דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • LOVE MEL מנותק
    LOVE MEL מנותק
    LOVE ME
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1172

    בזמן חופשה ועת מחשבה....

    לכל זמן ועת,
    ניקח דף ונרשום בעט...
    את רישומינו מן התקופה,
    או שמה מן החופשה ...
    עברה עלינו ברוגע?
    או שמא כמן רגע.

    בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
    בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
    ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
    הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

    אז בוא ונשב,
    וביחד את זמנינו נמלא, ניישב.
    שחלילה לנו לא יברח,
    ואנחנו נאגור כח שאלינו נשלח.

    בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
    בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל,
    ולפעמים מבלי לשים לב טיפה..
    הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

    כן, זהו זמן להסתכל סביב,
    לראות את עולמו החביב.
    לנו ובשבילנו אותו הוא ברא,
    על מנת שנעבוד אותו בחשק וביראה.

    בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
    בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
    ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
    הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

    בהצלחה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • איזה קטעא מנותק
      איזה קטעא מנותק
      איזה קטע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1173
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1174

        הירוק משתלב בחיות עם השמיים
        הגזעים העבים ניכר שהושרשו הייטב במקומם
        הצבעוניות האחידה שמשתקפת במים
        כמו להכעיס ניצב לו שיח פרא דוקרני נראה כמסומם

        הכל סביב מהוקצע וגזום
        ניכר בהם טיפול מסור
        רק הוא שתיל ערום
        כתם שחור ועכור

        העצים התמירים
        עם ביקורות כרימון
        אותו מסתירים
        לבל יגלו ההמון

        להיות גן ככל הגנים
        והוא שולח אותותיו לכל עבר
        לשמם הטוב דואגים
        בחייו בונים לו קבר

        בשיח הפראי קם יצר חדש
        שאומר לו גדל!
        לתלות לעצמו מדליות על דש
        להיות חייל בקרב על עצמו

        בהגיע העת לצאת לחזית
        עמד לקרב נכון
        כולם אחוזי תזזית
        רק הוא מוכן

        הלך השתיל וגבה
        הוסיף לעצמו אותות גבורה
        העיניים נשואות אליו בהערצה
        אליו גיבור מלחמה

        יצא לי שיר דיי מליצי אבל ככה הצלחתי לבטא את עצמי וכמו ששמתם לב לא ממש הצלחתי לגמור אותו אז אני ממש אשמח אם משהו יעזור לי!!!!

        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • תהילה  כהן 0ת מנותק
          תהילה  כהן 0ת מנותק
          תהילה כהן 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילה כהן 0
          #1175

          אני והלבד
          זה מה שנשאר
          צריכה מישהו
          שיתייחס
          יקשיב
          יעודד
          שיבין אותי
          שיחבק
          ויגיד שאני שווה המון...

          צריכה את
          המקום הזה
          שיאהב
          שיכיל
          שיקבל אותי
          כמו שאני
          צריכה תביטחון.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • תהילה  כהן 0ת מנותק
            תהילה  כהן 0ת מנותק
            תהילה כהן 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1176

            המחשבות הורגות
            בורחת למחשב
            לשירים
            רק לא לחשוב

            רוצה את השקט
            רוצה את השלווה
            רוצה את הרוגע הנפשי
            רוצה להפסיק לפחד

            ועכשיו
            אני מחפשת אותך אבא
            תן לי להרגיש קרובה
            תן לי להרגיש את החיבוק שלך
            תן לי להרגיש את האהבה שלך

            LOVE MEL תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

              המחשבות הורגות
              בורחת למחשב
              לשירים
              רק לא לחשוב

              רוצה את השקט
              רוצה את השלווה
              רוצה את הרוגע הנפשי
              רוצה להפסיק לפחד

              ועכשיו
              אני מחפשת אותך אבא
              תן לי להרגיש קרובה
              תן לי להרגיש את החיבוק שלך
              תן לי להרגיש את האהבה שלך

              LOVE MEL מנותק
              LOVE MEL מנותק
              LOVE ME
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
              #1177
              פוסט זה נמחק!
              תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • LOVE MEL LOVE ME

                פוסט זה נמחק!

                תהילה  כהן 0ת מנותק
                תהילה  כהן 0ת מנותק
                תהילה כהן 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1178
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • TALYT מנותק
                  TALYT מנותק
                  TALY
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1179

                  לפעמים מרגישים מבולבלים ולא מוצאים תכלית
                  אבל כדאי תמיד לזכור שיש לנו מתנה ביד וזו התפילה
                  שיש לה כח אדיר.....

                  אין כבר כוחות
                  שמישהו יקח ממני את המושכות
                  בלגן ברגשות
                  המחשבות רק מחלישות
                  מחפשת משענת שתהיה לי נחמה
                  שתחזיר אותי לפינה החמה
                  נופלת ומנסה
                  קמה ושוב הריסה
                  עוד קצת ואני מוצאת
                  עם השברים מתמודדת ויוצאת
                  אל התקווה אל התפילה
                  שבשבילי מהווה סולם מכל בור ונפילה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1180

                    רוצה להיות שמחה
                    פליז אבא בבקשה
                    רוצה להעיף תעצב
                    מנצח אותי הכאב
                    ואני מכניסה לעצמי
                    להאמין ביכולת שלי
                    אבל אבא
                    לא הולך לי
                    איך זה נהיה
                    יש איזשהו נוסחה
                    להיות בשמחה
                    תגלה לי אבא בבקשה
                    אני צריכה שתחזיק לי ...
                    כי אינמצב שאני ממשיכה לבד..
                    אבא
                    אתה אמרת להיות בשמחה
                    אז למה אצלי זאת ממש מחלה
                    קשה
                    שמחמירה
                    מדקה לדקה
                    אז אבאא בבקשה
                    תתן לי שמחה
                    יותר נכון אמונה ...
                    אילה💔

                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1181

                      לפני 18 שנה
                      הגעתי לעולם
                      לפני 18 שנה
                      הייתי תינוקת כמו כולן
                      לפני 18 שנה
                      לא ידעתי מי אני
                      לפני 18 שנה
                      לא הכרתי את עצמי
                      רציתי לומר
                      תודה למלך העולם
                      שהגעתי לכאן
                      ועברתי כמו כולם
                      מכשולים, קשיים
                      נלחמתי עם היצרים
                      ידעתי מה מותר
                      ומה אסור
                      מה שחור
                      ומה לבן
                      עברתי את הדרך
                      הבנתי במה יש ערך
                      עברת איתי הכל
                      בכית איתי
                      גם ללא קול
                      מבקשת ממך
                      שתמיד אהיה מאושרת
                      גם בפנים
                      אעריך את עצמי
                      ואת הטוב אפנים
                      18 שנה
                      היית איתי יד ביד
                      מתפללת שזה ימשיך
                      לעד
                      תודה על 18 שנים
                      יפות ונפלאות
                      תודה לך
                      על כל הכישורנות
                      וגם הכישלונות
                      כי אני קמה תמיד
                      מהנפילות
                      ומעריכה את
                      החסדים והטובות
                      תודה אבוש
                      על 18 שנים
                      מתפללת ומייחלת
                      עד 120
                      לחיים טובים
                      ומאושרים
                      שיש יום הולדת
                      מבינים את החיים
                      שעוד שנה
                      זה רק ניסים
                      יום הולדת שמח
                      מאחלת לעצמי
                      שאשאר תמיד
                      מי שאני!
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • אין על מוזיקהא מנותק
                        אין על מוזיקהא מנותק
                        אין על מוזיקה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                        #1182

                        (אף פעם לא באמת הבנתי מה זה מה שמדברים על הענין ששיר בא מ'השראה'
                        עד עכשיו..
                        אז לצערי ההשראה שלי היתה הפעם עצובה, האסון שקרה אתמול עם הבחור שטבע בכינרת ...
                        לא באמת תכננתי לרשום אבל פשוט יצא משהו קצר מהלב אז זרמתי.. )

                        עצב, שכול שאין כדוגמתו
                        אובדן שאין דומה לו
                        עוד נשמה זכה שעזבה את העולם ביעף
                        עוד פרח שקמל בחטף

                        זוג הורים שנהפכים לשכולים
                        אחים, אחיות מרוסקים ושבורים
                        מעגל מורחב של משפחה וידידים
                        שמבכים ויתאבלו לכל החיים!

                        איך? אני שואלת
                        למה? אני זועקת
                        על עוד כמה אסונות נצטרך לשמוע?
                        על עוד כמה טרגדיות נצטרך לדמוע?

                        די, אמור לצרותנו דיי
                        עייפנו כבר, הכוח נגמר
                        אנא , תן לנו לראות בקרוב כבר את-
                        והריקותי לכם ברכה עד בלי די...

                        זה שיר ראשון שלי ואני לא באמת מבינה בכתיבה אז אם אני מנמיכה פה את הרמה של הנושא מצטערת..
                        בכל מקרה אני לא חושבת שיצאו לי עוד שירים ככה שהכל טוב 😉
                        מקווה שלא יהיו עוד השראות עצובות , אמן!!

                        טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        14
                        • TALYT מנותק
                          TALYT מנותק
                          TALY
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1183

                          זה טוב לי
                          אני יודעת גם מאמינה
                          אבל לא תמיד מרגישה
                          בחיים יש גם איזורים חשוכים
                          נראים מאיימים מפחידים
                          מחפשת מי הולך איתי
                          מביטה בכף ידי
                          ונרגעת
                          הלוא היא מונחת בכף ידו
                          המגע מלטף
                          ובחום אותי הוא עוטף

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • יעל ק.י מנותק
                            יעל ק.י מנותק
                            יעל ק.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                            #1184

                            מותר:(?!)

                            מתה- ללכת
                            על ביציים 
                            מתהלכת
                            עוד שיר עצוב מנגנת
                            ונקרע עוד מיתר

                            מתה- לסגת
                            אחוות מתים בי
                            מסגסגת 
                            עוד ילדה בודדת
                            מחפשת שטויות בניכר

                            מתה- לדעת
                            לכל האשליות
                            מודעת
                            ועדיין ממשיכה לחפש נחמה בעוד צלחת
                            והכאב כמה צפוי- לא נגמר

                            מתה-לגעת
                            ועוד זריחה יורדת
                            מתגעגעת
                            ועדיין לא בא מי שאמר שיביא לי לקחת
                            כמה אורות ותקווה למחר

                            מתה-לעטוף 
                            עמוק בתקווה את גלימת הדיכאון 
                            שעוטפת
                            ובאמצע הקיץ לברוא שלכת
                            להציף את הכל ולא לטבוע ברשת

                            מתה לבכות,
                            אך כמו תמיד -
                            אוזניה מייללת
                            לאוזן חזק תוחבת 
                            וממשיכה לחשוב שאני צודקת
                            שלבלוע דמעות זה מותר---


                            יעל#

                            יש דלת, ויש חלון,
                            ויש חור גדול שאין לו שם,
                            ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננה
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                              #1185

                              קטע שחברה כתבה וביקשה לפרסם בתקווה שיחזק וידבר אל כל אחד ואחד..

                              ד' בחר בי
                              כן בי,
                              מכל העולם
                              מכל הארץ
                              מכל האנשים בשכונה
                              מכל המשפחה הרחבה
                              בקיצור-
                              מכל הנשמות שסביבי
                              רק בי הוא בחר
                              לְאַתְגֵּר.
                              להעמיד אותי מול הניסיון
                              רק בי,
                              כי הוא סומך עליי!
                              הוא יודע ת'אמת,
                              והוא כאילו אומר:
                              "רק את מסוגלת לעמוד בזה
                              רק לך נתתי את הכוחות
                              כי לא נותנים לאדם ניסיון שלא יוכל לעמוד בו!!!
                              אז, את חזקה
                              יש בך עוצמות!!
                              תעריכי!"
                              זה מה שאני שומעת ממנו:)
                              ואם כך הוא, אזי אשתדל!
                              אתן את כל כולי!
                              לא אאכזב אותו, את אבא שלי!!

                              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                              שומע נסתרות הלב 💜

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1186

                                מי אני
                                לא מכירה תעצמי
                                אני גדולה
                                או ילדה
                                שהתבגרה
                                לפני זמנה
                                מנסה להיות טובה
                                אולי זה פשוט ענין של מזל
                                לחיות מתוסכל
                                עצבנית על עצמי
                                כואבת בגללי
                                מנפחת תכאב
                                על כתב
                                כותבת..
                                ומוחקת..
                                אולי זה לא באמת מה שאני עוברת?
                                פתאום אני מבטאת מה שאני מרגישה
                                נשמע לי מוזר מרגישה ילדה
                                מוכה...
                                וכמו איזה שוטה
                                מטילת בין המחשבות
                                ודואגת
                                למה שלא צריך לקרות...

                                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • יעל ק.י מנותק
                                  יעל ק.י מנותק
                                  יעל ק.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                  #1187

                                  מגיע לך לאכול
                                  תאכלי
                                  תאכלי את כל הפחדים
                                  את כל הדאגות
                                  תאכלי אותם בלי מלח
                                  פזרי מעליהם פלפל לבן
                                  כסי אותם באמונה
                                  שמגיע לך
                                  את כל הטוב שבעולם
                                  תני להם להיות
                                  אך אל תתני להם להשאר---


                                  יעל#

                                  יש דלת, ויש חלון,
                                  ויש חור גדול שאין לו שם,
                                  ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1188

                                    קוראת את העבר
                                    גם אם היה מעט מר
                                    קוראת את המכתבים שלנו
                                    אחת לשנייה
                                    ואיך כל זה נגמר בשנייה
                                    דמעות זולגות מעיני
                                    המכתבים נופלים מידי
                                    זורקת אותם לאשפה
                                    למחוק את כל מה שהיה
                                    הכאב מתחיל להגיע
                                    אבל אני לא יתן לו להופיע
                                    וללב להפריע
                                    עברתי כבר הכל
                                    והרבה בלעדיה
                                    למה פתאום הכל צף
                                    ונזכרת בעיניה
                                    שהחזיקה לי את היד
                                    שלא אמעד
                                    ונשארתי לבד
                                    עם המכתבים
                                    ביד....
                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    13
                                    • מיליםמ מנותק
                                      מיליםמ מנותק
                                      מילים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1189

                                      עכשיו
                                      זוכר איך הייתי אז
                                      מלאה כמו ענן בחורף
                                      כמו רימון אדום עם כתר
                                      כמו פוך אמיתי שיצא מהמפעל
                                      היה בי הרבה כל כך
                                      והוספתי לי עוד

                                      זוכר מה היה אחר כך
                                      התרוקנתי כמו גשם מענן
                                      כמו רימון אחרי הדפיקות
                                      כמו שמיכה שחגגה יובל
                                      היה בי כלום כזה
                                      שהגדלתי אותו עוד

                                      רואה אותי עכשיו
                                      מסתכלת על שמים של קיץ
                                      תולשת דפים מלוח שנה
                                      מחפשת שמיכה הגיונית ללילה
                                      מנסה לעשות משהו
                                      שיגרום לי להתחיל

                                      רואה אותי עכשיו?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • אין על מוזיקהא מנותק
                                        אין על מוזיקהא מנותק
                                        אין על מוזיקה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                                        #1190

                                        אוקי, זה 'שיר' שקצת שונה מהנוף הרגיל פה...
                                        חושבת שהרבה יזדהו איתו..

                                        לא אבא, לא עוד הפעם
                                        זה לא יכול להיותת
                                        הגוף צועק למנוחה, העיניים אדומות
                                        בבקשה, מה ביקשתי, מנוחה בלי הפסקות

                                        עם כל הכאב שבדבר התרוממתי , התגברתי , והלכתי
                                        לקבור אותו
                                        לקבור , על אף שהכיר את קולי הכי מקרוב
                                        לקבור , על אף שהחזקתיו בידיי הכי הרבה עלי אדמות
                                        לקבור, הכי עמוק שרק אפשר , בלי הגיון.
                                        לקבור אותו ביחד עם כל חלומותי שירדו לטמיון...

                                        תנועותי מלאות כעס, תסכול
                                        מהירות, אך מלאות בלבול
                                        רק רוצה להצליח את המלאכה באופן בהול
                                        פשוט לקבור, לא לערב אף שיקול...

                                        לקבור את מי שהעיר אותי בבהלה מהשינה
                                        לקבור את החמוד שצלצל בשבת בבוקר כי היתה לו התראה
                                        לקבור את הפלאפון שלי בההרי כיסויים ושמיכות
                                        ולסיום לחזור למיטתי ולשינה בתסכול לחכות
                                        😠

                                        אין כמו שילוב של תסכול ועייפות כדי ליצור שיר טוב 😂

                                        טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        17
                                        • שיר נולדש מנותק
                                          שיר נולדש מנותק
                                          שיר נולד
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                                          #1191

                                          אם רק תדע
                                          שזו מתנה
                                          הכי גדולה
                                          להיות אתה
                                          בעצמך

                                          כבר לא תשקע בחול ותוותר
                                          לא תרים ידיים ותיחלש
                                          כבר לא תשבור גלים ותישבר
                                          כמו עולם הפוך כמעט עוור
                                          אם רק תדע--
                                          אז
                                          תאהב את עצמך
                                          תהיה שלם בפנים
                                          כך תראה את עולמך
                                          והוא יסביר לך פנים
                                          ...

                                          תמרח חיוך על הפנים
                                          וכמו מראה יחזרו חיוכים
                                          תאמר תודה לאלוקים
                                          תכיר טובה לאנשים
                                          וכך תחייה את החיים
                                          ב נ ע י מ י ם

                                          ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                                          הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          13

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול