דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טיטוט מנותק
    טיטוט מנותק
    טיטו
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1132

    איך זה שאין עם מי לדבר
    הלב רק רוצה לשחרר
    ואף פעם זה לא מסתדר
    וכל מה שנשאר זה הלבד.
    הכל קרעים בפנים ולא אומר
    ומי עכשיו עליי שומר?
    רוצה רק לחיות לא לוותר
    להשאיר את העבר בצד.
    אבל ההווה שלי לא עוצר
    ממשיך את כל מה שעליי עובר
    יש בלאגן בראש וכבר לא זוכר
    איך נראה עתיד נחמד.

    מה שבטוח זה שכל מה שבאלי
    להיות עוד בן אדם נורמלי
    לא להיות שונה מבפנים
    לזרוק ת'חיים
    לעצום ת'עיניים שזולגות על פנים. מעצמם.
    דיי בטוח שמהכל נמאס לי
    חבל באמת שלא חבל לי
    לא חושב שמשהו רע בי
    אז בא ותירה בי
    ת'חץ המושחז תכוון שיפגע בי. לעולם.

    ללכת בלי לדעת לאן
    הצרחות שלי משם לכאן
    חיי כמו כינור לא מכוון
    והמנצח אותי לא שומע
    מישראל ועד טהרן
    כבל אינפוזיה ממנו מוזן
    מסתתר מתחבא כמו בענן
    שלא יראו אותי דומע
    אחרי הכל מוצא בי ניצן
    פורח גודל מציץ מלוכסן
    פתאום מגיע מישהו איתן
    את הצמיחה מונע.

    אני לא עצמי.
    תכף אשוב...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
      אוהבת מוזיקה 0א מנותק
      אוהבת מוזיקה 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1133

      השכל נדחק לקצה הפינה
      פה עובד רק הרגש
      פתיון שנזרק על פה הדגה
      והופ נבלע לו הטרף

      רגע אחד הכל מרגש
      הינה רואה היא מה טוב
      אבל מאוחר פתאום תתעורר
      תראה היא גוססת על חול

      תפרפר בבטנה תקשקש בזנב
      רוצה היא לחזור על הים
      אבל מה חבל מידי מאוחר
      הנעשה אין להחזיר לאחור

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1134

        את כל העולם ואשתו כבר ריציתי
        כל שיטה להעלם מהרדאר ניסיתי
        לתלוש מעצמי את התיוג
        שרק מקבע אותי

        למשוך תריס על האוזן והלב
        לנסות להפחית את עוצמת הכאב
        שיבינו שאני פשוט מנסה להיות עצמי
        שפשוט יקבלו אותי

        לא בגלל השכן מלמעלה צריך להוריד לי ת'ראש
        לא בגלל בגד שלבשתי העוילע'ם אמור לרעוש
        תזרקו לי חבל הצלה
        אל תדחו אותי

        לא באמת כיף לי למרוד
        אני פשוט מנסה למצוא ת'קוד
        אז אל תסתירו לי אותו
        פשוט תאהבו אותי

        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        16
        • חלום לגדולח מנותק
          חלום לגדולח מנותק
          חלום לגדול
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1135

          כשהיה קצת מדי חשוך....

          כשהאור שוטף
          מציף את הכל
          הגל שוצף
          מתנפץ על החול

          אני מסתנוורת
          מהשמש שזורחת
          את עיניי מעוורת
          הקרן שנשלחת

          אי אפשר
          מול שמש להביט
          אור שלא נגמר
          צריך להמעיט

          כדי לראות את הטוב
          צריך קצת חשכה
          תפסיק לחשוב
          שהכל יתמלא אורה

          כי מטוב מושלם
          אתה רק תסתנוור
          וכשהוא קצת יעומעם
          תראה טוב יותר

          צלילים יוצרים מנגינה
          רק כשיש ביניהם
          גם עליות וגם ירידות.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • מישהי רגשניתמ מנותק
            מישהי רגשניתמ מנותק
            מישהי רגשנית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1136

            העצב חודר
            קצת מדי עמוק
            מתקשה להגן
            על עצמי
            הוא חודר כל שריון
            שאני שמה
            ואני לא יודעת
            מה לעשות
            הוא מתעקש
            לפרק אותי
            לכבות אותי
            לא מותיר לי ברירה

            ואני
            מה אני
            ילדה קטנה

            עברתי הרבה בחיים
            ומול כזה דבר קטן
            אני נופלת

            ובכל זאת אני לא רוצה ליפול
            אני מנסה להישאר למעלה

            וזה קשה
            כי אני לא יודעת איך
            וגם לא יודעת למה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • יעל ק.י מנותק
              יעל ק.י מנותק
              יעל ק.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
              #1137

              בעקבות השירים הכואבים שעלו פה לאחרונה נכתב השיר הבא:

              אל תדאג ילד,
              אני לא מפחד מההתחמקויות  שלך
              אז אל תפחד לצרוח אותם אלי חזק
              אני יודע שאתה בורח כי אתה מפחד לפגוש אותך
              אך כשתתן לעצמך לבכות תפגוש בקיר שמדמעותיך נסדק

              אל תדאג ילד,
              אני לא חושש מעיניך החורשות מזימות
              אני יודע שגם אם תיפול תשוב אלי צעד אחר צעד
              אני מאמין בך שכשתשוב תהיה מלא בזמירות
              אז אל תחזור על השיר שהשטן לימד אותך- שאתה לבד

              אל תדאג ילד,
              אני מאחוריך תמיד למרות שאתה לא מרגיש בי
              אני רוצה שתלמד לבד לגדול
              שכשיבוא הילד שלך ויביט בך באותם עיני בכי
              תגיד לו- גם אני הייתי שם, אם תרצה אפשר הכל!

              אל תדאג ילד,
              אני מחכה לך בצומת השקטה של החיים
              אל תאיץ מהר שלא תעקוף אותי בטעות
              אני מסדר לך פה אלפי ארגזים
              של המון טוב לא בגלל אלא רק בזכות

              אוהב אותך מלא,
              ויש לי סבלנות
              אבא שבשמיים.


              יעל#

              יש דלת, ויש חלון,
              ויש חור גדול שאין לו שם,
              ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              12
              • מוכשרת עלמ מנותק
                מוכשרת עלמ מנותק
                מוכשרת על
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                #1138
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                15
                • איזה קטעא מנותק
                  איזה קטעא מנותק
                  איזה קטע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                  #1139
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • הפאר שביה מנותק
                    הפאר שביה מנותק
                    הפאר שבי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1140

                    מתנה מקלי אהובי

                    הכלי הטוב ביותר בשבילי,
                    הכלי שחושף, בונה עולמי.
                    זה לא רק כלי ששופך מילים,
                    זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
                    מוחק, מנקה, מכות של שניים,
                    מעמיד, מיצב, ממכשולים.
                    בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

                    הכלי שמכיל כול פריקה,
                    בולם, מקבל כול מכה.

                    הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
                    אבל, לא יעזור לי
                    אם אין אני לי, מי לי,
                    שאין למי שיקשיב לי.

                    הפאר שביה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • חלום לגדולח מנותק
                      חלום לגדולח מנותק
                      חלום לגדול
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1141

                      ||לפני יומיים נפלו עליי השמיים כשגיליתי שהפסדתי את ההזדמנות,
                      התחננתי על נפשי שאני אנסה שוב, והפעם באמת,
                      אך התשובה הייתה: הייתה לך הזדמנות, והפסדת אותה.||
                      רציתי לשנות
                      ולא ידעתי איך
                      חיפשתי תשובות
                      אמרו לי לך

                      וכל כך פחדתי
                      להתחיל לצעוד
                      אז קצת התעכבתי
                      לא רציתי למעוד

                      ופתאום מצאתי
                      את עצמי לבד
                      אחרונה נשארתי
                      סביבי אין אף אחד

                      רק אז התעוררתי
                      ניסיתי לרוץ
                      למה לא התחלתי
                      רק מסרתי תירוץ

                      עכשיו כבר לא
                      יכול לשנות
                      בסיבוב הזה נכשלתי

                      זה בכלל לא
                      יכול להיות
                      אך מאחור, לבד נשארתי

                      צלילים יוצרים מנגינה
                      רק כשיש ביניהם
                      גם עליות וגם ירידות.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • ב. ב.ב מנותק
                        ב. ב.ב מנותק
                        ב. ב.
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1142

                        הרבה זמן כבר לא כתבתי שירים, ובטח שלא לפרסם אותם, אבל קראתי פה כמה שירים טובים לאחרונה שפשוט עשו לי חשק להתיישב ולכתוב מתוך הלב, מה שאני מרגישה....

                        רציתי שתהיי שמחה
                        אז שיניתי תכניות
                        רציתי שתהיי שמחה
                        אז עשיתי שמיניות
                        רציתי שתהיי שמחה
                        אז ויתרתי על האור
                        רציתי שתהיי שמחה
                        אז ביטלתי את התור
                        רציתי שתהיי שמחה
                        אז דברתי עם כולם
                        רציתי שתהיי שמחה
                        אז הפכתי את העולם
                        רציתי שתהיי שמחה
                        אז ויתרתי על מה שיש לי
                        רציתי שתהיי שמחה
                        אז הקרבתי גם מה שאין לי

                        ועכשיו כשאת שמחה,
                        אז אני מאושרת
                        ולמרות ששילמתי מחיר כבד
                        טוב לי לראות אותך זוהרת!
                        כי את עשית בשבילי הכל
                        וזאת ההזדמנות שלי להחזיר
                        וכל עוד הלב שלי יכול
                        אמשיך את ליבך להאיר!!

                        אוהבת אותך❤️

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • הפאר שביה הפאר שבי

                          מתנה מקלי אהובי

                          הכלי הטוב ביותר בשבילי,
                          הכלי שחושף, בונה עולמי.
                          זה לא רק כלי ששופך מילים,
                          זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
                          מוחק, מנקה, מכות של שניים,
                          מעמיד, מיצב, ממכשולים.
                          בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

                          הכלי שמכיל כול פריקה,
                          בולם, מקבל כול מכה.

                          הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
                          אבל, לא יעזור לי
                          אם אין אני לי, מי לי,
                          שאין למי שיקשיב לי.

                          הפאר שביה מנותק
                          הפאר שביה מנותק
                          הפאר שבי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1143

                          @הפאר-שבי אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                          מתנה מקלי אהובי

                          הכלי הטוב ביותר בשבילי,
                          הכלי שחושף, בונה עולמי.
                          זה לא רק כלי ששופך מילים,
                          זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
                          מוחק, מנקה, מכות של שניים,
                          מעמיד, מיצב, ממכשולים.
                          בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

                          הכלי שמכיל כול פריקה,
                          בולם, מקבל כול מכה.

                          הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
                          אבל, לא יעזור לי
                          אם אין אני לי, מי לי,
                          שאין למי שיקשיב לי.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • AVITAL 1A מנותק
                            AVITAL 1A מנותק
                            AVITAL 1
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
                            #1144

                            אלוקים אתה יודע
                            על רצון שמתפרע
                            חלומות משתוקקים
                            והעולם שמשתגע

                            אלוקים אתה שומע
                            את הלב שמשתכנע
                            ונוהה אחרי דברים
                            בקצב משגע

                            אלוקים אתה רואה
                            את הילד שלך תועה
                            הוא נמצא במחשכים
                            וכיף לו שם, נעים

                            אלוקים אתה נמצא
                            בזמנים של 'אין מוצא'
                            כששורף לנו בפנים
                            ונמאס מהחיים

                            אלוקים אתה כואב
                            את הבת שאתה אוהב
                            היא בורחת לסדקים
                            וסוגרת את הלב

                            אלוקים אתה נוכח
                            אחרי כשלונות בוטח
                            ועל תזמורת החיים
                            אין כמוך מנצח!

                            טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            13
                            • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1145

                              עומד מול עצמי
                              בוהה בדמות שנבטת מולי
                              מנסה לגעת, לחפש
                              אך הוא בורח

                              בעצם היא פה מולי
                              תמיד הסתכלתי עלייה כאל פריט שולי
                              אך היא תמיד נלחמה בשבילי
                              נשמתי---

                              כיסיתי אותה בבוץ
                              ברחתי ממנה
                              פתאום היא יוצאת מולי
                              קוראת לי לחזור

                              ואני---
                              כמו בבית ספר יסודי
                              פשוט מקשיב לה
                              נגש אליה

                              חשבתי שהשתגעתי
                              גיליתי שנרגעתי
                              במקום לברוח
                              התחלתי לשמוח

                              תודה לך נשמה
                              שגם שלכלכתי אותך
                              תמיד היית פה בשבילי
                              נלחמת עליי
                              שמרת עליי
                              תודה נשמה....

                              עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                              מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • LOVE MEL מנותק
                                LOVE MEL מנותק
                                LOVE ME
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                                #1146

                                צום ט' באב

                                פעם היה לנו בית מקדש,
                                מנסים אנחנו לבכות אותו ממש.
                                צמים ביום העצוב ,
                                ומחכים אנחנו לבורא שלביתו ישוב.

                                מצפים אנחנו למשהו שלא מכירים,
                                יודעים אבל לכשיבוא נהיה מאושרים.
                                ורוצים שתבוא גאולה ושכינה תחזור למקומה,
                                די לצרותינו יאמר נזכה ונחזה בבנינה.

                                אמן

                                שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • margalitM מנותק
                                  margalitM מנותק
                                  margalit
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1147

                                  עכשיו רגוע כבר אין חולשה
                                  עכשיו שמח מרגיש חופשה
                                  עכשיו יש כח לעוד פגישה
                                  עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

                                  עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
                                  עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
                                  עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
                                  אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

                                  סולמות
                                  מגביהים את הקול שלך

                                  S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • margalitM margalit

                                    עכשיו רגוע כבר אין חולשה
                                    עכשיו שמח מרגיש חופשה
                                    עכשיו יש כח לעוד פגישה
                                    עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

                                    עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
                                    עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
                                    עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
                                    אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

                                    S מנותק
                                    S מנותק
                                    shin
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1148

                                    מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
                                    הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
                                    הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
                                    מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
                                    זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
                                    זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
                                    אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
                                    בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
                                    זה בדרך זה קרוב,
                                    יש מצוי יש מגיח
                                    בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

                                    לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                    https://www.youtube.com/@ishaishin

                                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • S shin

                                      מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
                                      הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
                                      הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
                                      מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
                                      זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
                                      זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
                                      אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
                                      בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
                                      זה בדרך זה קרוב,
                                      יש מצוי יש מגיח
                                      בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

                                      Y מנותק
                                      Y מנותק
                                      yaakov
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1149
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                        #1150

                                        איתך---
                                        המומה מהמהירות
                                        בהם התחלפו המסכים
                                        בכזו מהירות
                                        כאילו לא היה אתמול

                                        מסתובבת במסדרונות
                                        ריח חזק של כאב
                                        ואני אפילו לא שמה לב
                                        איך שחכתי מאבא אוהב

                                        התאבלנו על המקדש
                                        כאילו אין מחר
                                        עד שהגיע אותו בכי נרגש
                                        גילינו שהוא עבר

                                        אבא!!
                                        תלמד אותי לחיות אותך
                                        לכאוב אותך
                                        לכאוב איתך!!

                                        לא רק בתאריך מצוין
                                        לא רק עם נעליי קרוקס ובד
                                        תן לי לזכור אותך היום!!
                                        תן לי לזכור איתך!!

                                        לכאוב איתך את הגלות
                                        לא לשקוע בעצבות
                                        להבין שלא זאת רצית
                                        תן לי להתאבל אותך
                                        תן לי להתאבל איתך!!

                                        תלמד אותי לא לשמור טינה
                                        כי הלב שלי קטן
                                        תוציא ממני את הררי השנאה
                                        כי אני רוצה להתנקות

                                        להיות מוכנה לגאולה
                                        לבית שלך, החדש
                                        תן לי לבנות אותך
                                        תן לי לבנות איתך!!!!

                                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1151

                                          מחכה לרגע
                                          שהוא יופיע
                                          מצפה לפתע
                                          לכולם להודיע

                                          יושבת ומחכה
                                          כבר לרגע הגדול
                                          מצפה ומבכה
                                          רוצה רק לגדול

                                          קמה ונופלת
                                          אך לא דואגת
                                          רק מתפללת
                                          עכשיו מתאבלת

                                          לקראת הסוף
                                          בסוף סוף סוף
                                          ההבטחה התקיימה
                                          מהר קמה

                                          שומעת תקיעה
                                          הלב נרעד
                                          הגיעה הגאולה
                                          הלב צעד

                                          בסוף הצלחתי
                                          את הדרך עברתי
                                          את החיים מילאתי
                                          ולהתפלל לא הפסקתי

                                          עד היום
                                          זה לא חלום
                                          יגיע הרגע
                                          ואת כולנו
                                          הוא יפתיע!
                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול