דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעל ק.י מנותק
    יעל ק.י מנותק
    יעל ק.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1046

    נותנת לי:

    לוחמת צדק
    שוברת חומות
    רק כדי לראות את הסדק
    ממנו נשפכים האורות
    שמסנוורים את השקט תדיר
    באלפי ניצוצות וותק 
    שמלהטטים בחושך
    בלחישות אש ומנגינות נוגות

    שוחרת חופש
    רק כדי לטעום 
    להרגיש את התענוג
    שבעמוק לנשום
    שבלשבור את השגרה
    של מי התהום
    של לרקוע רגליים 
    על העלטה וגהינום

    סוגדת לשלווה
    זו שמקדשת חלומות
    של אהבה 
    עושה מאמצים
    של טיהור אשמה
    להוכיח לעצמי 
    שמגיע לי ואני ראויה

    ונוטעת תקווה
    בלב פועם בשאגות פחד
    נותנת לאמון לזרות בי
    גם קווצה של נחת

    מסכימה לרצון להשיב
    ולאמת לחבק חזק
    נותנת לתת לי
    מה שרציתי תמיד
    ושהשטן קטל ושתק---


    יעל#

    יש דלת, ויש חלון,
    ויש חור גדול שאין לו שם,
    ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • שירליש מנותק
      שירליש מנותק
      שירלי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1047

      היא יושבת על החוף
      מתבוננת לה בנוף
      הגלים למולה מתנפצים
      וחם, אבל קר לה מבפנים

      היא חושבת על עצמה
      מחפשת נחמה
      מרגישה כ"כ לבד
      לא חשובה לאף אחד

      ואני רוצה לומר לה- תתחזקי ילדה
      התקווה עוד לא אבדה
      תביני שאת גיבורה
      לד' את כ"כ יקרה

      את גיבורה בכך שאת לוחמת
      לא מוותרת, תמיד חולמת
      את מלאה בטוב
      תתחילי עליו לחשוב

      את גיבורה בעצם היותך
      על שמצאת את דרכך
      אל תתני לרגעי דכדוך לנצח
      תרגיעי את הלב הצורח

      תזכרי יש בך אוצר
      חשבי לשם מה הוא נוצר
      תראי שיש תכלית וסיבה
      ויום יבוא ותחושי את האהבה

      כי את גיבורה...

      הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
      זה - להמשיך לישון...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
        מוזיקה זה הדיבור
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1048
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1049
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
            #1050

            זה נכון שאני מתבגר
            ולילות ארוכים שאני ער,
            זה נכון שאני מתבגר
            וגם אני כמוכם מקווה שזה יחלוף מהר

            זה נכון שקצת הטשטשה לי הראות
            אבל זה לא אומר שזנחתי את המהות
            זה נכון שאני מפגין עצמאות
            ולעיתים קרובות נרשמת העדרות

            זה שאני בורח לעיתים קרובות
            כי אני פשוט לא מצליח להכיל ת'אכזבות
            אני רואה את העיניים שלכם כואבות
            ואילו שלי פי שניים מתרטבות

            אבל אל תשכחו שאני רק תושב חדש
            אז אל תכריזו עליי כל כך מהר נואש
            אני אוהב אתכם הכי בעולם
            אבל גם לא חרש לביקורות של כולם
            אני מאוד משתדל לעשות רצון השם
            אבל רק צריך קצת ת'אמון שלכם---

            זה מכתב שכתבתי להורים שלי למרות שהם בחיים לא יראו את זה

            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            19
            • נשרנ מנותק
              נשרנ מנותק
              נשר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
              #1051

              איחורים| לבחורים שבינינו...
              הוא רץ מהר
              טרוף נשימה,
              את זיעתו ניגר
              במטלית לחה.

              הן גם כבר אתמול - לתפילת השחר -
              את הרגעים זכר,
              כשלא הגיע בזמן,
              הראש ישיבה - מתחת לשפמו רטן.

              לא נעים להגיע ל"ובא לציון - אשרי",
              הרהר הוא בבושה,
              טוב שהוא כבר אחרי -
              ניחם עצמו בתקווה.

              הנה- בשערי הישיבה הוא נכנס,
              לאַחֶר - כבר נמאס.
              את ההרגשה הטובה - שהיום קם הוא מוקדם,
              לא ישכח לעולם.

              על תבקש מאלוקים חיים קלים-
              בקש להתמודד עם הקשיים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • LOVE MEL מנותק
                LOVE MEL מנותק
                LOVE ME
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                #1052

                אני מיוחד יותר מכל אחד

                יום אחד שישבתי לי לבד,
                ולא היה לידי אף אחד.
                ובלב לי התחילו לעלות,
                מלא מחשבות לא טובות.

                וחשבתי שאני ממש לא אהוב,
                והרגשתי שאני ממש כאוב .
                ולא מוצא את עצמו בעולם ,
                ומרגיש עם כל צעד זה לחצות ים.

                אז פתאום כח חדש אליי נשלח ,
                ומרץ נעורים בי נזרק ומה שהיה נשכח.
                ומתחיל מחדש לראות ת'עולם ,
                וגם כשאני נופל אני תמיד קם ....

                זה מה שיוצא שלא מצליחים שומדבר ומשמיים כח פתאום נשלח

                שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                  #1053

                  תן לי לזכור-

                  תודה על הפנים המחייכות
                  על קרניים מלטפות
                  על זוג ידיים אוהבות
                  על כל הטובות

                  פזמון
                  תן לי לזכור את הרגע
                  גם כשאתה מציף בחבלה או נגע
                  תמיד תראה לי שאתה נוגע
                  תמיד תיהיה לי אי של רוגע

                  לזכור שלא כל החיים
                  הם חתיכת עצבים
                  שלרוב הם יפים
                  תן לי לזכור גם ברגעים קצת מעייפים

                  פזמון
                  תן לי לזכור את הרגע
                  גם כשאתה מציף בחבלה או נגע
                  תמיד תראה לי שאתה נוגע
                  תמיד תיהיה לי אי של רוגע

                  כי אתה האבא הכי טוב!
                  גם בעת צרה ומכאוב
                  תן לי לזכור שאתה תמיד כאן קרוב

                  פזמון...

                  את השיר הזה כתבתי היום שחזרתי מהסמינר קצת מצוברחת ובאוטובוס ישב מולי תינוק מתוק בערך בן שנה שלא הפסיק לחייך אליי ולא יכלתי שלא לחייך אליו חזרה ולנשק אותו באוויר והמצב רוח שלי נסק וכתבתי את זה כדיי לזכור שאם אני אגיע הבייתה והילדים יוהו עצבנים או הבית מבולגן אני אזכור איזה מלאך ה'שלח לי! 😊

                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • חלום לגדולח מנותק
                    חלום לגדולח מנותק
                    חלום לגדול
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1054

                    יש בחיים
                    רגעים מפתיעים
                    ישנם ימים
                    שלעד נשארים

                    יש דמיונות
                    שקורים במציאות
                    יש חוויות
                    שאורזים בעדינות

                    יש איזו דקה
                    שמעצבת את היום
                    יש איזו שניה
                    שמביאה אל פי תהום

                    יש רגעים
                    שאני לא מבינה
                    יש רגעים
                    שלעצור לא מצליחה

                    יש רגעים
                    שאני מבולבלת
                    יש רגעים
                    שאני מטורללת

                    יש רגעים
                    להם אני מחכה
                    יש רגעים
                    אותם אני מכבה

                    יש רגעים
                    בהם אני עומדת דמומה, המומה.
                    ובפי אין אף מילה כתגובה

                    יש רגעים
                    שאני לא יודעת מאיפה להביט
                    ואיך להמשיך, לא יודעת להחליט

                    יש רגעים
                    ויש
                    יש רגעים
                    שהם אש

                    ואש היא טובה
                    ואש היא רעה
                    וצריך לגלות בכל פעם מה.

                    צלילים יוצרים מנגינה
                    רק כשיש ביניהם
                    גם עליות וגם ירידות.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    12
                    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                      מוזיקה זה הדיבור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1055
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1056

                        גם אתה יכול
                        אתה גדול
                        צא לכבושש 
                        תראה לכולם 
                        שאתה יכול 
                        נלחמת כבר 
                        בהכל
                        אתה גיבור 
                        יש לך כוח 
                        תראה לכולם
                        שאחרי הכל
                        אפשר גם 
                        לשמוח

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • תהילושת מנותק
                          תהילושת מנותק
                          תהילוש
                          כתב מקצב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1057

                          זה קורה לי שוב
                          חוזר אלי בגדול
                          שוב אותו חלום
                          שמנפץ את הכל

                          אולי כל מה שעכשיו
                          זה רק תחילת הדרך
                          ואין כאן בערך
                          שחור או לבן
                          לא ידוע לאן.


                          לימודים מפרכים, כל היום ללא הפסקה, גם שכולם בחופש...אבל החלום,אותו חלום ממשיך לפעום ולהזכיר את קיומו. כי הוא רוצה לפרוץ ולהתגשם!
                          מקווה להמשיך את השיר...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                            מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                            מוזיקה זה הדיבור
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1058
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • הפאר שביה מנותק
                              הפאר שביה מנותק
                              הפאר שבי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1059

                              **************כובש שטח פרטי **************
                              הוא התחיל לגור אצלי תדיר
                              לחדור כמו קוץ ולא לתת מנוס
                              מרגיש חופשי להיות חלק מנפשי
                              מריץ אותי במדרונות סמויים, אפלים וחשוכים
                              ובכול זאת מוזר לי ששם נמאכים
                              נמאכים למוות, נעלמים לעולם
                              אין נצח, אין עתיד
                              יש גלגל שמתגלגל בלי מטרה, בלי שום תמורה
                              מתגלגל במהירות לא נותן זמן לראות
                              להבין את האות
                              שחינו חיי חיות!!
                              שהחיים למען לחיות
                              ואין למען מה להיות !!!!!!!!!!!!

                              מי אני ??????

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • כוכב לכתכ כוכב לכת התייחס לנושא זה ב
                              • הפאר שביה מנותק
                                הפאר שביה מנותק
                                הפאר שבי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1060

                                השיר כובש שטח פרטי מדבר על היצר הנלחם בנו

                                נשמתנו המתקטנת

                                מה אפשר לעשות כדי למצות?
                                למצות תימים העוברים, החולפים
                                נעלמים, כלא נבראים
                                כלא קימים ,בלי רוח וחיים
                                רק הולכים ובאים
                                פוסעים הימים, החודשים, השנים
                                אנו רדומים, אנו ישנים
                                ישנים ולא חווים, תימים הנעלמים,
                                החולפים המדפדפים
                                ופוסעים לימים לא מתוקנים, לימים ריקנים
                                לעבודה מצטברת,
                                למהירות מסחררת
                                והרכבת ממהרת ,דוהרת ,דוהרת
                                הנשמה הבוערת מאחורה מזדחלת
                                ומהממת שוב ושוב שימו לב אני מאחרת!!!!!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                  #1061
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • מישהי רגשניתמ מנותק
                                    מישהי רגשניתמ מנותק
                                    מישהי רגשנית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1062

                                    האם ידעתם
                                    כמה ילדים
                                    לומדים בבתי ספר
                                    ממלכתיים?

                                    כמה ילדים
                                    מנותקים מהמסורת
                                    מלמדים אותם בקושי
                                    מיהו אלוקים?

                                    הידעתם כמה ילדים
                                    יושבים שעות על מסכים
                                    סובלים ומחפשים
                                    מחפשים וסובלים?

                                    למה ניתקו אותם מהיהדות?
                                    למה גורמים להם לחשוב שזה עול?
                                    למה לא נותנים להם הזדמנות
                                    לדעת יותר ולשאול?

                                    יש ארגונים נהדרים
                                    שעוסקים בקירוב רחוקים
                                    אבל עדיין יש עוד המוני ילדים
                                    שהם עדיין מנותקים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                                      אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                                      אוהבת מוזיקה 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
                                      #1063

                                      גיבור:
                                      אחד הרואה את השני
                                      הוא המנמיך עצמו להראות נופו לאחרים
                                      אחד המביא לשני משלו
                                      כזה שכוסו מלאה כדי למלות אחרים
                                      גיבור זה אחד שגם אם לא רואים את פניו רואים את ליבו
                                      הוא המביא את חכתו לאחרים
                                      גיבור הוא מי שיכול לבכות בלילה כדי לקבל ביום.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • תמר החיה בסרטת מנותק
                                        תמר החיה בסרטת מנותק
                                        תמר החיה בסרט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1064

                                        שיר שחברתי ואני כתבנו על נערה מתמודדת שקשה לה...

                                        מכתב מאבא

                                        מעל כל העננים
                                        אני מלא ברחמים
                                        לוחש לך, ביתי,
                                        אותי על תעזבי

                                        הן גם נשמתך
                                        בוכה למענך
                                        מסכנה, נקרעת
                                        רוצה בי לגעת

                                        ביתי, חמדתי,
                                        שלי את לעד
                                        רק אל תשכחי
                                        מהו היעד

                                        את הרי אהובה
                                        לי כה חשובה
                                        אז בת, התקרבי
                                        שאי עינייך, ראי

                                        לא סתם נולדת

                                        לתוך הבלבול

                                        לא סתם את כאן

                                        בתוך המבול

                                        הן יש רבבות

                                        בנות בכל העולם

                                        שקרבה הן רוצות

                                        אבל נבחרת מכולן

                                        זכית, שלך הכתר

                                        ראוי לך השרביט

                                        את כה מיוחדת

                                        נשמתך יוקרתית

                                        ואין לך אף דומה

                                        להיות במקומך

                                        בדרכי בדממה

                                        זה הוא תיקונך

                                        בך בחרתי-הוכיחי לי!

                                        עם לחן זה כמובן יותר יפה...

                                        מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        15
                                        • מישהי רגשניתמ מנותק
                                          מישהי רגשניתמ מנותק
                                          מישהי רגשנית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1065

                                          הלוואי
                                          שהפחד יעדר
                                          הטוב יתבהר
                                          השקר יגמר

                                          הלוואי
                                          שתיעלם כבר העצבות
                                          נעזוב את הגשמיות
                                          ונתמכר לרוחניות

                                          הלוואי....

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול