הייתי אתמול בחתונה שהוא הופיע עם הלהקה שלו סטאר וממש התלהבתי
רציתי לדעת אם יש לו עוד שירים חוץ מעבודת השמחה (שיר מטורף בפני עצמו!!!)
ואם מישהו יוכל להעלות את זה כאן (גם עוד ביצועים מאירועים אם יש...)
תודה רבה
צביקוש 0
-
הזמר הלל מאיר -
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקרמי שהלה במגקוד זה חסום אז נא להעלות עוד פעם
תודה רבה -
תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמןהאם מישהו יודע איפה האולפנים שלהם בבני ברק שמשם הוא מגיש את התוכנית ואם אפשר לבוא שם ולראות אפילו מבעד לזכוכית
והאם זה בכלל הלילה בשידור חי???? -
אבי אילסוןאם מישהו יכול להעלות עוד פעם במגיקוד את מקון לחלום
-
עקיבא או ישי ריבו במי בוחריםהשנה ספציפית עקיבא, הוא פשוט הוציא יותר חומרים איכותיים.
-
חיים ישראל או יניב בן משיחחיים ישראל !!!!!
החומרים שלו הרבה יותר מענינים והוא לא מזרחי כבד
וגם הקול שלו מטורףףףףףף -
המלחינים 3 התוכנית החדשה מבית קול חיאיפה אפשר להוריד את הגמר ב mp3 ? תודה
-
איזה שיר תשמעו ברגעים הכי קשים?מלחמות של מתניה
חייל בשחור של אליצור
ושירים של דוד בן ארזה... -
מצעד שיר החודש - תמוז תשפ"ב: הצביעו והשפיעו:אני בחרתי בירושלים של איתי דוד
פשוט התלהבתי על השיר
יש בו מתיקיות מיוחדת...
אבל באמת גם כף זכותשל קובי ושל אייל דביר מצוינים.. -
הזמר מתניה | תוכן ודיון.@יוסי-המוזיקלי איזה פספוס, אני לא מפסיק לשמוע את השירים שלו,
יש דרך ללחוץ עליו להוציא עוד ? או שאולי אתה יכול להשיג עוד ? -
הזמר מתניה | תוכן ודיון.@ב-ב כפי שנכתב למעלה הוא בחור בישיבה והבנתי שחבר שלו גם כן מהישיבה מעבד לו את השירים
-
הזמר מתניה | תוכן ודיון.@מוכשרת-על הנה השירים באמצע החורף ולעבוד מופרדים השירה מהמוזיקה (באיכות ממש טובה)באמצע החורף מתניה [vocals].mp3 לעבוד מתניה [vocals].mp3
אשמח אם מישהו יעלה גם את מלחמות שלי -
תגובות - "למה התכוין המשורר" פרשנות שירים:על פרשנות השיר, לבחור נכון,
אהבתי את הפרשנות אם כי אהבתי יותר את הקודמים
מהסיבה שבשיר הזה שום דבר לא באמת הפריע לי בשונה מאל תעזבי ידיים ומה אתה רוצה ממני
ותמשיך לפרשן שירים, עדיף עם מילים לא מובנות או מסר לא מובן או בעייתי
אבל בסך הכל גם פה היה קטעים יפים,,, -
דוד בן ארזההביצוע הזה של עיני עיני הוא מטורף הלוואי שיוציא עכשיו בשלושת השבועות עוד חומרים כאלה,
וסתם מעניין האם אינכם חושבים שהוא קצת מידי מתבכיין, ובכלל הקטע עם דמעות בעיניים בכל תמונה וקליפ,
כאילו שהוא בדיכאון עמוקקקקק כזה, נכון שהוא בחור מאד רגיש, אבל "צא מהדיכאון",
גם שולי רנד וכל מיני יוצרים אחרים לא בוכים כך בשירי הכאב שלהם... מה דעתכם ??? -
הקלידן הענק מוישי מנדלסוןהמחיר הזה שלו (כ 4000) זה מחיר מצוין יחסית לרמה שלו
ובעיקרון הוא היה מעלה עוד את המחיר אבל הבנתי שהאדמו"ר שלו לא מסכים לו,
ויש כבר אופציה להוסיף עוד נגנים (קלרינט גיטרה וכדו') בתוספת תשלום (כמובן...)
שזה תופעה מעניינת שהתחילה בארה"ב (משטענדיק וכדו') והתפשטה כבר גם לארצנו הקדושה !
(ובקטע הזה מנדלסון עובד בעיקר עם בלטי (קלרינט על),נחמן צוקר (כנ"ל) ,ועוד גיטריסט ששכחתי כרגע את שמו... -
בקשות שיריםהאם יש למישהו קטעי "חזנות" ווקאליים, גם עם מקהלות, אבל בלי ביטבוקס וכדו',
אם אפשר להעלות (לציין שם של מישהו גם יועיל) עדיף כמה שיותר מהר, תודה -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@שמעון-2 יש לי רק אפשרות של לשנות סיסמה ולא של לשנות תמונה וגם את התמונה למעלה כשנכנסים לפרופיל אני רק מצליח להזיז למעלה ולמטה ולא להקטין, תודה על העזרה
-
נפתלי קמפה | שירים ותוכןדווקא לא כל כך נראה לי,
גם ראיתי סרטון איך שהם חוזרים (קמפה ווגשל) שבוע שעבר ביאכטה מאיזה אירוע
ונראה שהם בסדר גמור, וסתם כך אין סיבה שהוא יעשה את זה