דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1171

    מביטה סביב
    רואה עולם
    המראה מרטיט
    לראות את כולם

    העולם גדול
    איך אפשר לא ליפול
    שואלת בקול
    ומצד שני מודה על הכל

    לכל אחד חיים משלו
    לכל אחד תיק על גבו
    כל אחד ויצריו
    כל אחד ונסיונותיו

    העולם פעמים מבלבל
    הכל כאילו נופל
    העולם לפעמים נוצץ
    והרבה מחשבה במוח מתרוצץ

    הדמעות פעמים מהתרגשות
    הדמעות פעמים מכאב
    הדמעות פעמים לתפילה
    הדמעות בשביל אבא שאוהב

    ומה נשאר לומר
    שכל אחד יגרש את המר
    ויראה רק את הטוב
    שבכל דבר!

    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • LOVE MEL מנותק
      LOVE MEL מנותק
      LOVE ME
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1172

      בזמן חופשה ועת מחשבה....

      לכל זמן ועת,
      ניקח דף ונרשום בעט...
      את רישומינו מן התקופה,
      או שמה מן החופשה ...
      עברה עלינו ברוגע?
      או שמא כמן רגע.

      בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
      בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
      ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
      הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

      אז בוא ונשב,
      וביחד את זמנינו נמלא, ניישב.
      שחלילה לנו לא יברח,
      ואנחנו נאגור כח שאלינו נשלח.

      בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
      בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל,
      ולפעמים מבלי לשים לב טיפה..
      הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

      כן, זהו זמן להסתכל סביב,
      לראות את עולמו החביב.
      לנו ובשבילנו אותו הוא ברא,
      על מנת שנעבוד אותו בחשק וביראה.

      בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
      בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
      ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
      הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

      בהצלחה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • איזה קטעא מנותק
        איזה קטעא מנותק
        איזה קטע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1173
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1174

          הירוק משתלב בחיות עם השמיים
          הגזעים העבים ניכר שהושרשו הייטב במקומם
          הצבעוניות האחידה שמשתקפת במים
          כמו להכעיס ניצב לו שיח פרא דוקרני נראה כמסומם

          הכל סביב מהוקצע וגזום
          ניכר בהם טיפול מסור
          רק הוא שתיל ערום
          כתם שחור ועכור

          העצים התמירים
          עם ביקורות כרימון
          אותו מסתירים
          לבל יגלו ההמון

          להיות גן ככל הגנים
          והוא שולח אותותיו לכל עבר
          לשמם הטוב דואגים
          בחייו בונים לו קבר

          בשיח הפראי קם יצר חדש
          שאומר לו גדל!
          לתלות לעצמו מדליות על דש
          להיות חייל בקרב על עצמו

          בהגיע העת לצאת לחזית
          עמד לקרב נכון
          כולם אחוזי תזזית
          רק הוא מוכן

          הלך השתיל וגבה
          הוסיף לעצמו אותות גבורה
          העיניים נשואות אליו בהערצה
          אליו גיבור מלחמה

          יצא לי שיר דיי מליצי אבל ככה הצלחתי לבטא את עצמי וכמו ששמתם לב לא ממש הצלחתי לגמור אותו אז אני ממש אשמח אם משהו יעזור לי!!!!

          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • תהילה  כהן 0ת מנותק
            תהילה  כהן 0ת מנותק
            תהילה כהן 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילה כהן 0
            #1175

            אני והלבד
            זה מה שנשאר
            צריכה מישהו
            שיתייחס
            יקשיב
            יעודד
            שיבין אותי
            שיחבק
            ויגיד שאני שווה המון...

            צריכה את
            המקום הזה
            שיאהב
            שיכיל
            שיקבל אותי
            כמו שאני
            צריכה תביטחון.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • תהילה  כהן 0ת מנותק
              תהילה  כהן 0ת מנותק
              תהילה כהן 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1176

              המחשבות הורגות
              בורחת למחשב
              לשירים
              רק לא לחשוב

              רוצה את השקט
              רוצה את השלווה
              רוצה את הרוגע הנפשי
              רוצה להפסיק לפחד

              ועכשיו
              אני מחפשת אותך אבא
              תן לי להרגיש קרובה
              תן לי להרגיש את החיבוק שלך
              תן לי להרגיש את האהבה שלך

              LOVE MEL תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                המחשבות הורגות
                בורחת למחשב
                לשירים
                רק לא לחשוב

                רוצה את השקט
                רוצה את השלווה
                רוצה את הרוגע הנפשי
                רוצה להפסיק לפחד

                ועכשיו
                אני מחפשת אותך אבא
                תן לי להרגיש קרובה
                תן לי להרגיש את החיבוק שלך
                תן לי להרגיש את האהבה שלך

                LOVE MEL מנותק
                LOVE MEL מנותק
                LOVE ME
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                #1177
                פוסט זה נמחק!
                תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • LOVE MEL LOVE ME

                  פוסט זה נמחק!

                  תהילה  כהן 0ת מנותק
                  תהילה  כהן 0ת מנותק
                  תהילה כהן 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1178
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • TALYT מנותק
                    TALYT מנותק
                    TALY
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1179

                    לפעמים מרגישים מבולבלים ולא מוצאים תכלית
                    אבל כדאי תמיד לזכור שיש לנו מתנה ביד וזו התפילה
                    שיש לה כח אדיר.....

                    אין כבר כוחות
                    שמישהו יקח ממני את המושכות
                    בלגן ברגשות
                    המחשבות רק מחלישות
                    מחפשת משענת שתהיה לי נחמה
                    שתחזיר אותי לפינה החמה
                    נופלת ומנסה
                    קמה ושוב הריסה
                    עוד קצת ואני מוצאת
                    עם השברים מתמודדת ויוצאת
                    אל התקווה אל התפילה
                    שבשבילי מהווה סולם מכל בור ונפילה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1180

                      רוצה להיות שמחה
                      פליז אבא בבקשה
                      רוצה להעיף תעצב
                      מנצח אותי הכאב
                      ואני מכניסה לעצמי
                      להאמין ביכולת שלי
                      אבל אבא
                      לא הולך לי
                      איך זה נהיה
                      יש איזשהו נוסחה
                      להיות בשמחה
                      תגלה לי אבא בבקשה
                      אני צריכה שתחזיק לי ...
                      כי אינמצב שאני ממשיכה לבד..
                      אבא
                      אתה אמרת להיות בשמחה
                      אז למה אצלי זאת ממש מחלה
                      קשה
                      שמחמירה
                      מדקה לדקה
                      אז אבאא בבקשה
                      תתן לי שמחה
                      יותר נכון אמונה ...
                      אילה💔

                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1181

                        לפני 18 שנה
                        הגעתי לעולם
                        לפני 18 שנה
                        הייתי תינוקת כמו כולן
                        לפני 18 שנה
                        לא ידעתי מי אני
                        לפני 18 שנה
                        לא הכרתי את עצמי
                        רציתי לומר
                        תודה למלך העולם
                        שהגעתי לכאן
                        ועברתי כמו כולם
                        מכשולים, קשיים
                        נלחמתי עם היצרים
                        ידעתי מה מותר
                        ומה אסור
                        מה שחור
                        ומה לבן
                        עברתי את הדרך
                        הבנתי במה יש ערך
                        עברת איתי הכל
                        בכית איתי
                        גם ללא קול
                        מבקשת ממך
                        שתמיד אהיה מאושרת
                        גם בפנים
                        אעריך את עצמי
                        ואת הטוב אפנים
                        18 שנה
                        היית איתי יד ביד
                        מתפללת שזה ימשיך
                        לעד
                        תודה על 18 שנים
                        יפות ונפלאות
                        תודה לך
                        על כל הכישורנות
                        וגם הכישלונות
                        כי אני קמה תמיד
                        מהנפילות
                        ומעריכה את
                        החסדים והטובות
                        תודה אבוש
                        על 18 שנים
                        מתפללת ומייחלת
                        עד 120
                        לחיים טובים
                        ומאושרים
                        שיש יום הולדת
                        מבינים את החיים
                        שעוד שנה
                        זה רק ניסים
                        יום הולדת שמח
                        מאחלת לעצמי
                        שאשאר תמיד
                        מי שאני!
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • אין על מוזיקהא מנותק
                          אין על מוזיקהא מנותק
                          אין על מוזיקה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                          #1182

                          (אף פעם לא באמת הבנתי מה זה מה שמדברים על הענין ששיר בא מ'השראה'
                          עד עכשיו..
                          אז לצערי ההשראה שלי היתה הפעם עצובה, האסון שקרה אתמול עם הבחור שטבע בכינרת ...
                          לא באמת תכננתי לרשום אבל פשוט יצא משהו קצר מהלב אז זרמתי.. )

                          עצב, שכול שאין כדוגמתו
                          אובדן שאין דומה לו
                          עוד נשמה זכה שעזבה את העולם ביעף
                          עוד פרח שקמל בחטף

                          זוג הורים שנהפכים לשכולים
                          אחים, אחיות מרוסקים ושבורים
                          מעגל מורחב של משפחה וידידים
                          שמבכים ויתאבלו לכל החיים!

                          איך? אני שואלת
                          למה? אני זועקת
                          על עוד כמה אסונות נצטרך לשמוע?
                          על עוד כמה טרגדיות נצטרך לדמוע?

                          די, אמור לצרותנו דיי
                          עייפנו כבר, הכוח נגמר
                          אנא , תן לנו לראות בקרוב כבר את-
                          והריקותי לכם ברכה עד בלי די...

                          זה שיר ראשון שלי ואני לא באמת מבינה בכתיבה אז אם אני מנמיכה פה את הרמה של הנושא מצטערת..
                          בכל מקרה אני לא חושבת שיצאו לי עוד שירים ככה שהכל טוב 😉
                          מקווה שלא יהיו עוד השראות עצובות , אמן!!

                          טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          14
                          • TALYT מנותק
                            TALYT מנותק
                            TALY
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1183

                            זה טוב לי
                            אני יודעת גם מאמינה
                            אבל לא תמיד מרגישה
                            בחיים יש גם איזורים חשוכים
                            נראים מאיימים מפחידים
                            מחפשת מי הולך איתי
                            מביטה בכף ידי
                            ונרגעת
                            הלוא היא מונחת בכף ידו
                            המגע מלטף
                            ובחום אותי הוא עוטף

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • יעל ק.י מנותק
                              יעל ק.י מנותק
                              יעל ק.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                              #1184

                              מותר:(?!)

                              מתה- ללכת
                              על ביציים 
                              מתהלכת
                              עוד שיר עצוב מנגנת
                              ונקרע עוד מיתר

                              מתה- לסגת
                              אחוות מתים בי
                              מסגסגת 
                              עוד ילדה בודדת
                              מחפשת שטויות בניכר

                              מתה- לדעת
                              לכל האשליות
                              מודעת
                              ועדיין ממשיכה לחפש נחמה בעוד צלחת
                              והכאב כמה צפוי- לא נגמר

                              מתה-לגעת
                              ועוד זריחה יורדת
                              מתגעגעת
                              ועדיין לא בא מי שאמר שיביא לי לקחת
                              כמה אורות ותקווה למחר

                              מתה-לעטוף 
                              עמוק בתקווה את גלימת הדיכאון 
                              שעוטפת
                              ובאמצע הקיץ לברוא שלכת
                              להציף את הכל ולא לטבוע ברשת

                              מתה לבכות,
                              אך כמו תמיד -
                              אוזניה מייללת
                              לאוזן חזק תוחבת 
                              וממשיכה לחשוב שאני צודקת
                              שלבלוע דמעות זה מותר---


                              יעל#

                              יש דלת, ויש חלון,
                              ויש חור גדול שאין לו שם,
                              ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                #1185

                                קטע שחברה כתבה וביקשה לפרסם בתקווה שיחזק וידבר אל כל אחד ואחד..

                                ד' בחר בי
                                כן בי,
                                מכל העולם
                                מכל הארץ
                                מכל האנשים בשכונה
                                מכל המשפחה הרחבה
                                בקיצור-
                                מכל הנשמות שסביבי
                                רק בי הוא בחר
                                לְאַתְגֵּר.
                                להעמיד אותי מול הניסיון
                                רק בי,
                                כי הוא סומך עליי!
                                הוא יודע ת'אמת,
                                והוא כאילו אומר:
                                "רק את מסוגלת לעמוד בזה
                                רק לך נתתי את הכוחות
                                כי לא נותנים לאדם ניסיון שלא יוכל לעמוד בו!!!
                                אז, את חזקה
                                יש בך עוצמות!!
                                תעריכי!"
                                זה מה שאני שומעת ממנו:)
                                ואם כך הוא, אזי אשתדל!
                                אתן את כל כולי!
                                לא אאכזב אותו, את אבא שלי!!

                                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                שומע נסתרות הלב 💜

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1186

                                  מי אני
                                  לא מכירה תעצמי
                                  אני גדולה
                                  או ילדה
                                  שהתבגרה
                                  לפני זמנה
                                  מנסה להיות טובה
                                  אולי זה פשוט ענין של מזל
                                  לחיות מתוסכל
                                  עצבנית על עצמי
                                  כואבת בגללי
                                  מנפחת תכאב
                                  על כתב
                                  כותבת..
                                  ומוחקת..
                                  אולי זה לא באמת מה שאני עוברת?
                                  פתאום אני מבטאת מה שאני מרגישה
                                  נשמע לי מוזר מרגישה ילדה
                                  מוכה...
                                  וכמו איזה שוטה
                                  מטילת בין המחשבות
                                  ודואגת
                                  למה שלא צריך לקרות...

                                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • יעל ק.י מנותק
                                    יעל ק.י מנותק
                                    יעל ק.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                    #1187

                                    מגיע לך לאכול
                                    תאכלי
                                    תאכלי את כל הפחדים
                                    את כל הדאגות
                                    תאכלי אותם בלי מלח
                                    פזרי מעליהם פלפל לבן
                                    כסי אותם באמונה
                                    שמגיע לך
                                    את כל הטוב שבעולם
                                    תני להם להיות
                                    אך אל תתני להם להשאר---


                                    יעל#

                                    יש דלת, ויש חלון,
                                    ויש חור גדול שאין לו שם,
                                    ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1188

                                      קוראת את העבר
                                      גם אם היה מעט מר
                                      קוראת את המכתבים שלנו
                                      אחת לשנייה
                                      ואיך כל זה נגמר בשנייה
                                      דמעות זולגות מעיני
                                      המכתבים נופלים מידי
                                      זורקת אותם לאשפה
                                      למחוק את כל מה שהיה
                                      הכאב מתחיל להגיע
                                      אבל אני לא יתן לו להופיע
                                      וללב להפריע
                                      עברתי כבר הכל
                                      והרבה בלעדיה
                                      למה פתאום הכל צף
                                      ונזכרת בעיניה
                                      שהחזיקה לי את היד
                                      שלא אמעד
                                      ונשארתי לבד
                                      עם המכתבים
                                      ביד....
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      13
                                      • מיליםמ מנותק
                                        מיליםמ מנותק
                                        מילים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1189

                                        עכשיו
                                        זוכר איך הייתי אז
                                        מלאה כמו ענן בחורף
                                        כמו רימון אדום עם כתר
                                        כמו פוך אמיתי שיצא מהמפעל
                                        היה בי הרבה כל כך
                                        והוספתי לי עוד

                                        זוכר מה היה אחר כך
                                        התרוקנתי כמו גשם מענן
                                        כמו רימון אחרי הדפיקות
                                        כמו שמיכה שחגגה יובל
                                        היה בי כלום כזה
                                        שהגדלתי אותו עוד

                                        רואה אותי עכשיו
                                        מסתכלת על שמים של קיץ
                                        תולשת דפים מלוח שנה
                                        מחפשת שמיכה הגיונית ללילה
                                        מנסה לעשות משהו
                                        שיגרום לי להתחיל

                                        רואה אותי עכשיו?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • אין על מוזיקהא מנותק
                                          אין על מוזיקהא מנותק
                                          אין על מוזיקה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                                          #1190

                                          אוקי, זה 'שיר' שקצת שונה מהנוף הרגיל פה...
                                          חושבת שהרבה יזדהו איתו..

                                          לא אבא, לא עוד הפעם
                                          זה לא יכול להיותת
                                          הגוף צועק למנוחה, העיניים אדומות
                                          בבקשה, מה ביקשתי, מנוחה בלי הפסקות

                                          עם כל הכאב שבדבר התרוממתי , התגברתי , והלכתי
                                          לקבור אותו
                                          לקבור , על אף שהכיר את קולי הכי מקרוב
                                          לקבור , על אף שהחזקתיו בידיי הכי הרבה עלי אדמות
                                          לקבור, הכי עמוק שרק אפשר , בלי הגיון.
                                          לקבור אותו ביחד עם כל חלומותי שירדו לטמיון...

                                          תנועותי מלאות כעס, תסכול
                                          מהירות, אך מלאות בלבול
                                          רק רוצה להצליח את המלאכה באופן בהול
                                          פשוט לקבור, לא לערב אף שיקול...

                                          לקבור את מי שהעיר אותי בבהלה מהשינה
                                          לקבור את החמוד שצלצל בשבת בבוקר כי היתה לו התראה
                                          לקבור את הפלאפון שלי בההרי כיסויים ושמיכות
                                          ולסיום לחזור למיטתי ולשינה בתסכול לחכות
                                          😠

                                          אין כמו שילוב של תסכול ועייפות כדי ליצור שיר טוב 😂

                                          טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          17

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול