דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א.ה. 2א מנותק
    א.ה. 2א מנותק
    א.ה. 2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
    #1112

    עניה סוערה

    דמעה קטנה
    יורדת
    אולי זה לא הזמן
    אבל מתעקשת.

    כואב על משהו שהיה
    ואיננו
    בוכה על בית המקדש
    רוח אפינו.

    כהנים בעבודתם,
    קרבן התמיד.
    כור מחצבתנו,
    בכיינו מעיד.

    בכח באכזריות
    החריב ונתץ.
    את אדיר אדירנו
    קילל וניאץ

    תמידין ומוספין
    נלקחו בעוונותינו
    על שנאה ומחלוקות
    שהיו מנת חלקנו.

    למה לנצח תשכחנו
    שבורים ודוויים
    במהרה תגאלנו
    אל תעזבנו לאורך ימים.

    מוזיקה.
    התרופה הטובה ביותר👌🎧

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
      אוהבת מוזיקה 0א מנותק
      אוהבת מוזיקה 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
      #1113

      עישון משמים לעוד רגע חולף
      חלף לו שנים ללא סדר
      עוד דור נעלם לרגע נדיר
      ונדיר שנשמר פה התדר

      במחי יד נעלם עוד עוקב לעמוד
      המוד שיהיה פה בסדר
      אחד מכבד השני בקלות
      קל שנשבר לי הערב

      איך נשמר פה גוף אדם
      אדם נברא בצלם
      צילו של אחד שהקים העולם
      עולם ששוקע לגלם

      מוכתבות האליל שחשב וכתב
      הנכתב אין מבין אף אחד
      איך כל אחד יכול לברוא
      בריאה שרק אחד אמר ונבוא

      לו יהי שנבין את סופו של ציור
      ציור המתקשקש לו בסוף
      סופו של דבר נבין הסיפור
      סיפורו של עולם האין סוף

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
        #1114

        היא שוכבת פצועה
        זועקת לעזרה
        עודה מדממת
        מציבים מולה מראה

        היא רועשת
        כך טוענים
        אני נואשת
        לוחשת בחוסר אונים

        וועדות לה מקימים
        במקום עזרה ראשונה
        בהרחקות מאיימים
        ואני- עונה בקול ענות חלושה

        איך הגעתם
        לתפקיד מנתח
        את הזעקות שמעתם
        אך בחרתם להתרווח

        אסור לסגור פצע
        בלי לטפל בו תחילה
        ועד עתה לא נקפתם אצבע
        פתאום נתקפתם חלחלה

        אפשר עוד לתקן
        היא מעיזה
        אך הם מתבצרים שם בקן
        באחדות של שתיקה

        הכאב בה מפלח
        היא במצב נורא
        אך הם בחרו לברוח
        במקום להושיט עזרה

        איך תוכלו לומר
        נקיים אנחנו?????
        ברצח לא נגענו?????
        בנפשה לא השתלחנו?????

        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        14
        • תמר החיה בסרטת מנותק
          תמר החיה בסרטת מנותק
          תמר החיה בסרט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1115

          מצאתי אותך

          השיר נכתב 3 חברות בועידה ביום חמישי....

          אבא
          יש הרבה אנשים בעולם
          ואני גם בין כולם
          ורק אני רוצה רק אותך
          ולא מלבדך
          אין בי אהבה
          חלמתי, רציתי, דמיינתי,
          אבל בסוף אותך מצאתי
          רציתי

          (X2) אבא ילדה שלך אני
          אל תתרחק ממני
          כי אני רוצה אותך
          כי אני צריכה אותך

          בלי קשקושים, התכתבויות.
          בלי מלמולים שעות עם חברות
          אין תחליף
          אני יודעת לבד מה עדיף
          לא כזה מסובך
          פשוט אל תברח

          אבא איך בלי חרוזים
          בקושי שורות
          רק אותיות
          א' ב' א' אבא...

          אין מילים.
          במדף ריקים הדפים.
          אני מולך אבא אב הרחמים
          אין דיבורים גם לא גמגומים
          בלי תירוצים ליד אנשים
          אתה בוחן כליות ולב
          אתה רואה
          אתה יודע כל כאב

          ואין אף מילה להסביר לך
          את מה שאתה יודע לפָנַי
          אתה בחרת
          אתה ראית
          אתה רצית
          פניך אלי...

          (X2) אבא ילדה שלך אני
          אל תתרחק ממני
          כי אני רוצה אותך
          כי אני צריכה אותך

          סורי שהמשקלים כאן לא נכונים, השיר בעיקרון עם לחן.
          יש לזה לחן יפיפה והשיר נשמע ממש טוב חבל שאי אפשר לשיר אותו...

          מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • מישהי רגשניתמ מנותק
            מישהי רגשניתמ מנותק
            מישהי רגשנית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1116

            הזמן עובר מידי לאט
            או שאני סתם משועממת
            רוצה לרצות רק עוד קצת
            לשיבוא כבר הגואל

            לא מרגישה את בין המצרים
            לא יודעת מתי תשעה באב
            עסוקה בשיעמום ולהתעצבן על השירים
            וכמה אני רוצה אותו?...
            הלוואי שהייתי יכולה לומר בפה מלא
            שהוא מעסיק את כל כולי
            אבל במציאות אינן מה לעשות
            אני לא חושבת עלי בכלל ולא שמה אותו במוחי

            אני קוראת ספרים על החורבן והשואה
            אבל הלב שלי אטום
            לא מצליחה להזיל אפילו לא דמעה
            זה לא מזיז לי במאומה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • שיר נולדש מנותק
              שיר נולדש מנותק
              שיר נולד
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
              #1117

              אני לא מדומיין
              לא אחד שמשקר
              שפורס הכל על השולחן
              ולא מסתיר אף צד אפל

              רוקד סביב עצמי
              מקשיב רק לליבי
              לא שומע אף אחד
              חוץ מלעצמי

              ושוב אני נופל לאותן דקויות
              שברגע אחד אני יכול רק לקוות-
              להעיף את הדילמות לאוויר
              מבלי להישאר עם לב שביר

              החיים הם יפים
              אז למה ללכלך
              החיים רק מאירים
              למה להסתבך
              די להסתתר בצל
              Come on בואו ננצל

              אז איך אני אמשיך להתקדם
              מבלי לשמוע אף אדם אחר
              התנטקתי מהאופי הבולם
              ועכשיו אין כאן שום פרובלם

              ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
              הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                #1118

                מטושטשת
                כאילו לקחתי איזה סם
                מיואשת
                נקשרתי סתם

                מנסה לא לחשוב
                להבליע ת'דמעות
                להתרחק מקרוב
                מאותם חורשיי רעות

                הוורוד שנתלש
                התקווה שהפנתה לה גוו
                הדופק שנחלש-
                נשארה לבד עם הכאב

                מנסה להדחיק
                ת'שאלות
                להרחיק
                ת'מחשבות

                לאהוב אותך
                בלי קשר לכלום
                לדעת שבשבילך
                אני אוצר בלום

                שלא נשארתי לבד
                שעכשיו אני רק שלך!!
                שאתה צועד איתי יד ביד
                שעכשיו אני רק איתך!!

                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • תמר החיה בסרטת מנותק
                  תמר החיה בסרטת מנותק
                  תמר החיה בסרט
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1119

                  שיר מוקדש אישית לגולשי מקצב

                  היי
                  לגולשי מקצב היקרים
                  רציתי לכתוב כמה מילים
                  אם אתם קוראים שורות אלו
                  סימן שאתם מיוחדים.

                  בואו נהיה מאוחדים
                  נעזוב השוואות לא נהיה גזעניים
                  שמאלניים ימניים חרדים חילונים
                  קרים חמים ספרדים אשכנזים
                  די לשטויות! אנחנו יהודים!

                  אל תשכחו שכולנו בני-אדם
                  עפר ואפר תחילה רימה ותולעה סופה
                  וכשנגיע אחרי 120 למשפט
                  שכל אחד יוכל בלי לשקר לאמר
                  אני לגואל עשיתי מה שאפשר!!!

                  תודה רבה!

                  מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  13
                  • מיתרמ מנותק
                    מיתרמ מנותק
                    מיתר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1120

                    רק אל תתייאש

                    לפעמים אתה מרגיש שהכל מסביבך נפל
                    לא מבין איך עוד יש אנשים שמחייכים
                    מנסה לחפש קצת חום בעולם המעורפל
                    פינה קטנה רק שלך בלי אנשים שדורכים

                    לפעמים אתה מרגיש שאין עוד אמת בעולם
                    שהכל מסביבך זה רק מזימות ושקרים
                    וגם בפנים של ילד התום נעלם
                    וכל חבר או סתם מכר הפכו לזרים

                    רק אל תתייאש
                    כי זה סתם גל שעכשיו מציף אותך
                    אל תתן לו לעצב תמציאות
                    ועוד מעט
                    תבוא הרוח והוא יעזוב אותך
                    ותוכל לשפר את הראות

                    לפעמים אתה מרגיש שאפסו הסיכויים
                    וחבל סתם לרוץ ולעולם לא להגיע
                    עדיף לשטוף את הראש בסם ושיקויים
                    אולי הם קצת יצליחו להרגיע

                    לפעמים אתה מרגיש שאין מי שמסתכל
                    אתה הולך לבד כמו נווד במדבר
                    ומכל כיוון יכול לצוץ עוד אויב שיתנכל
                    ואין באופק שום מקור מים מסביבך רק עשבי בר

                    רק אל תתייאש
                    כי זה סתם גל שעכשיו מציף אותך
                    אל תתן לו לעצב תמציאות
                    ועוד מעט
                    תבוא הרוח והוא יעזוב אותך
                    ותוכל לשפר את הראות

                    אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    12
                    • מישהי רגשניתמ מנותק
                      מישהי רגשניתמ מנותק
                      מישהי רגשנית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1121

                      זה שיר פעוט
                      מתחנן לעוט
                      רוצה לצוף
                      להיות אלוף
                      לא מוכן
                      להיות אומן
                      כן רוצה
                      להיות מרוצה

                      זה לא שיר רגיל שלי
                      זה שיר מהנשמה מהלב
                      זה השיר קצת לא מובן לי
                      כי זה שיר על הכאב

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • טיטוט מנותק
                        טיטוט מנותק
                        טיטו
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1122

                        הלכה לישון ילדה
                        בבוקר זאב בודד
                        החיים מזמנים כאב
                        והיא צריכה להתמודד

                        רצתה להישאר ערה
                        לא לישון ולקום שונה
                        לא לכאוב לנצח
                        חשבה שאת חייה בונה

                        זיק תקווה בעיניים
                        ודמעות נושרות על האף
                        מרגישה לקות בלב
                        וכל מה שיש לה זה אף... אחד

                        אני לא עצמי.
                        תכף אשוב...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1123

                          היום הכל התחיל לי ברגל שמאל
                          ת'אמת זה התחיל כבר מאתמול
                          בלילה לא הצלחתי להירדם
                          ובבוקר קמתי מידי מהר

                          היה לי מבחן להשלים אז הזדרזתי
                          התארגנתי מהר אבל את האוטובוס פיספסתי
                          בלית ברירה לאוטובוס הבא חיכיתי
                          והרגשתי איך היום הזה הוא לא היום שלי

                          הייתי צריכה לעשות עוד הרבה דברים
                          וחלפו להן עשר דקות ואני באמצע ארגונים
                          לא הייתה ברירה ונטשתי שם באמצע
                          כי הייתי צריכה להתחיל כבר את הריצה

                          את האוטובוס הבא ברוך ד' הספקתי
                          אבל אז גיליתי שאת הרב-קו לא הטענתי
                          בלית ברירה אצל הנוסעות התשנוררתי
                          עד שמישהו הסכים להלוות לי
                          היה לי חם והמזגן לא דלק
                          האוטובוס נסע לאט ונתקע בפקק

                          סוף סוף הגעתי להשלים את המבחן
                          וגיליתי שלמדתי חומר אחר בכלל
                          ניסיתי בתסכול להמציא תשובות
                          לא ידעתי כבר מה לעשות
                          בלית ברירה את השנה לשחזר ניסיתי
                          אבל כל מה שניסיתי לא הצלחתי
                          שקלתי להגיש כבר את המבחן
                          שלפחות לא יהיו פאדיחות שלא הגשתי בזמן....


                          ואז, מתוך העצבים והתסכול
                          הגיעה לפתע ההברקה
                          והצלחתי כך מתוך הטירלול
                          להגיע לתשובה הנכונה...

                          בואו נגיד ביחד:
                          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • יעל ק.י מנותק
                            יעל ק.י מנותק
                            יעל ק.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                            #1124

                            נקמה יפה:

                            ואני כבר צבוע לגמרי
                            כולי מכוסה שחור
                            הכובע מונח צמוד לרקה
                            מסתיר ממני חזק את האור

                            ואני כבר נגוע חזק
                            הנשק מוכן לפעולה
                            הנצרה בשקט מתנתקת
                            הידיים מתכווננות ליריה

                            ואני כבר שיכור ממתח
                            משתוקק להראות שאפשר
                            להוכיח לשטן שהנה אני-
                            לא סתם עירוני שעבר לכפר

                            ואני כבר נושם עמוק 
                            רואה אותו מרחוק מתקרב
                            ויד בוטחת מחזיקה בי
                            נושפת בעורפי לסרב

                            ואני מתרפק בקרבו
                            מחבק אותו ונשנק
                            זה אלוקים בעצמו
                            שבא לנחם אותי חזק

                            הוא מביט בי בחמלה ולוחש לי
                            לא הכל יריה משמידה
                            אני ואתה ביחד
                            זו הנקמה הכי יפה---


                            יעל#

                            יש דלת, ויש חלון,
                            ויש חור גדול שאין לו שם,
                            ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            12
                            • טיטוט מנותק
                              טיטוט מנותק
                              טיטו
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                              #1125

                              someone to talk to
                              and bleed together.
                              someone who will say something and cry

                              someone to meet
                              and open your heart
                              someone who will stay with you for life

                              I need somebody
                              not be alone
                              i hate myself
                              And my soul is lost
                              I need somebody
                              I changed my mind
                              I have nothing And I'll be fine

                              someone to stay
                              and not go
                              someone who will do anything and be fine

                              תרגום בספויילר

                              מישהו לדבר איתו
                              ולדמם יחד.
                              מישהו שיגיד לך משהו
                              ויבכה
                              מישהו לפגוש
                              ולפתוח את הלב
                              מישהו שיישאר איתך
                              לכל החיים

                              אני צריך מישהו
                              לא להיות לבד
                              אני שונא את עצמי
                              ונשמתי נאבדה
                              אני צריך מישהו
                              שיניתי את דעתי
                              אין לי כלום
                              ואני אהיה בסדר

                              מישהו להישאר איתו
                              ולא ללכת
                              מישהו שיעשה הכל
                              ויהיה בסדר

                              אני לא עצמי.
                              תכף אשוב...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1126

                                שיר שכתבתי יחד עם חברה 🤞

                                את הזכרנות של פעם
                                קברתי.
                                את מילים של אז
                                העפתי.
                                את המחשבות שברתי.
                                רק אם היה לי פעם
                                חבר אחד או שניים,
                                לפרוק תלב לדבר ב4 עיניים.
                                רק אם היה לי אמון
                                במישהו שהכל אצלו טמון
                                הלב האוהב
                                הכאב שצורב
                                הביטחון בהשם
                                החלום שרוצה שיתגשם
                                שיעזור לי להתמודד
                                שלא ביום אחד יעלם
                                רק אם היה לי
                                במי להאמין
                                במי לבטוח
                                לא שביום אחד
                                אצטרך לברוח
                                מהעבר לשכוח
                                אבל את הזיכרונות קברתי
                                כי לא האמנתי
                                באף אחד
                                מקווה שיום אחד
                                יגיע האור
                                ושיעלם השחור
                                שבתוך הלב....

                                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                שומע נסתרות הלב 💜

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                14
                                • margalitM מנותק
                                  margalitM מנותק
                                  margalit
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1127

                                  רוצה לכתוב
                                  לשתף כאב
                                  אבל אין מילים לתאר

                                  רוצה רק טוב
                                  הלב רעב
                                  על כל טיפה מסתער

                                  רוצה לבכות
                                  לפרוק הכל
                                  אבל אין דמעות לשחרר

                                  רוצה לזכות
                                  לשמוע קול
                                  שמתוך חלום יעורר

                                  סולמות
                                  מגביהים את הקול שלך

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                    #1128

                                    את השיר הזה כתבתי כפרשון משלי לשיר של @יעל ק. נקמה יפה, שטלטל אותי מרוב שהוא אמיתי

                                    פתאום זה נוגע בה
                                    מרחוק מתקרב
                                    ליטוף חולף בגבה
                                    מעביר חיבוק אוהב

                                    דמעה סוררת
                                    בורחת בלי רשות
                                    למחות ממהרת
                                    לבל תפגין התרגשות

                                    שוב היא מבחינה בהם
                                    משהו בה מתקווץ
                                    מבקש לברוח
                                    לחיות בלעדיהם

                                    הא הם מסננים
                                    חוזרת לפסים
                                    במבטים אותה מענים
                                    נראה אותה במעשים

                                    בא לי כבר לזרוק הכל
                                    חושבת לעצמה
                                    רציתם קיבלתם
                                    משקרת לעצמה

                                    לנקום בעצמה ??
                                    היא מתעשתת
                                    מהדקת ת'קשר
                                    עוד חיוך מבקשת

                                    נראה להם
                                    למה אנחנו מסוגלים
                                    יד ביד נחלץ מהמערבולת
                                    נרד אל הגלים

                                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • א.ה. 2א מנותק
                                      א.ה. 2א מנותק
                                      א.ה. 2
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                                      #1129

                                      קולות הדממה

                                      אני מאמין שיהיו שזה יעשה להם בחילה---
                                      גם לי:)


                                      הכל שחור
                                      עצוב
                                      אין אור
                                      ולא זמן קצוב

                                      הריח--
                                      הדממה המעיקה,
                                      אין כח--
                                      ומתוך הנשמה -צעקה

                                      עד מתי?
                                      צעקתי
                                      רחם!
                                      זעקתי

                                      הכל ירוק -
                                      גם הווילונות הארוכים.
                                      מתגעגע לקצת מתוק
                                      ולא לתרופה של רופאים.

                                      אנא - תרפאני, תגאלני,
                                      לא לעולמים תעזבני.

                                      מוזיקה.
                                      התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1130

                                        מחשבות לפני השינה

                                        שוב שבת, או עוד סתם יום
                                        אני במיטה "מתה" מחום
                                        רוצה לדבר ואין מי שיהיה
                                        אז את עצמי מנסה למלא

                                        מתחילה להציף מחשבות
                                        איך הצלחתי מאז להשתנות
                                        מגיל ילדות ועד גיל זקנה
                                        עבר ועתיד כך בערבוביה

                                        מה שהיה ולעולם לא יחזור
                                        מה שרציתי ולעולם לא יהיה
                                        מה אני עכשיו ומה רוצה להיות
                                        ובאיזה אופן בדיוק זה יקרה

                                        בין נראית לרוצה להיראות
                                        פנימי/חיצוני- מלא תהיות!
                                        איך ממשיכים להלאה בטוח?
                                        שאין חץ כיוון ובפנים מתוח?!

                                        כל לילה עסוקה בהשווואות
                                        מחשבות של אילו ואז...
                                        ומה בדיוק יכול להשתנות
                                        אם נראה שהכל כאן אבד...

                                        זה יכול להציף בי תקווה
                                        זה יכול להפיל ליאוש
                                        זה יכול למלא בתשוקה
                                        זה גם יכול להרגיש תלוש

                                        מה עושים הלאה?

                                        טוב להציץ
                                        https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • מוכשרת עלמ מנותק
                                          מוכשרת עלמ מנותק
                                          מוכשרת על
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1131

                                          שיר באנגלית, כתבתי אותו כשעמדתי בפני צומת דרכים וכו' (אפשר לראות בשיר)
                                          ועכשיו מצאתי הזדמנות לשתף, מקווה שתתחברו!

                                          When you want something
                                          But aren’t sure it’s right
                                          When you just want it
                                          And it’s in your sight

                                          What would you do in that stage
                                          ?What would you decide
                                          ,Tell me please
                                          ?How Should I react from my side


                                          I go here and there
                                          Looking for my way
                                          Stand on Sideways
                                          .And wait all day

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול