דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • משורר מבולבלמ מנותק
    משורר מבולבלמ מנותק
    משורר מבולבל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
    #1158

    אבא מסור

    ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
    מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
    ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

    מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
    משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
    ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

    פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
    לא ביום קודר גם לא ביום נקם
    כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
    הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

    בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
    אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
    ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

    בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
    הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
    ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

    פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
    לא ביום קודר גם לא ביום נקם
    כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
    הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

    כשאנשים קטנים עושים צל גדול
    סימן שהשמש שוקעת!
    ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

    ANASTASIAA תגובה 1 תגובה אחרונה
    15
    • יעל ק.י מנותק
      יעל ק.י מנותק
      יעל ק.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
      #1159

      שום כלום:

      אפילו ההיא ברכבת הסתכלה עלי עקום
      כשהזלתי דמעה סוררת ישיר על התיק שלה
      את האמת- נראתי שיכורה, הלכתי קצת עקום
      בשניה ידה נשלחה להחזיק את הארנק שלה

      אפילו ההוא מהשוק שתמיד עומד עם גיטרה ופורט
      לא שאל אותי אם יש לי טישוי לטשטש עקבות, אם אני בסדר
      את האמת- רציתי שכל העולם יראה אותי ככה בלי לפרט
      רציתי לצרוח חזק ושכולם יצטרפו אלי גם אם טעיתי ואני קצת לא בסדר

      אפילו הרוח היום משונה- אמצע קיץ והיא קפואה
      קצת מצליחה להשתיק אותי, להפיל אותי על דשא בשומקום
      את האמת- לא היה נעים להרדם באמצע דשא, קמתי כולי קפואה 
      עם חבורת ילדי בינהזמנים שבדקו לי דופק, לבדוק אם אני אולי עב"ם משומקום 
      (שבאה לחלק להם ממתקים כמובן..)

      אפילו אני לא חשבתי שתגמר ככה השנה
      צפיתי אותה וורוד חזק, כנראה חזק מידי עד שחור שרוף
      את האמת- בלי פילטרים- ניסיתי מאד לשנות את השנה
      אך החיים חזקים ממני, ואני מולם כמו פחם דליק שסופו להיות שרוף

      אפילו השמש הולכת עכשיו נוטה לכיוון אחר
      ו"כייף" לדעת שכשאת לבד את שווה אולי גרם ושום כלום 
      את האמת- אני פצועה כל כך חזק כל פעם בגלל משהו אחר 
      אז איך זה שאני עדיין בוכה אם חזרתי לאדישות ולשום -כלום?!


      יעל#

      יש דלת, ויש חלון,
      ויש חור גדול שאין לו שם,
      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      17
      • מיתרמ מנותק
        מיתרמ מנותק
        מיתר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
        #1160

        בית א
        אומרים לכל אחד יש מקום
        אז איפה שלי נמצא
        אני רוצה לראות אותו היום

        אומרים שיום אחד יגיע השלום
        אז למה כל הקיר כתובות נאצה
        איפה האהבה והחום

        אומרים שיש המון טוב בעולם
        רק צריך לפקוח את העיניים
        ואני עם עיניים פקוחות כנראה משהו נסתם

        אומרים שיש מקום כזה מושלם
        וכל מה שקורה בינתיים
        זה רק תעתוע זה לא באמת קיים

        פזמון
        וכולם אומרים הרבה דברים
        גם אני רוצה לומר
        איך אצל כולם החיים יפים
        רק אצלי עצוב ומר
        איך כולם כאן מתחילים
        רק אצלי הכל נגמר
        ואם בא טוב זה רק לכמה רגעים
        הוא לא באמת נשאר

        בית ב
        אומרים לי תסתכל על חצי הכוס המלאה
        אבל מה לעשות שגם הוא נשפך
        השאיר כתמים על הריצפה

        אומרים שיש מי שמושל בכיפה
        וגם אני מאמין שזה כך
        אבל אני רוצה גם להרגיש טיפה

        פזמון
        וכולם אומרים הרבה דברים
        גם אני רוצה לומר
        איך אצל כולם החיים יפים
        רק אצלי עצוב ומר
        איך כולם כאן מתחילים
        רק אצלי הכל נגמר
        ואם בא טוב זה רק לכמה רגעים
        הוא לא באמת נשאר

        [לא יודע אם המבנה של החרוזים בבתים הוא מבנה שקיים, זה כאילו בנוי מ -121 121, אבל אם מתאימים תקצב של השיר זה דוקא יוצא חמוד]

        אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        15
        • AVITAL 1A AVITAL 1 התייחס לנושא זה ב
        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
          #1161

          למה???
          למה הכל חוזר לי כבומרנג
          מכת מחץ בפרצוף
          למה רק אני צריכה להנמיך עוף???

          הכל פה שורף לי
          מרגישה בכבשן
          מנסה לטהר את האוויר
          להסיט את העשן

          פתאום האור אליי נגלה בכל זוהרו
          שולח אליי קרניים חמימות
          מלטף קורא ממש לי!
          רק לי!!

          מסתובבת כבחלום
          מאושרת, גם אלי הגיע האושר
          פתאום הכל פה נחשף
          האור, הטוב, ממני נלקח

          מלאי הדמעות שהספיק להתעדכן
          בן רגע מתרוקן
          מנסה להחזיק את השברים
          את הכאב להעלים

          ושוב הסרט מתחיל
          ממשיך בעצם
          זה רק היה קרן שנשלחה
          בטעות---

          סורי על הבלגן ששולט בשיר ועל אי הדיוק זה יצא לי ככה ברגע לא קל ואני רוצה להשאיר את השיר כנה כמו שהוא

          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          12
          • מיליםמ מנותק
            מיליםמ מנותק
            מילים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1162

            לרצות
            וראיתי חומות
            ושמעתי שערים
            אריות, אשפות
            ופרחים

            אבנים ישנות
            אנשים חדשים
            ובתווך שועלים
            מהלכים

            וראיתי חומות
            ושמעתי אמת
            נבואות פורענות
            בחוצות

            יונות שהומות
            הן לא שכחו
            ורוצה גם אני
            שם לרצות

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • מנאשששמ מנותק
              מנאשששמ מנותק
              מנאששש
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1163

              לא שלי

              טובעת
              בין גויות גלגלים,
              חול בגלים,
              וטפטופים חשודים
              ודביקים
              שהגיעו לכל החורים.

              מחפשת
              לשווא,
              גלגל הצלה
              ופיסת יבשה
              ריקה ושקטה
              ושפויה.

              נפרדת בלב
              ממרגוע,
              מחלום על דממה
              ואופק נוגע
              כשהזירה כמו אחרי פיגוע.

              ורגע לפני
              שעולה קולי ונשא,
              ופורצת סופה וסערה,
              בולמת. נושמת.
              בורחת.
              נעלמת בין מזגן ושמיכה.
              הם מרוצים.
              וגם לי מגיעה קצת
              חופשה....

              ברגע שמתחברים למוזיקה,
              הטכניקה באה מעצמה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              16
              • משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                #1164

                לקח לי המון זמן להתאושש מהטראומה הנוראית
                שעברתי ועברו עוד המון אחרים...
                כאחד מניצולי אסון מירון (בנס גלוי!!)
                ההדחקה היתה מנגנון הגנה
                מדהים ונורא, בונה והורס כאחד,
                אז השיר מוקדש לכל מי שחושב שהדחקה
                היא דבר טוב, או דבר רע...

                הַדְחָקָה

                הַדְחָקָה

                הִיא

                הַפִּתְרוֹן

                הִיא

                הַבְּעָיָה

                הִיא הַכֹּל

                הִיא

                זַעֲקַת אֱמֶת

                הִיא

                אַזְעָקַת שְׁוָא

                בְּכֹּחָהּ

                לַהֲרֹס חַיִּים

                לִמְנוֹעַ הֶרֶס

                לְהַשְׁמִיד הַכֹּל

                אֵין לִי אֲוִיר

                יֵשׁ כָּאן דֹּחַק מַפְחִיד

                תַּפְסִיקוּ לִדְחֹק

                תַּפְסִיק לְהַדְחִיק

                ©

                כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                סימן שהשמש שוקעת!
                ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                29
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1165

                  למה הכל חוזר אלי
                  עד שהתנתקתי
                  למה הכל נופל עלי
                  עד ששכחתי
                  למה פתאום כואב לי
                  אחרי שהתגעגעתי
                  למה פתאום צורב לי
                  אחרי שברחתי
                  למה אהבה כואבת
                  ויכולה להיות איומה
                  למה געגוע
                  יכול להיות סימן רע
                  למה אחרי האור
                  מגיע פעמים שחור
                  ולמה הכל קשור אלי
                  ובידי היכולת לבחור
                  איפה לשים
                  את הלב הטוב...
                  טוהר

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  15
                  • מנאשששמ מנותק
                    מנאשששמ מנותק
                    מנאששש
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1166

                    לא שלי

                    טוב מאוחר, מלעולם לא.
                    ותמיד צריך להתאבל.

                    איפה הדמעה הזאת?
                    מי יבש אותה
                    ושכמותה,
                    היא תמיד צרורה בנאדי
                    היהודי
                    כדי לחכות
                    ולבכות
                    בכל מאודי.

                    איפה הכאב הזה
                    שאמור
                    להכות בגלים
                    אנשים אבלים?

                    הוא מנסר בי
                    לא אחת
                    באזמל חד
                    באלף מקרים
                    רגילים.

                    אז איפה אני
                    ברגע אמיתי
                    מול חורבן?
                    למה ליבי
                    קפוא מאובן?

                    אבל אולי עצם
                    השאלה הטובה
                    והתקוה,
                    הן כל אחת
                    מחצית תשובה.

                    ברגע שמתחברים למוזיקה,
                    הטכניקה באה מעצמה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • תחדש אותנו באמתת מנותק
                      תחדש אותנו באמתת מנותק
                      תחדש אותנו באמת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1167

                      טוב אני די חדש בפורום וזה שיר ראשון שלי. כתבתי אותו אחרי שקראתי את הספר 'תיאום כוונות', למי שמכיר.

                      כשהלבנה מאירה

                      היה זה לילה רגוע / לבנה טהורה
                      ואין כל געגוע / נשמתי מאירה
                      נסוכה ענוה / יוצאת ככלה
                      בי נוסכת שלוה / ושמחה מגולה

                      היה זה לילה אפל / אין אור כוכבים
                      שמיו עטו ערפל / עננים ועבים
                      אין לבנה מאירה / להפיק אור נעים
                      נשמתי משחירה / מרוב געגועים

                      אז יצאה לבנה / מבין העבים
                      עוד ישנה עננה / אור וחושך רבים
                      שואב אור וכוח / בעצב לוחם
                      אסור עוד לשכוח / אך הלב מתנחם

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • טיטוט מנותק
                        טיטוט מנותק
                        טיטו
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1168

                        מכירים את הרגע הזה שאתם טיפה לא במצב רוח מדבר מסויים ויש לכם פתאום מליון שאלות של "למה?" וכשעובר קצת הזמן אתם מגלים שמה שקרה זה טוב או שזה בסוף לא קרה?
                        אז כתבתי שיר קטן על זה מתוך זה...

                        למה תמיד זה על רוע
                        ולמה תמיד זה לשבור כלים.
                        למה תמיד זה לדמוע
                        במקום לומר תודה לאלוקים.

                        למה תמיד הכל נכתב
                        ולמה תמיד הכל נהיה פסימי.
                        למה תמיד הלב נרטב
                        כשמסביב ריק וגם שקט מי-די...

                        ככה!
                        כי אלוקים ברא עולם,
                        ויש נסיונות ונפילות
                        ולא תמיד הכל מושלם.
                        ככה!
                        כי האדם עיוור לטוב,
                        רואה רק רע ומתלונן
                        רוצה הכל יותר קרוב.

                        למה תמיד אני בצד
                        ולמה תמיד אני נוסע בשוליים.
                        למה תמיד אני לבד
                        מחכה למישהו בבין ערביים.

                        למה תמיד הזמן ממשיך
                        ולמה תמיד הזמן לא מתחשב.
                        למה תמיד הזמן מביך
                        עם טיימינג שאף פעם לא חושב.

                        ככה!
                        כי אלוקים ברא עולם,
                        ויש נסיונות ונפילות
                        ולא תמיד הכל מושלם.
                        ככה!
                        כי האדם עיוור לטוב,
                        רואה רק רע ומתלונן
                        רוצה הכל יותר קרוב.

                        אני לא עצמי.
                        תכף אשוב...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        15
                        • מיליםמ מנותק
                          מיליםמ מנותק
                          מילים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1169

                          הוכחתני
                          אֱמֶת שׁוּב הִצְמִיחָה כְּנָפֶיהָ
                          דָּאֲתָה אֶל הַר נֶעֱלָם
                          מֵאָחוֹר, מְאֻחָר, הִיא הֵגִיחָה
                          עָלְבָה בִּי מוּל כֻּלָּם

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1170
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1171

                              מביטה סביב
                              רואה עולם
                              המראה מרטיט
                              לראות את כולם

                              העולם גדול
                              איך אפשר לא ליפול
                              שואלת בקול
                              ומצד שני מודה על הכל

                              לכל אחד חיים משלו
                              לכל אחד תיק על גבו
                              כל אחד ויצריו
                              כל אחד ונסיונותיו

                              העולם פעמים מבלבל
                              הכל כאילו נופל
                              העולם לפעמים נוצץ
                              והרבה מחשבה במוח מתרוצץ

                              הדמעות פעמים מהתרגשות
                              הדמעות פעמים מכאב
                              הדמעות פעמים לתפילה
                              הדמעות בשביל אבא שאוהב

                              ומה נשאר לומר
                              שכל אחד יגרש את המר
                              ויראה רק את הטוב
                              שבכל דבר!

                              טוהר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • LOVE MEL מנותק
                                LOVE MEL מנותק
                                LOVE ME
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1172

                                בזמן חופשה ועת מחשבה....

                                לכל זמן ועת,
                                ניקח דף ונרשום בעט...
                                את רישומינו מן התקופה,
                                או שמה מן החופשה ...
                                עברה עלינו ברוגע?
                                או שמא כמן רגע.

                                בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                                בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
                                ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
                                הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                                אז בוא ונשב,
                                וביחד את זמנינו נמלא, ניישב.
                                שחלילה לנו לא יברח,
                                ואנחנו נאגור כח שאלינו נשלח.

                                בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                                בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל,
                                ולפעמים מבלי לשים לב טיפה..
                                הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                                כן, זהו זמן להסתכל סביב,
                                לראות את עולמו החביב.
                                לנו ובשבילנו אותו הוא ברא,
                                על מנת שנעבוד אותו בחשק וביראה.

                                בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                                בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
                                ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
                                הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                                בהצלחה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1173
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1174

                                    הירוק משתלב בחיות עם השמיים
                                    הגזעים העבים ניכר שהושרשו הייטב במקומם
                                    הצבעוניות האחידה שמשתקפת במים
                                    כמו להכעיס ניצב לו שיח פרא דוקרני נראה כמסומם

                                    הכל סביב מהוקצע וגזום
                                    ניכר בהם טיפול מסור
                                    רק הוא שתיל ערום
                                    כתם שחור ועכור

                                    העצים התמירים
                                    עם ביקורות כרימון
                                    אותו מסתירים
                                    לבל יגלו ההמון

                                    להיות גן ככל הגנים
                                    והוא שולח אותותיו לכל עבר
                                    לשמם הטוב דואגים
                                    בחייו בונים לו קבר

                                    בשיח הפראי קם יצר חדש
                                    שאומר לו גדל!
                                    לתלות לעצמו מדליות על דש
                                    להיות חייל בקרב על עצמו

                                    בהגיע העת לצאת לחזית
                                    עמד לקרב נכון
                                    כולם אחוזי תזזית
                                    רק הוא מוכן

                                    הלך השתיל וגבה
                                    הוסיף לעצמו אותות גבורה
                                    העיניים נשואות אליו בהערצה
                                    אליו גיבור מלחמה

                                    יצא לי שיר דיי מליצי אבל ככה הצלחתי לבטא את עצמי וכמו ששמתם לב לא ממש הצלחתי לגמור אותו אז אני ממש אשמח אם משהו יעזור לי!!!!

                                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • תהילה  כהן 0ת מנותק
                                      תהילה  כהן 0ת מנותק
                                      תהילה כהן 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילה כהן 0
                                      #1175

                                      אני והלבד
                                      זה מה שנשאר
                                      צריכה מישהו
                                      שיתייחס
                                      יקשיב
                                      יעודד
                                      שיבין אותי
                                      שיחבק
                                      ויגיד שאני שווה המון...

                                      צריכה את
                                      המקום הזה
                                      שיאהב
                                      שיכיל
                                      שיקבל אותי
                                      כמו שאני
                                      צריכה תביטחון.

                                      אין דבר צועק יותר משתיקה‼️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • תהילה  כהן 0ת מנותק
                                        תהילה  כהן 0ת מנותק
                                        תהילה כהן 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1176

                                        המחשבות הורגות
                                        בורחת למחשב
                                        לשירים
                                        רק לא לחשוב

                                        רוצה את השקט
                                        רוצה את השלווה
                                        רוצה את הרוגע הנפשי
                                        רוצה להפסיק לפחד

                                        ועכשיו
                                        אני מחפשת אותך אבא
                                        תן לי להרגיש קרובה
                                        תן לי להרגיש את החיבוק שלך
                                        תן לי להרגיש את האהבה שלך

                                        אין דבר צועק יותר משתיקה‼️

                                        LOVE MEL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                                          המחשבות הורגות
                                          בורחת למחשב
                                          לשירים
                                          רק לא לחשוב

                                          רוצה את השקט
                                          רוצה את השלווה
                                          רוצה את הרוגע הנפשי
                                          רוצה להפסיק לפחד

                                          ועכשיו
                                          אני מחפשת אותך אבא
                                          תן לי להרגיש קרובה
                                          תן לי להרגיש את החיבוק שלך
                                          תן לי להרגיש את האהבה שלך

                                          LOVE MEL מנותק
                                          LOVE MEL מנותק
                                          LOVE ME
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                                          #1177
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול