דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. קניית קלידים ?!?

קניית קלידים ?!?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר קלידים
105 פוסטים 13 כותבים 5.2k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Anonymous123123A Anonymous123123

    שלום לכולם .
    אני מתלבט אם לקנות קלידים ( אם בכלל ) אני יודע אקורדים די טוב ( לא משמיע )
    ( היום אני מנגן בפסנתר "p-125")
    אני יודע ללוות סבבה על פסנתר מאקורדים ( טיפה ממש סולו משמיעה ; פתיחה של שירים ואפילו לא ) אבל אקורדים די טוב +

    האם שווה לי לקנות אורגן , אם אני יעשה נגיד הרקדה וזה זה תמיד יהיה עם זמר ככה שלדעתי ( תתקנו אותי אם אני טועה ) הסולו זה פחות בעיה.
    הז'אנר שאני מנגן הוא חסידי בלבד , חסידי אם ההייתי הולך לפי זמר אריק דביר ...
    עכשיו אם שווה לי לקנות מה ההיתם ממליצים עד בערך כ4000 ש"ח +-
    YAMAHA SX 600 | KORG PA 600 | Dante ZEN Medeli
    ( המדלי הוא דגם חדש דגם החדש ל-AKX10)
    ובוודאי שאני מעדיף אורגן עם סטים "מסתובבים" בחינם / בזול .
    כןכן ... אני יודע שהכי טוב לקנות ... אבל בנתיים...

    ח מנותק
    ח מנותק
    חיימקה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #53

    @Anonymous123123 לא יודע מה אמרו לך
    אבל נראה לי לא שווה בכלל לקנות את הSX600 הוא עם בקושי מקום לדגימות וזה אומר שיהא לך שם בקושי מקצבים
    אני הכי ממליץ אם אתה לא קונה מקצבים רק קורג ששם יש לך מקצבים חינמים המון מסתובבים בשוק
    (לא דוווקא בפורמים אלא אצל חברים וכו') בימהה קשה מאוד להשיג עד אין בכלל
    אמנם הוא יותר יקר
    אם אתה מתעקש על הימהה אז תקנה רק בחניות שאתה מקבל גם מקצבים כמו ברמת גן
    ובכל אופן הייתי ממליץ לך לבדוק את המדלי הוא אורגן ברמה מאוד גבוהה מבחינת סאונד ויכולות ודגימות מעולות (יש כאלו שטוענים שזה חיכוי של SX900 -- לא נראה לי עד כדי כך אבל זה ברמה גבוהה)
    אמנם לא יהא לך בו הרבה מקצבים חינמים אבל הוא מגיע אם מקצבים קצת חסידיים ככה זכור לי - הם בונים לו בארץ
    ולענין האם שווה לקנות אני חושב שכן כי רק שיש לך אורגן טוב אתה מתקדם יותר

    לי אישית יש את SX900 והיה לי לפני זה קורגPA600

    חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ח חיימקה

      @Anonymous123123 לא יודע מה אמרו לך
      אבל נראה לי לא שווה בכלל לקנות את הSX600 הוא עם בקושי מקום לדגימות וזה אומר שיהא לך שם בקושי מקצבים
      אני הכי ממליץ אם אתה לא קונה מקצבים רק קורג ששם יש לך מקצבים חינמים המון מסתובבים בשוק
      (לא דוווקא בפורמים אלא אצל חברים וכו') בימהה קשה מאוד להשיג עד אין בכלל
      אמנם הוא יותר יקר
      אם אתה מתעקש על הימהה אז תקנה רק בחניות שאתה מקבל גם מקצבים כמו ברמת גן
      ובכל אופן הייתי ממליץ לך לבדוק את המדלי הוא אורגן ברמה מאוד גבוהה מבחינת סאונד ויכולות ודגימות מעולות (יש כאלו שטוענים שזה חיכוי של SX900 -- לא נראה לי עד כדי כך אבל זה ברמה גבוהה)
      אמנם לא יהא לך בו הרבה מקצבים חינמים אבל הוא מגיע אם מקצבים קצת חסידיים ככה זכור לי - הם בונים לו בארץ
      ולענין האם שווה לקנות אני חושב שכן כי רק שיש לך אורגן טוב אתה מתקדם יותר

      לי אישית יש את SX900 והיה לי לפני זה קורגPA600

      חכם_בלילהח מנותק
      חכם_בלילהח מנותק
      חכם_בלילה
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חכם_בלילה
      #54

      @חיימקה מילא אתה אומר לא שלא יגיע בימאהה אני עוד איכשהו מחליק את זה
      אבל להגיד לו לקחת את המלודי???!!! אתה רציני??
      האורגן הזה הוא חיקוי סיני וזול שלהופיע איתו זה חלום רחוק....
      מעדיף שתמליץ לא על הקורג ולא עליו (ואני בדקתי אותו אישית...)
      אני יסביר יותר מזה:
      אתה לא יכול להשוות בין שני האורגים האלה...
      לך יש את הSX 900 נכון?? איזה דגימות יש לימאהה אה?? המלודי כלום לעומתם..
      ואם אתה רוצה לקנות למלודי סט יש לך 2 אופציות

      1. עדי נתנאלי (שזה עולה 2000 ש"ח + 4250 הSX 600) סה"כ מחיר שיותר מהSX 600!!
      2. עמי כהן
        וזהו! אתה יודע כמה מתכנתים יש לו לימאהה?? יש לו מבחר ענק!

      סורי שאני תקיף אבל תבין, חבל לי שהוא יקנה וידפק עם האורגן הזה...

      "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • חכם_בלילהח חכם_בלילה

        @חיימקה מילא אתה אומר לא שלא יגיע בימאהה אני עוד איכשהו מחליק את זה
        אבל להגיד לו לקחת את המלודי???!!! אתה רציני??
        האורגן הזה הוא חיקוי סיני וזול שלהופיע איתו זה חלום רחוק....
        מעדיף שתמליץ לא על הקורג ולא עליו (ואני בדקתי אותו אישית...)
        אני יסביר יותר מזה:
        אתה לא יכול להשוות בין שני האורגים האלה...
        לך יש את הSX 900 נכון?? איזה דגימות יש לימאהה אה?? המלודי כלום לעומתם..
        ואם אתה רוצה לקנות למלודי סט יש לך 2 אופציות

        1. עדי נתנאלי (שזה עולה 2000 ש"ח + 4250 הSX 600) סה"כ מחיר שיותר מהSX 600!!
        2. עמי כהן
          וזהו! אתה יודע כמה מתכנתים יש לו לימאהה?? יש לו מבחר ענק!

        סורי שאני תקיף אבל תבין, חבל לי שהוא יקנה וידפק עם האורגן הזה...

        ח מנותק
        ח מנותק
        חיימקה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיימקה
        #55

        @חכם_בלילה אני יודע שכולם מתכוונים לטובה אבל --
        אני גם בדקתי אותו כמה וכמה פעמים ולכן אני אומר שזה אורגן טוב
        לא רואה חיסרון בהופעות כי עמי כהן מופיע איתו דיברתי עם כאלו שיש להם אותו והם מאוד נהנים ממנו
        ויש לו גם סאונד די טוב
        כמובן שצריך לבדוק מה המקצבים החסידים שמגיעים איתו ביחד אבל הוא זול בהשוואה כי אתה לא משלם בכלל על המותג של ימהה או קורג
        אתה צודק שאם הוא מנגן חסידי אז שלא יקנה אותו כי אם הוא ירצה להשתפר רק הליטאים בונים לו מקצבים
        ומחיפוש שעשיתי למקצבים בימהה אין בקושי לאורגנים האלו -אני מחפש בשביל חבר לSX700
        כי אין לו הרבה מקום לעומת המדלי שזכור לי שיש לו הרבה מקום

        ובכל מקרה תתחדש על האורגן שלך ואל תתחרט אתה בחייים

        חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ח חיימקה

          @חכם_בלילה אני יודע שכולם מתכוונים לטובה אבל --
          אני גם בדקתי אותו כמה וכמה פעמים ולכן אני אומר שזה אורגן טוב
          לא רואה חיסרון בהופעות כי עמי כהן מופיע איתו דיברתי עם כאלו שיש להם אותו והם מאוד נהנים ממנו
          ויש לו גם סאונד די טוב
          כמובן שצריך לבדוק מה המקצבים החסידים שמגיעים איתו ביחד אבל הוא זול בהשוואה כי אתה לא משלם בכלל על המותג של ימהה או קורג
          אתה צודק שאם הוא מנגן חסידי אז שלא יקנה אותו כי אם הוא ירצה להשתפר רק הליטאים בונים לו מקצבים
          ומחיפוש שעשיתי למקצבים בימהה אין בקושי לאורגנים האלו -אני מחפש בשביל חבר לSX700
          כי אין לו הרבה מקום לעומת המדלי שזכור לי שיש לו הרבה מקום

          ובכל מקרה תתחדש על האורגן שלך ואל תתחרט אתה בחייים

          חכם_בלילהח מנותק
          חכם_בלילהח מנותק
          חכם_בלילה
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #56

          @חיימקה אני בדקתי את המקצבים שמביאים חלילית והם....
          יש פה בפורום הרבה מאוד מקצבים לימאהה חינמים וגם בפרוג יש שמה אשכול מפוצץ...
          מעלה לך קצת ממה שיש...
          https://drive.google.com/file/d/1aTWhUV6-zwHUicxpQVUEjnK3CC9wNaa-/view

          "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • חכם_בלילהח חכם_בלילה

            @חיימקה אני בדקתי את המקצבים שמביאים חלילית והם....
            יש פה בפורום הרבה מאוד מקצבים לימאהה חינמים וגם בפרוג יש שמה אשכול מפוצץ...
            מעלה לך קצת ממה שיש...
            https://drive.google.com/file/d/1aTWhUV6-zwHUicxpQVUEjnK3CC9wNaa-/view

            ח מנותק
            ח מנותק
            חיימקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #57

            @חכם_בלילה הם טובים ??
            לא בשבילי

            יש לי את של יוחנן אורי

            חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חיימקה

              @חכם_בלילה הם טובים ??
              לא בשבילי

              יש לי את של יוחנן אורי

              חכם_בלילהח מנותק
              חכם_בלילהח מנותק
              חכם_בלילה
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #58

              @חיימקה כן הם ממש סבבה...
              תגיד לו שיחפש פה בפורום (ועל הדריך תכניס אותו לפורום 😎😉)
              וגם בפרוג יש שרשור גדול מלא במקצבים גם לקורג וגם לימאהה...

              תהנה!! יש לו אחלה מקצבים..

              "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • T מנותק
                T מנותק
                tat
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #59

                לי יש SX700 .
                אני מנגן כתחביב בבית המון שנים ומנסיון אני יכול לומר לך שגם במקצבים שיש באורגן עצמו אפשר עם קצת שיפורים ועובדת סאונד להגיע לתוצאות מדהימות.
                מצ"ב דוגמא למקצב שהגיע עם האורגן ושיפצתי אותו וזו התוצאה..
                וייתן לך בנים.mp3

                ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • T tat

                  לי יש SX700 .
                  אני מנגן כתחביב בבית המון שנים ומנסיון אני יכול לומר לך שגם במקצבים שיש באורגן עצמו אפשר עם קצת שיפורים ועובדת סאונד להגיע לתוצאות מדהימות.
                  מצ"ב דוגמא למקצב שהגיע עם האורגן ושיפצתי אותו וזו התוצאה..
                  וייתן לך בנים.mp3

                  ק מנותק
                  ק מנותק
                  קשה לחשוב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #60

                  @tat איך אתה שומר מקצב אחרי שיפוצים?

                  T תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • yossefiY מנותק
                    yossefiY מנותק
                    yossefi
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #61

                    יש לי חבר שקנה עכשיו את המדלי וכל הזמן אמרתי לו אל תתפשר על הכלי הזה תוסיף עוד כמה מאות לקורג 600

                    זה מה שהיה הכי קרוב לתקציב שלו

                    ובסוף הוא קנה את המדלי
                    אנ לא חושב שהאורגן הזה שווה את הכסף לא ראיתי איזה מוזיקאי מנגן עם זה חוץ מעמי כהן שיש לו רולנד וגם זה

                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • yossefiY yossefi

                      יש לי חבר שקנה עכשיו את המדלי וכל הזמן אמרתי לו אל תתפשר על הכלי הזה תוסיף עוד כמה מאות לקורג 600

                      זה מה שהיה הכי קרוב לתקציב שלו

                      ובסוף הוא קנה את המדלי
                      אנ לא חושב שהאורגן הזה שווה את הכסף לא ראיתי איזה מוזיקאי מנגן עם זה חוץ מעמי כהן שיש לו רולנד וגם זה

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חיימקה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #62

                      @yossefi הבעיה שמי שרוצה אורגן אין לו עכשיו מה לקנות כי הקורג הכי זול בארץ הוא ב5200 נכון ללפני חודש
                      ומ"מ אין סיבה שמישהו ינגן בזה כי כמו שלא מנגנים ב600 אל PAX4 או גנוס וטיירוס ומקסימום PA1000 וSX900 והרולנד
                      אבל תכלס זה אורגן שווה מאוד
                      (מי שניגן עליו ירגיש את זה אפילו שהוא סיני)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ק קשה לחשוב

                        @tat איך אתה שומר מקצב אחרי שיפוצים?

                        T מנותק
                        T מנותק
                        tat
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #63

                        @קשה-לחשוב אמר בקניית קלידים ?!?:

                        @tat איך אתה שומר מקצב אחרי שיפוצים?

                        לקח לי המון זמן עד שהבנתי איך זה עובד.
                        האמת שקשה לי להסביר בכתיבה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                          @Anonymous123123 בדקתי במחשב השני ובסוף גילתי שלא הקלטתי את זה...
                          אני יקליט בשבוע הקרוב ויעלה לערוץ שלי ככה שכולם יהנו מזה.....

                          Anonymous123123A מנותק
                          Anonymous123123A מנותק
                          Anonymous123123
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #64

                          @חכם_בלילה מזכיר 🙂

                          Anonymous123123A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • Anonymous123123A מנותק
                            Anonymous123123A מנותק
                            Anonymous123123
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anonymous123123
                            #65

                            @חכם_בלילה אגב לגבי דגימות וזה ... אפשר להשיג לימאהה ?
                            יצא לי לעבוד עם קלידן .
                            יש לו TYROS 5 יש אפשרות להעביר דברים מהאורגן שלו ל-SX600 ?

                            חכם_בלילהח 1 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • Anonymous123123A Anonymous123123

                              @חכם_בלילה מזכיר 🙂

                              Anonymous123123A מנותק
                              Anonymous123123A מנותק
                              Anonymous123123
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #66

                              @חכם_בלילה
                              יש צפי 😉 ?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • Anonymous123123A Anonymous123123

                                @חכם_בלילה אגב לגבי דגימות וזה ... אפשר להשיג לימאהה ?
                                יצא לי לעבוד עם קלידן .
                                יש לו TYROS 5 יש אפשרות להעביר דברים מהאורגן שלו ל-SX600 ?

                                חכם_בלילהח מנותק
                                חכם_בלילהח מנותק
                                חכם_בלילה
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #67

                                @Anonymous123123 לא נראה לי....
                                כי אין מספיק מקום...
                                לגבי צפי מקווה שהשבוע הבעיה שיש לי הרבה פרויקטים לעשות....

                                "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                Anonymous123123A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                  @Anonymous123123 לא נראה לי....
                                  כי אין מספיק מקום...
                                  לגבי צפי מקווה שהשבוע הבעיה שיש לי הרבה פרויקטים לעשות....

                                  Anonymous123123A מנותק
                                  Anonymous123123A מנותק
                                  Anonymous123123
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #68

                                  @חכם_בלילה
                                  מזכיר

                                  חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Anonymous123123A Anonymous123123

                                    @חכם_בלילה
                                    מזכיר

                                    חכם_בלילהח מנותק
                                    חכם_בלילהח מנותק
                                    חכם_בלילה
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #69

                                    @Anonymous123123
                                    טוב אז תשמע
                                    ב"נ השבוע אני יעלה לערוץ שלי את הביצוע של השיר אז יש למה לחכות!!

                                    "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                    Anonymous123123A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Anonymous123123A Anonymous123123

                                      @חכם_בלילה אגב לגבי דגימות וזה ... אפשר להשיג לימאהה ?
                                      יצא לי לעבוד עם קלידן .
                                      יש לו TYROS 5 יש אפשרות להעביר דברים מהאורגן שלו ל-SX600 ?

                                      1 מנותק
                                      1 מנותק
                                      123 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #70

                                      @Anonymous123123 אמר בקניית קלידים ?!?:

                                      @חכם_בלילה אגב לגבי דגימות וזה ... אפשר להשיג לימאהה ?
                                      יצא לי לעבוד עם קלידן בשם מוישי סויפר .
                                      יש לו TYROS 5 יש אפשרות להעביר דברים מהאורגן שלו ל-SX600 ?

                                      אין שום אפשרות
                                      כל סט דגימות בונים במחשב בהתאמה לדגם יש אפשרות גם לבנות סט שמתאים לכלי ספציפי [לא רק דגם]
                                      ומעלים לאורגן והם תקועים בתוך האורגן ויש רק אפשרות למחוק אותם.......
                                      זה כמו להעתיק ווינדוס ממחשב שמותקן בו ווינדוס...........
                                      זה אחד המעלות של קורג שהכל פתוח ואפשר להעביר למחוק וכו'

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                        @Anonymous123123
                                        טוב אז תשמע
                                        ב"נ השבוע אני יעלה לערוץ שלי את הביצוע של השיר אז יש למה לחכות!!

                                        Anonymous123123A מנותק
                                        Anonymous123123A מנותק
                                        Anonymous123123
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #71

                                        @חכם_בלילה
                                        תודה על הביצוע . אשמח שתמחק את תיוגי מהפוסט שלך

                                        חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • Anonymous123123A Anonymous123123

                                          @חכם_בלילה
                                          תודה על הביצוע . אשמח שתמחק את תיוגי מהפוסט שלך

                                          חכם_בלילהח מנותק
                                          חכם_בלילהח מנותק
                                          חכם_בלילה
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #72

                                          @Anonymous123123
                                          אני יכול לשאול למה??

                                          תראה את זה מפירגון, זה שהעלתי את הסרטוןן זה הרבה בזכותך...

                                          "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                          Anonymous123123A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול