למה אני לא מצליח לשנות סיסמא
כוכבים נופלים
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו. -
שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריהעולם משלך
אתה לא סגור על עצמך
אתה כמו סוס בעדר
תחשוב שבחייך
היית רק אתה בחדר
ואפח''ד לא יראה
לא בכבלים ולא בתדר
ורק אתה תיהיה
להחליט שם את הסדראם גם אז
תיסתכל אל מה יגידו
תעוף מהמרכז
והנשמות של יספידו
כל מקום אתה זז
ממש כמו כולם
ופתאום לפתע אז
יהיה לך עולם
פיזמון
עולם משלך
אופנה מעצמך
מחשבה שנישכחה
לנסות ליהיות אתה
ממש כמו פעם
כועס בזמני זעם
להחזיר קצת את הטעם
בחור שקצת סטה
בית
אני לא אני
בזיוף עוד מחייך
וזה לא אמיתי
אני המסבך
ללב שלי
כבר אין מקום
לא בלליה לא ביום
צבע אדום
שיותר נראה כתום
על בינים
לפחות בנתיים
פיזמון
עולם משלך
אופנה מעצמך
מחשבה שנישכחה
לנסות ליהיות אתה
ממש כמו פעם
כועס בזמני זעם
להחזיר קצת את הטעם
בחור שקצת סטה -
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר@אפרת-גלבוע ביגלל החתימה שלך דרך אגב אימרה חזקה מאד אבל באמת זה כבר לא ליגלוש עוד
-
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר@אפרת-גלבוע כי את חבד
-
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקרברק עלה
-
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקרלדעתי סיקוראל
-
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקרסיקוראל טוווווווווווווווב
ואני חושב שבכוונה העלו מפורסם נגד מפורסם -
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקרסיקוראל קורע מצחוקקקקקקקקקק

-
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקרזה של תוכנית הפריוטים בערוץ 14 יש להם אולפן מיוחד
-
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר@דודו-בלוקה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@איציק-דדיה מי המתמודדים של מקצב? מה השם?
יחיאל אפיק
מאור חיים
יוסף דוד
פינחס דולינסקי
יהודה גלר -
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקרסתם אני חושב שדבר כמו זיצער פיטן או אולי אפילו זמר יוצר או זמר וקלידי לא היו צריכים להגיע למאסטרו
אני חושב שאחד השירים ששרו הכי הרבה בקול הבא זה ברצלונה והיה שם הרבה זיצערים וככו וכו -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.אני ניסיתי ולא הצלחתי טוב אני יצטרך להמשיך להתעיק
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@ארי-גולד תקרא את מה ש@Avital-2 רשמה
-
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקרשמעלים מתמודד נגד מיתמודד ניראה לי
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.רציתי לשאול למה שאני רוצה לתייג מישהו כמו ארי גולד אני לוחץ על השטרודל וכותב ארי וזה לא מעלה לי אותו ועם אני עושה כבר סימן של הפסק בין מיה למילה זה כבר לא חלק מהתיוג||מקוה שמובן||
-
תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקרhttps://www.youtube.com/watch?v=D4l9u56apIQ
ב23.15