דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעל ק.י מנותק
    יעל ק.י מנותק
    יעל ק.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
    #1124

    נקמה יפה:

    ואני כבר צבוע לגמרי
    כולי מכוסה שחור
    הכובע מונח צמוד לרקה
    מסתיר ממני חזק את האור

    ואני כבר נגוע חזק
    הנשק מוכן לפעולה
    הנצרה בשקט מתנתקת
    הידיים מתכווננות ליריה

    ואני כבר שיכור ממתח
    משתוקק להראות שאפשר
    להוכיח לשטן שהנה אני-
    לא סתם עירוני שעבר לכפר

    ואני כבר נושם עמוק 
    רואה אותו מרחוק מתקרב
    ויד בוטחת מחזיקה בי
    נושפת בעורפי לסרב

    ואני מתרפק בקרבו
    מחבק אותו ונשנק
    זה אלוקים בעצמו
    שבא לנחם אותי חזק

    הוא מביט בי בחמלה ולוחש לי
    לא הכל יריה משמידה
    אני ואתה ביחד
    זו הנקמה הכי יפה---


    יעל#

    יש דלת, ויש חלון,
    ויש חור גדול שאין לו שם,
    ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    12
    • טיטוט מנותק
      טיטוט מנותק
      טיטו
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
      #1125

      someone to talk to
      and bleed together.
      someone who will say something and cry

      someone to meet
      and open your heart
      someone who will stay with you for life

      I need somebody
      not be alone
      i hate myself
      And my soul is lost
      I need somebody
      I changed my mind
      I have nothing And I'll be fine

      someone to stay
      and not go
      someone who will do anything and be fine

      תרגום בספויילר

      מישהו לדבר איתו
      ולדמם יחד.
      מישהו שיגיד לך משהו
      ויבכה
      מישהו לפגוש
      ולפתוח את הלב
      מישהו שיישאר איתך
      לכל החיים

      אני צריך מישהו
      לא להיות לבד
      אני שונא את עצמי
      ונשמתי נאבדה
      אני צריך מישהו
      שיניתי את דעתי
      אין לי כלום
      ואני אהיה בסדר

      מישהו להישאר איתו
      ולא ללכת
      מישהו שיעשה הכל
      ויהיה בסדר

      אני לא עצמי.
      תכף אשוב...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      13
      • פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1126

        שיר שכתבתי יחד עם חברה 🤞

        את הזכרנות של פעם
        קברתי.
        את מילים של אז
        העפתי.
        את המחשבות שברתי.
        רק אם היה לי פעם
        חבר אחד או שניים,
        לפרוק תלב לדבר ב4 עיניים.
        רק אם היה לי אמון
        במישהו שהכל אצלו טמון
        הלב האוהב
        הכאב שצורב
        הביטחון בהשם
        החלום שרוצה שיתגשם
        שיעזור לי להתמודד
        שלא ביום אחד יעלם
        רק אם היה לי
        במי להאמין
        במי לבטוח
        לא שביום אחד
        אצטרך לברוח
        מהעבר לשכוח
        אבל את הזיכרונות קברתי
        כי לא האמנתי
        באף אחד
        מקווה שיום אחד
        יגיע האור
        ושיעלם השחור
        שבתוך הלב....

        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
        שומע נסתרות הלב 💜

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        14
        • margalitM מנותק
          margalitM מנותק
          margalit
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1127

          רוצה לכתוב
          לשתף כאב
          אבל אין מילים לתאר

          רוצה רק טוב
          הלב רעב
          על כל טיפה מסתער

          רוצה לבכות
          לפרוק הכל
          אבל אין דמעות לשחרר

          רוצה לזכות
          לשמוע קול
          שמתוך חלום יעורר

          סולמות
          מגביהים את הקול שלך

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
            #1128

            את השיר הזה כתבתי כפרשון משלי לשיר של @יעל ק. נקמה יפה, שטלטל אותי מרוב שהוא אמיתי

            פתאום זה נוגע בה
            מרחוק מתקרב
            ליטוף חולף בגבה
            מעביר חיבוק אוהב

            דמעה סוררת
            בורחת בלי רשות
            למחות ממהרת
            לבל תפגין התרגשות

            שוב היא מבחינה בהם
            משהו בה מתקווץ
            מבקש לברוח
            לחיות בלעדיהם

            הא הם מסננים
            חוזרת לפסים
            במבטים אותה מענים
            נראה אותה במעשים

            בא לי כבר לזרוק הכל
            חושבת לעצמה
            רציתם קיבלתם
            משקרת לעצמה

            לנקום בעצמה ??
            היא מתעשתת
            מהדקת ת'קשר
            עוד חיוך מבקשת

            נראה להם
            למה אנחנו מסוגלים
            יד ביד נחלץ מהמערבולת
            נרד אל הגלים

            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • א.ה. 2א מנותק
              א.ה. 2א מנותק
              א.ה. 2
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
              #1129

              קולות הדממה

              אני מאמין שיהיו שזה יעשה להם בחילה---
              גם לי:)


              הכל שחור
              עצוב
              אין אור
              ולא זמן קצוב

              הריח--
              הדממה המעיקה,
              אין כח--
              ומתוך הנשמה -צעקה

              עד מתי?
              צעקתי
              רחם!
              זעקתי

              הכל ירוק -
              גם הווילונות הארוכים.
              מתגעגע לקצת מתוק
              ולא לתרופה של רופאים.

              אנא - תרפאני, תגאלני,
              לא לעולמים תעזבני.

              מוזיקה.
              התרופה הטובה ביותר👌🎧

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1130

                מחשבות לפני השינה

                שוב שבת, או עוד סתם יום
                אני במיטה "מתה" מחום
                רוצה לדבר ואין מי שיהיה
                אז את עצמי מנסה למלא

                מתחילה להציף מחשבות
                איך הצלחתי מאז להשתנות
                מגיל ילדות ועד גיל זקנה
                עבר ועתיד כך בערבוביה

                מה שהיה ולעולם לא יחזור
                מה שרציתי ולעולם לא יהיה
                מה אני עכשיו ומה רוצה להיות
                ובאיזה אופן בדיוק זה יקרה

                בין נראית לרוצה להיראות
                פנימי/חיצוני- מלא תהיות!
                איך ממשיכים להלאה בטוח?
                שאין חץ כיוון ובפנים מתוח?!

                כל לילה עסוקה בהשווואות
                מחשבות של אילו ואז...
                ומה בדיוק יכול להשתנות
                אם נראה שהכל כאן אבד...

                זה יכול להציף בי תקווה
                זה יכול להפיל ליאוש
                זה יכול למלא בתשוקה
                זה גם יכול להרגיש תלוש

                מה עושים הלאה?

                טוב להציץ
                https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת על
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1131

                  שיר באנגלית, כתבתי אותו כשעמדתי בפני צומת דרכים וכו' (אפשר לראות בשיר)
                  ועכשיו מצאתי הזדמנות לשתף, מקווה שתתחברו!

                  When you want something
                  But aren’t sure it’s right
                  When you just want it
                  And it’s in your sight

                  What would you do in that stage
                  ?What would you decide
                  ,Tell me please
                  ?How Should I react from my side


                  I go here and there
                  Looking for my way
                  Stand on Sideways
                  .And wait all day

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • טיטוט מנותק
                    טיטוט מנותק
                    טיטו
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1132

                    איך זה שאין עם מי לדבר
                    הלב רק רוצה לשחרר
                    ואף פעם זה לא מסתדר
                    וכל מה שנשאר זה הלבד.
                    הכל קרעים בפנים ולא אומר
                    ומי עכשיו עליי שומר?
                    רוצה רק לחיות לא לוותר
                    להשאיר את העבר בצד.
                    אבל ההווה שלי לא עוצר
                    ממשיך את כל מה שעליי עובר
                    יש בלאגן בראש וכבר לא זוכר
                    איך נראה עתיד נחמד.

                    מה שבטוח זה שכל מה שבאלי
                    להיות עוד בן אדם נורמלי
                    לא להיות שונה מבפנים
                    לזרוק ת'חיים
                    לעצום ת'עיניים שזולגות על פנים. מעצמם.
                    דיי בטוח שמהכל נמאס לי
                    חבל באמת שלא חבל לי
                    לא חושב שמשהו רע בי
                    אז בא ותירה בי
                    ת'חץ המושחז תכוון שיפגע בי. לעולם.

                    ללכת בלי לדעת לאן
                    הצרחות שלי משם לכאן
                    חיי כמו כינור לא מכוון
                    והמנצח אותי לא שומע
                    מישראל ועד טהרן
                    כבל אינפוזיה ממנו מוזן
                    מסתתר מתחבא כמו בענן
                    שלא יראו אותי דומע
                    אחרי הכל מוצא בי ניצן
                    פורח גודל מציץ מלוכסן
                    פתאום מגיע מישהו איתן
                    את הצמיחה מונע.

                    אני לא עצמי.
                    תכף אשוב...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                      אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                      אוהבת מוזיקה 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1133

                      השכל נדחק לקצה הפינה
                      פה עובד רק הרגש
                      פתיון שנזרק על פה הדגה
                      והופ נבלע לו הטרף

                      רגע אחד הכל מרגש
                      הינה רואה היא מה טוב
                      אבל מאוחר פתאום תתעורר
                      תראה היא גוססת על חול

                      תפרפר בבטנה תקשקש בזנב
                      רוצה היא לחזור על הים
                      אבל מה חבל מידי מאוחר
                      הנעשה אין להחזיר לאחור

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                        חסידייה אוטנטית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1134

                        את כל העולם ואשתו כבר ריציתי
                        כל שיטה להעלם מהרדאר ניסיתי
                        לתלוש מעצמי את התיוג
                        שרק מקבע אותי

                        למשוך תריס על האוזן והלב
                        לנסות להפחית את עוצמת הכאב
                        שיבינו שאני פשוט מנסה להיות עצמי
                        שפשוט יקבלו אותי

                        לא בגלל השכן מלמעלה צריך להוריד לי ת'ראש
                        לא בגלל בגד שלבשתי העוילע'ם אמור לרעוש
                        תזרקו לי חבל הצלה
                        אל תדחו אותי

                        לא באמת כיף לי למרוד
                        אני פשוט מנסה למצוא ת'קוד
                        אז אל תסתירו לי אותו
                        פשוט תאהבו אותי

                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        16
                        • חלום לגדולח מנותק
                          חלום לגדולח מנותק
                          חלום לגדול
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1135

                          כשהיה קצת מדי חשוך....

                          כשהאור שוטף
                          מציף את הכל
                          הגל שוצף
                          מתנפץ על החול

                          אני מסתנוורת
                          מהשמש שזורחת
                          את עיניי מעוורת
                          הקרן שנשלחת

                          אי אפשר
                          מול שמש להביט
                          אור שלא נגמר
                          צריך להמעיט

                          כדי לראות את הטוב
                          צריך קצת חשכה
                          תפסיק לחשוב
                          שהכל יתמלא אורה

                          כי מטוב מושלם
                          אתה רק תסתנוור
                          וכשהוא קצת יעומעם
                          תראה טוב יותר

                          צלילים יוצרים מנגינה
                          רק כשיש ביניהם
                          גם עליות וגם ירידות.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • מישהי רגשניתמ מנותק
                            מישהי רגשניתמ מנותק
                            מישהי רגשנית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1136

                            העצב חודר
                            קצת מדי עמוק
                            מתקשה להגן
                            על עצמי
                            הוא חודר כל שריון
                            שאני שמה
                            ואני לא יודעת
                            מה לעשות
                            הוא מתעקש
                            לפרק אותי
                            לכבות אותי
                            לא מותיר לי ברירה

                            ואני
                            מה אני
                            ילדה קטנה

                            עברתי הרבה בחיים
                            ומול כזה דבר קטן
                            אני נופלת

                            ובכל זאת אני לא רוצה ליפול
                            אני מנסה להישאר למעלה

                            וזה קשה
                            כי אני לא יודעת איך
                            וגם לא יודעת למה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • יעל ק.י מנותק
                              יעל ק.י מנותק
                              יעל ק.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                              #1137

                              בעקבות השירים הכואבים שעלו פה לאחרונה נכתב השיר הבא:

                              אל תדאג ילד,
                              אני לא מפחד מההתחמקויות  שלך
                              אז אל תפחד לצרוח אותם אלי חזק
                              אני יודע שאתה בורח כי אתה מפחד לפגוש אותך
                              אך כשתתן לעצמך לבכות תפגוש בקיר שמדמעותיך נסדק

                              אל תדאג ילד,
                              אני לא חושש מעיניך החורשות מזימות
                              אני יודע שגם אם תיפול תשוב אלי צעד אחר צעד
                              אני מאמין בך שכשתשוב תהיה מלא בזמירות
                              אז אל תחזור על השיר שהשטן לימד אותך- שאתה לבד

                              אל תדאג ילד,
                              אני מאחוריך תמיד למרות שאתה לא מרגיש בי
                              אני רוצה שתלמד לבד לגדול
                              שכשיבוא הילד שלך ויביט בך באותם עיני בכי
                              תגיד לו- גם אני הייתי שם, אם תרצה אפשר הכל!

                              אל תדאג ילד,
                              אני מחכה לך בצומת השקטה של החיים
                              אל תאיץ מהר שלא תעקוף אותי בטעות
                              אני מסדר לך פה אלפי ארגזים
                              של המון טוב לא בגלל אלא רק בזכות

                              אוהב אותך מלא,
                              ויש לי סבלנות
                              אבא שבשמיים.


                              יעל#

                              יש דלת, ויש חלון,
                              ויש חור גדול שאין לו שם,
                              ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת על
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                #1138
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                15
                                • איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                  #1139
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • הפאר שביה מנותק
                                    הפאר שביה מנותק
                                    הפאר שבי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1140

                                    מתנה מקלי אהובי

                                    הכלי הטוב ביותר בשבילי,
                                    הכלי שחושף, בונה עולמי.
                                    זה לא רק כלי ששופך מילים,
                                    זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
                                    מוחק, מנקה, מכות של שניים,
                                    מעמיד, מיצב, ממכשולים.
                                    בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

                                    הכלי שמכיל כול פריקה,
                                    בולם, מקבל כול מכה.

                                    הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
                                    אבל, לא יעזור לי
                                    אם אין אני לי, מי לי,
                                    שאין למי שיקשיב לי.

                                    הפאר שביה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • חלום לגדולח מנותק
                                      חלום לגדולח מנותק
                                      חלום לגדול
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1141

                                      ||לפני יומיים נפלו עליי השמיים כשגיליתי שהפסדתי את ההזדמנות,
                                      התחננתי על נפשי שאני אנסה שוב, והפעם באמת,
                                      אך התשובה הייתה: הייתה לך הזדמנות, והפסדת אותה.||
                                      רציתי לשנות
                                      ולא ידעתי איך
                                      חיפשתי תשובות
                                      אמרו לי לך

                                      וכל כך פחדתי
                                      להתחיל לצעוד
                                      אז קצת התעכבתי
                                      לא רציתי למעוד

                                      ופתאום מצאתי
                                      את עצמי לבד
                                      אחרונה נשארתי
                                      סביבי אין אף אחד

                                      רק אז התעוררתי
                                      ניסיתי לרוץ
                                      למה לא התחלתי
                                      רק מסרתי תירוץ

                                      עכשיו כבר לא
                                      יכול לשנות
                                      בסיבוב הזה נכשלתי

                                      זה בכלל לא
                                      יכול להיות
                                      אך מאחור, לבד נשארתי

                                      צלילים יוצרים מנגינה
                                      רק כשיש ביניהם
                                      גם עליות וגם ירידות.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • ב. ב.ב מנותק
                                        ב. ב.ב מנותק
                                        ב. ב.
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1142

                                        הרבה זמן כבר לא כתבתי שירים, ובטח שלא לפרסם אותם, אבל קראתי פה כמה שירים טובים לאחרונה שפשוט עשו לי חשק להתיישב ולכתוב מתוך הלב, מה שאני מרגישה....

                                        רציתי שתהיי שמחה
                                        אז שיניתי תכניות
                                        רציתי שתהיי שמחה
                                        אז עשיתי שמיניות
                                        רציתי שתהיי שמחה
                                        אז ויתרתי על האור
                                        רציתי שתהיי שמחה
                                        אז ביטלתי את התור
                                        רציתי שתהיי שמחה
                                        אז דברתי עם כולם
                                        רציתי שתהיי שמחה
                                        אז הפכתי את העולם
                                        רציתי שתהיי שמחה
                                        אז ויתרתי על מה שיש לי
                                        רציתי שתהיי שמחה
                                        אז הקרבתי גם מה שאין לי

                                        ועכשיו כשאת שמחה,
                                        אז אני מאושרת
                                        ולמרות ששילמתי מחיר כבד
                                        טוב לי לראות אותך זוהרת!
                                        כי את עשית בשבילי הכל
                                        וזאת ההזדמנות שלי להחזיר
                                        וכל עוד הלב שלי יכול
                                        אמשיך את ליבך להאיר!!

                                        אוהבת אותך❤️

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • הפאר שביה הפאר שבי

                                          מתנה מקלי אהובי

                                          הכלי הטוב ביותר בשבילי,
                                          הכלי שחושף, בונה עולמי.
                                          זה לא רק כלי ששופך מילים,
                                          זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
                                          מוחק, מנקה, מכות של שניים,
                                          מעמיד, מיצב, ממכשולים.
                                          בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

                                          הכלי שמכיל כול פריקה,
                                          בולם, מקבל כול מכה.

                                          הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
                                          אבל, לא יעזור לי
                                          אם אין אני לי, מי לי,
                                          שאין למי שיקשיב לי.

                                          הפאר שביה מנותק
                                          הפאר שביה מנותק
                                          הפאר שבי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1143

                                          @הפאר-שבי אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                          מתנה מקלי אהובי

                                          הכלי הטוב ביותר בשבילי,
                                          הכלי שחושף, בונה עולמי.
                                          זה לא רק כלי ששופך מילים,
                                          זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
                                          מוחק, מנקה, מכות של שניים,
                                          מעמיד, מיצב, ממכשולים.
                                          בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

                                          הכלי שמכיל כול פריקה,
                                          בולם, מקבל כול מכה.

                                          הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
                                          אבל, לא יעזור לי
                                          אם אין אני לי, מי לי,
                                          שאין למי שיקשיב לי.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול