          ק מנותק
                                          קשה לחשוב
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי קשה לחשוב
                                          #49

                                          @MarkBr יש אפשרות להרעיד את הקול? לדוגמה בניגוני ל"ג בעומר שמנגנים עם קול קלרינט ובאמצע עושים שהקול עושה כזה טררררר כמו שלוחצים במהירות על הקלידים
                                          ידוע לי שבקורג יש כזה כפתור, אז אולי גם בימאהה?

                                          חכם_בלילהח M 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול