דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • margalitM מנותק
    margalitM מנותק
    margalit
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1041

    שיר שכתבתי על מקרה מאוד ספציפי
    אבל אני חושבת שהוא יכול להתחבר להרבה מאוד חויות...


    קשה עכשיו לשמוח
    קשה לשכוח את כל מה שקרה
    אולי זה רק זמני...
    למה זאת אני? למה אני בוכה?
    מחכה שהכל יעבור
    זה בור! איך נכנסתי אליו?
    אני יודעת שהוא שם
    בטוח הוא רשם וזוכר לחזור
    אז למה שוב אני בוכה?
    למה רק אני זוכה לכל כך הרבה דמעות

    סולמות
    מגביהים את הקול שלך

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • נשרנ מנותק
      נשרנ מנותק
      נשר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
      #1042

      תחיה!

      רק שחור הוא רואה
      כמים שאין להם סוף
      בבכי הוא גועה
      מה יהיה הסוף

      תרגע מהר אדם ניפגש מחר
      ואז תראה שהכל הסתדר
      תחשוב שרק בך אבא הגדול בחר
      להיות לו לבן להיכנס לחדר

      זה לא כזה קשה לראות וורוד תמיד
      להיות רק בשמחה זו לא עוד מטלה
      תבין שאת העולם כולו רק אתה מעמיד
      גם אם נפלת תמיד תוכל להתחיל מהתחלה

      על תבקש מאלוקים חיים קלים-
      בקש להתמודד עם הקשיים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • מישהי רגשניתמ מנותק
        מישהי רגשניתמ מנותק
        מישהי רגשנית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1043

        שהחינו
        וקימנו
        והגיענו
        שהצלחנו
        ועברנו
        ונשארנו
        למרות סבלנו
        על אף קשיינו
        שרדנו
        ולבסוף אמרנו
        שהחינו

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • זברהז מנותק
          זברהז מנותק
          זברה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1044

          על הקצה---

          על הקצה,
          בין ארמון לתהום.
          רוצה, לא רוצה,
          זה בא לי פתאום.

          על הקצה,
          נפערו שם סדקים.
          מחפש, לא מוצא,
          ענף אחד עם פרחים.

          על הקצה,
          מתנדנד כבר שנים.
          מנסה, מרצה,
          פוצע שוב את הפנים.

          על הקצה,
          ביד חוט שנקרע.
          נכנס ויוצא,
          מהטוב אל הרע...

          . . . . . . .

          שם אני עומד, מגרד את הגבול.
          מתרחק מתנתק.
          מתחבר לבלבול.
          שם אני עומד, מול תהום, כבול.
          עם פחד משתק.
          מחכה שיבוא מבול...

          אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
          אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          16
          • נשרנ מנותק
            נשרנ מנותק
            נשר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1045

            חשבתי שאני יכול
            חשבתי שאני מוצלח
            לרגע לא חשבתי לעמול
            בסוף יצאתי מצוברח.

            ניסיתי והשקעתי
            אך לשווא - התאכזבתי.
            אמנם ציון טוב ראיתי
            את המכה - כבר חזיתי.

            כי לרגע שכחתי,
            לרגע חשבתי,
            שאולי אני יכול.
            אולי אצליח אם אעמול.

            אך להתפלל - לא זכרתי,
            לא ראיתי - ניסיתי,
            שכחתי להתפלל ולהודות,
            לקב"ה קל ההודאות.

            על תבקש מאלוקים חיים קלים-
            בקש להתמודד עם הקשיים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • יעל ק.י מנותק
              יעל ק.י מנותק
              יעל ק.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1046

              נותנת לי:

              לוחמת צדק
              שוברת חומות
              רק כדי לראות את הסדק
              ממנו נשפכים האורות
              שמסנוורים את השקט תדיר
              באלפי ניצוצות וותק 
              שמלהטטים בחושך
              בלחישות אש ומנגינות נוגות

              שוחרת חופש
              רק כדי לטעום 
              להרגיש את התענוג
              שבעמוק לנשום
              שבלשבור את השגרה
              של מי התהום
              של לרקוע רגליים 
              על העלטה וגהינום

              סוגדת לשלווה
              זו שמקדשת חלומות
              של אהבה 
              עושה מאמצים
              של טיהור אשמה
              להוכיח לעצמי 
              שמגיע לי ואני ראויה

              ונוטעת תקווה
              בלב פועם בשאגות פחד
              נותנת לאמון לזרות בי
              גם קווצה של נחת

              מסכימה לרצון להשיב
              ולאמת לחבק חזק
              נותנת לתת לי
              מה שרציתי תמיד
              ושהשטן קטל ושתק---


              יעל#

              יש דלת, ויש חלון,
              ויש חור גדול שאין לו שם,
              ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • שירליש מנותק
                שירליש מנותק
                שירלי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1047

                היא יושבת על החוף
                מתבוננת לה בנוף
                הגלים למולה מתנפצים
                וחם, אבל קר לה מבפנים

                היא חושבת על עצמה
                מחפשת נחמה
                מרגישה כ"כ לבד
                לא חשובה לאף אחד

                ואני רוצה לומר לה- תתחזקי ילדה
                התקווה עוד לא אבדה
                תביני שאת גיבורה
                לד' את כ"כ יקרה

                את גיבורה בכך שאת לוחמת
                לא מוותרת, תמיד חולמת
                את מלאה בטוב
                תתחילי עליו לחשוב

                את גיבורה בעצם היותך
                על שמצאת את דרכך
                אל תתני לרגעי דכדוך לנצח
                תרגיעי את הלב הצורח

                תזכרי יש בך אוצר
                חשבי לשם מה הוא נוצר
                תראי שיש תכלית וסיבה
                ויום יבוא ותחושי את האהבה

                כי את גיבורה...

                הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                זה - להמשיך לישון...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                12
                • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                  מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                  מוזיקה זה הדיבור
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1048
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                    מוזיקה זה הדיבור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1049
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                      חסידייה אוטנטית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                      #1050

                      זה נכון שאני מתבגר
                      ולילות ארוכים שאני ער,
                      זה נכון שאני מתבגר
                      וגם אני כמוכם מקווה שזה יחלוף מהר

                      זה נכון שקצת הטשטשה לי הראות
                      אבל זה לא אומר שזנחתי את המהות
                      זה נכון שאני מפגין עצמאות
                      ולעיתים קרובות נרשמת העדרות

                      זה שאני בורח לעיתים קרובות
                      כי אני פשוט לא מצליח להכיל ת'אכזבות
                      אני רואה את העיניים שלכם כואבות
                      ואילו שלי פי שניים מתרטבות

                      אבל אל תשכחו שאני רק תושב חדש
                      אז אל תכריזו עליי כל כך מהר נואש
                      אני אוהב אתכם הכי בעולם
                      אבל גם לא חרש לביקורות של כולם
                      אני מאוד משתדל לעשות רצון השם
                      אבל רק צריך קצת ת'אמון שלכם---

                      זה מכתב שכתבתי להורים שלי למרות שהם בחיים לא יראו את זה

                      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      19
                      • נשרנ מנותק
                        נשרנ מנותק
                        נשר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
                        #1051

                        איחורים| לבחורים שבינינו...
                        הוא רץ מהר
                        טרוף נשימה,
                        את זיעתו ניגר
                        במטלית לחה.

                        הן גם כבר אתמול - לתפילת השחר -
                        את הרגעים זכר,
                        כשלא הגיע בזמן,
                        הראש ישיבה - מתחת לשפמו רטן.

                        לא נעים להגיע ל"ובא לציון - אשרי",
                        הרהר הוא בבושה,
                        טוב שהוא כבר אחרי -
                        ניחם עצמו בתקווה.

                        הנה- בשערי הישיבה הוא נכנס,
                        לאַחֶר - כבר נמאס.
                        את ההרגשה הטובה - שהיום קם הוא מוקדם,
                        לא ישכח לעולם.

                        על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                        בקש להתמודד עם הקשיים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • LOVE MEL מנותק
                          LOVE MEL מנותק
                          LOVE ME
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                          #1052

                          אני מיוחד יותר מכל אחד

                          יום אחד שישבתי לי לבד,
                          ולא היה לידי אף אחד.
                          ובלב לי התחילו לעלות,
                          מלא מחשבות לא טובות.

                          וחשבתי שאני ממש לא אהוב,
                          והרגשתי שאני ממש כאוב .
                          ולא מוצא את עצמו בעולם ,
                          ומרגיש עם כל צעד זה לחצות ים.

                          אז פתאום כח חדש אליי נשלח ,
                          ומרץ נעורים בי נזרק ומה שהיה נשכח.
                          ומתחיל מחדש לראות ת'עולם ,
                          וגם כשאני נופל אני תמיד קם ....

                          זה מה שיוצא שלא מצליחים שומדבר ומשמיים כח פתאום נשלח

                          שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                            #1053

                            תן לי לזכור-

                            תודה על הפנים המחייכות
                            על קרניים מלטפות
                            על זוג ידיים אוהבות
                            על כל הטובות

                            פזמון
                            תן לי לזכור את הרגע
                            גם כשאתה מציף בחבלה או נגע
                            תמיד תראה לי שאתה נוגע
                            תמיד תיהיה לי אי של רוגע

                            לזכור שלא כל החיים
                            הם חתיכת עצבים
                            שלרוב הם יפים
                            תן לי לזכור גם ברגעים קצת מעייפים

                            פזמון
                            תן לי לזכור את הרגע
                            גם כשאתה מציף בחבלה או נגע
                            תמיד תראה לי שאתה נוגע
                            תמיד תיהיה לי אי של רוגע

                            כי אתה האבא הכי טוב!
                            גם בעת צרה ומכאוב
                            תן לי לזכור שאתה תמיד כאן קרוב

                            פזמון...

                            את השיר הזה כתבתי היום שחזרתי מהסמינר קצת מצוברחת ובאוטובוס ישב מולי תינוק מתוק בערך בן שנה שלא הפסיק לחייך אליי ולא יכלתי שלא לחייך אליו חזרה ולנשק אותו באוויר והמצב רוח שלי נסק וכתבתי את זה כדיי לזכור שאם אני אגיע הבייתה והילדים יוהו עצבנים או הבית מבולגן אני אזכור איזה מלאך ה'שלח לי! 😊

                            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • חלום לגדולח מנותק
                              חלום לגדולח מנותק
                              חלום לגדול
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1054

                              יש בחיים
                              רגעים מפתיעים
                              ישנם ימים
                              שלעד נשארים

                              יש דמיונות
                              שקורים במציאות
                              יש חוויות
                              שאורזים בעדינות

                              יש איזו דקה
                              שמעצבת את היום
                              יש איזו שניה
                              שמביאה אל פי תהום

                              יש רגעים
                              שאני לא מבינה
                              יש רגעים
                              שלעצור לא מצליחה

                              יש רגעים
                              שאני מבולבלת
                              יש רגעים
                              שאני מטורללת

                              יש רגעים
                              להם אני מחכה
                              יש רגעים
                              אותם אני מכבה

                              יש רגעים
                              בהם אני עומדת דמומה, המומה.
                              ובפי אין אף מילה כתגובה

                              יש רגעים
                              שאני לא יודעת מאיפה להביט
                              ואיך להמשיך, לא יודעת להחליט

                              יש רגעים
                              ויש
                              יש רגעים
                              שהם אש

                              ואש היא טובה
                              ואש היא רעה
                              וצריך לגלות בכל פעם מה.

                              צלילים יוצרים מנגינה
                              רק כשיש ביניהם
                              גם עליות וגם ירידות.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                מוזיקה זה הדיבור
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1055
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1056

                                  גם אתה יכול
                                  אתה גדול
                                  צא לכבושש 
                                  תראה לכולם 
                                  שאתה יכול 
                                  נלחמת כבר 
                                  בהכל
                                  אתה גיבור 
                                  יש לך כוח 
                                  תראה לכולם
                                  שאחרי הכל
                                  אפשר גם 
                                  לשמוח

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • תהילושת מנותק
                                    תהילושת מנותק
                                    תהילוש
                                    כתב מקצב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1057

                                    זה קורה לי שוב
                                    חוזר אלי בגדול
                                    שוב אותו חלום
                                    שמנפץ את הכל

                                    אולי כל מה שעכשיו
                                    זה רק תחילת הדרך
                                    ואין כאן בערך
                                    שחור או לבן
                                    לא ידוע לאן.


                                    לימודים מפרכים, כל היום ללא הפסקה, גם שכולם בחופש...אבל החלום,אותו חלום ממשיך לפעום ולהזכיר את קיומו. כי הוא רוצה לפרוץ ולהתגשם!
                                    מקווה להמשיך את השיר...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבור
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1058
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • הפאר שביה מנותק
                                        הפאר שביה מנותק
                                        הפאר שבי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1059

                                        **************כובש שטח פרטי **************
                                        הוא התחיל לגור אצלי תדיר
                                        לחדור כמו קוץ ולא לתת מנוס
                                        מרגיש חופשי להיות חלק מנפשי
                                        מריץ אותי במדרונות סמויים, אפלים וחשוכים
                                        ובכול זאת מוזר לי ששם נמאכים
                                        נמאכים למוות, נעלמים לעולם
                                        אין נצח, אין עתיד
                                        יש גלגל שמתגלגל בלי מטרה, בלי שום תמורה
                                        מתגלגל במהירות לא נותן זמן לראות
                                        להבין את האות
                                        שחינו חיי חיות!!
                                        שהחיים למען לחיות
                                        ואין למען מה להיות !!!!!!!!!!!!

                                        מי אני ??????

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • כוכב לכתכ כוכב לכת התייחס לנושא זה ב
                                        • הפאר שביה מנותק
                                          הפאר שביה מנותק
                                          הפאר שבי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1060

                                          השיר כובש שטח פרטי מדבר על היצר הנלחם בנו

                                          נשמתנו המתקטנת

                                          מה אפשר לעשות כדי למצות?
                                          למצות תימים העוברים, החולפים
                                          נעלמים, כלא נבראים
                                          כלא קימים ,בלי רוח וחיים
                                          רק הולכים ובאים
                                          פוסעים הימים, החודשים, השנים
                                          אנו רדומים, אנו ישנים
                                          ישנים ולא חווים, תימים הנעלמים,
                                          החולפים המדפדפים
                                          ופוסעים לימים לא מתוקנים, לימים ריקנים
                                          לעבודה מצטברת,
                                          למהירות מסחררת
                                          והרכבת ממהרת ,דוהרת ,דוהרת
                                          הנשמה הבוערת מאחורה מזדחלת
                                          ומהממת שוב ושוב שימו לב אני מאחרת!!!!!!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול