דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
איסתרק 0א

איסתרק השני.

@איסתרק 0
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
77
נושאים
2
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
1
עוקב אחרי
3

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • האם אתה תקרא שיר של משתמש שאתה לא מכיר?
    איסתרק 0א איסתרק 0

    @1122 יש כאן קטגוריות כאלה כמדומני.. אבל מפוזרות ברחבי האתר ולא מרוכזות באיזור כתיבת השירים.

    במת הדיונים

  • האם אתה תקרא שיר של משתמש שאתה לא מכיר?
    איסתרק 0א איסתרק 0

    @הראל-1 אפשר ואפשר. עיין לעיל.
    ודי שאנו מעוררים בזה כדי שנשים לב קצת יותר.

    במת הדיונים

  • האם אתה תקרא שיר של משתמש שאתה לא מכיר?
    איסתרק 0א איסתרק 0

    @אילן-פ מוצלח מאוד לכל הדעות!!

    במת הדיונים

  • האם אתה תקרא שיר של משתמש שאתה לא מכיר?
    איסתרק 0א איסתרק 0

    @עדי-3 ו- @shoval קראו למעלה את מה שצוטטתי מארי רוזנבלט ותראו כמה כח יש למילה טובה במיוחד של משתמשים מרכזיים
    ואין ספק שכל עוד את לא נמנעת מלהכנס לשיר של כותב לא מוכר, טבעי לגיטימי שתכנסי לכל שיר של כותב מוכשר.
    @מא1 אין שום ציפייה שנכנס לכווול השירים באתר. בכל זאת צריך גם לשון כמה שעות...

    במת הדיונים

  • האם אתה תקרא שיר של משתמש שאתה לא מכיר?
    איסתרק 0א איסתרק 0

    @מרב
    אמת ויציב.
    וותק = יותר תשומת לב,
    כישרון = יותר לייקים
    המטרה היא א. להרים את מי שאין לו וותק כדי שיכירו אותו יותר
    ב. להאיר ולשפר את מי שפחות.
    לא אמרתי להרעיף שבחיים מנותקי מציאות. אבל מעט יותר תשומת לב אפשר לתת. לא?

    במת הדיונים

  • האם אתה תקרא שיר של משתמש שאתה לא מכיר?
    איסתרק 0א איסתרק 0

    @ארי-רוזנבלט
    וואו!
    המחשה מאלפת. שים לב [מתוך הקישור שהעלית על איך התחלת לכתוב :
    "אבל כאן הגיעה התפנית, כשגיליתי את התגובה הזאת לשיר שלי:
    וואו!!
    מה זה השיר הזה????
    נשארתי בלי מילים
    פשוט נגע בי ברמות
    והכתיבה כל כך יפה ולא שגרתית
    זה שיר שראוי לזכות באתגר!!

    האמת שהייתי פשוט מופתע... בדקתי מייד מי זאת @margalit וגיליתי שהיא אחת המקצועיות בפורום מה שנתן לי דרבון עצום להמשיך לכתוב [אגב, השיר לא זכה באתגר...] ומאז הכל היסטוריה...
    אז, תודה באמת ל @margalit לולי המחמאה דאז מי יודע אם הייתי מתחיל לכתוב... ותודה גם ל @פונץ-בננה על העידוד והפירגון לאורך כל הדרך ולכל מי שמחמיא ומלייק, פשוט תודה! גיליתי פן נוסף בחיים שנותן לי המון! "

    אוקיי? משתמש חדש, קיבל יחס אובר מפרגן על שיר באמת ראוי. ומשם יצא לנו ארי רוזנבלט שלנו!!

    במת הדיונים

  • binyamin official רעיונות לחנים הקלטות ופניות !!!!!!!!!!
    איסתרק 0א איסתרק 0

    @BINYAMIN-OFFICIAL איכשהוא זה לא עולה בנטפרי. אפליה על רקע נטפרי...

    לפי אמנים

  • האם אתה תקרא שיר של משתמש שאתה לא מכיר?
    איסתרק 0א איסתרק 0

    @ארי-רוזנבלט אדרבה שתף אותנו אתה. זה קרה לך?

    במת הדיונים

  • האם אתה תקרא שיר של משתמש שאתה לא מכיר?
    איסתרק 0א איסתרק 0

    @ארי-רוזנבלט אכן כך.
    אך יש לשים לב לשתי דברים.
    א. שלאדם פעיל מאוד עם דעה וידע בכל עניין, ואולי גם כישרון חברתי (אפילו שהכל פה ווירטואלי ואין היכרות פזית ואישית)
    יהיה הרבה יותר קל לשמוך תשומת לב. ולעלות למעלה במכפלות של חזקה,
    ב. שגם אותם אפשר לשאול איך זה להעלות שיר שעמלת עליו לפעמים כמה ימים, שפכת שם את הנשמה, ואף אחד (כמעט) לא קורא אותו?

    במת הדיונים

  • האם אתה תקרא שיר של משתמש שאתה לא מכיר?
    איסתרק 0א איסתרק 0

    @חכם_בלילה נגמרו לי הלייקים.
    אני בטוח שאם אחד כותב תגובה יפה לשיר ראוי, זה מושך עוד אנשים לקרוא אותו.
    במיוחד אם משתמש כמוך יכתוב תגובה יפה.

    במת הדיונים

  • האם אתה תקרא שיר של משתמש שאתה לא מכיר?
    איסתרק 0א איסתרק 0

    @שירת-הברבור
    לאיש שיח זו דרך סלולה.
    אך מה יהא על איש כבד פה ומילה?
    בכל עיניין הוא מחריש,
    היכן ימצא שביל וכביש,
    ללב הקוראים ולעיונם?
    כיצד יצוד את עינם?
    הלא פרוס לרעב לבך,
    ולחוכי מילה טובה אל תקמוץ ידך.
    ואהבת לרעך כמוך,
    וישולם לך שכר פעולתך.

    במת הדיונים

  • האם אתה תקרא שיר של משתמש שאתה לא מכיר?
    איסתרק 0א איסתרק 0

    @משה-1p אשראך אחי. ירבו כמותך באתרינו.

    במת הדיונים

  • האם אתה תקרא שיר של משתמש שאתה לא מכיר?
    איסתרק 0א איסתרק 0

    @יואלי-דיקמן קודם ברוך השב לארצנו...
    וזה בסדר גמור לא לאהוב שיר של משהו. שלא תחשבו שאני אומר להשפריץ שבחים ולייקים בלי אבחנה.
    העיקר ששמת לב? קראת? לא נהנית? עבור הלאה. נהנית? פרגן מכל הלב!

    במת הדיונים

  • האם אתה תקרא שיר של משתמש שאתה לא מכיר?
    איסתרק 0א איסתרק 0

    @אליש נכון שזו התגובה הטבעית.
    ועל כך יש לעורר.
    שאולי הטבע הזה הטביע כמה יצירות יפות שהיינו גם יכולים להינות מהם ולקחת מהם מוסר או השראה,
    וגם היו נתנות את ההערכה והתחושה הטובה לאדה שהשקיע וכתב אותם.

    במת הדיונים

  • איתי דוד
    איסתרק 0א איסתרק 0

    @חיה-במקרנצ-יק-0 השיר עצמו ממש ממש מתאים לסגנון של אבי פודולינסקי. אני יכול לשמוע אותו שר שם....

    לפי אמנים

  • האם אתה תקרא שיר של משתמש שאתה לא מכיר?
    איסתרק 0א איסתרק 0

    אני משתמש די חדש.
    וכבר העליתי כמה שירים.
    בכתיבת שירים,
    באתגר
    ועוד שיר מולחן.
    אני רוצה להפנות אליכם שאלה. כמה מכם ממש קראו את אחד מהם? כמה טרחו להגיב?
    עכשיו אתם בוודאי חושבים שאולי נפגעתי או משהו...
    אז לא. הנה קיבלתי עיבוד מקסים לשיר שלי ע"י אילן פ השם ישמור אותו לאורך ימים ושנים!!
    אבל אני רוצה שתשימו לב כמה תשומת לב אתם נותנים לשירים של משתמשים מרכזיים באתר?
    ובאמת שהם ראויים לכך כי החומרים שלהם מצויינים.
    ושלי באמת פחות . וזה בסדר.
    אבל ההרהור על זה מביא אותי למחשבה אולי אנו מפספסים חומרים איכותיים של משתמשים יותר 'שקטים'?
    אולי אם נשקיע מעט יותר מחוץ לאלה שאנו יותר מכירים, נמצא פה משתמשים "חדשים"?
    תענו בכנות. האם באמת חומרים של משתמשים לא בולטים, הינם לרוב גם ברמה כ"כ לא מעניינת שהם יקבלו כמה הצצות בודדות.
    ואפס תגובות ממשיות?

    מעלה כנקודה למחשבה.
    עוד נקודה:
    שמתם לב מה ההבדל בין כשאתם מקבלים לייק, לבין תגובה כתובה ומפרגנת?
    בואו נשקיע יותר אחד בשני.
    אשמח לתגובותיכם.

    במת הדיונים

  • שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה
    איסתרק 0א איסתרק 0

    כשהלאות נופלת עלי,
    כמו שמיכת חושך כבדה.
    לוקחת את כוחותיי,
    לארץ האבידות האבודה.
    ואני רואה את עצמי,
    בשדה הקרב של חיי,
    לוחם טוב חרב חדה,
    עוד נושם, אך גבורתו נפלה.

    מרכין ראש, עוצם עיניים,
    מתנתק מהכל, כולי תפילה.

    בוראי, יוצרי, אבי שבשמיים,
    אני חייב!!
    שתהיה תורתך לי שעשועים,
    שתהיה לי תורת געגועים.

    זקוק לה כל יומי, עמי, סביבי, כדג למים,
    לא אגב,
    תורת עיקר,
    תורת חיים.

    שירים לכתיבה

  • לחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!
    איסתרק 0א איסתרק 0

    @BINYAMIN-OFFICIAL המילים מנגנות את הצליל והצליל מוביל את המילים עמוק עמוק הישר ללב.
    מקסים. אתה מעלה פה את הרמה מיסטר. ירבו כמותך באתר.
    חברים שימו לב!!!.המנגינה לא צריכה למרוח את המילים שיסתדרו, והמילים לא צריכות להידחס אל תוך המנגינה.
    הכל הרמוניה נעימה ושלמה.
    כזה ראה וקדש

    שיתוף פרויקטים וחוות דעת

  • סקר האוזניות הגדול !
    איסתרק 0א איסתרק 0

    @איציק-דדיה אפשר למצוא ביד 2 בכמה מאות שקלים פחות.
    אני קניתי אוניות שעולו בסביבות ה800 שח ב-500

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • אילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב'
    איסתרק 0א איסתרק 0

    @אילן-פ אמן!!!

    לפי אמנים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול