@ברוריה
נכון שיש שירים שעושה להם טוב קליפ
אבל בגדול כשיש זמר טוב השיר טוב גם בלי קליפ
נקודה.
אהרון
-
קודם לשמוע את הקליפ או קודם לצפות בו -
פלאגנין לקיבייס@margalit אוקיי
מה שאני מתכוון בעיקר,
שזה לצורך הקלטות מידי איך שזה לא נקרא.....
זה מה שעשיתי שהיה לי את גירסת קיובייס 5 שם היה כמעט הכל פסנתרים כינורות..... -
קיובייס 11 פרו@margalit אוקיי הבנתי
עוד שאלה בבקשה
מה מה בקשר למחשב שהוא צריך
יותר חזק משמעותית מ קיובייס 5 ?
נתןני המחשב שלי הם : מצורף תמונה
תודה

-
פלאגנין לקיבייסשלום לכולם
שאלה :
למי ידוע אם יש לי אפשרות להתקין פלאגנין לקיובייס 11 פרו
(התוכנה פרוצה ולכן חסרים הרבה אינפורמציה של קבצים לופים וכדו')
תודה -
פלאגנין לקיבייס@margalit
מאיפה משיגים קבצים לקיובייס 11
ואיך מתקינים (או שזה לא צורך התקנה?
תודה -
פלאגנין לקיבייס@margalit
צלילים למידי
פסנתרים כינורות בראסים גיטרות כל מה שיש אלקטרונים ..... -
פלאגנין לקיבייס@margalit מאיפה יש כי בתוכנה אין נראה לי ??
-
פלאגנין לקיבייס@margalit שלחתי
-
פלאגנין לקיבייס@margalit
אוקיי הבנתי
אבל הבעיה שלי שאין לי את כל הקבצים האלה וזה נראה כך מצרף תמונה

אז אולי יש אפשרות לקבל ממך קבצים של VST והתאם אותם אל התוכנה שלי???...