דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
    חסידייה אוטנטיתח מנותק
    חסידייה אוטנטית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1134

    את כל העולם ואשתו כבר ריציתי
    כל שיטה להעלם מהרדאר ניסיתי
    לתלוש מעצמי את התיוג
    שרק מקבע אותי

    למשוך תריס על האוזן והלב
    לנסות להפחית את עוצמת הכאב
    שיבינו שאני פשוט מנסה להיות עצמי
    שפשוט יקבלו אותי

    לא בגלל השכן מלמעלה צריך להוריד לי ת'ראש
    לא בגלל בגד שלבשתי העוילע'ם אמור לרעוש
    תזרקו לי חבל הצלה
    אל תדחו אותי

    לא באמת כיף לי למרוד
    אני פשוט מנסה למצוא ת'קוד
    אז אל תסתירו לי אותו
    פשוט תאהבו אותי

    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    16
    • חלום לגדולח מנותק
      חלום לגדולח מנותק
      חלום לגדול
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1135

      כשהיה קצת מדי חשוך....

      כשהאור שוטף
      מציף את הכל
      הגל שוצף
      מתנפץ על החול

      אני מסתנוורת
      מהשמש שזורחת
      את עיניי מעוורת
      הקרן שנשלחת

      אי אפשר
      מול שמש להביט
      אור שלא נגמר
      צריך להמעיט

      כדי לראות את הטוב
      צריך קצת חשכה
      תפסיק לחשוב
      שהכל יתמלא אורה

      כי מטוב מושלם
      אתה רק תסתנוור
      וכשהוא קצת יעומעם
      תראה טוב יותר

      צלילים יוצרים מנגינה
      רק כשיש ביניהם
      גם עליות וגם ירידות.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • מישהי רגשניתמ מנותק
        מישהי רגשניתמ מנותק
        מישהי רגשנית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1136

        העצב חודר
        קצת מדי עמוק
        מתקשה להגן
        על עצמי
        הוא חודר כל שריון
        שאני שמה
        ואני לא יודעת
        מה לעשות
        הוא מתעקש
        לפרק אותי
        לכבות אותי
        לא מותיר לי ברירה

        ואני
        מה אני
        ילדה קטנה

        עברתי הרבה בחיים
        ומול כזה דבר קטן
        אני נופלת

        ובכל זאת אני לא רוצה ליפול
        אני מנסה להישאר למעלה

        וזה קשה
        כי אני לא יודעת איך
        וגם לא יודעת למה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • יעל ק.י מנותק
          יעל ק.י מנותק
          יעל ק.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
          #1137

          בעקבות השירים הכואבים שעלו פה לאחרונה נכתב השיר הבא:

          אל תדאג ילד,
          אני לא מפחד מההתחמקויות  שלך
          אז אל תפחד לצרוח אותם אלי חזק
          אני יודע שאתה בורח כי אתה מפחד לפגוש אותך
          אך כשתתן לעצמך לבכות תפגוש בקיר שמדמעותיך נסדק

          אל תדאג ילד,
          אני לא חושש מעיניך החורשות מזימות
          אני יודע שגם אם תיפול תשוב אלי צעד אחר צעד
          אני מאמין בך שכשתשוב תהיה מלא בזמירות
          אז אל תחזור על השיר שהשטן לימד אותך- שאתה לבד

          אל תדאג ילד,
          אני מאחוריך תמיד למרות שאתה לא מרגיש בי
          אני רוצה שתלמד לבד לגדול
          שכשיבוא הילד שלך ויביט בך באותם עיני בכי
          תגיד לו- גם אני הייתי שם, אם תרצה אפשר הכל!

          אל תדאג ילד,
          אני מחכה לך בצומת השקטה של החיים
          אל תאיץ מהר שלא תעקוף אותי בטעות
          אני מסדר לך פה אלפי ארגזים
          של המון טוב לא בגלל אלא רק בזכות

          אוהב אותך מלא,
          ויש לי סבלנות
          אבא שבשמיים.


          יעל#

          יש דלת, ויש חלון,
          ויש חור גדול שאין לו שם,
          ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          12
          • מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת על
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
            #1138
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            15
            • איזה קטעא מנותק
              איזה קטעא מנותק
              איזה קטע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
              #1139
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • הפאר שביה מנותק
                הפאר שביה מנותק
                הפאר שבי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1140

                מתנה מקלי אהובי

                הכלי הטוב ביותר בשבילי,
                הכלי שחושף, בונה עולמי.
                זה לא רק כלי ששופך מילים,
                זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
                מוחק, מנקה, מכות של שניים,
                מעמיד, מיצב, ממכשולים.
                בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

                הכלי שמכיל כול פריקה,
                בולם, מקבל כול מכה.

                הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
                אבל, לא יעזור לי
                אם אין אני לי, מי לי,
                שאין למי שיקשיב לי.

                הפאר שביה תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • חלום לגדולח מנותק
                  חלום לגדולח מנותק
                  חלום לגדול
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1141

                  ||לפני יומיים נפלו עליי השמיים כשגיליתי שהפסדתי את ההזדמנות,
                  התחננתי על נפשי שאני אנסה שוב, והפעם באמת,
                  אך התשובה הייתה: הייתה לך הזדמנות, והפסדת אותה.||
                  רציתי לשנות
                  ולא ידעתי איך
                  חיפשתי תשובות
                  אמרו לי לך

                  וכל כך פחדתי
                  להתחיל לצעוד
                  אז קצת התעכבתי
                  לא רציתי למעוד

                  ופתאום מצאתי
                  את עצמי לבד
                  אחרונה נשארתי
                  סביבי אין אף אחד

                  רק אז התעוררתי
                  ניסיתי לרוץ
                  למה לא התחלתי
                  רק מסרתי תירוץ

                  עכשיו כבר לא
                  יכול לשנות
                  בסיבוב הזה נכשלתי

                  זה בכלל לא
                  יכול להיות
                  אך מאחור, לבד נשארתי

                  צלילים יוצרים מנגינה
                  רק כשיש ביניהם
                  גם עליות וגם ירידות.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • ב. ב.ב מנותק
                    ב. ב.ב מנותק
                    ב. ב.
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1142

                    הרבה זמן כבר לא כתבתי שירים, ובטח שלא לפרסם אותם, אבל קראתי פה כמה שירים טובים לאחרונה שפשוט עשו לי חשק להתיישב ולכתוב מתוך הלב, מה שאני מרגישה....

                    רציתי שתהיי שמחה
                    אז שיניתי תכניות
                    רציתי שתהיי שמחה
                    אז עשיתי שמיניות
                    רציתי שתהיי שמחה
                    אז ויתרתי על האור
                    רציתי שתהיי שמחה
                    אז ביטלתי את התור
                    רציתי שתהיי שמחה
                    אז דברתי עם כולם
                    רציתי שתהיי שמחה
                    אז הפכתי את העולם
                    רציתי שתהיי שמחה
                    אז ויתרתי על מה שיש לי
                    רציתי שתהיי שמחה
                    אז הקרבתי גם מה שאין לי

                    ועכשיו כשאת שמחה,
                    אז אני מאושרת
                    ולמרות ששילמתי מחיר כבד
                    טוב לי לראות אותך זוהרת!
                    כי את עשית בשבילי הכל
                    וזאת ההזדמנות שלי להחזיר
                    וכל עוד הלב שלי יכול
                    אמשיך את ליבך להאיר!!

                    אוהבת אותך❤️

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • הפאר שביה הפאר שבי

                      מתנה מקלי אהובי

                      הכלי הטוב ביותר בשבילי,
                      הכלי שחושף, בונה עולמי.
                      זה לא רק כלי ששופך מילים,
                      זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
                      מוחק, מנקה, מכות של שניים,
                      מעמיד, מיצב, ממכשולים.
                      בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

                      הכלי שמכיל כול פריקה,
                      בולם, מקבל כול מכה.

                      הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
                      אבל, לא יעזור לי
                      אם אין אני לי, מי לי,
                      שאין למי שיקשיב לי.

                      הפאר שביה מנותק
                      הפאר שביה מנותק
                      הפאר שבי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1143

                      @הפאר-שבי אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                      מתנה מקלי אהובי

                      הכלי הטוב ביותר בשבילי,
                      הכלי שחושף, בונה עולמי.
                      זה לא רק כלי ששופך מילים,
                      זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
                      מוחק, מנקה, מכות של שניים,
                      מעמיד, מיצב, ממכשולים.
                      בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

                      הכלי שמכיל כול פריקה,
                      בולם, מקבל כול מכה.

                      הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
                      אבל, לא יעזור לי
                      אם אין אני לי, מי לי,
                      שאין למי שיקשיב לי.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • AVITAL 1A מנותק
                        AVITAL 1A מנותק
                        AVITAL 1
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
                        #1144

                        אלוקים אתה יודע
                        על רצון שמתפרע
                        חלומות משתוקקים
                        והעולם שמשתגע

                        אלוקים אתה שומע
                        את הלב שמשתכנע
                        ונוהה אחרי דברים
                        בקצב משגע

                        אלוקים אתה רואה
                        את הילד שלך תועה
                        הוא נמצא במחשכים
                        וכיף לו שם, נעים

                        אלוקים אתה נמצא
                        בזמנים של 'אין מוצא'
                        כששורף לנו בפנים
                        ונמאס מהחיים

                        אלוקים אתה כואב
                        את הבת שאתה אוהב
                        היא בורחת לסדקים
                        וסוגרת את הלב

                        אלוקים אתה נוכח
                        אחרי כשלונות בוטח
                        ועל תזמורת החיים
                        אין כמוך מנצח!

                        טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        13
                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1145

                          עומד מול עצמי
                          בוהה בדמות שנבטת מולי
                          מנסה לגעת, לחפש
                          אך הוא בורח

                          בעצם היא פה מולי
                          תמיד הסתכלתי עלייה כאל פריט שולי
                          אך היא תמיד נלחמה בשבילי
                          נשמתי---

                          כיסיתי אותה בבוץ
                          ברחתי ממנה
                          פתאום היא יוצאת מולי
                          קוראת לי לחזור

                          ואני---
                          כמו בבית ספר יסודי
                          פשוט מקשיב לה
                          נגש אליה

                          חשבתי שהשתגעתי
                          גיליתי שנרגעתי
                          במקום לברוח
                          התחלתי לשמוח

                          תודה לך נשמה
                          שגם שלכלכתי אותך
                          תמיד היית פה בשבילי
                          נלחמת עליי
                          שמרת עליי
                          תודה נשמה....

                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • LOVE MEL מנותק
                            LOVE MEL מנותק
                            LOVE ME
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                            #1146

                            צום ט' באב

                            פעם היה לנו בית מקדש,
                            מנסים אנחנו לבכות אותו ממש.
                            צמים ביום העצוב ,
                            ומחכים אנחנו לבורא שלביתו ישוב.

                            מצפים אנחנו למשהו שלא מכירים,
                            יודעים אבל לכשיבוא נהיה מאושרים.
                            ורוצים שתבוא גאולה ושכינה תחזור למקומה,
                            די לצרותינו יאמר נזכה ונחזה בבנינה.

                            אמן

                            שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • margalitM מנותק
                              margalitM מנותק
                              margalit
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1147

                              עכשיו רגוע כבר אין חולשה
                              עכשיו שמח מרגיש חופשה
                              עכשיו יש כח לעוד פגישה
                              עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

                              עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
                              עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
                              עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
                              אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

                              סולמות
                              מגביהים את הקול שלך

                              S תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • margalitM margalit

                                עכשיו רגוע כבר אין חולשה
                                עכשיו שמח מרגיש חופשה
                                עכשיו יש כח לעוד פגישה
                                עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

                                עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
                                עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
                                עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
                                אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

                                S מנותק
                                S מנותק
                                shin
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1148

                                מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
                                הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
                                הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
                                מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
                                זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
                                זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
                                אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
                                בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
                                זה בדרך זה קרוב,
                                יש מצוי יש מגיח
                                בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

                                לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                https://www.youtube.com/@ishaishin

                                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • S shin

                                  מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
                                  הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
                                  הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
                                  מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
                                  זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
                                  זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
                                  אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
                                  בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
                                  זה בדרך זה קרוב,
                                  יש מצוי יש מגיח
                                  בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  yaakov
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1149
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                    #1150

                                    איתך---
                                    המומה מהמהירות
                                    בהם התחלפו המסכים
                                    בכזו מהירות
                                    כאילו לא היה אתמול

                                    מסתובבת במסדרונות
                                    ריח חזק של כאב
                                    ואני אפילו לא שמה לב
                                    איך שחכתי מאבא אוהב

                                    התאבלנו על המקדש
                                    כאילו אין מחר
                                    עד שהגיע אותו בכי נרגש
                                    גילינו שהוא עבר

                                    אבא!!
                                    תלמד אותי לחיות אותך
                                    לכאוב אותך
                                    לכאוב איתך!!

                                    לא רק בתאריך מצוין
                                    לא רק עם נעליי קרוקס ובד
                                    תן לי לזכור אותך היום!!
                                    תן לי לזכור איתך!!

                                    לכאוב איתך את הגלות
                                    לא לשקוע בעצבות
                                    להבין שלא זאת רצית
                                    תן לי להתאבל אותך
                                    תן לי להתאבל איתך!!

                                    תלמד אותי לא לשמור טינה
                                    כי הלב שלי קטן
                                    תוציא ממני את הררי השנאה
                                    כי אני רוצה להתנקות

                                    להיות מוכנה לגאולה
                                    לבית שלך, החדש
                                    תן לי לבנות אותך
                                    תן לי לבנות איתך!!!!

                                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1151

                                      מחכה לרגע
                                      שהוא יופיע
                                      מצפה לפתע
                                      לכולם להודיע

                                      יושבת ומחכה
                                      כבר לרגע הגדול
                                      מצפה ומבכה
                                      רוצה רק לגדול

                                      קמה ונופלת
                                      אך לא דואגת
                                      רק מתפללת
                                      עכשיו מתאבלת

                                      לקראת הסוף
                                      בסוף סוף סוף
                                      ההבטחה התקיימה
                                      מהר קמה

                                      שומעת תקיעה
                                      הלב נרעד
                                      הגיעה הגאולה
                                      הלב צעד

                                      בסוף הצלחתי
                                      את הדרך עברתי
                                      את החיים מילאתי
                                      ולהתפלל לא הפסקתי

                                      עד היום
                                      זה לא חלום
                                      יגיע הרגע
                                      ואת כולנו
                                      הוא יפתיע!
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1152

                                        ואני חשבתי שאני אהיה מאושרת
                                        ואני בניתי שאני יהיה מיוחדת
                                        ואני חלמתי על להיות יחידה
                                        ואני רציתי להיות תמיד בשמחה

                                        ואני חושבת על העבר
                                        ואני בונה מגדלים למה לא נגמר
                                        ואני חולמת על העתיד
                                        ואני רוצה בשמחה להתמיד

                                        וכל המחשבות על עצמי
                                        וכל הבניות והבכיות על מי אני
                                        וכל החלומות הוורודים והיפים
                                        וכל הרצונות בין השקרים

                                        ומה אני רוצה בסך הכל
                                        ומה אני חולמת רק לגדול
                                        ומה אני בונה על כולם
                                        המחשבה אמורה להיות
                                        רק על מלך העולם...
                                        טוהר😍‏

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • מוכשרת עלמ מנותק
                                          מוכשרת עלמ מנותק
                                          מוכשרת על
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                          #1153
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול