דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1152

    ואני חשבתי שאני אהיה מאושרת
    ואני בניתי שאני יהיה מיוחדת
    ואני חלמתי על להיות יחידה
    ואני רציתי להיות תמיד בשמחה

    ואני חושבת על העבר
    ואני בונה מגדלים למה לא נגמר
    ואני חולמת על העתיד
    ואני רוצה בשמחה להתמיד

    וכל המחשבות על עצמי
    וכל הבניות והבכיות על מי אני
    וכל החלומות הוורודים והיפים
    וכל הרצונות בין השקרים

    ומה אני רוצה בסך הכל
    ומה אני חולמת רק לגדול
    ומה אני בונה על כולם
    המחשבה אמורה להיות
    רק על מלך העולם...
    טוהר😍‏

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת על
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
      #1153
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1154

        הרגשתי שהכל עלי סוגר
        הרגשתי שמשהו איתי לא בסדר
        הרגשתי שכל העולם נופל
        הרגשתי כמו ספינה בלי רב חובל

        חלמתי שיום אחד אפרוש כנפיים
        חלמתי שאהיה עם שם בשמיים
        חלמתי להיות מול אש וגם מים
        חלמתי שאוכל להביט לעצמי עמוק בעיניים

        שמעתי ציפור לוחשת לאוזני
        שמעתי קול מדבר אלי
        שמעתי מישהו מרכל עלי
        שמעתי שמישהו חולם להביט לעיני

        אמרתי לעצמי שאולי כבר די
        אמרתי לעצמי לא להתייאש ודאי
        אמרתי לעצמי שיש עוד טוב לפני
        אמרתי לעצמי שאבא אוהב אותי בוודאי

        וכל ההרגשות
        וכל החלומות
        וכל שמיעה
        וכל האמירה

        הכל הכל זה רק בחירה
        אני בוחרת איך להרגיש
        אני בוחרת מה לחלום
        אני בוחרת מה לשמוע
        ואני בוחרת מה לומר

        הכל תלוי בי ובחירתי
        ואני בוחרת להתחיל מחדש
        ואני לעצמי אומרת בקול נרגש
        שהתחלה חדשה זה חלון הזדמנויות
        לפתוח לעצמי דלתות חדשות

        ומאמינה ומתפללת שיהיה לי רק טוב!
        טוהר

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
          #1155

          הערפל פה מתעבה
          מוחק את האופק
          הקרע פה עצום
          רק מגדיל את העומק

          אבא!!!!!!!
          די כואב לי
          תפסיק להסתיר
          את עצמך ממני

          נמאס לי להאחז
          באמונה הפשוטה
          שהכל זה ממך
          תראה לי את זה כבר!!!

          הכל פה נוצץ
          ורק אני פה
          כתם שחור
          כמו עומד לרועץ

          אבא!!!
          תלבין אותי
          כחוט השני
          ככהן בכיפור

          תראה לי
          שאני באמת שלך
          כי עייפתי
          מלשנן את זה

          אני אוהבת אותך
          יותר מכולם
          תראה לי
          שזה הדדי

          לי יש רק אותך
          תגיד לי
          שאני רק שלך
          בת יחידה

          ויותר מזה
          שאתה אוהב אותי
          יותר מכולם
          כי חוץ ממך
          אין לי אף אחד בעולם

          שורף לי מבפנים
          תחטא לי תפצעים
          כי מי כמוך
          מרפא ברחמים

          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • טיטוט מנותק
            טיטוט מנותק
            טיטו
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1156

            בחיים לא יבינו
            איך הלב שלי עובד
            שעות שעות שלא יזיזו
            מהמצב שאני עומד
            חוסם את עצמי מרגש
            אבל בסוף תמיד נשבר
            בתוך תוכי יש נפש
            שלא מבינה שאי אפשר

            בשעות הקטנות שאני לבד
            צועק אליך בכל כוחי
            מנסה לברוח אין לאן
            אני תקוע בגוף חומרי
            חי בעולם, עולם משלי
            ואף אחד לא מבין אותי
            לא רוצה שכבר יבין אותי

            בחיים לא ידעו
            מה עובר עליי
            כל האנשים שהיו
            כבר חלפו מאליי
            העין שלי פשוט שומרת
            מחכה שיבוא הזמן הנכון
            איך עוד דממה נכנסת
            בתוך הלב יוצרת אסון

            אני לא עצמי.
            תכף אשוב...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            14
            • בלוטוסב מנותק
              בלוטוסב מנותק
              בלוטוס
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1157

              יושב מול דף מסיק מסקנות
              עומד מול הרף שורף ת'שעות
              מה עוד יש חוץ מלחכות
              או לחכות בסבלנות עם ידיים שלובות

              מריץ את השעות
              מכבה את הנורות האדומות שנדלקו בי
              מפחד להביט לאחור אולי אמצע מקום מסתור
              אולי גפרור קטן בכיס, מה עוד נשאר לי

              עומד מול מראה מחפש נחמה
              יושב על כיסא בלי משענת
              מסיק מסקנות
              הכל בשבילך אין להפך.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              13
              • משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                #1158

                אבא מסור

                ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
                מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
                ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

                מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
                משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
                ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

                פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
                הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

                בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
                אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
                ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

                בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
                הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
                ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

                פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
                הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

                כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                סימן שהשמש שוקעת!
                ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                ANASTASIAA תגובה 1 תגובה אחרונה
                15
                • יעל ק.י מנותק
                  יעל ק.י מנותק
                  יעל ק.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                  #1159

                  שום כלום:

                  אפילו ההיא ברכבת הסתכלה עלי עקום
                  כשהזלתי דמעה סוררת ישיר על התיק שלה
                  את האמת- נראתי שיכורה, הלכתי קצת עקום
                  בשניה ידה נשלחה להחזיק את הארנק שלה

                  אפילו ההוא מהשוק שתמיד עומד עם גיטרה ופורט
                  לא שאל אותי אם יש לי טישוי לטשטש עקבות, אם אני בסדר
                  את האמת- רציתי שכל העולם יראה אותי ככה בלי לפרט
                  רציתי לצרוח חזק ושכולם יצטרפו אלי גם אם טעיתי ואני קצת לא בסדר

                  אפילו הרוח היום משונה- אמצע קיץ והיא קפואה
                  קצת מצליחה להשתיק אותי, להפיל אותי על דשא בשומקום
                  את האמת- לא היה נעים להרדם באמצע דשא, קמתי כולי קפואה 
                  עם חבורת ילדי בינהזמנים שבדקו לי דופק, לבדוק אם אני אולי עב"ם משומקום 
                  (שבאה לחלק להם ממתקים כמובן..)

                  אפילו אני לא חשבתי שתגמר ככה השנה
                  צפיתי אותה וורוד חזק, כנראה חזק מידי עד שחור שרוף
                  את האמת- בלי פילטרים- ניסיתי מאד לשנות את השנה
                  אך החיים חזקים ממני, ואני מולם כמו פחם דליק שסופו להיות שרוף

                  אפילו השמש הולכת עכשיו נוטה לכיוון אחר
                  ו"כייף" לדעת שכשאת לבד את שווה אולי גרם ושום כלום 
                  את האמת- אני פצועה כל כך חזק כל פעם בגלל משהו אחר 
                  אז איך זה שאני עדיין בוכה אם חזרתי לאדישות ולשום -כלום?!


                  יעל#

                  יש דלת, ויש חלון,
                  ויש חור גדול שאין לו שם,
                  ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  17
                  • מיתרמ מנותק
                    מיתרמ מנותק
                    מיתר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                    #1160

                    בית א
                    אומרים לכל אחד יש מקום
                    אז איפה שלי נמצא
                    אני רוצה לראות אותו היום

                    אומרים שיום אחד יגיע השלום
                    אז למה כל הקיר כתובות נאצה
                    איפה האהבה והחום

                    אומרים שיש המון טוב בעולם
                    רק צריך לפקוח את העיניים
                    ואני עם עיניים פקוחות כנראה משהו נסתם

                    אומרים שיש מקום כזה מושלם
                    וכל מה שקורה בינתיים
                    זה רק תעתוע זה לא באמת קיים

                    פזמון
                    וכולם אומרים הרבה דברים
                    גם אני רוצה לומר
                    איך אצל כולם החיים יפים
                    רק אצלי עצוב ומר
                    איך כולם כאן מתחילים
                    רק אצלי הכל נגמר
                    ואם בא טוב זה רק לכמה רגעים
                    הוא לא באמת נשאר

                    בית ב
                    אומרים לי תסתכל על חצי הכוס המלאה
                    אבל מה לעשות שגם הוא נשפך
                    השאיר כתמים על הריצפה

                    אומרים שיש מי שמושל בכיפה
                    וגם אני מאמין שזה כך
                    אבל אני רוצה גם להרגיש טיפה

                    פזמון
                    וכולם אומרים הרבה דברים
                    גם אני רוצה לומר
                    איך אצל כולם החיים יפים
                    רק אצלי עצוב ומר
                    איך כולם כאן מתחילים
                    רק אצלי הכל נגמר
                    ואם בא טוב זה רק לכמה רגעים
                    הוא לא באמת נשאר

                    [לא יודע אם המבנה של החרוזים בבתים הוא מבנה שקיים, זה כאילו בנוי מ -121 121, אבל אם מתאימים תקצב של השיר זה דוקא יוצא חמוד]

                    אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    15
                    • AVITAL 1A AVITAL 1 התייחס לנושא זה ב
                    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                      חסידייה אוטנטית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                      #1161

                      למה???
                      למה הכל חוזר לי כבומרנג
                      מכת מחץ בפרצוף
                      למה רק אני צריכה להנמיך עוף???

                      הכל פה שורף לי
                      מרגישה בכבשן
                      מנסה לטהר את האוויר
                      להסיט את העשן

                      פתאום האור אליי נגלה בכל זוהרו
                      שולח אליי קרניים חמימות
                      מלטף קורא ממש לי!
                      רק לי!!

                      מסתובבת כבחלום
                      מאושרת, גם אלי הגיע האושר
                      פתאום הכל פה נחשף
                      האור, הטוב, ממני נלקח

                      מלאי הדמעות שהספיק להתעדכן
                      בן רגע מתרוקן
                      מנסה להחזיק את השברים
                      את הכאב להעלים

                      ושוב הסרט מתחיל
                      ממשיך בעצם
                      זה רק היה קרן שנשלחה
                      בטעות---

                      סורי על הבלגן ששולט בשיר ועל אי הדיוק זה יצא לי ככה ברגע לא קל ואני רוצה להשאיר את השיר כנה כמו שהוא

                      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • מיליםמ מנותק
                        מיליםמ מנותק
                        מילים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1162

                        לרצות
                        וראיתי חומות
                        ושמעתי שערים
                        אריות, אשפות
                        ופרחים

                        אבנים ישנות
                        אנשים חדשים
                        ובתווך שועלים
                        מהלכים

                        וראיתי חומות
                        ושמעתי אמת
                        נבואות פורענות
                        בחוצות

                        יונות שהומות
                        הן לא שכחו
                        ורוצה גם אני
                        שם לרצות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • מנאשששמ מנותק
                          מנאשששמ מנותק
                          מנאששש
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1163

                          לא שלי

                          טובעת
                          בין גויות גלגלים,
                          חול בגלים,
                          וטפטופים חשודים
                          ודביקים
                          שהגיעו לכל החורים.

                          מחפשת
                          לשווא,
                          גלגל הצלה
                          ופיסת יבשה
                          ריקה ושקטה
                          ושפויה.

                          נפרדת בלב
                          ממרגוע,
                          מחלום על דממה
                          ואופק נוגע
                          כשהזירה כמו אחרי פיגוע.

                          ורגע לפני
                          שעולה קולי ונשא,
                          ופורצת סופה וסערה,
                          בולמת. נושמת.
                          בורחת.
                          נעלמת בין מזגן ושמיכה.
                          הם מרוצים.
                          וגם לי מגיעה קצת
                          חופשה....

                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                          הטכניקה באה מעצמה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          16
                          • משורר מבולבלמ מנותק
                            משורר מבולבלמ מנותק
                            משורר מבולבל
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                            #1164

                            לקח לי המון זמן להתאושש מהטראומה הנוראית
                            שעברתי ועברו עוד המון אחרים...
                            כאחד מניצולי אסון מירון (בנס גלוי!!)
                            ההדחקה היתה מנגנון הגנה
                            מדהים ונורא, בונה והורס כאחד,
                            אז השיר מוקדש לכל מי שחושב שהדחקה
                            היא דבר טוב, או דבר רע...

                            הַדְחָקָה

                            הַדְחָקָה

                            הִיא

                            הַפִּתְרוֹן

                            הִיא

                            הַבְּעָיָה

                            הִיא הַכֹּל

                            הִיא

                            זַעֲקַת אֱמֶת

                            הִיא

                            אַזְעָקַת שְׁוָא

                            בְּכֹּחָהּ

                            לַהֲרֹס חַיִּים

                            לִמְנוֹעַ הֶרֶס

                            לְהַשְׁמִיד הַכֹּל

                            אֵין לִי אֲוִיר

                            יֵשׁ כָּאן דֹּחַק מַפְחִיד

                            תַּפְסִיקוּ לִדְחֹק

                            תַּפְסִיק לְהַדְחִיק

                            ©

                            כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                            סימן שהשמש שוקעת!
                            ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            29
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1165

                              למה הכל חוזר אלי
                              עד שהתנתקתי
                              למה הכל נופל עלי
                              עד ששכחתי
                              למה פתאום כואב לי
                              אחרי שהתגעגעתי
                              למה פתאום צורב לי
                              אחרי שברחתי
                              למה אהבה כואבת
                              ויכולה להיות איומה
                              למה געגוע
                              יכול להיות סימן רע
                              למה אחרי האור
                              מגיע פעמים שחור
                              ולמה הכל קשור אלי
                              ובידי היכולת לבחור
                              איפה לשים
                              את הלב הטוב...
                              טוהר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              15
                              • מנאשששמ מנותק
                                מנאשששמ מנותק
                                מנאששש
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1166

                                לא שלי

                                טוב מאוחר, מלעולם לא.
                                ותמיד צריך להתאבל.

                                איפה הדמעה הזאת?
                                מי יבש אותה
                                ושכמותה,
                                היא תמיד צרורה בנאדי
                                היהודי
                                כדי לחכות
                                ולבכות
                                בכל מאודי.

                                איפה הכאב הזה
                                שאמור
                                להכות בגלים
                                אנשים אבלים?

                                הוא מנסר בי
                                לא אחת
                                באזמל חד
                                באלף מקרים
                                רגילים.

                                אז איפה אני
                                ברגע אמיתי
                                מול חורבן?
                                למה ליבי
                                קפוא מאובן?

                                אבל אולי עצם
                                השאלה הטובה
                                והתקוה,
                                הן כל אחת
                                מחצית תשובה.

                                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                הטכניקה באה מעצמה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • תחדש אותנו באמתת מנותק
                                  תחדש אותנו באמתת מנותק
                                  תחדש אותנו באמת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1167

                                  טוב אני די חדש בפורום וזה שיר ראשון שלי. כתבתי אותו אחרי שקראתי את הספר 'תיאום כוונות', למי שמכיר.

                                  כשהלבנה מאירה

                                  היה זה לילה רגוע / לבנה טהורה
                                  ואין כל געגוע / נשמתי מאירה
                                  נסוכה ענוה / יוצאת ככלה
                                  בי נוסכת שלוה / ושמחה מגולה

                                  היה זה לילה אפל / אין אור כוכבים
                                  שמיו עטו ערפל / עננים ועבים
                                  אין לבנה מאירה / להפיק אור נעים
                                  נשמתי משחירה / מרוב געגועים

                                  אז יצאה לבנה / מבין העבים
                                  עוד ישנה עננה / אור וחושך רבים
                                  שואב אור וכוח / בעצב לוחם
                                  אסור עוד לשכוח / אך הלב מתנחם

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • טיטוט מנותק
                                    טיטוט מנותק
                                    טיטו
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1168

                                    מכירים את הרגע הזה שאתם טיפה לא במצב רוח מדבר מסויים ויש לכם פתאום מליון שאלות של "למה?" וכשעובר קצת הזמן אתם מגלים שמה שקרה זה טוב או שזה בסוף לא קרה?
                                    אז כתבתי שיר קטן על זה מתוך זה...

                                    למה תמיד זה על רוע
                                    ולמה תמיד זה לשבור כלים.
                                    למה תמיד זה לדמוע
                                    במקום לומר תודה לאלוקים.

                                    למה תמיד הכל נכתב
                                    ולמה תמיד הכל נהיה פסימי.
                                    למה תמיד הלב נרטב
                                    כשמסביב ריק וגם שקט מי-די...

                                    ככה!
                                    כי אלוקים ברא עולם,
                                    ויש נסיונות ונפילות
                                    ולא תמיד הכל מושלם.
                                    ככה!
                                    כי האדם עיוור לטוב,
                                    רואה רק רע ומתלונן
                                    רוצה הכל יותר קרוב.

                                    למה תמיד אני בצד
                                    ולמה תמיד אני נוסע בשוליים.
                                    למה תמיד אני לבד
                                    מחכה למישהו בבין ערביים.

                                    למה תמיד הזמן ממשיך
                                    ולמה תמיד הזמן לא מתחשב.
                                    למה תמיד הזמן מביך
                                    עם טיימינג שאף פעם לא חושב.

                                    ככה!
                                    כי אלוקים ברא עולם,
                                    ויש נסיונות ונפילות
                                    ולא תמיד הכל מושלם.
                                    ככה!
                                    כי האדם עיוור לטוב,
                                    רואה רק רע ומתלונן
                                    רוצה הכל יותר קרוב.

                                    אני לא עצמי.
                                    תכף אשוב...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    15
                                    • מיליםמ מנותק
                                      מיליםמ מנותק
                                      מילים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1169

                                      הוכחתני
                                      אֱמֶת שׁוּב הִצְמִיחָה כְּנָפֶיהָ
                                      דָּאֲתָה אֶל הַר נֶעֱלָם
                                      מֵאָחוֹר, מְאֻחָר, הִיא הֵגִיחָה
                                      עָלְבָה בִּי מוּל כֻּלָּם

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1170
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1171

                                          מביטה סביב
                                          רואה עולם
                                          המראה מרטיט
                                          לראות את כולם

                                          העולם גדול
                                          איך אפשר לא ליפול
                                          שואלת בקול
                                          ומצד שני מודה על הכל

                                          לכל אחד חיים משלו
                                          לכל אחד תיק על גבו
                                          כל אחד ויצריו
                                          כל אחד ונסיונותיו

                                          העולם פעמים מבלבל
                                          הכל כאילו נופל
                                          העולם לפעמים נוצץ
                                          והרבה מחשבה במוח מתרוצץ

                                          הדמעות פעמים מהתרגשות
                                          הדמעות פעמים מכאב
                                          הדמעות פעמים לתפילה
                                          הדמעות בשביל אבא שאוהב

                                          ומה נשאר לומר
                                          שכל אחד יגרש את המר
                                          ויראה רק את הטוב
                                          שבכל דבר!

                                          טוהר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול