מהו השיר הראשון שתרוצו לשמוע בל"ג בעומר?
-
@מוכן-תמיד-לעזור אצל האשכנזים מקובל לחכות עד אחרי שבועות זה הכול ואנחנו רגילים לזה למרות שזה קשה
-
אוקיי, ועכשיו אחרי שסוף כל סוף הגיע ל"ג בעומר,
מהו באמת השיר הראשון ששמעתם בסוף? -
אני עדיין לא מצאתי את הזמן לשמוע שירים...
-
אנחנו עוד לא שומעים שירים...
@Eti אמר במהו השיר הראשון שתרוצו לשמוע בל"ג בעומר?:
(בל"ג בעומר מותר לכל הדעות).
מסתבר שלא... רק שירים לכבוד רשב"י! מההילולה.
-
עדיין לא שומעים שירים???
עד מתי? -
עדיין לא שומעים שירים???
עד מתי?@אוהבת-מוזיקה-3 עד מחר

-
@אוהבת-מוזיקה-3 עד מחר
פוסט זה נמחק! -
אנחנו עוד לא שומעים שירים...
@Eti אמר במהו השיר הראשון שתרוצו לשמוע בל"ג בעומר?:
(בל"ג בעומר מותר לכל הדעות).
מסתבר שלא... רק שירים לכבוד רשב"י! מההילולה.
-
אוקיי, ועכשיו אחרי שסוף כל סוף הגיע ל"ג בעומר,
מהו באמת השיר הראשון ששמעתם בסוף? -
@AVITAL-1 מעניין...
אתם שומעים שירים רק מהבוקר של ל"ג בעומר?
כי שמעתי על כזה דבר בתספורות - שלא מסתפרים עד הבוקר,
אבל על מוזיקה לא שמעתי.
חידשת לי
-
@AVITAL-1 מעניין...
אתם שומעים שירים רק מהבוקר של ל"ג בעומר?
כי שמעתי על כזה דבר בתספורות - שלא מסתפרים עד הבוקר,
אבל על מוזיקה לא שמעתי.
חידשת לי
-
@יואל-שג יש הבדל, ואל תשאל אותי למה....
אנחנו לדוגמא - מסתפרים אחרי ל"ג בעומר, אבל לא שומעים מוזיקה עד ר"ח סיוון.@AVITAL-1 אמר במהו השיר הראשון שתרוצו לשמוע בל"ג בעומר?:
@Eti לא! מהבוקר של ל"ד בעומר

על זה באמת לא שמעתי....
בכל אופן, הפורום לא הלכתי, ונראלי שדי חרגנו...
זה פחות המקום לדיונים כאלו.@יואל-שג תאחד פוסטים!!! אסור לכתוב 2 פוסטים ברצף!
-
לכובד התנא אלקי רבי שמעון בר יוחאי
-
בסוף השיר הראשון ששמעתי היה "יש בך הכל" של עקיבא,
למרות שתכננתי אחרת לגמרי...
וסתם מעניין אותי לדעת , למה אתם נוהגים שלא לשמוע שירים עד שבועות? -
חברים בא נתן כמה דקות ונשמע את השיר
חמול של שרגי גשטטנר זצ"ל
צפו בשירה של הזמר החסידי שנהרג במירון • מצמרר - רדיו גאולה.mp3 -
בסוף השיר הראשון ששמעתי היה "יש בך הכל" של עקיבא,
למרות שתכננתי אחרת לגמרי...
וסתם מעניין אותי לדעת , למה אתם נוהגים שלא לשמוע שירים עד שבועות?@אוהבת-מוזיקה-3 אני כבר שומע שירים אנרגתים אחרי הדיקאון
-
@אוהבת-מוזיקה-3 אני כבר שומע שירים אנרגתים אחרי הדיקאון
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה אמר במהו השיר הראשון שתרוצו לשמוע בל"ג בעומר?:
@אוהבת-מוזיקה-3 אני כבר שומע שירים אנרגתים אחרי הדיקאון
אני גם כבר שומעת שירים.
אבל התכוונתי לאלה שאמרו שהאשכנזים לא שומעים עד שבועות, סתם מעניין אותי לדעת למה, -
בסוף השיר הראשון ששמעתי היה "יש בך הכל" של עקיבא,
למרות שתכננתי אחרת לגמרי...
וסתם מעניין אותי לדעת , למה אתם נוהגים שלא לשמוע שירים עד שבועות?@אוהבת-מוזיקה-3 אמר במהו השיר הראשון שתרוצו לשמוע בל"ג בעומר?:
וסתם מעניין אותי לדעת , למה אתם נוהגים שלא לשמוע שירים עד שבועות?
כי זו ההלכה, לפי חלק גדול מאד של הפוסקים האשכנזים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות