@למדן בסביבות איזה מחיר? ואיך אני יוצר קשר דרך ההנהלה?
ר' איד
-
אורגן מומלץ לנגנים באירועים -
תפוצת המיילים המרכזית לשליחת חתונות חסידיות טובותחתונות אמריקאיות חדשות ומיוחדות מתחילת החודש:
יוסי שטענדיג & בערי וועבר - https://drive.google.com/drive/folders/1GCrChsY8iDXB9c3WQs2ToLe0HYC7lEeQ
הערשי לנגזאם & ליפא - https://drive.google.com/drive/folders/1bD-mXm5Kf7JDp9q34e8SWVHm0VvvxZve -
אורגן מומלץ לנגנים באירועים@למדן יש לך סט לpa700??
-
שיתוף pa700 - יד שנייה למכירהלמכירה: קורג PA700 [אדום] יד שנייה במצב מעולה.
מחיר - 5,650 שקל [בתקופה האחרונה הדגם הנ''ל אין להשיגו כמעט בארץ, והמחירים בכל החנויות ובאתרי יד שנייה שכן יש להם איכשהו גבוהים משמעותית על הסכום הנ''ל]
נמכר עקב מעבר לימהה.
האורגן מגיע עם סטים איכותיים.
לפרטים נוספים ניתן להתקשר.
כל הקודם זוכה !
https://www.prog.co.il/threads/pa700-%D7%99%D7%93-%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%94-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94.820961/

-
מקצבים לטיירוס 5@למדן מה הקשר הקלטות? אפשר להבין?
המלצתי על משהו שמישהו כאן בפורום פרסם.. אני כבר אחראי על ההקלטות שלו? לפני שתוקפים מומלץ להסתכל על ההודעות ולהבין את הקשרם ומה התוכן בהם.. אני לא בונה ולא כלום רק המלצתי..
לא צריך להיות מפעל לייצור דרמות וד''ל -
מקצבים לטיירוס 505.mp3
והנה: לכל מחבבי שמוליק לוטרמן, שנאבקים על שמו.
מכירים את השיר של מוטי אילאוויטש (שמבצע ק. גרינבוים) - 'שני דמעות'.. גם בלי להכיר אשמח לקבל חוות דעת על ביצוע שכזה. -
מקצבים לטיירוס 5@למדן אמר במקצבים לטיירוס 5:
יוחנן אורי הוא טוב לגבי מקצבים לא נגינה אגב מה שהכי
לא טוב שלהרבה אורגניסטים חדשים יש את אותו חומר
נמאס!בזה אני מסכים יוחנן אורי לא מנגן משהו..
-
מקצבים לטיירוס 5@ר-איד לא כל תעשיית הקלידנים החסידית, ומתכנתי המקצבים בימאהה נגמרת בשמוליק לוטרמן ובמוטי רוזנפלד..
-
מקצבים לטיירוס 5@למדן אמר במקצבים לטיירוס 5:
טובים
מי חולק על כל אחד?
חלקתי על רונזפלד ועל לוטרמן..
יש עוד הרבה אנשים מוכשרים: מוישי מנדלסון, איציק אייזנשטט, הערשי סגל וכו'
שרוליק מנדלסון, יוחנן אורי, ארי פרקש, וכו' שעושים חומרים מטורפים בימאהה
מה זה על כל אחד? -
מקצבים לטיירוס 5@ארי-6-0 אפשר לכתוב בצורה יותר נינוחה לא צריך לכתוב 'מבין גדול' ולעקוץ על כל דבר שאני חולק עליו.
-
מקצבים לטיירוס 5וזה שהוא מנהל כלים (או בעברית: מנהל תזמורת, מפיק) זה לא אומר כלום.. הוא לא עושה בס אקורד.. כותב כמה תפקידים חמודים.
-
מקצבים לטיירוס 5רוצה דוגמא?
-
מקצבים לטיירוס 5@ארי-6-0 תכתוב בצורה תקינה, לא הבנתי מה כתבת.
אבל כל מי שמכיר אקורדים יעיד ששמוליק לוטרמן חלש בזה מאוד. -
מקצבים לטיירוס 5@ארי-6-0 קח למשל טראקים של יונחן אורי: איך הכל נשמע הפקה, מסודר, מתוקתק, ועובר טוב באוזן לא כמו הצלילים הצורמים מחרישי האוזניים של 'רונזפלד'
-
מקצבים לטיירוס 5@ארי-6-0 שמוליק לוטרמן הוא אמנם קלידן גדול, אבל בחתונות שלו שומעים חוסר ידיעה בסיסי באקורדים ושומעים נגינה בסיסית לחלוטין.
אמרתי כמה פעמים 'הוא קלידן גדול, וזה לא באשמתו' -
מקצבים לטיירוס 5@ארי-6-0 טוב אין לי עניין להתווכח..
לא שמתי אתר, אלא טופס והוא לא שלי.
וגם יש מקום לדאנסים, בהחלט כן, אבל שהם בנויים נכון, בצורה מקצועית עם באלנס (זה לא מילה מגעילה)
הוא מוכשר ויש לו דברים טובים, לא צריך לקחת את זה כל כך אישי. -
מקצבים לטיירוס 5@ארי-6-0 לא אמרתי בכלל שהוא גרוע...
רק מי שמבין ימצא אצלו לא מעט בעיות מקצועיות..
הקלידנים הגדולים הגדולים לא ממש עם הסטים שלו..
עזוב את איציק אייזנשטט שהוא מטורף ועוד שתיים שלוש.. הרוב לא. -
מקצבים לטיירוס 5@ארי-6-0 אמר במקצבים לטיירוס 5:
@ר-איד תגיד מה שתגיד אתה עף אני מנגן גם על חומר של יוחנן ולפני חושד קניתי של מוטי רוזנפלד מושלם קטן על זה על תסבן עם מלים מקצועיות לא לדעתי אף חומר בפרט הדנסים החדשים שלו אתר הזה בנתים חוץ מילד בן 13 שקנה אני לא שעממתי על אף אחד שקנה
אין מה לעשות, יש אנשים שמעניין אותם מקצועיות על שלל מה שהיא אומרת ולא רק בום בום של דאנסים וטראקים..
והוא לא בדיוק שם..