דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הפאר שביה הפאר שבי

    מתנה מקלי אהובי

    הכלי הטוב ביותר בשבילי,
    הכלי שחושף, בונה עולמי.
    זה לא רק כלי ששופך מילים,
    זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
    מוחק, מנקה, מכות של שניים,
    מעמיד, מיצב, ממכשולים.
    בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

    הכלי שמכיל כול פריקה,
    בולם, מקבל כול מכה.

    הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
    אבל, לא יעזור לי
    אם אין אני לי, מי לי,
    שאין למי שיקשיב לי.

    הפאר שביה מנותק
    הפאר שביה מנותק
    הפאר שבי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1143

    @הפאר-שבי אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

    מתנה מקלי אהובי

    הכלי הטוב ביותר בשבילי,
    הכלי שחושף, בונה עולמי.
    זה לא רק כלי ששופך מילים,
    זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
    מוחק, מנקה, מכות של שניים,
    מעמיד, מיצב, ממכשולים.
    בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

    הכלי שמכיל כול פריקה,
    בולם, מקבל כול מכה.

    הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
    אבל, לא יעזור לי
    אם אין אני לי, מי לי,
    שאין למי שיקשיב לי.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • AVITAL 1A מנותק
      AVITAL 1A מנותק
      AVITAL 1
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
      #1144

      אלוקים אתה יודע
      על רצון שמתפרע
      חלומות משתוקקים
      והעולם שמשתגע

      אלוקים אתה שומע
      את הלב שמשתכנע
      ונוהה אחרי דברים
      בקצב משגע

      אלוקים אתה רואה
      את הילד שלך תועה
      הוא נמצא במחשכים
      וכיף לו שם, נעים

      אלוקים אתה נמצא
      בזמנים של 'אין מוצא'
      כששורף לנו בפנים
      ונמאס מהחיים

      אלוקים אתה כואב
      את הבת שאתה אוהב
      היא בורחת לסדקים
      וסוגרת את הלב

      אלוקים אתה נוכח
      אחרי כשלונות בוטח
      ועל תזמורת החיים
      אין כמוך מנצח!

      טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      13
      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1145

        עומד מול עצמי
        בוהה בדמות שנבטת מולי
        מנסה לגעת, לחפש
        אך הוא בורח

        בעצם היא פה מולי
        תמיד הסתכלתי עלייה כאל פריט שולי
        אך היא תמיד נלחמה בשבילי
        נשמתי---

        כיסיתי אותה בבוץ
        ברחתי ממנה
        פתאום היא יוצאת מולי
        קוראת לי לחזור

        ואני---
        כמו בבית ספר יסודי
        פשוט מקשיב לה
        נגש אליה

        חשבתי שהשתגעתי
        גיליתי שנרגעתי
        במקום לברוח
        התחלתי לשמוח

        תודה לך נשמה
        שגם שלכלכתי אותך
        תמיד היית פה בשבילי
        נלחמת עליי
        שמרת עליי
        תודה נשמה....

        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • LOVE MEL מנותק
          LOVE MEL מנותק
          LOVE ME
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
          #1146

          צום ט' באב

          פעם היה לנו בית מקדש,
          מנסים אנחנו לבכות אותו ממש.
          צמים ביום העצוב ,
          ומחכים אנחנו לבורא שלביתו ישוב.

          מצפים אנחנו למשהו שלא מכירים,
          יודעים אבל לכשיבוא נהיה מאושרים.
          ורוצים שתבוא גאולה ושכינה תחזור למקומה,
          די לצרותינו יאמר נזכה ונחזה בבנינה.

          אמן

          שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • margalitM מנותק
            margalitM מנותק
            margalit
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1147

            עכשיו רגוע כבר אין חולשה
            עכשיו שמח מרגיש חופשה
            עכשיו יש כח לעוד פגישה
            עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

            עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
            עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
            עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
            אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

            סולמות
            מגביהים את הקול שלך

            S תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • margalitM margalit

              עכשיו רגוע כבר אין חולשה
              עכשיו שמח מרגיש חופשה
              עכשיו יש כח לעוד פגישה
              עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

              עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
              עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
              עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
              אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

              S מנותק
              S מנותק
              shin
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1148

              מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
              הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
              הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
              מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
              זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
              זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
              אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
              בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
              זה בדרך זה קרוב,
              יש מצוי יש מגיח
              בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

              לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
              https://www.youtube.com/@ishaishin

              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • S shin

                מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
                הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
                הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
                מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
                זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
                זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
                אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
                בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
                זה בדרך זה קרוב,
                יש מצוי יש מגיח
                בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

                Y מנותק
                Y מנותק
                yaakov
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1149
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                  #1150

                  איתך---
                  המומה מהמהירות
                  בהם התחלפו המסכים
                  בכזו מהירות
                  כאילו לא היה אתמול

                  מסתובבת במסדרונות
                  ריח חזק של כאב
                  ואני אפילו לא שמה לב
                  איך שחכתי מאבא אוהב

                  התאבלנו על המקדש
                  כאילו אין מחר
                  עד שהגיע אותו בכי נרגש
                  גילינו שהוא עבר

                  אבא!!
                  תלמד אותי לחיות אותך
                  לכאוב אותך
                  לכאוב איתך!!

                  לא רק בתאריך מצוין
                  לא רק עם נעליי קרוקס ובד
                  תן לי לזכור אותך היום!!
                  תן לי לזכור איתך!!

                  לכאוב איתך את הגלות
                  לא לשקוע בעצבות
                  להבין שלא זאת רצית
                  תן לי להתאבל אותך
                  תן לי להתאבל איתך!!

                  תלמד אותי לא לשמור טינה
                  כי הלב שלי קטן
                  תוציא ממני את הררי השנאה
                  כי אני רוצה להתנקות

                  להיות מוכנה לגאולה
                  לבית שלך, החדש
                  תן לי לבנות אותך
                  תן לי לבנות איתך!!!!

                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1151

                    מחכה לרגע
                    שהוא יופיע
                    מצפה לפתע
                    לכולם להודיע

                    יושבת ומחכה
                    כבר לרגע הגדול
                    מצפה ומבכה
                    רוצה רק לגדול

                    קמה ונופלת
                    אך לא דואגת
                    רק מתפללת
                    עכשיו מתאבלת

                    לקראת הסוף
                    בסוף סוף סוף
                    ההבטחה התקיימה
                    מהר קמה

                    שומעת תקיעה
                    הלב נרעד
                    הגיעה הגאולה
                    הלב צעד

                    בסוף הצלחתי
                    את הדרך עברתי
                    את החיים מילאתי
                    ולהתפלל לא הפסקתי

                    עד היום
                    זה לא חלום
                    יגיע הרגע
                    ואת כולנו
                    הוא יפתיע!
                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1152

                      ואני חשבתי שאני אהיה מאושרת
                      ואני בניתי שאני יהיה מיוחדת
                      ואני חלמתי על להיות יחידה
                      ואני רציתי להיות תמיד בשמחה

                      ואני חושבת על העבר
                      ואני בונה מגדלים למה לא נגמר
                      ואני חולמת על העתיד
                      ואני רוצה בשמחה להתמיד

                      וכל המחשבות על עצמי
                      וכל הבניות והבכיות על מי אני
                      וכל החלומות הוורודים והיפים
                      וכל הרצונות בין השקרים

                      ומה אני רוצה בסך הכל
                      ומה אני חולמת רק לגדול
                      ומה אני בונה על כולם
                      המחשבה אמורה להיות
                      רק על מלך העולם...
                      טוהר😍‏

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • מוכשרת עלמ מנותק
                        מוכשרת עלמ מנותק
                        מוכשרת על
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                        #1153
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1154

                          הרגשתי שהכל עלי סוגר
                          הרגשתי שמשהו איתי לא בסדר
                          הרגשתי שכל העולם נופל
                          הרגשתי כמו ספינה בלי רב חובל

                          חלמתי שיום אחד אפרוש כנפיים
                          חלמתי שאהיה עם שם בשמיים
                          חלמתי להיות מול אש וגם מים
                          חלמתי שאוכל להביט לעצמי עמוק בעיניים

                          שמעתי ציפור לוחשת לאוזני
                          שמעתי קול מדבר אלי
                          שמעתי מישהו מרכל עלי
                          שמעתי שמישהו חולם להביט לעיני

                          אמרתי לעצמי שאולי כבר די
                          אמרתי לעצמי לא להתייאש ודאי
                          אמרתי לעצמי שיש עוד טוב לפני
                          אמרתי לעצמי שאבא אוהב אותי בוודאי

                          וכל ההרגשות
                          וכל החלומות
                          וכל שמיעה
                          וכל האמירה

                          הכל הכל זה רק בחירה
                          אני בוחרת איך להרגיש
                          אני בוחרת מה לחלום
                          אני בוחרת מה לשמוע
                          ואני בוחרת מה לומר

                          הכל תלוי בי ובחירתי
                          ואני בוחרת להתחיל מחדש
                          ואני לעצמי אומרת בקול נרגש
                          שהתחלה חדשה זה חלון הזדמנויות
                          לפתוח לעצמי דלתות חדשות

                          ומאמינה ומתפללת שיהיה לי רק טוב!
                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                            #1155

                            הערפל פה מתעבה
                            מוחק את האופק
                            הקרע פה עצום
                            רק מגדיל את העומק

                            אבא!!!!!!!
                            די כואב לי
                            תפסיק להסתיר
                            את עצמך ממני

                            נמאס לי להאחז
                            באמונה הפשוטה
                            שהכל זה ממך
                            תראה לי את זה כבר!!!

                            הכל פה נוצץ
                            ורק אני פה
                            כתם שחור
                            כמו עומד לרועץ

                            אבא!!!
                            תלבין אותי
                            כחוט השני
                            ככהן בכיפור

                            תראה לי
                            שאני באמת שלך
                            כי עייפתי
                            מלשנן את זה

                            אני אוהבת אותך
                            יותר מכולם
                            תראה לי
                            שזה הדדי

                            לי יש רק אותך
                            תגיד לי
                            שאני רק שלך
                            בת יחידה

                            ויותר מזה
                            שאתה אוהב אותי
                            יותר מכולם
                            כי חוץ ממך
                            אין לי אף אחד בעולם

                            שורף לי מבפנים
                            תחטא לי תפצעים
                            כי מי כמוך
                            מרפא ברחמים

                            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • טיטוט מנותק
                              טיטוט מנותק
                              טיטו
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1156

                              בחיים לא יבינו
                              איך הלב שלי עובד
                              שעות שעות שלא יזיזו
                              מהמצב שאני עומד
                              חוסם את עצמי מרגש
                              אבל בסוף תמיד נשבר
                              בתוך תוכי יש נפש
                              שלא מבינה שאי אפשר

                              בשעות הקטנות שאני לבד
                              צועק אליך בכל כוחי
                              מנסה לברוח אין לאן
                              אני תקוע בגוף חומרי
                              חי בעולם, עולם משלי
                              ואף אחד לא מבין אותי
                              לא רוצה שכבר יבין אותי

                              בחיים לא ידעו
                              מה עובר עליי
                              כל האנשים שהיו
                              כבר חלפו מאליי
                              העין שלי פשוט שומרת
                              מחכה שיבוא הזמן הנכון
                              איך עוד דממה נכנסת
                              בתוך הלב יוצרת אסון

                              אני לא עצמי.
                              תכף אשוב...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              14
                              • בלוטוסב מנותק
                                בלוטוסב מנותק
                                בלוטוס
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1157

                                יושב מול דף מסיק מסקנות
                                עומד מול הרף שורף ת'שעות
                                מה עוד יש חוץ מלחכות
                                או לחכות בסבלנות עם ידיים שלובות

                                מריץ את השעות
                                מכבה את הנורות האדומות שנדלקו בי
                                מפחד להביט לאחור אולי אמצע מקום מסתור
                                אולי גפרור קטן בכיס, מה עוד נשאר לי

                                עומד מול מראה מחפש נחמה
                                יושב על כיסא בלי משענת
                                מסיק מסקנות
                                הכל בשבילך אין להפך.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                13
                                • משורר מבולבלמ מנותק
                                  משורר מבולבלמ מנותק
                                  משורר מבולבל
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                  #1158

                                  אבא מסור

                                  ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
                                  מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
                                  ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

                                  מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
                                  משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
                                  ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

                                  פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                                  לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                                  כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
                                  הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

                                  בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
                                  אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
                                  ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

                                  בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
                                  הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
                                  ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

                                  פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                                  לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                                  כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
                                  הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

                                  כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                  סימן שהשמש שוקעת!
                                  ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                  ANASTASIAA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  15
                                  • יעל ק.י מנותק
                                    יעל ק.י מנותק
                                    יעל ק.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                    #1159

                                    שום כלום:

                                    אפילו ההיא ברכבת הסתכלה עלי עקום
                                    כשהזלתי דמעה סוררת ישיר על התיק שלה
                                    את האמת- נראתי שיכורה, הלכתי קצת עקום
                                    בשניה ידה נשלחה להחזיק את הארנק שלה

                                    אפילו ההוא מהשוק שתמיד עומד עם גיטרה ופורט
                                    לא שאל אותי אם יש לי טישוי לטשטש עקבות, אם אני בסדר
                                    את האמת- רציתי שכל העולם יראה אותי ככה בלי לפרט
                                    רציתי לצרוח חזק ושכולם יצטרפו אלי גם אם טעיתי ואני קצת לא בסדר

                                    אפילו הרוח היום משונה- אמצע קיץ והיא קפואה
                                    קצת מצליחה להשתיק אותי, להפיל אותי על דשא בשומקום
                                    את האמת- לא היה נעים להרדם באמצע דשא, קמתי כולי קפואה 
                                    עם חבורת ילדי בינהזמנים שבדקו לי דופק, לבדוק אם אני אולי עב"ם משומקום 
                                    (שבאה לחלק להם ממתקים כמובן..)

                                    אפילו אני לא חשבתי שתגמר ככה השנה
                                    צפיתי אותה וורוד חזק, כנראה חזק מידי עד שחור שרוף
                                    את האמת- בלי פילטרים- ניסיתי מאד לשנות את השנה
                                    אך החיים חזקים ממני, ואני מולם כמו פחם דליק שסופו להיות שרוף

                                    אפילו השמש הולכת עכשיו נוטה לכיוון אחר
                                    ו"כייף" לדעת שכשאת לבד את שווה אולי גרם ושום כלום 
                                    את האמת- אני פצועה כל כך חזק כל פעם בגלל משהו אחר 
                                    אז איך זה שאני עדיין בוכה אם חזרתי לאדישות ולשום -כלום?!


                                    יעל#

                                    יש דלת, ויש חלון,
                                    ויש חור גדול שאין לו שם,
                                    ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    17
                                    • מיתרמ מנותק
                                      מיתרמ מנותק
                                      מיתר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                                      #1160

                                      בית א
                                      אומרים לכל אחד יש מקום
                                      אז איפה שלי נמצא
                                      אני רוצה לראות אותו היום

                                      אומרים שיום אחד יגיע השלום
                                      אז למה כל הקיר כתובות נאצה
                                      איפה האהבה והחום

                                      אומרים שיש המון טוב בעולם
                                      רק צריך לפקוח את העיניים
                                      ואני עם עיניים פקוחות כנראה משהו נסתם

                                      אומרים שיש מקום כזה מושלם
                                      וכל מה שקורה בינתיים
                                      זה רק תעתוע זה לא באמת קיים

                                      פזמון
                                      וכולם אומרים הרבה דברים
                                      גם אני רוצה לומר
                                      איך אצל כולם החיים יפים
                                      רק אצלי עצוב ומר
                                      איך כולם כאן מתחילים
                                      רק אצלי הכל נגמר
                                      ואם בא טוב זה רק לכמה רגעים
                                      הוא לא באמת נשאר

                                      בית ב
                                      אומרים לי תסתכל על חצי הכוס המלאה
                                      אבל מה לעשות שגם הוא נשפך
                                      השאיר כתמים על הריצפה

                                      אומרים שיש מי שמושל בכיפה
                                      וגם אני מאמין שזה כך
                                      אבל אני רוצה גם להרגיש טיפה

                                      פזמון
                                      וכולם אומרים הרבה דברים
                                      גם אני רוצה לומר
                                      איך אצל כולם החיים יפים
                                      רק אצלי עצוב ומר
                                      איך כולם כאן מתחילים
                                      רק אצלי הכל נגמר
                                      ואם בא טוב זה רק לכמה רגעים
                                      הוא לא באמת נשאר

                                      [לא יודע אם המבנה של החרוזים בבתים הוא מבנה שקיים, זה כאילו בנוי מ -121 121, אבל אם מתאימים תקצב של השיר זה דוקא יוצא חמוד]

                                      אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      15
                                      • AVITAL 1A AVITAL 1 התייחס לנושא זה ב
                                      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                        #1161

                                        למה???
                                        למה הכל חוזר לי כבומרנג
                                        מכת מחץ בפרצוף
                                        למה רק אני צריכה להנמיך עוף???

                                        הכל פה שורף לי
                                        מרגישה בכבשן
                                        מנסה לטהר את האוויר
                                        להסיט את העשן

                                        פתאום האור אליי נגלה בכל זוהרו
                                        שולח אליי קרניים חמימות
                                        מלטף קורא ממש לי!
                                        רק לי!!

                                        מסתובבת כבחלום
                                        מאושרת, גם אלי הגיע האושר
                                        פתאום הכל פה נחשף
                                        האור, הטוב, ממני נלקח

                                        מלאי הדמעות שהספיק להתעדכן
                                        בן רגע מתרוקן
                                        מנסה להחזיק את השברים
                                        את הכאב להעלים

                                        ושוב הסרט מתחיל
                                        ממשיך בעצם
                                        זה רק היה קרן שנשלחה
                                        בטעות---

                                        סורי על הבלגן ששולט בשיר ועל אי הדיוק זה יצא לי ככה ברגע לא קל ואני רוצה להשאיר את השיר כנה כמו שהוא

                                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        12
                                        • מיליםמ מנותק
                                          מיליםמ מנותק
                                          מילים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1162

                                          לרצות
                                          וראיתי חומות
                                          ושמעתי שערים
                                          אריות, אשפות
                                          ופרחים

                                          אבנים ישנות
                                          אנשים חדשים
                                          ובתווך שועלים
                                          מהלכים

                                          וראיתי חומות
                                          ושמעתי אמת
                                          נבואות פורענות
                                          בחוצות

                                          יונות שהומות
                                          הן לא שכחו
                                          ורוצה גם אני
                                          שם לרצות

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול