מגיע לך בענק!!! אבל כדאי שתמחק את הפוסט שלך, כי לפי חוקי הפורום אסור לכתוב "תודה".
aaa 1
-
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר -
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר@דודו-בלוקה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@איציק-דדיה יוסף דוד פה במקצב?
מה שמו?פה איתנו, אפשר לדבר איתו, הוא דיי פעיל בפורום - אחד האלופים!!!!
-
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר@אילן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@חכם_בלילה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@אילן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
כמו מנצח , זמר יוצר מקורי , מפיק וכו"
חד משמעית רק הבעיה היא שאין מנצח
מנצח הכוונה - כמו יוסף ותזמורתו --שמנהיג את את התזמורת
@אילן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@חכם_בלילה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@אילן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
כמו מנצח , זמר יוצר מקורי , מפיק וכו"
חד משמעית רק הבעיה היא שאין מנצח
מנצח הכוונה - כמו יוסף ותזמורתו --שמנהיג את את התזמורת
תכל'ס יוסף דוד הכי מתאים לשם "המאסטרו"!
*אגב לא יודע מי מעודכן, אבל ברשת הוא אחד החזקים, אז כבוד גדול לפורום אם הוא יזכה!
-
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר@כוכבים-נופלים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
אני יתן פה את השמות של חברי הפורום שמתמודדים במאסטרו שאם יהיה צורך בשלב הזה להחזיק להם אצבעות
https://miktzav.com/user/%D7%99%D7%95%D7%A1%D7%A3-%D7%93%D7%95%D7%93-%D7%95%D7%AA%D7%96%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%AA%D7%95
@מאור-חיים
@פינחס-דולינסקי
https://miktzav.com/user/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%92%D7%9C%D7%A8
@Y-A-M-music יחיאל אפיקרעיון אדיר!!! שאפו!!!
אני לא חושב ש @מאור-חיים נקרא חבר פורום, הוא כתב פה פוסט אחד, ומאז לא מתקשר פה בכלל!
לפתוח פרופיל בפורום, לא הופך אותך לחבר! -
קאבר חדש שלי!!!!תודה ימלך!
-
קאבר חדש שלי!!!!אליפות!!!!!
אתה יכול להעלות את הפלייבק של ירושלים ? -
שיר על הרב אדלשטיין בשת"פ חברי הפורום ! -
Ableton Live | תוכנת אייבלטון לייב - הנושא הרשמי !מי אמר שאבלטון הכי פופולארית ?
-
Ableton Live | תוכנת אייבלטון לייב - הנושא הרשמי !חחח.. חזק!
-
Ableton Live | תוכנת אייבלטון לייב - הנושא הרשמי !איזה משל?
-
Ableton Live | תוכנת אייבלטון לייב - הנושא הרשמי !כל אחד והתוכנה שמתאימה לו, על טעם וריח וכו'
-
הזמר רפאל שילוני!זה מדהים איך הוא מתאים את השירה שלו לסגנון של השיר -בשיר אמא, הוא ממש שר בסטייל שמתאים ליהורם גאון !
-סתם שאלה למה דווקא את השיר הזה ?
-
הזמר רפאל שילוני!וואו קול נדיר !
אתם באמת תאומים ? (או שזה אתה בעצמך
)
מחכים לעוד שירים ! -
שלום אני מעבד מוזיקה צעיר אני רוצה לשמוע חוות דעת על הרמיקסים שעשיתיוואו ענק ! אתה פשוט מקצוען ויש לך את זה בענק !
אני בטוח שעוד תגיע רחוק אם תמשיך ככה ! -
פלאגין KICKSTART 2 !אלוף האלופים אתה !!! ממש אוצר לפורום הזה !
ביקשתי אתה זה מהרבה שמתעסקים עם פלאגינים ואף אחד לא הצליח להשיג אותו, תודה רבה ! -
תוכנת קיובייס - הנושא הרשמי ! | קיובייס 12 פרו להורדה + מדריך התקנה פשוט !@SHLNX
תודה רבה שפתחת את הקטגוריה הזאת ותודה על כל מה שאתה עושה בפורום !