דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
    מוזיקה זה הדיבור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1055
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1056

      גם אתה יכול
      אתה גדול
      צא לכבושש 
      תראה לכולם 
      שאתה יכול 
      נלחמת כבר 
      בהכל
      אתה גיבור 
      יש לך כוח 
      תראה לכולם
      שאחרי הכל
      אפשר גם 
      לשמוח

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • תהילושת מנותק
        תהילושת מנותק
        תהילוש
        כתב מקצב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1057

        זה קורה לי שוב
        חוזר אלי בגדול
        שוב אותו חלום
        שמנפץ את הכל

        אולי כל מה שעכשיו
        זה רק תחילת הדרך
        ואין כאן בערך
        שחור או לבן
        לא ידוע לאן.


        לימודים מפרכים, כל היום ללא הפסקה, גם שכולם בחופש...אבל החלום,אותו חלום ממשיך לפעום ולהזכיר את קיומו. כי הוא רוצה לפרוץ ולהתגשם!
        מקווה להמשיך את השיר...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1058
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הפאר שביה מנותק
            הפאר שביה מנותק
            הפאר שבי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1059

            **************כובש שטח פרטי **************
            הוא התחיל לגור אצלי תדיר
            לחדור כמו קוץ ולא לתת מנוס
            מרגיש חופשי להיות חלק מנפשי
            מריץ אותי במדרונות סמויים, אפלים וחשוכים
            ובכול זאת מוזר לי ששם נמאכים
            נמאכים למוות, נעלמים לעולם
            אין נצח, אין עתיד
            יש גלגל שמתגלגל בלי מטרה, בלי שום תמורה
            מתגלגל במהירות לא נותן זמן לראות
            להבין את האות
            שחינו חיי חיות!!
            שהחיים למען לחיות
            ואין למען מה להיות !!!!!!!!!!!!

            מי אני ??????

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • כוכב לכתכ כוכב לכת התייחס לנושא זה ב
            • הפאר שביה מנותק
              הפאר שביה מנותק
              הפאר שבי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1060

              השיר כובש שטח פרטי מדבר על היצר הנלחם בנו

              נשמתנו המתקטנת

              מה אפשר לעשות כדי למצות?
              למצות תימים העוברים, החולפים
              נעלמים, כלא נבראים
              כלא קימים ,בלי רוח וחיים
              רק הולכים ובאים
              פוסעים הימים, החודשים, השנים
              אנו רדומים, אנו ישנים
              ישנים ולא חווים, תימים הנעלמים,
              החולפים המדפדפים
              ופוסעים לימים לא מתוקנים, לימים ריקנים
              לעבודה מצטברת,
              למהירות מסחררת
              והרכבת ממהרת ,דוהרת ,דוהרת
              הנשמה הבוערת מאחורה מזדחלת
              ומהממת שוב ושוב שימו לב אני מאחרת!!!!!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • איזה קטעא מנותק
                איזה קטעא מנותק
                איזה קטע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                #1061
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • מישהי רגשניתמ מנותק
                  מישהי רגשניתמ מנותק
                  מישהי רגשנית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1062

                  האם ידעתם
                  כמה ילדים
                  לומדים בבתי ספר
                  ממלכתיים?

                  כמה ילדים
                  מנותקים מהמסורת
                  מלמדים אותם בקושי
                  מיהו אלוקים?

                  הידעתם כמה ילדים
                  יושבים שעות על מסכים
                  סובלים ומחפשים
                  מחפשים וסובלים?

                  למה ניתקו אותם מהיהדות?
                  למה גורמים להם לחשוב שזה עול?
                  למה לא נותנים להם הזדמנות
                  לדעת יותר ולשאול?

                  יש ארגונים נהדרים
                  שעוסקים בקירוב רחוקים
                  אבל עדיין יש עוד המוני ילדים
                  שהם עדיין מנותקים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                    אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                    אוהבת מוזיקה 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
                    #1063

                    גיבור:
                    אחד הרואה את השני
                    הוא המנמיך עצמו להראות נופו לאחרים
                    אחד המביא לשני משלו
                    כזה שכוסו מלאה כדי למלות אחרים
                    גיבור זה אחד שגם אם לא רואים את פניו רואים את ליבו
                    הוא המביא את חכתו לאחרים
                    גיבור הוא מי שיכול לבכות בלילה כדי לקבל ביום.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • תמר החיה בסרטת מנותק
                      תמר החיה בסרטת מנותק
                      תמר החיה בסרט
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1064

                      שיר שחברתי ואני כתבנו על נערה מתמודדת שקשה לה...

                      מכתב מאבא

                      מעל כל העננים
                      אני מלא ברחמים
                      לוחש לך, ביתי,
                      אותי על תעזבי

                      הן גם נשמתך
                      בוכה למענך
                      מסכנה, נקרעת
                      רוצה בי לגעת

                      ביתי, חמדתי,
                      שלי את לעד
                      רק אל תשכחי
                      מהו היעד

                      את הרי אהובה
                      לי כה חשובה
                      אז בת, התקרבי
                      שאי עינייך, ראי

                      לא סתם נולדת

                      לתוך הבלבול

                      לא סתם את כאן

                      בתוך המבול

                      הן יש רבבות

                      בנות בכל העולם

                      שקרבה הן רוצות

                      אבל נבחרת מכולן

                      זכית, שלך הכתר

                      ראוי לך השרביט

                      את כה מיוחדת

                      נשמתך יוקרתית

                      ואין לך אף דומה

                      להיות במקומך

                      בדרכי בדממה

                      זה הוא תיקונך

                      בך בחרתי-הוכיחי לי!

                      עם לחן זה כמובן יותר יפה...

                      מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      15
                      • מישהי רגשניתמ מנותק
                        מישהי רגשניתמ מנותק
                        מישהי רגשנית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1065

                        הלוואי
                        שהפחד יעדר
                        הטוב יתבהר
                        השקר יגמר

                        הלוואי
                        שתיעלם כבר העצבות
                        נעזוב את הגשמיות
                        ונתמכר לרוחניות

                        הלוואי....

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת על
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1066

                          הן תראה כוונותיי
                          אך תמימות הן וודאי
                          רק את קרבתך אני רוצה.

                          הן ראית וויתוריי
                          גם חזית כשלונותיי
                          אך תמיד הלכתי בדרכך.

                          התגברתי על הכסיל
                          התבגרתי עם הגיל
                          וחיכיתי, חיכיתי לאורך.

                          פתאום שמחה מאוד
                          כי לא יפול רוחי עוד
                          אני חיה, נושמת בעולמך.

                          כל כך הרבה טוב..
                          הרעפת גם משוב
                          מה הייתי בלעדייך?

                          עכשיו אני מחפשת
                          ת'דובדבן שבקצפת
                          אבל רוצה שיהיה גם משובח:)

                          כי חשוב לי הבניין
                          בסה"כ גם לעניין..
                          הלוואי נו הלוואי, יהא זה מבורך!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          12
                          • טיטוט מנותק
                            טיטוט מנותק
                            טיטו
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1067

                            אַף פַּעַם בְּחַיַּי לֹא נִשְׁאַרְתִּי לְבַדִּי
                            אַף פַּעַם בְּחַיַּי לֹא עָזַבְתָּ אוֹתִי
                            גַּם כְּשֶׁנָּפַלְתִּי מְעַט גַּם כְּשֶׁהֶעֱדַפְתִּי מוֹתִי
                            כְּשֶׁיָּרְדוּ לִי הַדְּמָעוֹת עַל לְבָבִי

                            תָּמִיד אַהֲבַת תַּ'פְּנִימִיּוּת שֶׁלִּי
                            תָּמִיד דַּאֲגַת שֶׁאֲקַבֵּל מָה שֶׁטּוֹב לִי

                            וַאֲנִי וַאֲנִי וַאֲנִי
                            וַאֲנִי כְּפוּי טוֹבָה כְּמוֹ עֶבֶד נִרְצָע לַתַּאֲווֹת שֶׁלִּי
                            וַאֲנִי בֶּן סוֹרֵר שֶׁבָּעַט בְּאַבָּא שֶׁשָּׁם בִּשְׁבִילִי
                            שֶׁנָּתַן לִי אֶת הַכֹּחַ לִהְיוֹת
                            מָה שֶׁאֲנִי וְכָכָה לִחְיוֹת
                            עָשִׂיתִי שְׁטוּיוֹת
                            וְלֹא עוֹד

                            בְּכָל מָקוֹם שֶׁהַנֶּפֶשׁ אָמְרָה כְּבָר דַּי
                            שָׁמַעְתָּ אֶת הַקּוֹל שֶׁצּוֹעֵק מִבִּפְנִים
                            כְּשֶׁהָעוֹלָם שֶׁלִּי נִשְׁבַּר וְנָפַל עַל כְּתֵפִי
                            הַחְזָקַת אֶת יָדַי מֵעַל רֹאשִׁי

                            אֵיךְ שֶׁלִּטַּפְתָּ אֶת הַנְשָׁמָה שֶׁלִּי
                            אֵיךְ שֶׁרָצִיתָ לִרְאוֹת שֶׁטּוֹב לִי

                            וַאֲנִי וַאֲנִי וַאֲנִי
                            וַאֲנִי כְּפוּי טוֹבָה כְּמוֹ עֶבֶד...

                            אני לא עצמי.
                            תכף אשוב...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            14
                            • מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת על
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                              #1068
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              16
                              • יעל ק.י מנותק
                                יעל ק.י מנותק
                                יעל ק.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1069

                                התחבטתי אם להעלות את השיר הבא כי אפשר לפרש אותו לכיוונים מנוגדים...
                                אך הידיעה שאני לא יחידה ואולי יעזור למישהו הכריע...


                                דוסית:

                                אני
                                דוסית כחולה
                                קיצונית שמורה
                                אלוקית רדודה
                                אמיתית שקופה

                                אני
                                חרדית עטופה
                                רבנית עמומה
                                חדורת שנאה
                                מלאת אהבה

                                אני מנותקת מהשקע
                                נושרת מהעץ
                                אני מקולקלת מהגזע
                                פרועה כמו חץ

                                אני חכמה לאין שיעור
                                השקט שבצעקה
                                החומה והביצור
                                והדרך המתווה

                                אני הכל כשאתם צריכים
                                מלאת טוהר וחוש נדיר
                                וכשהאורות נכבים
                                אני השטן העד 
                                והאסיר---


                                יעל#

                                יש דלת, ויש חלון,
                                ויש חור גדול שאין לו שם,
                                ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                16
                                • מיתרמ מנותק
                                  מיתרמ מנותק
                                  מיתר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                                  #1070

                                  מוקדש לכל האבות הטובים, מתפלל להיות אחד מהם.

                                  בן יקר
                                  אל תפחד לספר
                                  מה יושב לך בלב
                                  עד הסוף אני ישאר
                                  לאסוף ממך כל כאב

                                  קח את הזמן אני פה
                                  לידך יושב
                                  אתה גם יכול לומר לי לא
                                  אני לא אתאכזב

                                  פזמון
                                  לא אכעס אם תכשל
                                  לא אלחץ שתעשה
                                  לא אלעג אם תפשל
                                  רק אעודד כשתנסה
                                  ותמיד אהיה לך אבא אוהב

                                  בן יקר
                                  אל תפחד לגדול
                                  אני כאן לידך
                                  וגם אם תיפול
                                  אשאר איתך

                                  לא אחסוך במילים
                                  עד שתאמין שאתה הכי טוב
                                  ואם צריך לפעמים
                                  אני פשוט אשתוק

                                  פזמון
                                  לא אכעס אם תכשל
                                  לא אלחץ שתעשה
                                  לא אלעג אם תפשל
                                  רק אעודד כשתנסה
                                  ותמיד אהיה לך אבא אוהב

                                  אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  17
                                  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                    מוזיקה זה הדיבור
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1071
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבור
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1072
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • משורר מבולבלמ מנותק
                                        משורר מבולבלמ מנותק
                                        משורר מבולבל
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                        #1073

                                        מוקדש באהבה לכל מי שחושב שאם המצב רוח
                                        לא משהו, זה סיבה להרים ידים ולהוריד רגל מהגז (כמוני...)

                                        גם אם המנוע פתאום קצת חורק
                                        גם אם אתה מרגיש שראשך ממש ריק
                                        אל תעצור, אל תפסיק לטפס
                                        לעולם לא תמצא אם תתייאש מלחפש

                                        גם אם המוחין קצת נפלו לקטנות
                                        גם אם המרה הושחרה ברצינות
                                        אל תיפול רוחך, התאמץ אל תרפה
                                        יגיעה זו התרופה שאותך תרפא

                                        כי כל זמן שהנר דולק אפשר לתקן
                                        אם תנוח בצעירותך תצטער כשתזדקן
                                        במרדף אחר עצמך הזמן במהירות דולק
                                        אז נצל כל שניה לפני שתסתלק

                                        גם אם נקלעת ליום של שנאה
                                        גם אם נכנעת לעצבות משונה
                                        אל תשקע בבוץ אל תתבוסס
                                        אחרי שקיעה יש זריחה- בלי להסס

                                        גם אם איבדת לרגע תקוה
                                        גם אם כולך כבר מלא אכזבה
                                        אל תרים ידים וליאוש תיכנע
                                        תרים ידים לשמים ותבקש בתחינה

                                        כי כל זמן שהלב פועם אפשר לתקן
                                        שמח בחלקך אחי אתה לא כזה מסכן
                                        זה רק אתה שלא רואה- ממש כמו כולם

                                        גם כשהשמש שוקעת היא נמצאת בעולם

                                        כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                        סימן שהשמש שוקעת!
                                        ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        19
                                        • מישהי רגשניתמ מנותק
                                          מישהי רגשניתמ מנותק
                                          מישהי רגשנית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1074

                                          למה קשה לי להחליט
                                          בסופו של דבר מה התכלית
                                          למה קשה לי לומר מילים
                                          אם אני יודעת שהם ישנו אנשים?

                                          למה אני לא יכולה להוכיח
                                          אפילו אם המציאות אותי תכריח
                                          למה אני לא יכולה להבטיח
                                          שבסופו של דבר אני אצליח?

                                          מי יענה לי על כל השאלות?
                                          למה אני מחפשת אותן בנרות?
                                          הלוואי ואצליח כבר ללמוד מטעויות
                                          כי כבר נמאס לי. נמאס מכישלונות...

                                          אואו אואו

                                          מי יחבק אותי כשארגיש חלשה?
                                          מי יבטיח לי שאנצח במערכה?
                                          מי אומר לי שאני חזקה?
                                          מי לא שואל אותי ללמה אני ככה?

                                          מי אוהב אותי למרות הכל?
                                          מי יכול לתת לי בלי לשאול?
                                          מי אומר לי שאני שווה את הכל?
                                          איך אני אצא מהאתמול?

                                          מי יענה לי על כל השאלות?
                                          למה אני מחפשת אותן בנרות?
                                          הלוואי ואצליח כבר ללמוד מטעויות
                                          כי כבר נמאס לי. נמאס מכישלונות...

                                          אואו אואו

                                          ואולי אני בכלל לא צריכה תשובות
                                          אולי אני יכולה לתת סיבות
                                          למה מותר לי גם לפעמים לטעות
                                          למה אני יכולה להפסיק לשאול שאלות

                                          מי יענה לי על כל השאלות?
                                          למה אני מחפשת אותן בנרות?
                                          הלוואי ואצליח כבר ללמוד מטעויות
                                          כי כבר נמאס לי. נמאס מכישלונות...

                                          אואו אואו

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול