דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעל ק.י מנותק
    יעל ק.י מנותק
    יעל ק.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
    #1137

    בעקבות השירים הכואבים שעלו פה לאחרונה נכתב השיר הבא:

    אל תדאג ילד,
    אני לא מפחד מההתחמקויות  שלך
    אז אל תפחד לצרוח אותם אלי חזק
    אני יודע שאתה בורח כי אתה מפחד לפגוש אותך
    אך כשתתן לעצמך לבכות תפגוש בקיר שמדמעותיך נסדק

    אל תדאג ילד,
    אני לא חושש מעיניך החורשות מזימות
    אני יודע שגם אם תיפול תשוב אלי צעד אחר צעד
    אני מאמין בך שכשתשוב תהיה מלא בזמירות
    אז אל תחזור על השיר שהשטן לימד אותך- שאתה לבד

    אל תדאג ילד,
    אני מאחוריך תמיד למרות שאתה לא מרגיש בי
    אני רוצה שתלמד לבד לגדול
    שכשיבוא הילד שלך ויביט בך באותם עיני בכי
    תגיד לו- גם אני הייתי שם, אם תרצה אפשר הכל!

    אל תדאג ילד,
    אני מחכה לך בצומת השקטה של החיים
    אל תאיץ מהר שלא תעקוף אותי בטעות
    אני מסדר לך פה אלפי ארגזים
    של המון טוב לא בגלל אלא רק בזכות

    אוהב אותך מלא,
    ויש לי סבלנות
    אבא שבשמיים.


    יעל#

    יש דלת, ויש חלון,
    ויש חור גדול שאין לו שם,
    ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    12
    • מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת על
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
      #1138
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      15
      • איזה קטעא מנותק
        איזה קטעא מנותק
        איזה קטע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
        #1139
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • הפאר שביה מנותק
          הפאר שביה מנותק
          הפאר שבי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1140

          מתנה מקלי אהובי

          הכלי הטוב ביותר בשבילי,
          הכלי שחושף, בונה עולמי.
          זה לא רק כלי ששופך מילים,
          זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
          מוחק, מנקה, מכות של שניים,
          מעמיד, מיצב, ממכשולים.
          בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

          הכלי שמכיל כול פריקה,
          בולם, מקבל כול מכה.

          הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
          אבל, לא יעזור לי
          אם אין אני לי, מי לי,
          שאין למי שיקשיב לי.

          הפאר שביה תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • חלום לגדולח מנותק
            חלום לגדולח מנותק
            חלום לגדול
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1141

            ||לפני יומיים נפלו עליי השמיים כשגיליתי שהפסדתי את ההזדמנות,
            התחננתי על נפשי שאני אנסה שוב, והפעם באמת,
            אך התשובה הייתה: הייתה לך הזדמנות, והפסדת אותה.||
            רציתי לשנות
            ולא ידעתי איך
            חיפשתי תשובות
            אמרו לי לך

            וכל כך פחדתי
            להתחיל לצעוד
            אז קצת התעכבתי
            לא רציתי למעוד

            ופתאום מצאתי
            את עצמי לבד
            אחרונה נשארתי
            סביבי אין אף אחד

            רק אז התעוררתי
            ניסיתי לרוץ
            למה לא התחלתי
            רק מסרתי תירוץ

            עכשיו כבר לא
            יכול לשנות
            בסיבוב הזה נכשלתי

            זה בכלל לא
            יכול להיות
            אך מאחור, לבד נשארתי

            צלילים יוצרים מנגינה
            רק כשיש ביניהם
            גם עליות וגם ירידות.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1142

              הרבה זמן כבר לא כתבתי שירים, ובטח שלא לפרסם אותם, אבל קראתי פה כמה שירים טובים לאחרונה שפשוט עשו לי חשק להתיישב ולכתוב מתוך הלב, מה שאני מרגישה....

              רציתי שתהיי שמחה
              אז שיניתי תכניות
              רציתי שתהיי שמחה
              אז עשיתי שמיניות
              רציתי שתהיי שמחה
              אז ויתרתי על האור
              רציתי שתהיי שמחה
              אז ביטלתי את התור
              רציתי שתהיי שמחה
              אז דברתי עם כולם
              רציתי שתהיי שמחה
              אז הפכתי את העולם
              רציתי שתהיי שמחה
              אז ויתרתי על מה שיש לי
              רציתי שתהיי שמחה
              אז הקרבתי גם מה שאין לי

              ועכשיו כשאת שמחה,
              אז אני מאושרת
              ולמרות ששילמתי מחיר כבד
              טוב לי לראות אותך זוהרת!
              כי את עשית בשבילי הכל
              וזאת ההזדמנות שלי להחזיר
              וכל עוד הלב שלי יכול
              אמשיך את ליבך להאיר!!

              אוהבת אותך❤️

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • הפאר שביה הפאר שבי

                מתנה מקלי אהובי

                הכלי הטוב ביותר בשבילי,
                הכלי שחושף, בונה עולמי.
                זה לא רק כלי ששופך מילים,
                זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
                מוחק, מנקה, מכות של שניים,
                מעמיד, מיצב, ממכשולים.
                בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

                הכלי שמכיל כול פריקה,
                בולם, מקבל כול מכה.

                הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
                אבל, לא יעזור לי
                אם אין אני לי, מי לי,
                שאין למי שיקשיב לי.

                הפאר שביה מנותק
                הפאר שביה מנותק
                הפאר שבי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1143

                @הפאר-שבי אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                מתנה מקלי אהובי

                הכלי הטוב ביותר בשבילי,
                הכלי שחושף, בונה עולמי.
                זה לא רק כלי ששופך מילים,
                זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
                מוחק, מנקה, מכות של שניים,
                מעמיד, מיצב, ממכשולים.
                בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

                הכלי שמכיל כול פריקה,
                בולם, מקבל כול מכה.

                הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
                אבל, לא יעזור לי
                אם אין אני לי, מי לי,
                שאין למי שיקשיב לי.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • AVITAL 1A מנותק
                  AVITAL 1A מנותק
                  AVITAL 1
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
                  #1144

                  אלוקים אתה יודע
                  על רצון שמתפרע
                  חלומות משתוקקים
                  והעולם שמשתגע

                  אלוקים אתה שומע
                  את הלב שמשתכנע
                  ונוהה אחרי דברים
                  בקצב משגע

                  אלוקים אתה רואה
                  את הילד שלך תועה
                  הוא נמצא במחשכים
                  וכיף לו שם, נעים

                  אלוקים אתה נמצא
                  בזמנים של 'אין מוצא'
                  כששורף לנו בפנים
                  ונמאס מהחיים

                  אלוקים אתה כואב
                  את הבת שאתה אוהב
                  היא בורחת לסדקים
                  וסוגרת את הלב

                  אלוקים אתה נוכח
                  אחרי כשלונות בוטח
                  ועל תזמורת החיים
                  אין כמוך מנצח!

                  טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  13
                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1145

                    עומד מול עצמי
                    בוהה בדמות שנבטת מולי
                    מנסה לגעת, לחפש
                    אך הוא בורח

                    בעצם היא פה מולי
                    תמיד הסתכלתי עלייה כאל פריט שולי
                    אך היא תמיד נלחמה בשבילי
                    נשמתי---

                    כיסיתי אותה בבוץ
                    ברחתי ממנה
                    פתאום היא יוצאת מולי
                    קוראת לי לחזור

                    ואני---
                    כמו בבית ספר יסודי
                    פשוט מקשיב לה
                    נגש אליה

                    חשבתי שהשתגעתי
                    גיליתי שנרגעתי
                    במקום לברוח
                    התחלתי לשמוח

                    תודה לך נשמה
                    שגם שלכלכתי אותך
                    תמיד היית פה בשבילי
                    נלחמת עליי
                    שמרת עליי
                    תודה נשמה....

                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • LOVE MEL מנותק
                      LOVE MEL מנותק
                      LOVE ME
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                      #1146

                      צום ט' באב

                      פעם היה לנו בית מקדש,
                      מנסים אנחנו לבכות אותו ממש.
                      צמים ביום העצוב ,
                      ומחכים אנחנו לבורא שלביתו ישוב.

                      מצפים אנחנו למשהו שלא מכירים,
                      יודעים אבל לכשיבוא נהיה מאושרים.
                      ורוצים שתבוא גאולה ושכינה תחזור למקומה,
                      די לצרותינו יאמר נזכה ונחזה בבנינה.

                      אמן

                      שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • margalitM מנותק
                        margalitM מנותק
                        margalit
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1147

                        עכשיו רגוע כבר אין חולשה
                        עכשיו שמח מרגיש חופשה
                        עכשיו יש כח לעוד פגישה
                        עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

                        עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
                        עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
                        עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
                        אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

                        סולמות
                        מגביהים את הקול שלך

                        S תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • margalitM margalit

                          עכשיו רגוע כבר אין חולשה
                          עכשיו שמח מרגיש חופשה
                          עכשיו יש כח לעוד פגישה
                          עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

                          עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
                          עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
                          עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
                          אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

                          S מנותק
                          S מנותק
                          shin
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1148

                          מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
                          הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
                          הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
                          מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
                          זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
                          זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
                          אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
                          בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
                          זה בדרך זה קרוב,
                          יש מצוי יש מגיח
                          בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

                          לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                          https://www.youtube.com/@ishaishin

                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • S shin

                            מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
                            הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
                            הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
                            מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
                            זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
                            זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
                            אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
                            בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
                            זה בדרך זה קרוב,
                            יש מצוי יש מגיח
                            בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

                            Y מנותק
                            Y מנותק
                            yaakov
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1149
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                              #1150

                              איתך---
                              המומה מהמהירות
                              בהם התחלפו המסכים
                              בכזו מהירות
                              כאילו לא היה אתמול

                              מסתובבת במסדרונות
                              ריח חזק של כאב
                              ואני אפילו לא שמה לב
                              איך שחכתי מאבא אוהב

                              התאבלנו על המקדש
                              כאילו אין מחר
                              עד שהגיע אותו בכי נרגש
                              גילינו שהוא עבר

                              אבא!!
                              תלמד אותי לחיות אותך
                              לכאוב אותך
                              לכאוב איתך!!

                              לא רק בתאריך מצוין
                              לא רק עם נעליי קרוקס ובד
                              תן לי לזכור אותך היום!!
                              תן לי לזכור איתך!!

                              לכאוב איתך את הגלות
                              לא לשקוע בעצבות
                              להבין שלא זאת רצית
                              תן לי להתאבל אותך
                              תן לי להתאבל איתך!!

                              תלמד אותי לא לשמור טינה
                              כי הלב שלי קטן
                              תוציא ממני את הררי השנאה
                              כי אני רוצה להתנקות

                              להיות מוכנה לגאולה
                              לבית שלך, החדש
                              תן לי לבנות אותך
                              תן לי לבנות איתך!!!!

                              עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                              מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1151

                                מחכה לרגע
                                שהוא יופיע
                                מצפה לפתע
                                לכולם להודיע

                                יושבת ומחכה
                                כבר לרגע הגדול
                                מצפה ומבכה
                                רוצה רק לגדול

                                קמה ונופלת
                                אך לא דואגת
                                רק מתפללת
                                עכשיו מתאבלת

                                לקראת הסוף
                                בסוף סוף סוף
                                ההבטחה התקיימה
                                מהר קמה

                                שומעת תקיעה
                                הלב נרעד
                                הגיעה הגאולה
                                הלב צעד

                                בסוף הצלחתי
                                את הדרך עברתי
                                את החיים מילאתי
                                ולהתפלל לא הפסקתי

                                עד היום
                                זה לא חלום
                                יגיע הרגע
                                ואת כולנו
                                הוא יפתיע!
                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1152

                                  ואני חשבתי שאני אהיה מאושרת
                                  ואני בניתי שאני יהיה מיוחדת
                                  ואני חלמתי על להיות יחידה
                                  ואני רציתי להיות תמיד בשמחה

                                  ואני חושבת על העבר
                                  ואני בונה מגדלים למה לא נגמר
                                  ואני חולמת על העתיד
                                  ואני רוצה בשמחה להתמיד

                                  וכל המחשבות על עצמי
                                  וכל הבניות והבכיות על מי אני
                                  וכל החלומות הוורודים והיפים
                                  וכל הרצונות בין השקרים

                                  ומה אני רוצה בסך הכל
                                  ומה אני חולמת רק לגדול
                                  ומה אני בונה על כולם
                                  המחשבה אמורה להיות
                                  רק על מלך העולם...
                                  טוהר😍‏

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת על
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                    #1153
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1154

                                      הרגשתי שהכל עלי סוגר
                                      הרגשתי שמשהו איתי לא בסדר
                                      הרגשתי שכל העולם נופל
                                      הרגשתי כמו ספינה בלי רב חובל

                                      חלמתי שיום אחד אפרוש כנפיים
                                      חלמתי שאהיה עם שם בשמיים
                                      חלמתי להיות מול אש וגם מים
                                      חלמתי שאוכל להביט לעצמי עמוק בעיניים

                                      שמעתי ציפור לוחשת לאוזני
                                      שמעתי קול מדבר אלי
                                      שמעתי מישהו מרכל עלי
                                      שמעתי שמישהו חולם להביט לעיני

                                      אמרתי לעצמי שאולי כבר די
                                      אמרתי לעצמי לא להתייאש ודאי
                                      אמרתי לעצמי שיש עוד טוב לפני
                                      אמרתי לעצמי שאבא אוהב אותי בוודאי

                                      וכל ההרגשות
                                      וכל החלומות
                                      וכל שמיעה
                                      וכל האמירה

                                      הכל הכל זה רק בחירה
                                      אני בוחרת איך להרגיש
                                      אני בוחרת מה לחלום
                                      אני בוחרת מה לשמוע
                                      ואני בוחרת מה לומר

                                      הכל תלוי בי ובחירתי
                                      ואני בוחרת להתחיל מחדש
                                      ואני לעצמי אומרת בקול נרגש
                                      שהתחלה חדשה זה חלון הזדמנויות
                                      לפתוח לעצמי דלתות חדשות

                                      ומאמינה ומתפללת שיהיה לי רק טוב!
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                        #1155

                                        הערפל פה מתעבה
                                        מוחק את האופק
                                        הקרע פה עצום
                                        רק מגדיל את העומק

                                        אבא!!!!!!!
                                        די כואב לי
                                        תפסיק להסתיר
                                        את עצמך ממני

                                        נמאס לי להאחז
                                        באמונה הפשוטה
                                        שהכל זה ממך
                                        תראה לי את זה כבר!!!

                                        הכל פה נוצץ
                                        ורק אני פה
                                        כתם שחור
                                        כמו עומד לרועץ

                                        אבא!!!
                                        תלבין אותי
                                        כחוט השני
                                        ככהן בכיפור

                                        תראה לי
                                        שאני באמת שלך
                                        כי עייפתי
                                        מלשנן את זה

                                        אני אוהבת אותך
                                        יותר מכולם
                                        תראה לי
                                        שזה הדדי

                                        לי יש רק אותך
                                        תגיד לי
                                        שאני רק שלך
                                        בת יחידה

                                        ויותר מזה
                                        שאתה אוהב אותי
                                        יותר מכולם
                                        כי חוץ ממך
                                        אין לי אף אחד בעולם

                                        שורף לי מבפנים
                                        תחטא לי תפצעים
                                        כי מי כמוך
                                        מרפא ברחמים

                                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • טיטוט מנותק
                                          טיטוט מנותק
                                          טיטו
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1156

                                          בחיים לא יבינו
                                          איך הלב שלי עובד
                                          שעות שעות שלא יזיזו
                                          מהמצב שאני עומד
                                          חוסם את עצמי מרגש
                                          אבל בסוף תמיד נשבר
                                          בתוך תוכי יש נפש
                                          שלא מבינה שאי אפשר

                                          בשעות הקטנות שאני לבד
                                          צועק אליך בכל כוחי
                                          מנסה לברוח אין לאן
                                          אני תקוע בגוף חומרי
                                          חי בעולם, עולם משלי
                                          ואף אחד לא מבין אותי
                                          לא רוצה שכבר יבין אותי

                                          בחיים לא ידעו
                                          מה עובר עליי
                                          כל האנשים שהיו
                                          כבר חלפו מאליי
                                          העין שלי פשוט שומרת
                                          מחכה שיבוא הזמן הנכון
                                          איך עוד דממה נכנסת
                                          בתוך הלב יוצרת אסון

                                          אני לא עצמי.
                                          תכף אשוב...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          14

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול