דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1130

    מחשבות לפני השינה

    שוב שבת, או עוד סתם יום
    אני במיטה "מתה" מחום
    רוצה לדבר ואין מי שיהיה
    אז את עצמי מנסה למלא

    מתחילה להציף מחשבות
    איך הצלחתי מאז להשתנות
    מגיל ילדות ועד גיל זקנה
    עבר ועתיד כך בערבוביה

    מה שהיה ולעולם לא יחזור
    מה שרציתי ולעולם לא יהיה
    מה אני עכשיו ומה רוצה להיות
    ובאיזה אופן בדיוק זה יקרה

    בין נראית לרוצה להיראות
    פנימי/חיצוני- מלא תהיות!
    איך ממשיכים להלאה בטוח?
    שאין חץ כיוון ובפנים מתוח?!

    כל לילה עסוקה בהשווואות
    מחשבות של אילו ואז...
    ומה בדיוק יכול להשתנות
    אם נראה שהכל כאן אבד...

    זה יכול להציף בי תקווה
    זה יכול להפיל ליאוש
    זה יכול למלא בתשוקה
    זה גם יכול להרגיש תלוש

    מה עושים הלאה?

    טוב להציץ
    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת על
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1131

      שיר באנגלית, כתבתי אותו כשעמדתי בפני צומת דרכים וכו' (אפשר לראות בשיר)
      ועכשיו מצאתי הזדמנות לשתף, מקווה שתתחברו!

      When you want something
      But aren’t sure it’s right
      When you just want it
      And it’s in your sight

      What would you do in that stage
      ?What would you decide
      ,Tell me please
      ?How Should I react from my side


      I go here and there
      Looking for my way
      Stand on Sideways
      .And wait all day

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • טיטוט מנותק
        טיטוט מנותק
        טיטו
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1132

        איך זה שאין עם מי לדבר
        הלב רק רוצה לשחרר
        ואף פעם זה לא מסתדר
        וכל מה שנשאר זה הלבד.
        הכל קרעים בפנים ולא אומר
        ומי עכשיו עליי שומר?
        רוצה רק לחיות לא לוותר
        להשאיר את העבר בצד.
        אבל ההווה שלי לא עוצר
        ממשיך את כל מה שעליי עובר
        יש בלאגן בראש וכבר לא זוכר
        איך נראה עתיד נחמד.

        מה שבטוח זה שכל מה שבאלי
        להיות עוד בן אדם נורמלי
        לא להיות שונה מבפנים
        לזרוק ת'חיים
        לעצום ת'עיניים שזולגות על פנים. מעצמם.
        דיי בטוח שמהכל נמאס לי
        חבל באמת שלא חבל לי
        לא חושב שמשהו רע בי
        אז בא ותירה בי
        ת'חץ המושחז תכוון שיפגע בי. לעולם.

        ללכת בלי לדעת לאן
        הצרחות שלי משם לכאן
        חיי כמו כינור לא מכוון
        והמנצח אותי לא שומע
        מישראל ועד טהרן
        כבל אינפוזיה ממנו מוזן
        מסתתר מתחבא כמו בענן
        שלא יראו אותי דומע
        אחרי הכל מוצא בי ניצן
        פורח גודל מציץ מלוכסן
        פתאום מגיע מישהו איתן
        את הצמיחה מונע.

        אני לא עצמי.
        תכף אשוב...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
          אוהבת מוזיקה 0א מנותק
          אוהבת מוזיקה 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1133

          השכל נדחק לקצה הפינה
          פה עובד רק הרגש
          פתיון שנזרק על פה הדגה
          והופ נבלע לו הטרף

          רגע אחד הכל מרגש
          הינה רואה היא מה טוב
          אבל מאוחר פתאום תתעורר
          תראה היא גוססת על חול

          תפרפר בבטנה תקשקש בזנב
          רוצה היא לחזור על הים
          אבל מה חבל מידי מאוחר
          הנעשה אין להחזיר לאחור

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1134

            את כל העולם ואשתו כבר ריציתי
            כל שיטה להעלם מהרדאר ניסיתי
            לתלוש מעצמי את התיוג
            שרק מקבע אותי

            למשוך תריס על האוזן והלב
            לנסות להפחית את עוצמת הכאב
            שיבינו שאני פשוט מנסה להיות עצמי
            שפשוט יקבלו אותי

            לא בגלל השכן מלמעלה צריך להוריד לי ת'ראש
            לא בגלל בגד שלבשתי העוילע'ם אמור לרעוש
            תזרקו לי חבל הצלה
            אל תדחו אותי

            לא באמת כיף לי למרוד
            אני פשוט מנסה למצוא ת'קוד
            אז אל תסתירו לי אותו
            פשוט תאהבו אותי

            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            16
            • חלום לגדולח מנותק
              חלום לגדולח מנותק
              חלום לגדול
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1135

              כשהיה קצת מדי חשוך....

              כשהאור שוטף
              מציף את הכל
              הגל שוצף
              מתנפץ על החול

              אני מסתנוורת
              מהשמש שזורחת
              את עיניי מעוורת
              הקרן שנשלחת

              אי אפשר
              מול שמש להביט
              אור שלא נגמר
              צריך להמעיט

              כדי לראות את הטוב
              צריך קצת חשכה
              תפסיק לחשוב
              שהכל יתמלא אורה

              כי מטוב מושלם
              אתה רק תסתנוור
              וכשהוא קצת יעומעם
              תראה טוב יותר

              צלילים יוצרים מנגינה
              רק כשיש ביניהם
              גם עליות וגם ירידות.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • מישהי רגשניתמ מנותק
                מישהי רגשניתמ מנותק
                מישהי רגשנית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1136

                העצב חודר
                קצת מדי עמוק
                מתקשה להגן
                על עצמי
                הוא חודר כל שריון
                שאני שמה
                ואני לא יודעת
                מה לעשות
                הוא מתעקש
                לפרק אותי
                לכבות אותי
                לא מותיר לי ברירה

                ואני
                מה אני
                ילדה קטנה

                עברתי הרבה בחיים
                ומול כזה דבר קטן
                אני נופלת

                ובכל זאת אני לא רוצה ליפול
                אני מנסה להישאר למעלה

                וזה קשה
                כי אני לא יודעת איך
                וגם לא יודעת למה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • יעל ק.י מנותק
                  יעל ק.י מנותק
                  יעל ק.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                  #1137

                  בעקבות השירים הכואבים שעלו פה לאחרונה נכתב השיר הבא:

                  אל תדאג ילד,
                  אני לא מפחד מההתחמקויות  שלך
                  אז אל תפחד לצרוח אותם אלי חזק
                  אני יודע שאתה בורח כי אתה מפחד לפגוש אותך
                  אך כשתתן לעצמך לבכות תפגוש בקיר שמדמעותיך נסדק

                  אל תדאג ילד,
                  אני לא חושש מעיניך החורשות מזימות
                  אני יודע שגם אם תיפול תשוב אלי צעד אחר צעד
                  אני מאמין בך שכשתשוב תהיה מלא בזמירות
                  אז אל תחזור על השיר שהשטן לימד אותך- שאתה לבד

                  אל תדאג ילד,
                  אני מאחוריך תמיד למרות שאתה לא מרגיש בי
                  אני רוצה שתלמד לבד לגדול
                  שכשיבוא הילד שלך ויביט בך באותם עיני בכי
                  תגיד לו- גם אני הייתי שם, אם תרצה אפשר הכל!

                  אל תדאג ילד,
                  אני מחכה לך בצומת השקטה של החיים
                  אל תאיץ מהר שלא תעקוף אותי בטעות
                  אני מסדר לך פה אלפי ארגזים
                  של המון טוב לא בגלל אלא רק בזכות

                  אוהב אותך מלא,
                  ויש לי סבלנות
                  אבא שבשמיים.


                  יעל#

                  יש דלת, ויש חלון,
                  ויש חור גדול שאין לו שם,
                  ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  12
                  • מוכשרת עלמ מנותק
                    מוכשרת עלמ מנותק
                    מוכשרת על
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                    #1138
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    15
                    • איזה קטעא מנותק
                      איזה קטעא מנותק
                      איזה קטע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                      #1139
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • הפאר שביה מנותק
                        הפאר שביה מנותק
                        הפאר שבי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1140

                        מתנה מקלי אהובי

                        הכלי הטוב ביותר בשבילי,
                        הכלי שחושף, בונה עולמי.
                        זה לא רק כלי ששופך מילים,
                        זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
                        מוחק, מנקה, מכות של שניים,
                        מעמיד, מיצב, ממכשולים.
                        בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

                        הכלי שמכיל כול פריקה,
                        בולם, מקבל כול מכה.

                        הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
                        אבל, לא יעזור לי
                        אם אין אני לי, מי לי,
                        שאין למי שיקשיב לי.

                        הפאר שביה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • חלום לגדולח מנותק
                          חלום לגדולח מנותק
                          חלום לגדול
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1141

                          ||לפני יומיים נפלו עליי השמיים כשגיליתי שהפסדתי את ההזדמנות,
                          התחננתי על נפשי שאני אנסה שוב, והפעם באמת,
                          אך התשובה הייתה: הייתה לך הזדמנות, והפסדת אותה.||
                          רציתי לשנות
                          ולא ידעתי איך
                          חיפשתי תשובות
                          אמרו לי לך

                          וכל כך פחדתי
                          להתחיל לצעוד
                          אז קצת התעכבתי
                          לא רציתי למעוד

                          ופתאום מצאתי
                          את עצמי לבד
                          אחרונה נשארתי
                          סביבי אין אף אחד

                          רק אז התעוררתי
                          ניסיתי לרוץ
                          למה לא התחלתי
                          רק מסרתי תירוץ

                          עכשיו כבר לא
                          יכול לשנות
                          בסיבוב הזה נכשלתי

                          זה בכלל לא
                          יכול להיות
                          אך מאחור, לבד נשארתי

                          צלילים יוצרים מנגינה
                          רק כשיש ביניהם
                          גם עליות וגם ירידות.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • ב. ב.ב מנותק
                            ב. ב.ב מנותק
                            ב. ב.
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1142

                            הרבה זמן כבר לא כתבתי שירים, ובטח שלא לפרסם אותם, אבל קראתי פה כמה שירים טובים לאחרונה שפשוט עשו לי חשק להתיישב ולכתוב מתוך הלב, מה שאני מרגישה....

                            רציתי שתהיי שמחה
                            אז שיניתי תכניות
                            רציתי שתהיי שמחה
                            אז עשיתי שמיניות
                            רציתי שתהיי שמחה
                            אז ויתרתי על האור
                            רציתי שתהיי שמחה
                            אז ביטלתי את התור
                            רציתי שתהיי שמחה
                            אז דברתי עם כולם
                            רציתי שתהיי שמחה
                            אז הפכתי את העולם
                            רציתי שתהיי שמחה
                            אז ויתרתי על מה שיש לי
                            רציתי שתהיי שמחה
                            אז הקרבתי גם מה שאין לי

                            ועכשיו כשאת שמחה,
                            אז אני מאושרת
                            ולמרות ששילמתי מחיר כבד
                            טוב לי לראות אותך זוהרת!
                            כי את עשית בשבילי הכל
                            וזאת ההזדמנות שלי להחזיר
                            וכל עוד הלב שלי יכול
                            אמשיך את ליבך להאיר!!

                            אוהבת אותך❤️

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • הפאר שביה הפאר שבי

                              מתנה מקלי אהובי

                              הכלי הטוב ביותר בשבילי,
                              הכלי שחושף, בונה עולמי.
                              זה לא רק כלי ששופך מילים,
                              זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
                              מוחק, מנקה, מכות של שניים,
                              מעמיד, מיצב, ממכשולים.
                              בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

                              הכלי שמכיל כול פריקה,
                              בולם, מקבל כול מכה.

                              הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
                              אבל, לא יעזור לי
                              אם אין אני לי, מי לי,
                              שאין למי שיקשיב לי.

                              הפאר שביה מנותק
                              הפאר שביה מנותק
                              הפאר שבי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1143

                              @הפאר-שבי אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                              מתנה מקלי אהובי

                              הכלי הטוב ביותר בשבילי,
                              הכלי שחושף, בונה עולמי.
                              זה לא רק כלי ששופך מילים,
                              זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
                              מוחק, מנקה, מכות של שניים,
                              מעמיד, מיצב, ממכשולים.
                              בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

                              הכלי שמכיל כול פריקה,
                              בולם, מקבל כול מכה.

                              הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
                              אבל, לא יעזור לי
                              אם אין אני לי, מי לי,
                              שאין למי שיקשיב לי.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • AVITAL 1A מנותק
                                AVITAL 1A מנותק
                                AVITAL 1
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
                                #1144

                                אלוקים אתה יודע
                                על רצון שמתפרע
                                חלומות משתוקקים
                                והעולם שמשתגע

                                אלוקים אתה שומע
                                את הלב שמשתכנע
                                ונוהה אחרי דברים
                                בקצב משגע

                                אלוקים אתה רואה
                                את הילד שלך תועה
                                הוא נמצא במחשכים
                                וכיף לו שם, נעים

                                אלוקים אתה נמצא
                                בזמנים של 'אין מוצא'
                                כששורף לנו בפנים
                                ונמאס מהחיים

                                אלוקים אתה כואב
                                את הבת שאתה אוהב
                                היא בורחת לסדקים
                                וסוגרת את הלב

                                אלוקים אתה נוכח
                                אחרי כשלונות בוטח
                                ועל תזמורת החיים
                                אין כמוך מנצח!

                                טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                13
                                • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                  חסידייה אוטנטית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1145

                                  עומד מול עצמי
                                  בוהה בדמות שנבטת מולי
                                  מנסה לגעת, לחפש
                                  אך הוא בורח

                                  בעצם היא פה מולי
                                  תמיד הסתכלתי עלייה כאל פריט שולי
                                  אך היא תמיד נלחמה בשבילי
                                  נשמתי---

                                  כיסיתי אותה בבוץ
                                  ברחתי ממנה
                                  פתאום היא יוצאת מולי
                                  קוראת לי לחזור

                                  ואני---
                                  כמו בבית ספר יסודי
                                  פשוט מקשיב לה
                                  נגש אליה

                                  חשבתי שהשתגעתי
                                  גיליתי שנרגעתי
                                  במקום לברוח
                                  התחלתי לשמוח

                                  תודה לך נשמה
                                  שגם שלכלכתי אותך
                                  תמיד היית פה בשבילי
                                  נלחמת עליי
                                  שמרת עליי
                                  תודה נשמה....

                                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • LOVE MEL מנותק
                                    LOVE MEL מנותק
                                    LOVE ME
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                                    #1146

                                    צום ט' באב

                                    פעם היה לנו בית מקדש,
                                    מנסים אנחנו לבכות אותו ממש.
                                    צמים ביום העצוב ,
                                    ומחכים אנחנו לבורא שלביתו ישוב.

                                    מצפים אנחנו למשהו שלא מכירים,
                                    יודעים אבל לכשיבוא נהיה מאושרים.
                                    ורוצים שתבוא גאולה ושכינה תחזור למקומה,
                                    די לצרותינו יאמר נזכה ונחזה בבנינה.

                                    אמן

                                    שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • margalitM מנותק
                                      margalitM מנותק
                                      margalit
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1147

                                      עכשיו רגוע כבר אין חולשה
                                      עכשיו שמח מרגיש חופשה
                                      עכשיו יש כח לעוד פגישה
                                      עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

                                      עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
                                      עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
                                      עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
                                      אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

                                      סולמות
                                      מגביהים את הקול שלך

                                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • margalitM margalit

                                        עכשיו רגוע כבר אין חולשה
                                        עכשיו שמח מרגיש חופשה
                                        עכשיו יש כח לעוד פגישה
                                        עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

                                        עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
                                        עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
                                        עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
                                        אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

                                        S מנותק
                                        S מנותק
                                        shin
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1148

                                        מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
                                        הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
                                        הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
                                        מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
                                        זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
                                        זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
                                        אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
                                        בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
                                        זה בדרך זה קרוב,
                                        יש מצוי יש מגיח
                                        בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

                                        לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                        https://www.youtube.com/@ishaishin

                                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • S shin

                                          מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
                                          הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
                                          הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
                                          מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
                                          זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
                                          זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
                                          אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
                                          בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
                                          זה בדרך זה קרוב,
                                          יש מצוי יש מגיח
                                          בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

                                          Y מנותק
                                          Y מנותק
                                          yaakov
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1149
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול