@אפרת-גלבוע
גדול!!!!!!!!!
חבל שאני כבר לא בתיכון................... כיף לך!!!
יעל a
-
הרמוניה ופיתו"ש -
הרמוניה ופיתו"ש@אפרת-גלבוע
צריך סוג של מצב רוח לעשות את זה...
כי לרוב אם יש לי זמן... אני אתפתה לנגן..... -
הרמוניה ופיתו"ש@אפרת-גלבוע
שאני לא מונחת בזה.... אם אני ישב לנתח משהו אני אצטרך לעבוד בשביל זה..... -
איזה תכנית מוזיקה הייתם מעדיפים , הקול הבא? המאסטרו ? המלחינים ? ועוד@דוד-ירושלמי-בנשמה
זה מה שאמרתי אבל הוא מאד מקצועי בז'אנר שלו ויש שם כאלו שלא מקצועיים בכלום!! אולי בלשיר .... -
הרמוניה ופיתו"ש@אפרת-גלבוע
יש לי ידע תאורטי אבל אני צריכה להוריד אותו למעשי -
איזה תכנית מוזיקה הייתם מעדיפים , הקול הבא? המאסטרו ? המלחינים ? ועוד@אלעזר-כהן-0-2
לדעתי אביעד גיל מקצועי בקטע שלו....בדברים מסוימים...
לעדי וליובל יש השכלה רחבה יותר מבחינת תחומים... -
הרמוניה ופיתו"ש@אפרת-גלבוע
מאיפה את לומדת תיאוריה? -
איזה תכנית מוזיקה הייתם מעדיפים , הקול הבא? המאסטרו ? המלחינים ? ועוד@דוד-ירושלמי-בנשמה
עדי רן מקצועי!!!!!! הוא מבין בז'אנר שלו!
גם סטופל היה מקצועי... במלחינים זה באמת היה מזעזע
הם דיברו שטויות שהעידו על רמה נמוכה מאד.....(במוזיקה) -
הרמוניה ופיתו"ש@אפרת-גלבוע
שאלתי ואמרו לי שמותר להתאמן גם על דברים שגורמים הנאה, אם אני צריכה אבל לא לנגן נגיד את הסיום... או להחסיר משהו... -
הרמוניה ופיתו"ש@RACHELY-0
אני גם מתאמנת בימי הספירה(כשיש לי זמן
) -
איזה תכנית מוזיקה הייתם מעדיפים , הקול הבא? המאסטרו ? המלחינים ? ועוד@דוד-ירושלמי-בנשמה
נכון שלא כל השופטים שם באמת מקצוענים, אבל היו שם מקצוענים והיו שם מתמודדים ממש טובים אפילו שהם היו חרדים/ דתיים. גם אם התוכנית חרדית זה לא בהכרח אומר שהיא ברמה נמוכה. אבל אני מסכימה שבמלחינים באמת היו כמה שופטים שהפגינו בורות די מזעזעת במוזיקה.... -
הרמוניה ופיתו"ש@RACHELY-0
דווקא אני קלטתי את זה מהר אולי בגלל שכבר הייתי יחסית מונחת בהרמוניה.... -
הרמוניה ופיתו"ש@RACHELY-0
וואו את מחזירה אותי לשיעורים של גולדי!!!!!!!!
אני באמת מהרמנת באוויר אבל תכלס התיאוריה לא מונחת לי טוב... -
איזה תכנית מוזיקה הייתם מעדיפים , הקול הבא? המאסטרו ? המלחינים ? ועוד@hi-it-s-me
הקול הבא ממש מעניין!!!!!!!
אפילו שראיתי את כל התוכנית אני עדיין רואה לפעמים שוב ביצועים יפים....
והיה שם גם פרשנויות מעניינות... -
יצירות פסנתר לצפייהhttps://youtu.be/cRnF311801A
https://youtu.be/Oos_lp9yN0w
https://youtu.be/Z2h6N_-A8zM
https://youtu.be/Z4zrXY4aFmI -
נתנאל ברדא התותח!!!!!!@דינההה
ראיתי אותו רק בהופעה של אוצרות יהודים, באיזה עוד הוא היה?
תוכלי להעלות? -
יצירות פסנתר לצפייהhttps://youtu.be/Ax3MZygKdxk
https://youtu.be/_wYQc19p9W0
https://youtu.be/XokNsv25c5o
https://youtu.be/awE_eJDfQDA
https://youtu.be/awE_eJDfQDA -
מוזיקה קלאסית@yael
נראה לי שאת צריכה לשלם שם על מנוי... אני הצלחתי כמה פעמים להוריד משם בלי מנוי- אין לי מושג איך.... -
ביצוע פסנתר רגוע "קלי קלי"....@RACHELY-0
הרמוניה זה הבסיס... גם אני למדתי אצלה לפני כמה שנים הרמוניה וזה נותן המון לנגינה...... (לא רק בפסנתר) -
מוזיקה קלאסית@שלום-וייס
אתר של יצירות קלאסיות וכו'
https://musescore.com/asv/scores/5187789