@margalit אוקיי
ברמת העיקרון אני מרוצה מאד מהתגובה של התוכנה בהתקנות vst בנתיים
שאלה כמה עולה תוכנה מקורית?
אהרון
-
פלאגנין לקיבייס -
פלאגנין לקיבייס@margalit וזה הקישור לפלאגנין תופים ??
-
פלאגנין לקיבייס@margalit אוקיי
התקנתי את כל מה שהעלת שלשום HALion ו Retrologue
ואין בזה תופים וכדו'
לכן השאלה אולי יש עוד קבצים של תופים קיובייס ?
תודה
אגב שני הדברים האחרונים שהעלת משום מה לא נפתחים ??... -
פלאגנין לקיבייס@margalit
תודה רבה
התקנתי את הפלאגנין של צלילים ממש מצוין
שאלה: אם אפשר להעלות גם את הקבצים מהתוכנה VST של תופים רוק. אלקטרוני. ועוד.....
תודה רבה . -
פלאגנין לקיבייס@margalit שלחתי
-
פלאגנין לקיבייס@margalit
משום מה לא פותח לי את ה HALion ו Retrologue
זה נט פרי -
פלאגנין לקיבייס@margalit כן
-
פלאגנין לקיבייס@margalit
אוקיי אם זה אפשרי תעלי את הקבצים אם זה לא אפשרי אז לא
תודה -
פלאגנין לקיבייס@margalit אהה כי הקיובייס שלך מקורי ??
-
פלאגנין לקיבייס -
פלאגנין לקיבייס@margalit
לחצתי וזה נתן עוד אבל כולם צלילים לא ככ רלוונטים
אולי חסר ?? -
פלאגנין לקיבייס@margalit לא הבנתי מה זה לראות שיש רק אותם ??
בכל אופן גם מה שיש זה צלילים ממש גרועים כמח כאלה שמריך לעבד אותם ולטפל בהם
כמו סינטסייזר בסיסי
לכן אם יש לך את הקבצים שיותר נשמעים טוב זה יכול כן לעזור אולי ??... -
פלאגנין לקיבייס@margalit
אוקיי הבנתי
אבל הבעיה שלי שאין לי את כל הקבצים האלה וזה נראה כך מצרף תמונה

אז אולי יש אפשרות לקבל ממך קבצים של VST והתאם אותם אל התוכנה שלי???...
-
פלאגנין לקיבייס@margalit מאיפה יש כי בתוכנה אין נראה לי ??
-
פלאגנין לקיבייס@margalit אוקיי
מה שאני מתכוון בעיקר,
שזה לצורך הקלטות מידי איך שזה לא נקרא.....
זה מה שעשיתי שהיה לי את גירסת קיובייס 5 שם היה כמעט הכל פסנתרים כינורות..... -
פלאגנין לקיבייס@margalit
צלילים למידי
פסנתרים כינורות בראסים גיטרות כל מה שיש אלקטרונים ..... -
פלאגנין לקיבייס@margalit
מאיפה משיגים קבצים לקיובייס 11
ואיך מתקינים (או שזה לא צורך התקנה?
תודה -
פלאגנין לקיבייסשלום לכולם
שאלה :
למי ידוע אם יש לי אפשרות להתקין פלאגנין לקיובייס 11 פרו
(התוכנה פרוצה ולכן חסרים הרבה אינפורמציה של קבצים לופים וכדו')
תודה -
קודם לשמוע את הקליפ או קודם לצפות בו@ברוריה
נכון שיש שירים שעושה להם טוב קליפ
אבל בגדול כשיש זמר טוב השיר טוב גם בלי קליפ
נקודה. -
תגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro
