דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תמר החיה בסרטת מנותק
    תמר החיה בסרטת מנותק
    תמר החיה בסרט
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1115

    מצאתי אותך

    השיר נכתב 3 חברות בועידה ביום חמישי....

    אבא
    יש הרבה אנשים בעולם
    ואני גם בין כולם
    ורק אני רוצה רק אותך
    ולא מלבדך
    אין בי אהבה
    חלמתי, רציתי, דמיינתי,
    אבל בסוף אותך מצאתי
    רציתי

    (X2) אבא ילדה שלך אני
    אל תתרחק ממני
    כי אני רוצה אותך
    כי אני צריכה אותך

    בלי קשקושים, התכתבויות.
    בלי מלמולים שעות עם חברות
    אין תחליף
    אני יודעת לבד מה עדיף
    לא כזה מסובך
    פשוט אל תברח

    אבא איך בלי חרוזים
    בקושי שורות
    רק אותיות
    א' ב' א' אבא...

    אין מילים.
    במדף ריקים הדפים.
    אני מולך אבא אב הרחמים
    אין דיבורים גם לא גמגומים
    בלי תירוצים ליד אנשים
    אתה בוחן כליות ולב
    אתה רואה
    אתה יודע כל כאב

    ואין אף מילה להסביר לך
    את מה שאתה יודע לפָנַי
    אתה בחרת
    אתה ראית
    אתה רצית
    פניך אלי...

    (X2) אבא ילדה שלך אני
    אל תתרחק ממני
    כי אני רוצה אותך
    כי אני צריכה אותך

    סורי שהמשקלים כאן לא נכונים, השיר בעיקרון עם לחן.
    יש לזה לחן יפיפה והשיר נשמע ממש טוב חבל שאי אפשר לשיר אותו...

    מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • מישהי רגשניתמ מנותק
      מישהי רגשניתמ מנותק
      מישהי רגשנית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1116

      הזמן עובר מידי לאט
      או שאני סתם משועממת
      רוצה לרצות רק עוד קצת
      לשיבוא כבר הגואל

      לא מרגישה את בין המצרים
      לא יודעת מתי תשעה באב
      עסוקה בשיעמום ולהתעצבן על השירים
      וכמה אני רוצה אותו?...
      הלוואי שהייתי יכולה לומר בפה מלא
      שהוא מעסיק את כל כולי
      אבל במציאות אינן מה לעשות
      אני לא חושבת עלי בכלל ולא שמה אותו במוחי

      אני קוראת ספרים על החורבן והשואה
      אבל הלב שלי אטום
      לא מצליחה להזיל אפילו לא דמעה
      זה לא מזיז לי במאומה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • שיר נולדש מנותק
        שיר נולדש מנותק
        שיר נולד
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
        #1117

        אני לא מדומיין
        לא אחד שמשקר
        שפורס הכל על השולחן
        ולא מסתיר אף צד אפל

        רוקד סביב עצמי
        מקשיב רק לליבי
        לא שומע אף אחד
        חוץ מלעצמי

        ושוב אני נופל לאותן דקויות
        שברגע אחד אני יכול רק לקוות-
        להעיף את הדילמות לאוויר
        מבלי להישאר עם לב שביר

        החיים הם יפים
        אז למה ללכלך
        החיים רק מאירים
        למה להסתבך
        די להסתתר בצל
        Come on בואו ננצל

        אז איך אני אמשיך להתקדם
        מבלי לשמוע אף אדם אחר
        התנטקתי מהאופי הבולם
        ועכשיו אין כאן שום פרובלם

        ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
        הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
          #1118

          מטושטשת
          כאילו לקחתי איזה סם
          מיואשת
          נקשרתי סתם

          מנסה לא לחשוב
          להבליע ת'דמעות
          להתרחק מקרוב
          מאותם חורשיי רעות

          הוורוד שנתלש
          התקווה שהפנתה לה גוו
          הדופק שנחלש-
          נשארה לבד עם הכאב

          מנסה להדחיק
          ת'שאלות
          להרחיק
          ת'מחשבות

          לאהוב אותך
          בלי קשר לכלום
          לדעת שבשבילך
          אני אוצר בלום

          שלא נשארתי לבד
          שעכשיו אני רק שלך!!
          שאתה צועד איתי יד ביד
          שעכשיו אני רק איתך!!

          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • תמר החיה בסרטת מנותק
            תמר החיה בסרטת מנותק
            תמר החיה בסרט
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1119

            שיר מוקדש אישית לגולשי מקצב

            היי
            לגולשי מקצב היקרים
            רציתי לכתוב כמה מילים
            אם אתם קוראים שורות אלו
            סימן שאתם מיוחדים.

            בואו נהיה מאוחדים
            נעזוב השוואות לא נהיה גזעניים
            שמאלניים ימניים חרדים חילונים
            קרים חמים ספרדים אשכנזים
            די לשטויות! אנחנו יהודים!

            אל תשכחו שכולנו בני-אדם
            עפר ואפר תחילה רימה ותולעה סופה
            וכשנגיע אחרי 120 למשפט
            שכל אחד יוכל בלי לשקר לאמר
            אני לגואל עשיתי מה שאפשר!!!

            תודה רבה!

            מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            13
            • מיתרמ מנותק
              מיתרמ מנותק
              מיתר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1120

              רק אל תתייאש

              לפעמים אתה מרגיש שהכל מסביבך נפל
              לא מבין איך עוד יש אנשים שמחייכים
              מנסה לחפש קצת חום בעולם המעורפל
              פינה קטנה רק שלך בלי אנשים שדורכים

              לפעמים אתה מרגיש שאין עוד אמת בעולם
              שהכל מסביבך זה רק מזימות ושקרים
              וגם בפנים של ילד התום נעלם
              וכל חבר או סתם מכר הפכו לזרים

              רק אל תתייאש
              כי זה סתם גל שעכשיו מציף אותך
              אל תתן לו לעצב תמציאות
              ועוד מעט
              תבוא הרוח והוא יעזוב אותך
              ותוכל לשפר את הראות

              לפעמים אתה מרגיש שאפסו הסיכויים
              וחבל סתם לרוץ ולעולם לא להגיע
              עדיף לשטוף את הראש בסם ושיקויים
              אולי הם קצת יצליחו להרגיע

              לפעמים אתה מרגיש שאין מי שמסתכל
              אתה הולך לבד כמו נווד במדבר
              ומכל כיוון יכול לצוץ עוד אויב שיתנכל
              ואין באופק שום מקור מים מסביבך רק עשבי בר

              רק אל תתייאש
              כי זה סתם גל שעכשיו מציף אותך
              אל תתן לו לעצב תמציאות
              ועוד מעט
              תבוא הרוח והוא יעזוב אותך
              ותוכל לשפר את הראות

              אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              12
              • מישהי רגשניתמ מנותק
                מישהי רגשניתמ מנותק
                מישהי רגשנית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1121

                זה שיר פעוט
                מתחנן לעוט
                רוצה לצוף
                להיות אלוף
                לא מוכן
                להיות אומן
                כן רוצה
                להיות מרוצה

                זה לא שיר רגיל שלי
                זה שיר מהנשמה מהלב
                זה השיר קצת לא מובן לי
                כי זה שיר על הכאב

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • טיטוט מנותק
                  טיטוט מנותק
                  טיטו
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1122

                  הלכה לישון ילדה
                  בבוקר זאב בודד
                  החיים מזמנים כאב
                  והיא צריכה להתמודד

                  רצתה להישאר ערה
                  לא לישון ולקום שונה
                  לא לכאוב לנצח
                  חשבה שאת חייה בונה

                  זיק תקווה בעיניים
                  ודמעות נושרות על האף
                  מרגישה לקות בלב
                  וכל מה שיש לה זה אף... אחד

                  אני לא עצמי.
                  תכף אשוב...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1123

                    היום הכל התחיל לי ברגל שמאל
                    ת'אמת זה התחיל כבר מאתמול
                    בלילה לא הצלחתי להירדם
                    ובבוקר קמתי מידי מהר

                    היה לי מבחן להשלים אז הזדרזתי
                    התארגנתי מהר אבל את האוטובוס פיספסתי
                    בלית ברירה לאוטובוס הבא חיכיתי
                    והרגשתי איך היום הזה הוא לא היום שלי

                    הייתי צריכה לעשות עוד הרבה דברים
                    וחלפו להן עשר דקות ואני באמצע ארגונים
                    לא הייתה ברירה ונטשתי שם באמצע
                    כי הייתי צריכה להתחיל כבר את הריצה

                    את האוטובוס הבא ברוך ד' הספקתי
                    אבל אז גיליתי שאת הרב-קו לא הטענתי
                    בלית ברירה אצל הנוסעות התשנוררתי
                    עד שמישהו הסכים להלוות לי
                    היה לי חם והמזגן לא דלק
                    האוטובוס נסע לאט ונתקע בפקק

                    סוף סוף הגעתי להשלים את המבחן
                    וגיליתי שלמדתי חומר אחר בכלל
                    ניסיתי בתסכול להמציא תשובות
                    לא ידעתי כבר מה לעשות
                    בלית ברירה את השנה לשחזר ניסיתי
                    אבל כל מה שניסיתי לא הצלחתי
                    שקלתי להגיש כבר את המבחן
                    שלפחות לא יהיו פאדיחות שלא הגשתי בזמן....


                    ואז, מתוך העצבים והתסכול
                    הגיעה לפתע ההברקה
                    והצלחתי כך מתוך הטירלול
                    להגיע לתשובה הנכונה...

                    בואו נגיד ביחד:
                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • יעל ק.י מנותק
                      יעל ק.י מנותק
                      יעל ק.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                      #1124

                      נקמה יפה:

                      ואני כבר צבוע לגמרי
                      כולי מכוסה שחור
                      הכובע מונח צמוד לרקה
                      מסתיר ממני חזק את האור

                      ואני כבר נגוע חזק
                      הנשק מוכן לפעולה
                      הנצרה בשקט מתנתקת
                      הידיים מתכווננות ליריה

                      ואני כבר שיכור ממתח
                      משתוקק להראות שאפשר
                      להוכיח לשטן שהנה אני-
                      לא סתם עירוני שעבר לכפר

                      ואני כבר נושם עמוק 
                      רואה אותו מרחוק מתקרב
                      ויד בוטחת מחזיקה בי
                      נושפת בעורפי לסרב

                      ואני מתרפק בקרבו
                      מחבק אותו ונשנק
                      זה אלוקים בעצמו
                      שבא לנחם אותי חזק

                      הוא מביט בי בחמלה ולוחש לי
                      לא הכל יריה משמידה
                      אני ואתה ביחד
                      זו הנקמה הכי יפה---


                      יעל#

                      יש דלת, ויש חלון,
                      ויש חור גדול שאין לו שם,
                      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • טיטוט מנותק
                        טיטוט מנותק
                        טיטו
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                        #1125

                        someone to talk to
                        and bleed together.
                        someone who will say something and cry

                        someone to meet
                        and open your heart
                        someone who will stay with you for life

                        I need somebody
                        not be alone
                        i hate myself
                        And my soul is lost
                        I need somebody
                        I changed my mind
                        I have nothing And I'll be fine

                        someone to stay
                        and not go
                        someone who will do anything and be fine

                        תרגום בספויילר

                        מישהו לדבר איתו
                        ולדמם יחד.
                        מישהו שיגיד לך משהו
                        ויבכה
                        מישהו לפגוש
                        ולפתוח את הלב
                        מישהו שיישאר איתך
                        לכל החיים

                        אני צריך מישהו
                        לא להיות לבד
                        אני שונא את עצמי
                        ונשמתי נאבדה
                        אני צריך מישהו
                        שיניתי את דעתי
                        אין לי כלום
                        ואני אהיה בסדר

                        מישהו להישאר איתו
                        ולא ללכת
                        מישהו שיעשה הכל
                        ויהיה בסדר

                        אני לא עצמי.
                        תכף אשוב...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        13
                        • פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1126

                          שיר שכתבתי יחד עם חברה 🤞

                          את הזכרנות של פעם
                          קברתי.
                          את מילים של אז
                          העפתי.
                          את המחשבות שברתי.
                          רק אם היה לי פעם
                          חבר אחד או שניים,
                          לפרוק תלב לדבר ב4 עיניים.
                          רק אם היה לי אמון
                          במישהו שהכל אצלו טמון
                          הלב האוהב
                          הכאב שצורב
                          הביטחון בהשם
                          החלום שרוצה שיתגשם
                          שיעזור לי להתמודד
                          שלא ביום אחד יעלם
                          רק אם היה לי
                          במי להאמין
                          במי לבטוח
                          לא שביום אחד
                          אצטרך לברוח
                          מהעבר לשכוח
                          אבל את הזיכרונות קברתי
                          כי לא האמנתי
                          באף אחד
                          מקווה שיום אחד
                          יגיע האור
                          ושיעלם השחור
                          שבתוך הלב....

                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                          שומע נסתרות הלב 💜

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          14
                          • margalitM מנותק
                            margalitM מנותק
                            margalit
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1127

                            רוצה לכתוב
                            לשתף כאב
                            אבל אין מילים לתאר

                            רוצה רק טוב
                            הלב רעב
                            על כל טיפה מסתער

                            רוצה לבכות
                            לפרוק הכל
                            אבל אין דמעות לשחרר

                            רוצה לזכות
                            לשמוע קול
                            שמתוך חלום יעורר

                            סולמות
                            מגביהים את הקול שלך

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                              #1128

                              את השיר הזה כתבתי כפרשון משלי לשיר של @יעל ק. נקמה יפה, שטלטל אותי מרוב שהוא אמיתי

                              פתאום זה נוגע בה
                              מרחוק מתקרב
                              ליטוף חולף בגבה
                              מעביר חיבוק אוהב

                              דמעה סוררת
                              בורחת בלי רשות
                              למחות ממהרת
                              לבל תפגין התרגשות

                              שוב היא מבחינה בהם
                              משהו בה מתקווץ
                              מבקש לברוח
                              לחיות בלעדיהם

                              הא הם מסננים
                              חוזרת לפסים
                              במבטים אותה מענים
                              נראה אותה במעשים

                              בא לי כבר לזרוק הכל
                              חושבת לעצמה
                              רציתם קיבלתם
                              משקרת לעצמה

                              לנקום בעצמה ??
                              היא מתעשתת
                              מהדקת ת'קשר
                              עוד חיוך מבקשת

                              נראה להם
                              למה אנחנו מסוגלים
                              יד ביד נחלץ מהמערבולת
                              נרד אל הגלים

                              עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                              מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • א.ה. 2א מנותק
                                א.ה. 2א מנותק
                                א.ה. 2
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                                #1129

                                קולות הדממה

                                אני מאמין שיהיו שזה יעשה להם בחילה---
                                גם לי:)


                                הכל שחור
                                עצוב
                                אין אור
                                ולא זמן קצוב

                                הריח--
                                הדממה המעיקה,
                                אין כח--
                                ומתוך הנשמה -צעקה

                                עד מתי?
                                צעקתי
                                רחם!
                                זעקתי

                                הכל ירוק -
                                גם הווילונות הארוכים.
                                מתגעגע לקצת מתוק
                                ולא לתרופה של רופאים.

                                אנא - תרפאני, תגאלני,
                                לא לעולמים תעזבני.

                                מוזיקה.
                                התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1130

                                  מחשבות לפני השינה

                                  שוב שבת, או עוד סתם יום
                                  אני במיטה "מתה" מחום
                                  רוצה לדבר ואין מי שיהיה
                                  אז את עצמי מנסה למלא

                                  מתחילה להציף מחשבות
                                  איך הצלחתי מאז להשתנות
                                  מגיל ילדות ועד גיל זקנה
                                  עבר ועתיד כך בערבוביה

                                  מה שהיה ולעולם לא יחזור
                                  מה שרציתי ולעולם לא יהיה
                                  מה אני עכשיו ומה רוצה להיות
                                  ובאיזה אופן בדיוק זה יקרה

                                  בין נראית לרוצה להיראות
                                  פנימי/חיצוני- מלא תהיות!
                                  איך ממשיכים להלאה בטוח?
                                  שאין חץ כיוון ובפנים מתוח?!

                                  כל לילה עסוקה בהשווואות
                                  מחשבות של אילו ואז...
                                  ומה בדיוק יכול להשתנות
                                  אם נראה שהכל כאן אבד...

                                  זה יכול להציף בי תקווה
                                  זה יכול להפיל ליאוש
                                  זה יכול למלא בתשוקה
                                  זה גם יכול להרגיש תלוש

                                  מה עושים הלאה?

                                  טוב להציץ
                                  https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת על
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1131

                                    שיר באנגלית, כתבתי אותו כשעמדתי בפני צומת דרכים וכו' (אפשר לראות בשיר)
                                    ועכשיו מצאתי הזדמנות לשתף, מקווה שתתחברו!

                                    When you want something
                                    But aren’t sure it’s right
                                    When you just want it
                                    And it’s in your sight

                                    What would you do in that stage
                                    ?What would you decide
                                    ,Tell me please
                                    ?How Should I react from my side


                                    I go here and there
                                    Looking for my way
                                    Stand on Sideways
                                    .And wait all day

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • טיטוט מנותק
                                      טיטוט מנותק
                                      טיטו
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1132

                                      איך זה שאין עם מי לדבר
                                      הלב רק רוצה לשחרר
                                      ואף פעם זה לא מסתדר
                                      וכל מה שנשאר זה הלבד.
                                      הכל קרעים בפנים ולא אומר
                                      ומי עכשיו עליי שומר?
                                      רוצה רק לחיות לא לוותר
                                      להשאיר את העבר בצד.
                                      אבל ההווה שלי לא עוצר
                                      ממשיך את כל מה שעליי עובר
                                      יש בלאגן בראש וכבר לא זוכר
                                      איך נראה עתיד נחמד.

                                      מה שבטוח זה שכל מה שבאלי
                                      להיות עוד בן אדם נורמלי
                                      לא להיות שונה מבפנים
                                      לזרוק ת'חיים
                                      לעצום ת'עיניים שזולגות על פנים. מעצמם.
                                      דיי בטוח שמהכל נמאס לי
                                      חבל באמת שלא חבל לי
                                      לא חושב שמשהו רע בי
                                      אז בא ותירה בי
                                      ת'חץ המושחז תכוון שיפגע בי. לעולם.

                                      ללכת בלי לדעת לאן
                                      הצרחות שלי משם לכאן
                                      חיי כמו כינור לא מכוון
                                      והמנצח אותי לא שומע
                                      מישראל ועד טהרן
                                      כבל אינפוזיה ממנו מוזן
                                      מסתתר מתחבא כמו בענן
                                      שלא יראו אותי דומע
                                      אחרי הכל מוצא בי ניצן
                                      פורח גודל מציץ מלוכסן
                                      פתאום מגיע מישהו איתן
                                      את הצמיחה מונע.

                                      אני לא עצמי.
                                      תכף אשוב...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                                        אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                                        אוהבת מוזיקה 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1133

                                        השכל נדחק לקצה הפינה
                                        פה עובד רק הרגש
                                        פתיון שנזרק על פה הדגה
                                        והופ נבלע לו הטרף

                                        רגע אחד הכל מרגש
                                        הינה רואה היא מה טוב
                                        אבל מאוחר פתאום תתעורר
                                        תראה היא גוססת על חול

                                        תפרפר בבטנה תקשקש בזנב
                                        רוצה היא לחזור על הים
                                        אבל מה חבל מידי מאוחר
                                        הנעשה אין להחזיר לאחור

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1134

                                          את כל העולם ואשתו כבר ריציתי
                                          כל שיטה להעלם מהרדאר ניסיתי
                                          לתלוש מעצמי את התיוג
                                          שרק מקבע אותי

                                          למשוך תריס על האוזן והלב
                                          לנסות להפחית את עוצמת הכאב
                                          שיבינו שאני פשוט מנסה להיות עצמי
                                          שפשוט יקבלו אותי

                                          לא בגלל השכן מלמעלה צריך להוריד לי ת'ראש
                                          לא בגלל בגד שלבשתי העוילע'ם אמור לרעוש
                                          תזרקו לי חבל הצלה
                                          אל תדחו אותי

                                          לא באמת כיף לי למרוד
                                          אני פשוט מנסה למצוא ת'קוד
                                          אז אל תסתירו לי אותו
                                          פשוט תאהבו אותי

                                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          16

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול