-
ביצוע מתוך מוצ"ש חי לשיר חדש שעדיין לא יצא 'להפסיק לרוץ' נשמע שיר פצצה כמו כל השירים שלו כמובן

לצפיה:
https://send.magicode.me/send-file/***file/265172b68dd7555eb474599e972ec1449821fa4d/view
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
אפשר בבקשה את תכלת ולבן להורדה פליזזזז

-
חברים בהמשך היום אם התאפשר משהו ענק עם דוד לכבוד חג הפסח בלעדי למקצב!!!!
[מקוה שלא יהיו עיכובים!] -
חברים בהמשך היום אם התאפשר משהו ענק עם דוד לכבוד חג הפסח בלעדי למקצב!!!!
[מקוה שלא יהיו עיכובים!]@דודו-בלוקה הלוואי שלא יהיה עיקובים
-
@אני צריכה דחוףףףףףףףףףף את הפלייבק של דוד בן ארזה לכו למים ואם יש לכם עוד פלייבקים מהשירים שלו אז תישלחו מהר הפעם זה ממש ממש נחוץ לי
-
ממש תודה על הפליבק עזרתם לי ברמות מישהו יודע מה אם הקליפ של לכו למים אמרתם שיצא בחורף ולמי שיש עוד פליבקים מהלהיטים של בן ארזה אשמח מאוד יאלה שתפו בדברים מענינים
-
@איללוש
אי אפשר לדעת
דוד מוציא כל פעם משהו אחר לפי התחושת בטן שלו
אחד הבעיות היא שיש לדוד איזה 5 סינגלים מוכנים וכל שניה הוא יכול להוציא אותם בלי לומר קודם בלי כלום ולכן יש הרבה סקופים לא אמיתיים -
ביום חמישי משהו עם דוד .........
תהיו מוכנים!!!!!!!!!!!!! -
@איללוש
אי אפשר לדעת
דוד מוציא כל פעם משהו אחר לפי התחושת בטן שלו
אחד הבעיות היא שיש לדוד איזה 5 סינגלים מוכנים וכל שניה הוא יכול להוציא אותם בלי לומר קודם בלי כלום ולכן יש הרבה סקופים לא אמיתיים@שמעון-2 אמר בדוד בן ארזה:
@איללוש
אי אפשר לדעת
דוד מוציא כל פעם משהו אחר לפי התחושת בטן שלו
אחד הבעיות היא שיש לדוד איזה 5 סינגלים מוכנים וכל שניה הוא יכול להוציא אותם בלי לומר קודם בלי כלום ולכן יש הרבה סקופים לא אמיתייםרוב הסקופים עליו הם נכונים רק שכיון שהוא עובד במקביל על כמה אז כל פעם יש עוד - - -
ולדעתי זה לא בעיה
הפוך שיכין לנו כמה שיותר לחנים אנחנו רק נרוויח -
ביום חמישי משהו עם דוד .........
תהיו מוכנים!!!!!!!!!!!!! -
@שמעון-2 אמר בדוד בן ארזה:
@איללוש
אי אפשר לדעת
דוד מוציא כל פעם משהו אחר לפי התחושת בטן שלו
אחד הבעיות היא שיש לדוד איזה 5 סינגלים מוכנים וכל שניה הוא יכול להוציא אותם בלי לומר קודם בלי כלום ולכן יש הרבה סקופים לא אמיתייםרוב הסקופים עליו הם נכונים רק שכיון שהוא עובד במקביל על כמה אז כל פעם יש עוד - - -
ולדעתי זה לא בעיה
הפוך שיכין לנו כמה שיותר לחנים אנחנו רק נרוויח@מיאה-ב זה לא שיר!!!!!!
זה משהו בפורום ששששששששששש..... -
@מיאה-ב זה לא שיר!!!!!!
זה משהו בפורום ששששששששששש.....@דודו-בלוקה אמר בדוד בן ארזה:
@מיאה-ב זה לא שיר!!!!!!
זה משהו בפורום ששששששששששש.....אה אוקי אם זה לא שיר אז אני חושבת שאני יודעת במה מדובר, שמעתי על זה קצת מאחורי הקלעים

-
@דודו-בלוקה אמר בדוד בן ארזה:
@מיאה-ב זה לא שיר!!!!!!
זה משהו בפורום ששששששששששש.....אה אוקי אם זה לא שיר אז אני חושבת שאני יודעת במה מדובר, שמעתי על זה קצת מאחורי הקלעים

@מיאה-ב את לא יודעת!!!!!
-
@מיאה-ב את לא יודעת!!!!!
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות