דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • איזה קטעא מנותק
    איזה קטעא מנותק
    איזה קטע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
    #1139
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • הפאר שביה מנותק
      הפאר שביה מנותק
      הפאר שבי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1140

      מתנה מקלי אהובי

      הכלי הטוב ביותר בשבילי,
      הכלי שחושף, בונה עולמי.
      זה לא רק כלי ששופך מילים,
      זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
      מוחק, מנקה, מכות של שניים,
      מעמיד, מיצב, ממכשולים.
      בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

      הכלי שמכיל כול פריקה,
      בולם, מקבל כול מכה.

      הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
      אבל, לא יעזור לי
      אם אין אני לי, מי לי,
      שאין למי שיקשיב לי.

      הפאר שביה תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • חלום לגדולח מנותק
        חלום לגדולח מנותק
        חלום לגדול
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1141

        ||לפני יומיים נפלו עליי השמיים כשגיליתי שהפסדתי את ההזדמנות,
        התחננתי על נפשי שאני אנסה שוב, והפעם באמת,
        אך התשובה הייתה: הייתה לך הזדמנות, והפסדת אותה.||
        רציתי לשנות
        ולא ידעתי איך
        חיפשתי תשובות
        אמרו לי לך

        וכל כך פחדתי
        להתחיל לצעוד
        אז קצת התעכבתי
        לא רציתי למעוד

        ופתאום מצאתי
        את עצמי לבד
        אחרונה נשארתי
        סביבי אין אף אחד

        רק אז התעוררתי
        ניסיתי לרוץ
        למה לא התחלתי
        רק מסרתי תירוץ

        עכשיו כבר לא
        יכול לשנות
        בסיבוב הזה נכשלתי

        זה בכלל לא
        יכול להיות
        אך מאחור, לבד נשארתי

        צלילים יוצרים מנגינה
        רק כשיש ביניהם
        גם עליות וגם ירידות.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • ב. ב.ב מנותק
          ב. ב.ב מנותק
          ב. ב.
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1142

          הרבה זמן כבר לא כתבתי שירים, ובטח שלא לפרסם אותם, אבל קראתי פה כמה שירים טובים לאחרונה שפשוט עשו לי חשק להתיישב ולכתוב מתוך הלב, מה שאני מרגישה....

          רציתי שתהיי שמחה
          אז שיניתי תכניות
          רציתי שתהיי שמחה
          אז עשיתי שמיניות
          רציתי שתהיי שמחה
          אז ויתרתי על האור
          רציתי שתהיי שמחה
          אז ביטלתי את התור
          רציתי שתהיי שמחה
          אז דברתי עם כולם
          רציתי שתהיי שמחה
          אז הפכתי את העולם
          רציתי שתהיי שמחה
          אז ויתרתי על מה שיש לי
          רציתי שתהיי שמחה
          אז הקרבתי גם מה שאין לי

          ועכשיו כשאת שמחה,
          אז אני מאושרת
          ולמרות ששילמתי מחיר כבד
          טוב לי לראות אותך זוהרת!
          כי את עשית בשבילי הכל
          וזאת ההזדמנות שלי להחזיר
          וכל עוד הלב שלי יכול
          אמשיך את ליבך להאיר!!

          אוהבת אותך❤️

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • הפאר שביה הפאר שבי

            מתנה מקלי אהובי

            הכלי הטוב ביותר בשבילי,
            הכלי שחושף, בונה עולמי.
            זה לא רק כלי ששופך מילים,
            זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
            מוחק, מנקה, מכות של שניים,
            מעמיד, מיצב, ממכשולים.
            בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

            הכלי שמכיל כול פריקה,
            בולם, מקבל כול מכה.

            הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
            אבל, לא יעזור לי
            אם אין אני לי, מי לי,
            שאין למי שיקשיב לי.

            הפאר שביה מנותק
            הפאר שביה מנותק
            הפאר שבי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1143

            @הפאר-שבי אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

            מתנה מקלי אהובי

            הכלי הטוב ביותר בשבילי,
            הכלי שחושף, בונה עולמי.
            זה לא רק כלי ששופך מילים,
            זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
            מוחק, מנקה, מכות של שניים,
            מעמיד, מיצב, ממכשולים.
            בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

            הכלי שמכיל כול פריקה,
            בולם, מקבל כול מכה.

            הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
            אבל, לא יעזור לי
            אם אין אני לי, מי לי,
            שאין למי שיקשיב לי.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • AVITAL 1A מנותק
              AVITAL 1A מנותק
              AVITAL 1
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
              #1144

              אלוקים אתה יודע
              על רצון שמתפרע
              חלומות משתוקקים
              והעולם שמשתגע

              אלוקים אתה שומע
              את הלב שמשתכנע
              ונוהה אחרי דברים
              בקצב משגע

              אלוקים אתה רואה
              את הילד שלך תועה
              הוא נמצא במחשכים
              וכיף לו שם, נעים

              אלוקים אתה נמצא
              בזמנים של 'אין מוצא'
              כששורף לנו בפנים
              ונמאס מהחיים

              אלוקים אתה כואב
              את הבת שאתה אוהב
              היא בורחת לסדקים
              וסוגרת את הלב

              אלוקים אתה נוכח
              אחרי כשלונות בוטח
              ועל תזמורת החיים
              אין כמוך מנצח!

              טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              13
              • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1145

                עומד מול עצמי
                בוהה בדמות שנבטת מולי
                מנסה לגעת, לחפש
                אך הוא בורח

                בעצם היא פה מולי
                תמיד הסתכלתי עלייה כאל פריט שולי
                אך היא תמיד נלחמה בשבילי
                נשמתי---

                כיסיתי אותה בבוץ
                ברחתי ממנה
                פתאום היא יוצאת מולי
                קוראת לי לחזור

                ואני---
                כמו בבית ספר יסודי
                פשוט מקשיב לה
                נגש אליה

                חשבתי שהשתגעתי
                גיליתי שנרגעתי
                במקום לברוח
                התחלתי לשמוח

                תודה לך נשמה
                שגם שלכלכתי אותך
                תמיד היית פה בשבילי
                נלחמת עליי
                שמרת עליי
                תודה נשמה....

                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • LOVE MEL מנותק
                  LOVE MEL מנותק
                  LOVE ME
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                  #1146

                  צום ט' באב

                  פעם היה לנו בית מקדש,
                  מנסים אנחנו לבכות אותו ממש.
                  צמים ביום העצוב ,
                  ומחכים אנחנו לבורא שלביתו ישוב.

                  מצפים אנחנו למשהו שלא מכירים,
                  יודעים אבל לכשיבוא נהיה מאושרים.
                  ורוצים שתבוא גאולה ושכינה תחזור למקומה,
                  די לצרותינו יאמר נזכה ונחזה בבנינה.

                  אמן

                  שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • margalitM מנותק
                    margalitM מנותק
                    margalit
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1147

                    עכשיו רגוע כבר אין חולשה
                    עכשיו שמח מרגיש חופשה
                    עכשיו יש כח לעוד פגישה
                    עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

                    עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
                    עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
                    עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
                    אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

                    סולמות
                    מגביהים את הקול שלך

                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • margalitM margalit

                      עכשיו רגוע כבר אין חולשה
                      עכשיו שמח מרגיש חופשה
                      עכשיו יש כח לעוד פגישה
                      עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

                      עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
                      עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
                      עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
                      אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

                      S מנותק
                      S מנותק
                      shin
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1148

                      מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
                      הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
                      הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
                      מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
                      זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
                      זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
                      אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
                      בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
                      זה בדרך זה קרוב,
                      יש מצוי יש מגיח
                      בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

                      לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                      https://www.youtube.com/@ishaishin

                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • S shin

                        מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
                        הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
                        הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
                        מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
                        זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
                        זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
                        אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
                        בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
                        זה בדרך זה קרוב,
                        יש מצוי יש מגיח
                        בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

                        Y מנותק
                        Y מנותק
                        yaakov
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1149
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                          #1150

                          איתך---
                          המומה מהמהירות
                          בהם התחלפו המסכים
                          בכזו מהירות
                          כאילו לא היה אתמול

                          מסתובבת במסדרונות
                          ריח חזק של כאב
                          ואני אפילו לא שמה לב
                          איך שחכתי מאבא אוהב

                          התאבלנו על המקדש
                          כאילו אין מחר
                          עד שהגיע אותו בכי נרגש
                          גילינו שהוא עבר

                          אבא!!
                          תלמד אותי לחיות אותך
                          לכאוב אותך
                          לכאוב איתך!!

                          לא רק בתאריך מצוין
                          לא רק עם נעליי קרוקס ובד
                          תן לי לזכור אותך היום!!
                          תן לי לזכור איתך!!

                          לכאוב איתך את הגלות
                          לא לשקוע בעצבות
                          להבין שלא זאת רצית
                          תן לי להתאבל אותך
                          תן לי להתאבל איתך!!

                          תלמד אותי לא לשמור טינה
                          כי הלב שלי קטן
                          תוציא ממני את הררי השנאה
                          כי אני רוצה להתנקות

                          להיות מוכנה לגאולה
                          לבית שלך, החדש
                          תן לי לבנות אותך
                          תן לי לבנות איתך!!!!

                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1151

                            מחכה לרגע
                            שהוא יופיע
                            מצפה לפתע
                            לכולם להודיע

                            יושבת ומחכה
                            כבר לרגע הגדול
                            מצפה ומבכה
                            רוצה רק לגדול

                            קמה ונופלת
                            אך לא דואגת
                            רק מתפללת
                            עכשיו מתאבלת

                            לקראת הסוף
                            בסוף סוף סוף
                            ההבטחה התקיימה
                            מהר קמה

                            שומעת תקיעה
                            הלב נרעד
                            הגיעה הגאולה
                            הלב צעד

                            בסוף הצלחתי
                            את הדרך עברתי
                            את החיים מילאתי
                            ולהתפלל לא הפסקתי

                            עד היום
                            זה לא חלום
                            יגיע הרגע
                            ואת כולנו
                            הוא יפתיע!
                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1152

                              ואני חשבתי שאני אהיה מאושרת
                              ואני בניתי שאני יהיה מיוחדת
                              ואני חלמתי על להיות יחידה
                              ואני רציתי להיות תמיד בשמחה

                              ואני חושבת על העבר
                              ואני בונה מגדלים למה לא נגמר
                              ואני חולמת על העתיד
                              ואני רוצה בשמחה להתמיד

                              וכל המחשבות על עצמי
                              וכל הבניות והבכיות על מי אני
                              וכל החלומות הוורודים והיפים
                              וכל הרצונות בין השקרים

                              ומה אני רוצה בסך הכל
                              ומה אני חולמת רק לגדול
                              ומה אני בונה על כולם
                              המחשבה אמורה להיות
                              רק על מלך העולם...
                              טוהר😍‏

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת על
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                #1153
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1154

                                  הרגשתי שהכל עלי סוגר
                                  הרגשתי שמשהו איתי לא בסדר
                                  הרגשתי שכל העולם נופל
                                  הרגשתי כמו ספינה בלי רב חובל

                                  חלמתי שיום אחד אפרוש כנפיים
                                  חלמתי שאהיה עם שם בשמיים
                                  חלמתי להיות מול אש וגם מים
                                  חלמתי שאוכל להביט לעצמי עמוק בעיניים

                                  שמעתי ציפור לוחשת לאוזני
                                  שמעתי קול מדבר אלי
                                  שמעתי מישהו מרכל עלי
                                  שמעתי שמישהו חולם להביט לעיני

                                  אמרתי לעצמי שאולי כבר די
                                  אמרתי לעצמי לא להתייאש ודאי
                                  אמרתי לעצמי שיש עוד טוב לפני
                                  אמרתי לעצמי שאבא אוהב אותי בוודאי

                                  וכל ההרגשות
                                  וכל החלומות
                                  וכל שמיעה
                                  וכל האמירה

                                  הכל הכל זה רק בחירה
                                  אני בוחרת איך להרגיש
                                  אני בוחרת מה לחלום
                                  אני בוחרת מה לשמוע
                                  ואני בוחרת מה לומר

                                  הכל תלוי בי ובחירתי
                                  ואני בוחרת להתחיל מחדש
                                  ואני לעצמי אומרת בקול נרגש
                                  שהתחלה חדשה זה חלון הזדמנויות
                                  לפתוח לעצמי דלתות חדשות

                                  ומאמינה ומתפללת שיהיה לי רק טוב!
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                    #1155

                                    הערפל פה מתעבה
                                    מוחק את האופק
                                    הקרע פה עצום
                                    רק מגדיל את העומק

                                    אבא!!!!!!!
                                    די כואב לי
                                    תפסיק להסתיר
                                    את עצמך ממני

                                    נמאס לי להאחז
                                    באמונה הפשוטה
                                    שהכל זה ממך
                                    תראה לי את זה כבר!!!

                                    הכל פה נוצץ
                                    ורק אני פה
                                    כתם שחור
                                    כמו עומד לרועץ

                                    אבא!!!
                                    תלבין אותי
                                    כחוט השני
                                    ככהן בכיפור

                                    תראה לי
                                    שאני באמת שלך
                                    כי עייפתי
                                    מלשנן את זה

                                    אני אוהבת אותך
                                    יותר מכולם
                                    תראה לי
                                    שזה הדדי

                                    לי יש רק אותך
                                    תגיד לי
                                    שאני רק שלך
                                    בת יחידה

                                    ויותר מזה
                                    שאתה אוהב אותי
                                    יותר מכולם
                                    כי חוץ ממך
                                    אין לי אף אחד בעולם

                                    שורף לי מבפנים
                                    תחטא לי תפצעים
                                    כי מי כמוך
                                    מרפא ברחמים

                                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • טיטוט מנותק
                                      טיטוט מנותק
                                      טיטו
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1156

                                      בחיים לא יבינו
                                      איך הלב שלי עובד
                                      שעות שעות שלא יזיזו
                                      מהמצב שאני עומד
                                      חוסם את עצמי מרגש
                                      אבל בסוף תמיד נשבר
                                      בתוך תוכי יש נפש
                                      שלא מבינה שאי אפשר

                                      בשעות הקטנות שאני לבד
                                      צועק אליך בכל כוחי
                                      מנסה לברוח אין לאן
                                      אני תקוע בגוף חומרי
                                      חי בעולם, עולם משלי
                                      ואף אחד לא מבין אותי
                                      לא רוצה שכבר יבין אותי

                                      בחיים לא ידעו
                                      מה עובר עליי
                                      כל האנשים שהיו
                                      כבר חלפו מאליי
                                      העין שלי פשוט שומרת
                                      מחכה שיבוא הזמן הנכון
                                      איך עוד דממה נכנסת
                                      בתוך הלב יוצרת אסון

                                      אני לא עצמי.
                                      תכף אשוב...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      14
                                      • בלוטוסב מנותק
                                        בלוטוסב מנותק
                                        בלוטוס
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1157

                                        יושב מול דף מסיק מסקנות
                                        עומד מול הרף שורף ת'שעות
                                        מה עוד יש חוץ מלחכות
                                        או לחכות בסבלנות עם ידיים שלובות

                                        מריץ את השעות
                                        מכבה את הנורות האדומות שנדלקו בי
                                        מפחד להביט לאחור אולי אמצע מקום מסתור
                                        אולי גפרור קטן בכיס, מה עוד נשאר לי

                                        עומד מול מראה מחפש נחמה
                                        יושב על כיסא בלי משענת
                                        מסיק מסקנות
                                        הכל בשבילך אין להפך.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        13
                                        • משורר מבולבלמ מנותק
                                          משורר מבולבלמ מנותק
                                          משורר מבולבל
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                          #1158

                                          אבא מסור

                                          ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
                                          מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
                                          ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

                                          מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
                                          משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
                                          ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

                                          פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                                          לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                                          כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
                                          הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

                                          בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
                                          אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
                                          ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

                                          בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
                                          הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
                                          ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

                                          פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                                          לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                                          כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
                                          הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

                                          כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                          סימן שהשמש שוקעת!
                                          ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                          ANASTASIAA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          15

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול