דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1123

    היום הכל התחיל לי ברגל שמאל
    ת'אמת זה התחיל כבר מאתמול
    בלילה לא הצלחתי להירדם
    ובבוקר קמתי מידי מהר

    היה לי מבחן להשלים אז הזדרזתי
    התארגנתי מהר אבל את האוטובוס פיספסתי
    בלית ברירה לאוטובוס הבא חיכיתי
    והרגשתי איך היום הזה הוא לא היום שלי

    הייתי צריכה לעשות עוד הרבה דברים
    וחלפו להן עשר דקות ואני באמצע ארגונים
    לא הייתה ברירה ונטשתי שם באמצע
    כי הייתי צריכה להתחיל כבר את הריצה

    את האוטובוס הבא ברוך ד' הספקתי
    אבל אז גיליתי שאת הרב-קו לא הטענתי
    בלית ברירה אצל הנוסעות התשנוררתי
    עד שמישהו הסכים להלוות לי
    היה לי חם והמזגן לא דלק
    האוטובוס נסע לאט ונתקע בפקק

    סוף סוף הגעתי להשלים את המבחן
    וגיליתי שלמדתי חומר אחר בכלל
    ניסיתי בתסכול להמציא תשובות
    לא ידעתי כבר מה לעשות
    בלית ברירה את השנה לשחזר ניסיתי
    אבל כל מה שניסיתי לא הצלחתי
    שקלתי להגיש כבר את המבחן
    שלפחות לא יהיו פאדיחות שלא הגשתי בזמן....


    ואז, מתוך העצבים והתסכול
    הגיעה לפתע ההברקה
    והצלחתי כך מתוך הטירלול
    להגיע לתשובה הנכונה...

    בואו נגיד ביחד:
    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • יעל ק.י מנותק
      יעל ק.י מנותק
      יעל ק.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
      #1124

      נקמה יפה:

      ואני כבר צבוע לגמרי
      כולי מכוסה שחור
      הכובע מונח צמוד לרקה
      מסתיר ממני חזק את האור

      ואני כבר נגוע חזק
      הנשק מוכן לפעולה
      הנצרה בשקט מתנתקת
      הידיים מתכווננות ליריה

      ואני כבר שיכור ממתח
      משתוקק להראות שאפשר
      להוכיח לשטן שהנה אני-
      לא סתם עירוני שעבר לכפר

      ואני כבר נושם עמוק 
      רואה אותו מרחוק מתקרב
      ויד בוטחת מחזיקה בי
      נושפת בעורפי לסרב

      ואני מתרפק בקרבו
      מחבק אותו ונשנק
      זה אלוקים בעצמו
      שבא לנחם אותי חזק

      הוא מביט בי בחמלה ולוחש לי
      לא הכל יריה משמידה
      אני ואתה ביחד
      זו הנקמה הכי יפה---


      יעל#

      יש דלת, ויש חלון,
      ויש חור גדול שאין לו שם,
      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • טיטוט מנותק
        טיטוט מנותק
        טיטו
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
        #1125

        someone to talk to
        and bleed together.
        someone who will say something and cry

        someone to meet
        and open your heart
        someone who will stay with you for life

        I need somebody
        not be alone
        i hate myself
        And my soul is lost
        I need somebody
        I changed my mind
        I have nothing And I'll be fine

        someone to stay
        and not go
        someone who will do anything and be fine

        תרגום בספויילר

        מישהו לדבר איתו
        ולדמם יחד.
        מישהו שיגיד לך משהו
        ויבכה
        מישהו לפגוש
        ולפתוח את הלב
        מישהו שיישאר איתך
        לכל החיים

        אני צריך מישהו
        לא להיות לבד
        אני שונא את עצמי
        ונשמתי נאבדה
        אני צריך מישהו
        שיניתי את דעתי
        אין לי כלום
        ואני אהיה בסדר

        מישהו להישאר איתו
        ולא ללכת
        מישהו שיעשה הכל
        ויהיה בסדר

        אני לא עצמי.
        תכף אשוב...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        13
        • פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננה
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1126

          שיר שכתבתי יחד עם חברה 🤞

          את הזכרנות של פעם
          קברתי.
          את מילים של אז
          העפתי.
          את המחשבות שברתי.
          רק אם היה לי פעם
          חבר אחד או שניים,
          לפרוק תלב לדבר ב4 עיניים.
          רק אם היה לי אמון
          במישהו שהכל אצלו טמון
          הלב האוהב
          הכאב שצורב
          הביטחון בהשם
          החלום שרוצה שיתגשם
          שיעזור לי להתמודד
          שלא ביום אחד יעלם
          רק אם היה לי
          במי להאמין
          במי לבטוח
          לא שביום אחד
          אצטרך לברוח
          מהעבר לשכוח
          אבל את הזיכרונות קברתי
          כי לא האמנתי
          באף אחד
          מקווה שיום אחד
          יגיע האור
          ושיעלם השחור
          שבתוך הלב....

          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
          שומע נסתרות הלב 💜

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          14
          • margalitM מנותק
            margalitM מנותק
            margalit
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1127

            רוצה לכתוב
            לשתף כאב
            אבל אין מילים לתאר

            רוצה רק טוב
            הלב רעב
            על כל טיפה מסתער

            רוצה לבכות
            לפרוק הכל
            אבל אין דמעות לשחרר

            רוצה לזכות
            לשמוע קול
            שמתוך חלום יעורר

            סולמות
            מגביהים את הקול שלך

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • חסידייה אוטנטיתח מנותק
              חסידייה אוטנטיתח מנותק
              חסידייה אוטנטית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
              #1128

              את השיר הזה כתבתי כפרשון משלי לשיר של @יעל ק. נקמה יפה, שטלטל אותי מרוב שהוא אמיתי

              פתאום זה נוגע בה
              מרחוק מתקרב
              ליטוף חולף בגבה
              מעביר חיבוק אוהב

              דמעה סוררת
              בורחת בלי רשות
              למחות ממהרת
              לבל תפגין התרגשות

              שוב היא מבחינה בהם
              משהו בה מתקווץ
              מבקש לברוח
              לחיות בלעדיהם

              הא הם מסננים
              חוזרת לפסים
              במבטים אותה מענים
              נראה אותה במעשים

              בא לי כבר לזרוק הכל
              חושבת לעצמה
              רציתם קיבלתם
              משקרת לעצמה

              לנקום בעצמה ??
              היא מתעשתת
              מהדקת ת'קשר
              עוד חיוך מבקשת

              נראה להם
              למה אנחנו מסוגלים
              יד ביד נחלץ מהמערבולת
              נרד אל הגלים

              עדיף להיות בודד עם האמת שלך
              מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • א.ה. 2א מנותק
                א.ה. 2א מנותק
                א.ה. 2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                #1129

                קולות הדממה

                אני מאמין שיהיו שזה יעשה להם בחילה---
                גם לי:)


                הכל שחור
                עצוב
                אין אור
                ולא זמן קצוב

                הריח--
                הדממה המעיקה,
                אין כח--
                ומתוך הנשמה -צעקה

                עד מתי?
                צעקתי
                רחם!
                זעקתי

                הכל ירוק -
                גם הווילונות הארוכים.
                מתגעגע לקצת מתוק
                ולא לתרופה של רופאים.

                אנא - תרפאני, תגאלני,
                לא לעולמים תעזבני.

                מוזיקה.
                התרופה הטובה ביותר👌🎧

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1130

                  מחשבות לפני השינה

                  שוב שבת, או עוד סתם יום
                  אני במיטה "מתה" מחום
                  רוצה לדבר ואין מי שיהיה
                  אז את עצמי מנסה למלא

                  מתחילה להציף מחשבות
                  איך הצלחתי מאז להשתנות
                  מגיל ילדות ועד גיל זקנה
                  עבר ועתיד כך בערבוביה

                  מה שהיה ולעולם לא יחזור
                  מה שרציתי ולעולם לא יהיה
                  מה אני עכשיו ומה רוצה להיות
                  ובאיזה אופן בדיוק זה יקרה

                  בין נראית לרוצה להיראות
                  פנימי/חיצוני- מלא תהיות!
                  איך ממשיכים להלאה בטוח?
                  שאין חץ כיוון ובפנים מתוח?!

                  כל לילה עסוקה בהשווואות
                  מחשבות של אילו ואז...
                  ומה בדיוק יכול להשתנות
                  אם נראה שהכל כאן אבד...

                  זה יכול להציף בי תקווה
                  זה יכול להפיל ליאוש
                  זה יכול למלא בתשוקה
                  זה גם יכול להרגיש תלוש

                  מה עושים הלאה?

                  טוב להציץ
                  https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • מוכשרת עלמ מנותק
                    מוכשרת עלמ מנותק
                    מוכשרת על
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1131

                    שיר באנגלית, כתבתי אותו כשעמדתי בפני צומת דרכים וכו' (אפשר לראות בשיר)
                    ועכשיו מצאתי הזדמנות לשתף, מקווה שתתחברו!

                    When you want something
                    But aren’t sure it’s right
                    When you just want it
                    And it’s in your sight

                    What would you do in that stage
                    ?What would you decide
                    ,Tell me please
                    ?How Should I react from my side


                    I go here and there
                    Looking for my way
                    Stand on Sideways
                    .And wait all day

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • טיטוט מנותק
                      טיטוט מנותק
                      טיטו
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1132

                      איך זה שאין עם מי לדבר
                      הלב רק רוצה לשחרר
                      ואף פעם זה לא מסתדר
                      וכל מה שנשאר זה הלבד.
                      הכל קרעים בפנים ולא אומר
                      ומי עכשיו עליי שומר?
                      רוצה רק לחיות לא לוותר
                      להשאיר את העבר בצד.
                      אבל ההווה שלי לא עוצר
                      ממשיך את כל מה שעליי עובר
                      יש בלאגן בראש וכבר לא זוכר
                      איך נראה עתיד נחמד.

                      מה שבטוח זה שכל מה שבאלי
                      להיות עוד בן אדם נורמלי
                      לא להיות שונה מבפנים
                      לזרוק ת'חיים
                      לעצום ת'עיניים שזולגות על פנים. מעצמם.
                      דיי בטוח שמהכל נמאס לי
                      חבל באמת שלא חבל לי
                      לא חושב שמשהו רע בי
                      אז בא ותירה בי
                      ת'חץ המושחז תכוון שיפגע בי. לעולם.

                      ללכת בלי לדעת לאן
                      הצרחות שלי משם לכאן
                      חיי כמו כינור לא מכוון
                      והמנצח אותי לא שומע
                      מישראל ועד טהרן
                      כבל אינפוזיה ממנו מוזן
                      מסתתר מתחבא כמו בענן
                      שלא יראו אותי דומע
                      אחרי הכל מוצא בי ניצן
                      פורח גודל מציץ מלוכסן
                      פתאום מגיע מישהו איתן
                      את הצמיחה מונע.

                      אני לא עצמי.
                      תכף אשוב...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                        אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                        אוהבת מוזיקה 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1133

                        השכל נדחק לקצה הפינה
                        פה עובד רק הרגש
                        פתיון שנזרק על פה הדגה
                        והופ נבלע לו הטרף

                        רגע אחד הכל מרגש
                        הינה רואה היא מה טוב
                        אבל מאוחר פתאום תתעורר
                        תראה היא גוססת על חול

                        תפרפר בבטנה תקשקש בזנב
                        רוצה היא לחזור על הים
                        אבל מה חבל מידי מאוחר
                        הנעשה אין להחזיר לאחור

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1134

                          את כל העולם ואשתו כבר ריציתי
                          כל שיטה להעלם מהרדאר ניסיתי
                          לתלוש מעצמי את התיוג
                          שרק מקבע אותי

                          למשוך תריס על האוזן והלב
                          לנסות להפחית את עוצמת הכאב
                          שיבינו שאני פשוט מנסה להיות עצמי
                          שפשוט יקבלו אותי

                          לא בגלל השכן מלמעלה צריך להוריד לי ת'ראש
                          לא בגלל בגד שלבשתי העוילע'ם אמור לרעוש
                          תזרקו לי חבל הצלה
                          אל תדחו אותי

                          לא באמת כיף לי למרוד
                          אני פשוט מנסה למצוא ת'קוד
                          אז אל תסתירו לי אותו
                          פשוט תאהבו אותי

                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          16
                          • חלום לגדולח מנותק
                            חלום לגדולח מנותק
                            חלום לגדול
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1135

                            כשהיה קצת מדי חשוך....

                            כשהאור שוטף
                            מציף את הכל
                            הגל שוצף
                            מתנפץ על החול

                            אני מסתנוורת
                            מהשמש שזורחת
                            את עיניי מעוורת
                            הקרן שנשלחת

                            אי אפשר
                            מול שמש להביט
                            אור שלא נגמר
                            צריך להמעיט

                            כדי לראות את הטוב
                            צריך קצת חשכה
                            תפסיק לחשוב
                            שהכל יתמלא אורה

                            כי מטוב מושלם
                            אתה רק תסתנוור
                            וכשהוא קצת יעומעם
                            תראה טוב יותר

                            צלילים יוצרים מנגינה
                            רק כשיש ביניהם
                            גם עליות וגם ירידות.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • מישהי רגשניתמ מנותק
                              מישהי רגשניתמ מנותק
                              מישהי רגשנית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1136

                              העצב חודר
                              קצת מדי עמוק
                              מתקשה להגן
                              על עצמי
                              הוא חודר כל שריון
                              שאני שמה
                              ואני לא יודעת
                              מה לעשות
                              הוא מתעקש
                              לפרק אותי
                              לכבות אותי
                              לא מותיר לי ברירה

                              ואני
                              מה אני
                              ילדה קטנה

                              עברתי הרבה בחיים
                              ומול כזה דבר קטן
                              אני נופלת

                              ובכל זאת אני לא רוצה ליפול
                              אני מנסה להישאר למעלה

                              וזה קשה
                              כי אני לא יודעת איך
                              וגם לא יודעת למה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • יעל ק.י מנותק
                                יעל ק.י מנותק
                                יעל ק.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                #1137

                                בעקבות השירים הכואבים שעלו פה לאחרונה נכתב השיר הבא:

                                אל תדאג ילד,
                                אני לא מפחד מההתחמקויות  שלך
                                אז אל תפחד לצרוח אותם אלי חזק
                                אני יודע שאתה בורח כי אתה מפחד לפגוש אותך
                                אך כשתתן לעצמך לבכות תפגוש בקיר שמדמעותיך נסדק

                                אל תדאג ילד,
                                אני לא חושש מעיניך החורשות מזימות
                                אני יודע שגם אם תיפול תשוב אלי צעד אחר צעד
                                אני מאמין בך שכשתשוב תהיה מלא בזמירות
                                אז אל תחזור על השיר שהשטן לימד אותך- שאתה לבד

                                אל תדאג ילד,
                                אני מאחוריך תמיד למרות שאתה לא מרגיש בי
                                אני רוצה שתלמד לבד לגדול
                                שכשיבוא הילד שלך ויביט בך באותם עיני בכי
                                תגיד לו- גם אני הייתי שם, אם תרצה אפשר הכל!

                                אל תדאג ילד,
                                אני מחכה לך בצומת השקטה של החיים
                                אל תאיץ מהר שלא תעקוף אותי בטעות
                                אני מסדר לך פה אלפי ארגזים
                                של המון טוב לא בגלל אלא רק בזכות

                                אוהב אותך מלא,
                                ויש לי סבלנות
                                אבא שבשמיים.


                                יעל#

                                יש דלת, ויש חלון,
                                ויש חור גדול שאין לו שם,
                                ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                12
                                • מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת על
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                  #1138
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  15
                                  • איזה קטעא מנותק
                                    איזה קטעא מנותק
                                    איזה קטע
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                    #1139
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • הפאר שביה מנותק
                                      הפאר שביה מנותק
                                      הפאר שבי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1140

                                      מתנה מקלי אהובי

                                      הכלי הטוב ביותר בשבילי,
                                      הכלי שחושף, בונה עולמי.
                                      זה לא רק כלי ששופך מילים,
                                      זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
                                      מוחק, מנקה, מכות של שניים,
                                      מעמיד, מיצב, ממכשולים.
                                      בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

                                      הכלי שמכיל כול פריקה,
                                      בולם, מקבל כול מכה.

                                      הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
                                      אבל, לא יעזור לי
                                      אם אין אני לי, מי לי,
                                      שאין למי שיקשיב לי.

                                      הפאר שביה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • חלום לגדולח מנותק
                                        חלום לגדולח מנותק
                                        חלום לגדול
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1141

                                        ||לפני יומיים נפלו עליי השמיים כשגיליתי שהפסדתי את ההזדמנות,
                                        התחננתי על נפשי שאני אנסה שוב, והפעם באמת,
                                        אך התשובה הייתה: הייתה לך הזדמנות, והפסדת אותה.||
                                        רציתי לשנות
                                        ולא ידעתי איך
                                        חיפשתי תשובות
                                        אמרו לי לך

                                        וכל כך פחדתי
                                        להתחיל לצעוד
                                        אז קצת התעכבתי
                                        לא רציתי למעוד

                                        ופתאום מצאתי
                                        את עצמי לבד
                                        אחרונה נשארתי
                                        סביבי אין אף אחד

                                        רק אז התעוררתי
                                        ניסיתי לרוץ
                                        למה לא התחלתי
                                        רק מסרתי תירוץ

                                        עכשיו כבר לא
                                        יכול לשנות
                                        בסיבוב הזה נכשלתי

                                        זה בכלל לא
                                        יכול להיות
                                        אך מאחור, לבד נשארתי

                                        צלילים יוצרים מנגינה
                                        רק כשיש ביניהם
                                        גם עליות וגם ירידות.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • ב. ב.ב מנותק
                                          ב. ב.ב מנותק
                                          ב. ב.
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1142

                                          הרבה זמן כבר לא כתבתי שירים, ובטח שלא לפרסם אותם, אבל קראתי פה כמה שירים טובים לאחרונה שפשוט עשו לי חשק להתיישב ולכתוב מתוך הלב, מה שאני מרגישה....

                                          רציתי שתהיי שמחה
                                          אז שיניתי תכניות
                                          רציתי שתהיי שמחה
                                          אז עשיתי שמיניות
                                          רציתי שתהיי שמחה
                                          אז ויתרתי על האור
                                          רציתי שתהיי שמחה
                                          אז ביטלתי את התור
                                          רציתי שתהיי שמחה
                                          אז דברתי עם כולם
                                          רציתי שתהיי שמחה
                                          אז הפכתי את העולם
                                          רציתי שתהיי שמחה
                                          אז ויתרתי על מה שיש לי
                                          רציתי שתהיי שמחה
                                          אז הקרבתי גם מה שאין לי

                                          ועכשיו כשאת שמחה,
                                          אז אני מאושרת
                                          ולמרות ששילמתי מחיר כבד
                                          טוב לי לראות אותך זוהרת!
                                          כי את עשית בשבילי הכל
                                          וזאת ההזדמנות שלי להחזיר
                                          וכל עוד הלב שלי יכול
                                          אמשיך את ליבך להאיר!!

                                          אוהבת אותך❤️

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול