דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
    חסידייה אוטנטיתח מנותק
    חסידייה אוטנטית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
    #1161

    למה???
    למה הכל חוזר לי כבומרנג
    מכת מחץ בפרצוף
    למה רק אני צריכה להנמיך עוף???

    הכל פה שורף לי
    מרגישה בכבשן
    מנסה לטהר את האוויר
    להסיט את העשן

    פתאום האור אליי נגלה בכל זוהרו
    שולח אליי קרניים חמימות
    מלטף קורא ממש לי!
    רק לי!!

    מסתובבת כבחלום
    מאושרת, גם אלי הגיע האושר
    פתאום הכל פה נחשף
    האור, הטוב, ממני נלקח

    מלאי הדמעות שהספיק להתעדכן
    בן רגע מתרוקן
    מנסה להחזיק את השברים
    את הכאב להעלים

    ושוב הסרט מתחיל
    ממשיך בעצם
    זה רק היה קרן שנשלחה
    בטעות---

    סורי על הבלגן ששולט בשיר ועל אי הדיוק זה יצא לי ככה ברגע לא קל ואני רוצה להשאיר את השיר כנה כמו שהוא

    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    12
    • מיליםמ מנותק
      מיליםמ מנותק
      מילים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1162

      לרצות
      וראיתי חומות
      ושמעתי שערים
      אריות, אשפות
      ופרחים

      אבנים ישנות
      אנשים חדשים
      ובתווך שועלים
      מהלכים

      וראיתי חומות
      ושמעתי אמת
      נבואות פורענות
      בחוצות

      יונות שהומות
      הן לא שכחו
      ורוצה גם אני
      שם לרצות

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • מנאשששמ מנותק
        מנאשששמ מנותק
        מנאששש
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1163

        לא שלי

        טובעת
        בין גויות גלגלים,
        חול בגלים,
        וטפטופים חשודים
        ודביקים
        שהגיעו לכל החורים.

        מחפשת
        לשווא,
        גלגל הצלה
        ופיסת יבשה
        ריקה ושקטה
        ושפויה.

        נפרדת בלב
        ממרגוע,
        מחלום על דממה
        ואופק נוגע
        כשהזירה כמו אחרי פיגוע.

        ורגע לפני
        שעולה קולי ונשא,
        ופורצת סופה וסערה,
        בולמת. נושמת.
        בורחת.
        נעלמת בין מזגן ושמיכה.
        הם מרוצים.
        וגם לי מגיעה קצת
        חופשה....

        ברגע שמתחברים למוזיקה,
        הטכניקה באה מעצמה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        16
        • משורר מבולבלמ מנותק
          משורר מבולבלמ מנותק
          משורר מבולבל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
          #1164

          לקח לי המון זמן להתאושש מהטראומה הנוראית
          שעברתי ועברו עוד המון אחרים...
          כאחד מניצולי אסון מירון (בנס גלוי!!)
          ההדחקה היתה מנגנון הגנה
          מדהים ונורא, בונה והורס כאחד,
          אז השיר מוקדש לכל מי שחושב שהדחקה
          היא דבר טוב, או דבר רע...

          הַדְחָקָה

          הַדְחָקָה

          הִיא

          הַפִּתְרוֹן

          הִיא

          הַבְּעָיָה

          הִיא הַכֹּל

          הִיא

          זַעֲקַת אֱמֶת

          הִיא

          אַזְעָקַת שְׁוָא

          בְּכֹּחָהּ

          לַהֲרֹס חַיִּים

          לִמְנוֹעַ הֶרֶס

          לְהַשְׁמִיד הַכֹּל

          אֵין לִי אֲוִיר

          יֵשׁ כָּאן דֹּחַק מַפְחִיד

          תַּפְסִיקוּ לִדְחֹק

          תַּפְסִיק לְהַדְחִיק

          ©

          כשאנשים קטנים עושים צל גדול
          סימן שהשמש שוקעת!
          ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          29
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1165

            למה הכל חוזר אלי
            עד שהתנתקתי
            למה הכל נופל עלי
            עד ששכחתי
            למה פתאום כואב לי
            אחרי שהתגעגעתי
            למה פתאום צורב לי
            אחרי שברחתי
            למה אהבה כואבת
            ויכולה להיות איומה
            למה געגוע
            יכול להיות סימן רע
            למה אחרי האור
            מגיע פעמים שחור
            ולמה הכל קשור אלי
            ובידי היכולת לבחור
            איפה לשים
            את הלב הטוב...
            טוהר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            15
            • מנאשששמ מנותק
              מנאשששמ מנותק
              מנאששש
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1166

              לא שלי

              טוב מאוחר, מלעולם לא.
              ותמיד צריך להתאבל.

              איפה הדמעה הזאת?
              מי יבש אותה
              ושכמותה,
              היא תמיד צרורה בנאדי
              היהודי
              כדי לחכות
              ולבכות
              בכל מאודי.

              איפה הכאב הזה
              שאמור
              להכות בגלים
              אנשים אבלים?

              הוא מנסר בי
              לא אחת
              באזמל חד
              באלף מקרים
              רגילים.

              אז איפה אני
              ברגע אמיתי
              מול חורבן?
              למה ליבי
              קפוא מאובן?

              אבל אולי עצם
              השאלה הטובה
              והתקוה,
              הן כל אחת
              מחצית תשובה.

              ברגע שמתחברים למוזיקה,
              הטכניקה באה מעצמה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • תחדש אותנו באמתת מנותק
                תחדש אותנו באמתת מנותק
                תחדש אותנו באמת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1167

                טוב אני די חדש בפורום וזה שיר ראשון שלי. כתבתי אותו אחרי שקראתי את הספר 'תיאום כוונות', למי שמכיר.

                כשהלבנה מאירה

                היה זה לילה רגוע / לבנה טהורה
                ואין כל געגוע / נשמתי מאירה
                נסוכה ענוה / יוצאת ככלה
                בי נוסכת שלוה / ושמחה מגולה

                היה זה לילה אפל / אין אור כוכבים
                שמיו עטו ערפל / עננים ועבים
                אין לבנה מאירה / להפיק אור נעים
                נשמתי משחירה / מרוב געגועים

                אז יצאה לבנה / מבין העבים
                עוד ישנה עננה / אור וחושך רבים
                שואב אור וכוח / בעצב לוחם
                אסור עוד לשכוח / אך הלב מתנחם

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • טיטוט מנותק
                  טיטוט מנותק
                  טיטו
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1168

                  מכירים את הרגע הזה שאתם טיפה לא במצב רוח מדבר מסויים ויש לכם פתאום מליון שאלות של "למה?" וכשעובר קצת הזמן אתם מגלים שמה שקרה זה טוב או שזה בסוף לא קרה?
                  אז כתבתי שיר קטן על זה מתוך זה...

                  למה תמיד זה על רוע
                  ולמה תמיד זה לשבור כלים.
                  למה תמיד זה לדמוע
                  במקום לומר תודה לאלוקים.

                  למה תמיד הכל נכתב
                  ולמה תמיד הכל נהיה פסימי.
                  למה תמיד הלב נרטב
                  כשמסביב ריק וגם שקט מי-די...

                  ככה!
                  כי אלוקים ברא עולם,
                  ויש נסיונות ונפילות
                  ולא תמיד הכל מושלם.
                  ככה!
                  כי האדם עיוור לטוב,
                  רואה רק רע ומתלונן
                  רוצה הכל יותר קרוב.

                  למה תמיד אני בצד
                  ולמה תמיד אני נוסע בשוליים.
                  למה תמיד אני לבד
                  מחכה למישהו בבין ערביים.

                  למה תמיד הזמן ממשיך
                  ולמה תמיד הזמן לא מתחשב.
                  למה תמיד הזמן מביך
                  עם טיימינג שאף פעם לא חושב.

                  ככה!
                  כי אלוקים ברא עולם,
                  ויש נסיונות ונפילות
                  ולא תמיד הכל מושלם.
                  ככה!
                  כי האדם עיוור לטוב,
                  רואה רק רע ומתלונן
                  רוצה הכל יותר קרוב.

                  אני לא עצמי.
                  תכף אשוב...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  15
                  • מיליםמ מנותק
                    מיליםמ מנותק
                    מילים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1169

                    הוכחתני
                    אֱמֶת שׁוּב הִצְמִיחָה כְּנָפֶיהָ
                    דָּאֲתָה אֶל הַר נֶעֱלָם
                    מֵאָחוֹר, מְאֻחָר, הִיא הֵגִיחָה
                    עָלְבָה בִּי מוּל כֻּלָּם

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1170
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1171

                        מביטה סביב
                        רואה עולם
                        המראה מרטיט
                        לראות את כולם

                        העולם גדול
                        איך אפשר לא ליפול
                        שואלת בקול
                        ומצד שני מודה על הכל

                        לכל אחד חיים משלו
                        לכל אחד תיק על גבו
                        כל אחד ויצריו
                        כל אחד ונסיונותיו

                        העולם פעמים מבלבל
                        הכל כאילו נופל
                        העולם לפעמים נוצץ
                        והרבה מחשבה במוח מתרוצץ

                        הדמעות פעמים מהתרגשות
                        הדמעות פעמים מכאב
                        הדמעות פעמים לתפילה
                        הדמעות בשביל אבא שאוהב

                        ומה נשאר לומר
                        שכל אחד יגרש את המר
                        ויראה רק את הטוב
                        שבכל דבר!

                        טוהר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • LOVE MEL מנותק
                          LOVE MEL מנותק
                          LOVE ME
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1172

                          בזמן חופשה ועת מחשבה....

                          לכל זמן ועת,
                          ניקח דף ונרשום בעט...
                          את רישומינו מן התקופה,
                          או שמה מן החופשה ...
                          עברה עלינו ברוגע?
                          או שמא כמן רגע.

                          בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                          בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
                          ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
                          הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                          אז בוא ונשב,
                          וביחד את זמנינו נמלא, ניישב.
                          שחלילה לנו לא יברח,
                          ואנחנו נאגור כח שאלינו נשלח.

                          בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                          בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל,
                          ולפעמים מבלי לשים לב טיפה..
                          הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                          כן, זהו זמן להסתכל סביב,
                          לראות את עולמו החביב.
                          לנו ובשבילנו אותו הוא ברא,
                          על מנת שנעבוד אותו בחשק וביראה.

                          בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                          בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
                          ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
                          הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                          בהצלחה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • איזה קטעא מנותק
                            איזה קטעא מנותק
                            איזה קטע
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1173
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1174

                              הירוק משתלב בחיות עם השמיים
                              הגזעים העבים ניכר שהושרשו הייטב במקומם
                              הצבעוניות האחידה שמשתקפת במים
                              כמו להכעיס ניצב לו שיח פרא דוקרני נראה כמסומם

                              הכל סביב מהוקצע וגזום
                              ניכר בהם טיפול מסור
                              רק הוא שתיל ערום
                              כתם שחור ועכור

                              העצים התמירים
                              עם ביקורות כרימון
                              אותו מסתירים
                              לבל יגלו ההמון

                              להיות גן ככל הגנים
                              והוא שולח אותותיו לכל עבר
                              לשמם הטוב דואגים
                              בחייו בונים לו קבר

                              בשיח הפראי קם יצר חדש
                              שאומר לו גדל!
                              לתלות לעצמו מדליות על דש
                              להיות חייל בקרב על עצמו

                              בהגיע העת לצאת לחזית
                              עמד לקרב נכון
                              כולם אחוזי תזזית
                              רק הוא מוכן

                              הלך השתיל וגבה
                              הוסיף לעצמו אותות גבורה
                              העיניים נשואות אליו בהערצה
                              אליו גיבור מלחמה

                              יצא לי שיר דיי מליצי אבל ככה הצלחתי לבטא את עצמי וכמו ששמתם לב לא ממש הצלחתי לגמור אותו אז אני ממש אשמח אם משהו יעזור לי!!!!

                              עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                              מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • תהילה  כהן 0ת מנותק
                                תהילה  כהן 0ת מנותק
                                תהילה כהן 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילה כהן 0
                                #1175

                                אני והלבד
                                זה מה שנשאר
                                צריכה מישהו
                                שיתייחס
                                יקשיב
                                יעודד
                                שיבין אותי
                                שיחבק
                                ויגיד שאני שווה המון...

                                צריכה את
                                המקום הזה
                                שיאהב
                                שיכיל
                                שיקבל אותי
                                כמו שאני
                                צריכה תביטחון.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • תהילה  כהן 0ת מנותק
                                  תהילה  כהן 0ת מנותק
                                  תהילה כהן 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1176

                                  המחשבות הורגות
                                  בורחת למחשב
                                  לשירים
                                  רק לא לחשוב

                                  רוצה את השקט
                                  רוצה את השלווה
                                  רוצה את הרוגע הנפשי
                                  רוצה להפסיק לפחד

                                  ועכשיו
                                  אני מחפשת אותך אבא
                                  תן לי להרגיש קרובה
                                  תן לי להרגיש את החיבוק שלך
                                  תן לי להרגיש את האהבה שלך

                                  LOVE MEL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                                    המחשבות הורגות
                                    בורחת למחשב
                                    לשירים
                                    רק לא לחשוב

                                    רוצה את השקט
                                    רוצה את השלווה
                                    רוצה את הרוגע הנפשי
                                    רוצה להפסיק לפחד

                                    ועכשיו
                                    אני מחפשת אותך אבא
                                    תן לי להרגיש קרובה
                                    תן לי להרגיש את החיבוק שלך
                                    תן לי להרגיש את האהבה שלך

                                    LOVE MEL מנותק
                                    LOVE MEL מנותק
                                    LOVE ME
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                                    #1177
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • LOVE MEL LOVE ME

                                      פוסט זה נמחק!

                                      תהילה  כהן 0ת מנותק
                                      תהילה  כהן 0ת מנותק
                                      תהילה כהן 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1178
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • TALYT מנותק
                                        TALYT מנותק
                                        TALY
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1179

                                        לפעמים מרגישים מבולבלים ולא מוצאים תכלית
                                        אבל כדאי תמיד לזכור שיש לנו מתנה ביד וזו התפילה
                                        שיש לה כח אדיר.....

                                        אין כבר כוחות
                                        שמישהו יקח ממני את המושכות
                                        בלגן ברגשות
                                        המחשבות רק מחלישות
                                        מחפשת משענת שתהיה לי נחמה
                                        שתחזיר אותי לפינה החמה
                                        נופלת ומנסה
                                        קמה ושוב הריסה
                                        עוד קצת ואני מוצאת
                                        עם השברים מתמודדת ויוצאת
                                        אל התקווה אל התפילה
                                        שבשבילי מהווה סולם מכל בור ונפילה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1180

                                          רוצה להיות שמחה
                                          פליז אבא בבקשה
                                          רוצה להעיף תעצב
                                          מנצח אותי הכאב
                                          ואני מכניסה לעצמי
                                          להאמין ביכולת שלי
                                          אבל אבא
                                          לא הולך לי
                                          איך זה נהיה
                                          יש איזשהו נוסחה
                                          להיות בשמחה
                                          תגלה לי אבא בבקשה
                                          אני צריכה שתחזיק לי ...
                                          כי אינמצב שאני ממשיכה לבד..
                                          אבא
                                          אתה אמרת להיות בשמחה
                                          אז למה אצלי זאת ממש מחלה
                                          קשה
                                          שמחמירה
                                          מדקה לדקה
                                          אז אבאא בבקשה
                                          תתן לי שמחה
                                          יותר נכון אמונה ...
                                          אילה💔

                                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול