מהו השיר הראשון שתרוצו לשמוע בל"ג בעומר?
-
@מוכן-תמיד-לעזור
אצלנו נהגו לא לשמוע מתחילת הספירה עד שלשת ימי הגבלה
ואין במה זו כדין לדון בדינים ומנהגים אלא סתם עניין אותי -
פוסט זה נמחק!
-
@Eti סתם רציתי לדעת כי פה כולם מתלוננים על 3 שבועות אז אתם עוד...........
טוב כל הכבוד למי שמצליח לשרוד
@מוכן-תמיד-לעזור אצל האשכנזים מקובל לחכות עד אחרי שבועות זה הכול ואנחנו רגילים לזה למרות שזה קשה
-
@מוכן-תמיד-לעזור אצל האשכנזים מקובל לחכות עד אחרי שבועות זה הכול ואנחנו רגילים לזה למרות שזה קשה
@ברוריה אמר במהו השיר הראשון שתרוצו לשמוע בל"ג בעומר?:
ואנחנו רגילים לזה למרות שזה קשה
אני מצדיע לכם אני לא יודע אם הייתי שורד כך אצלי מוזיקה זה חמצן ובלי חמצן להמון זמן זה קשה קשה מאוד !!!


-
@מוכן-תמיד-לעזור אצל האשכנזים מקובל לחכות עד אחרי שבועות זה הכול ואנחנו רגילים לזה למרות שזה קשה
-
אוקיי, ועכשיו אחרי שסוף כל סוף הגיע ל"ג בעומר,
מהו באמת השיר הראשון ששמעתם בסוף? -
אני עדיין לא מצאתי את הזמן לשמוע שירים...
-
אנחנו עוד לא שומעים שירים...
@Eti אמר במהו השיר הראשון שתרוצו לשמוע בל"ג בעומר?:
(בל"ג בעומר מותר לכל הדעות).
מסתבר שלא... רק שירים לכבוד רשב"י! מההילולה.
-
עדיין לא שומעים שירים???
עד מתי? -
עדיין לא שומעים שירים???
עד מתי?@אוהבת-מוזיקה-3 עד מחר

-
@אוהבת-מוזיקה-3 עד מחר
פוסט זה נמחק! -
אנחנו עוד לא שומעים שירים...
@Eti אמר במהו השיר הראשון שתרוצו לשמוע בל"ג בעומר?:
(בל"ג בעומר מותר לכל הדעות).
מסתבר שלא... רק שירים לכבוד רשב"י! מההילולה.
-
אוקיי, ועכשיו אחרי שסוף כל סוף הגיע ל"ג בעומר,
מהו באמת השיר הראשון ששמעתם בסוף? -
@AVITAL-1 מעניין...
אתם שומעים שירים רק מהבוקר של ל"ג בעומר?
כי שמעתי על כזה דבר בתספורות - שלא מסתפרים עד הבוקר,
אבל על מוזיקה לא שמעתי.
חידשת לי
-
@AVITAL-1 מעניין...
אתם שומעים שירים רק מהבוקר של ל"ג בעומר?
כי שמעתי על כזה דבר בתספורות - שלא מסתפרים עד הבוקר,
אבל על מוזיקה לא שמעתי.
חידשת לי
-
@יואל-שג יש הבדל, ואל תשאל אותי למה....
אנחנו לדוגמא - מסתפרים אחרי ל"ג בעומר, אבל לא שומעים מוזיקה עד ר"ח סיוון.@AVITAL-1 אמר במהו השיר הראשון שתרוצו לשמוע בל"ג בעומר?:
@Eti לא! מהבוקר של ל"ד בעומר

על זה באמת לא שמעתי....
בכל אופן, הפורום לא הלכתי, ונראלי שדי חרגנו...
זה פחות המקום לדיונים כאלו.@יואל-שג תאחד פוסטים!!! אסור לכתוב 2 פוסטים ברצף!
-
לכובד התנא אלקי רבי שמעון בר יוחאי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות