דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • איזה קטעא מנותק
    איזה קטעא מנותק
    איזה קטע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1173
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
      חסידייה אוטנטיתח מנותק
      חסידייה אוטנטית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1174

      הירוק משתלב בחיות עם השמיים
      הגזעים העבים ניכר שהושרשו הייטב במקומם
      הצבעוניות האחידה שמשתקפת במים
      כמו להכעיס ניצב לו שיח פרא דוקרני נראה כמסומם

      הכל סביב מהוקצע וגזום
      ניכר בהם טיפול מסור
      רק הוא שתיל ערום
      כתם שחור ועכור

      העצים התמירים
      עם ביקורות כרימון
      אותו מסתירים
      לבל יגלו ההמון

      להיות גן ככל הגנים
      והוא שולח אותותיו לכל עבר
      לשמם הטוב דואגים
      בחייו בונים לו קבר

      בשיח הפראי קם יצר חדש
      שאומר לו גדל!
      לתלות לעצמו מדליות על דש
      להיות חייל בקרב על עצמו

      בהגיע העת לצאת לחזית
      עמד לקרב נכון
      כולם אחוזי תזזית
      רק הוא מוכן

      הלך השתיל וגבה
      הוסיף לעצמו אותות גבורה
      העיניים נשואות אליו בהערצה
      אליו גיבור מלחמה

      יצא לי שיר דיי מליצי אבל ככה הצלחתי לבטא את עצמי וכמו ששמתם לב לא ממש הצלחתי לגמור אותו אז אני ממש אשמח אם משהו יעזור לי!!!!

      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • תהילה  כהן 0ת מנותק
        תהילה  כהן 0ת מנותק
        תהילה כהן 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילה כהן 0
        #1175

        אני והלבד
        זה מה שנשאר
        צריכה מישהו
        שיתייחס
        יקשיב
        יעודד
        שיבין אותי
        שיחבק
        ויגיד שאני שווה המון...

        צריכה את
        המקום הזה
        שיאהב
        שיכיל
        שיקבל אותי
        כמו שאני
        צריכה תביטחון.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • תהילה  כהן 0ת מנותק
          תהילה  כהן 0ת מנותק
          תהילה כהן 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1176

          המחשבות הורגות
          בורחת למחשב
          לשירים
          רק לא לחשוב

          רוצה את השקט
          רוצה את השלווה
          רוצה את הרוגע הנפשי
          רוצה להפסיק לפחד

          ועכשיו
          אני מחפשת אותך אבא
          תן לי להרגיש קרובה
          תן לי להרגיש את החיבוק שלך
          תן לי להרגיש את האהבה שלך

          LOVE MEL תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

            המחשבות הורגות
            בורחת למחשב
            לשירים
            רק לא לחשוב

            רוצה את השקט
            רוצה את השלווה
            רוצה את הרוגע הנפשי
            רוצה להפסיק לפחד

            ועכשיו
            אני מחפשת אותך אבא
            תן לי להרגיש קרובה
            תן לי להרגיש את החיבוק שלך
            תן לי להרגיש את האהבה שלך

            LOVE MEL מנותק
            LOVE MEL מנותק
            LOVE ME
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
            #1177
            פוסט זה נמחק!
            תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • LOVE MEL LOVE ME

              פוסט זה נמחק!

              תהילה  כהן 0ת מנותק
              תהילה  כהן 0ת מנותק
              תהילה כהן 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1178
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • TALYT מנותק
                TALYT מנותק
                TALY
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1179

                לפעמים מרגישים מבולבלים ולא מוצאים תכלית
                אבל כדאי תמיד לזכור שיש לנו מתנה ביד וזו התפילה
                שיש לה כח אדיר.....

                אין כבר כוחות
                שמישהו יקח ממני את המושכות
                בלגן ברגשות
                המחשבות רק מחלישות
                מחפשת משענת שתהיה לי נחמה
                שתחזיר אותי לפינה החמה
                נופלת ומנסה
                קמה ושוב הריסה
                עוד קצת ואני מוצאת
                עם השברים מתמודדת ויוצאת
                אל התקווה אל התפילה
                שבשבילי מהווה סולם מכל בור ונפילה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1180

                  רוצה להיות שמחה
                  פליז אבא בבקשה
                  רוצה להעיף תעצב
                  מנצח אותי הכאב
                  ואני מכניסה לעצמי
                  להאמין ביכולת שלי
                  אבל אבא
                  לא הולך לי
                  איך זה נהיה
                  יש איזשהו נוסחה
                  להיות בשמחה
                  תגלה לי אבא בבקשה
                  אני צריכה שתחזיק לי ...
                  כי אינמצב שאני ממשיכה לבד..
                  אבא
                  אתה אמרת להיות בשמחה
                  אז למה אצלי זאת ממש מחלה
                  קשה
                  שמחמירה
                  מדקה לדקה
                  אז אבאא בבקשה
                  תתן לי שמחה
                  יותר נכון אמונה ...
                  אילה💔

                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1181

                    לפני 18 שנה
                    הגעתי לעולם
                    לפני 18 שנה
                    הייתי תינוקת כמו כולן
                    לפני 18 שנה
                    לא ידעתי מי אני
                    לפני 18 שנה
                    לא הכרתי את עצמי
                    רציתי לומר
                    תודה למלך העולם
                    שהגעתי לכאן
                    ועברתי כמו כולם
                    מכשולים, קשיים
                    נלחמתי עם היצרים
                    ידעתי מה מותר
                    ומה אסור
                    מה שחור
                    ומה לבן
                    עברתי את הדרך
                    הבנתי במה יש ערך
                    עברת איתי הכל
                    בכית איתי
                    גם ללא קול
                    מבקשת ממך
                    שתמיד אהיה מאושרת
                    גם בפנים
                    אעריך את עצמי
                    ואת הטוב אפנים
                    18 שנה
                    היית איתי יד ביד
                    מתפללת שזה ימשיך
                    לעד
                    תודה על 18 שנים
                    יפות ונפלאות
                    תודה לך
                    על כל הכישורנות
                    וגם הכישלונות
                    כי אני קמה תמיד
                    מהנפילות
                    ומעריכה את
                    החסדים והטובות
                    תודה אבוש
                    על 18 שנים
                    מתפללת ומייחלת
                    עד 120
                    לחיים טובים
                    ומאושרים
                    שיש יום הולדת
                    מבינים את החיים
                    שעוד שנה
                    זה רק ניסים
                    יום הולדת שמח
                    מאחלת לעצמי
                    שאשאר תמיד
                    מי שאני!
                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • אין על מוזיקהא מנותק
                      אין על מוזיקהא מנותק
                      אין על מוזיקה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                      #1182

                      (אף פעם לא באמת הבנתי מה זה מה שמדברים על הענין ששיר בא מ'השראה'
                      עד עכשיו..
                      אז לצערי ההשראה שלי היתה הפעם עצובה, האסון שקרה אתמול עם הבחור שטבע בכינרת ...
                      לא באמת תכננתי לרשום אבל פשוט יצא משהו קצר מהלב אז זרמתי.. )

                      עצב, שכול שאין כדוגמתו
                      אובדן שאין דומה לו
                      עוד נשמה זכה שעזבה את העולם ביעף
                      עוד פרח שקמל בחטף

                      זוג הורים שנהפכים לשכולים
                      אחים, אחיות מרוסקים ושבורים
                      מעגל מורחב של משפחה וידידים
                      שמבכים ויתאבלו לכל החיים!

                      איך? אני שואלת
                      למה? אני זועקת
                      על עוד כמה אסונות נצטרך לשמוע?
                      על עוד כמה טרגדיות נצטרך לדמוע?

                      די, אמור לצרותנו דיי
                      עייפנו כבר, הכוח נגמר
                      אנא , תן לנו לראות בקרוב כבר את-
                      והריקותי לכם ברכה עד בלי די...

                      זה שיר ראשון שלי ואני לא באמת מבינה בכתיבה אז אם אני מנמיכה פה את הרמה של הנושא מצטערת..
                      בכל מקרה אני לא חושבת שיצאו לי עוד שירים ככה שהכל טוב 😉
                      מקווה שלא יהיו עוד השראות עצובות , אמן!!

                      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      14
                      • TALYT מנותק
                        TALYT מנותק
                        TALY
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1183

                        זה טוב לי
                        אני יודעת גם מאמינה
                        אבל לא תמיד מרגישה
                        בחיים יש גם איזורים חשוכים
                        נראים מאיימים מפחידים
                        מחפשת מי הולך איתי
                        מביטה בכף ידי
                        ונרגעת
                        הלוא היא מונחת בכף ידו
                        המגע מלטף
                        ובחום אותי הוא עוטף

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • יעל ק.י מנותק
                          יעל ק.י מנותק
                          יעל ק.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                          #1184

                          מותר:(?!)

                          מתה- ללכת
                          על ביציים 
                          מתהלכת
                          עוד שיר עצוב מנגנת
                          ונקרע עוד מיתר

                          מתה- לסגת
                          אחוות מתים בי
                          מסגסגת 
                          עוד ילדה בודדת
                          מחפשת שטויות בניכר

                          מתה- לדעת
                          לכל האשליות
                          מודעת
                          ועדיין ממשיכה לחפש נחמה בעוד צלחת
                          והכאב כמה צפוי- לא נגמר

                          מתה-לגעת
                          ועוד זריחה יורדת
                          מתגעגעת
                          ועדיין לא בא מי שאמר שיביא לי לקחת
                          כמה אורות ותקווה למחר

                          מתה-לעטוף 
                          עמוק בתקווה את גלימת הדיכאון 
                          שעוטפת
                          ובאמצע הקיץ לברוא שלכת
                          להציף את הכל ולא לטבוע ברשת

                          מתה לבכות,
                          אך כמו תמיד -
                          אוזניה מייללת
                          לאוזן חזק תוחבת 
                          וממשיכה לחשוב שאני צודקת
                          שלבלוע דמעות זה מותר---


                          יעל#

                          יש דלת, ויש חלון,
                          ויש חור גדול שאין לו שם,
                          ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                            #1185

                            קטע שחברה כתבה וביקשה לפרסם בתקווה שיחזק וידבר אל כל אחד ואחד..

                            ד' בחר בי
                            כן בי,
                            מכל העולם
                            מכל הארץ
                            מכל האנשים בשכונה
                            מכל המשפחה הרחבה
                            בקיצור-
                            מכל הנשמות שסביבי
                            רק בי הוא בחר
                            לְאַתְגֵּר.
                            להעמיד אותי מול הניסיון
                            רק בי,
                            כי הוא סומך עליי!
                            הוא יודע ת'אמת,
                            והוא כאילו אומר:
                            "רק את מסוגלת לעמוד בזה
                            רק לך נתתי את הכוחות
                            כי לא נותנים לאדם ניסיון שלא יוכל לעמוד בו!!!
                            אז, את חזקה
                            יש בך עוצמות!!
                            תעריכי!"
                            זה מה שאני שומעת ממנו:)
                            ואם כך הוא, אזי אשתדל!
                            אתן את כל כולי!
                            לא אאכזב אותו, את אבא שלי!!

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1186

                              מי אני
                              לא מכירה תעצמי
                              אני גדולה
                              או ילדה
                              שהתבגרה
                              לפני זמנה
                              מנסה להיות טובה
                              אולי זה פשוט ענין של מזל
                              לחיות מתוסכל
                              עצבנית על עצמי
                              כואבת בגללי
                              מנפחת תכאב
                              על כתב
                              כותבת..
                              ומוחקת..
                              אולי זה לא באמת מה שאני עוברת?
                              פתאום אני מבטאת מה שאני מרגישה
                              נשמע לי מוזר מרגישה ילדה
                              מוכה...
                              וכמו איזה שוטה
                              מטילת בין המחשבות
                              ודואגת
                              למה שלא צריך לקרות...

                              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • יעל ק.י מנותק
                                יעל ק.י מנותק
                                יעל ק.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                #1187

                                מגיע לך לאכול
                                תאכלי
                                תאכלי את כל הפחדים
                                את כל הדאגות
                                תאכלי אותם בלי מלח
                                פזרי מעליהם פלפל לבן
                                כסי אותם באמונה
                                שמגיע לך
                                את כל הטוב שבעולם
                                תני להם להיות
                                אך אל תתני להם להשאר---


                                יעל#

                                יש דלת, ויש חלון,
                                ויש חור גדול שאין לו שם,
                                ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1188

                                  קוראת את העבר
                                  גם אם היה מעט מר
                                  קוראת את המכתבים שלנו
                                  אחת לשנייה
                                  ואיך כל זה נגמר בשנייה
                                  דמעות זולגות מעיני
                                  המכתבים נופלים מידי
                                  זורקת אותם לאשפה
                                  למחוק את כל מה שהיה
                                  הכאב מתחיל להגיע
                                  אבל אני לא יתן לו להופיע
                                  וללב להפריע
                                  עברתי כבר הכל
                                  והרבה בלעדיה
                                  למה פתאום הכל צף
                                  ונזכרת בעיניה
                                  שהחזיקה לי את היד
                                  שלא אמעד
                                  ונשארתי לבד
                                  עם המכתבים
                                  ביד....
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  13
                                  • מיליםמ מנותק
                                    מיליםמ מנותק
                                    מילים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1189

                                    עכשיו
                                    זוכר איך הייתי אז
                                    מלאה כמו ענן בחורף
                                    כמו רימון אדום עם כתר
                                    כמו פוך אמיתי שיצא מהמפעל
                                    היה בי הרבה כל כך
                                    והוספתי לי עוד

                                    זוכר מה היה אחר כך
                                    התרוקנתי כמו גשם מענן
                                    כמו רימון אחרי הדפיקות
                                    כמו שמיכה שחגגה יובל
                                    היה בי כלום כזה
                                    שהגדלתי אותו עוד

                                    רואה אותי עכשיו
                                    מסתכלת על שמים של קיץ
                                    תולשת דפים מלוח שנה
                                    מחפשת שמיכה הגיונית ללילה
                                    מנסה לעשות משהו
                                    שיגרום לי להתחיל

                                    רואה אותי עכשיו?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • אין על מוזיקהא מנותק
                                      אין על מוזיקהא מנותק
                                      אין על מוזיקה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                                      #1190

                                      אוקי, זה 'שיר' שקצת שונה מהנוף הרגיל פה...
                                      חושבת שהרבה יזדהו איתו..

                                      לא אבא, לא עוד הפעם
                                      זה לא יכול להיותת
                                      הגוף צועק למנוחה, העיניים אדומות
                                      בבקשה, מה ביקשתי, מנוחה בלי הפסקות

                                      עם כל הכאב שבדבר התרוממתי , התגברתי , והלכתי
                                      לקבור אותו
                                      לקבור , על אף שהכיר את קולי הכי מקרוב
                                      לקבור , על אף שהחזקתיו בידיי הכי הרבה עלי אדמות
                                      לקבור, הכי עמוק שרק אפשר , בלי הגיון.
                                      לקבור אותו ביחד עם כל חלומותי שירדו לטמיון...

                                      תנועותי מלאות כעס, תסכול
                                      מהירות, אך מלאות בלבול
                                      רק רוצה להצליח את המלאכה באופן בהול
                                      פשוט לקבור, לא לערב אף שיקול...

                                      לקבור את מי שהעיר אותי בבהלה מהשינה
                                      לקבור את החמוד שצלצל בשבת בבוקר כי היתה לו התראה
                                      לקבור את הפלאפון שלי בההרי כיסויים ושמיכות
                                      ולסיום לחזור למיטתי ולשינה בתסכול לחכות
                                      😠

                                      אין כמו שילוב של תסכול ועייפות כדי ליצור שיר טוב 😂

                                      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      17
                                      • שיר נולדש מנותק
                                        שיר נולדש מנותק
                                        שיר נולד
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                                        #1191

                                        אם רק תדע
                                        שזו מתנה
                                        הכי גדולה
                                        להיות אתה
                                        בעצמך

                                        כבר לא תשקע בחול ותוותר
                                        לא תרים ידיים ותיחלש
                                        כבר לא תשבור גלים ותישבר
                                        כמו עולם הפוך כמעט עוור
                                        אם רק תדע--
                                        אז
                                        תאהב את עצמך
                                        תהיה שלם בפנים
                                        כך תראה את עולמך
                                        והוא יסביר לך פנים
                                        ...

                                        תמרח חיוך על הפנים
                                        וכמו מראה יחזרו חיוכים
                                        תאמר תודה לאלוקים
                                        תכיר טובה לאנשים
                                        וכך תחייה את החיים
                                        ב נ ע י מ י ם

                                        ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                                        הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        13
                                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                          #1192

                                          זהוו נגמרו לי הכוחות
                                          הידיים שלי כבר לא על המושכות
                                          רוצה לבעוט בהכל
                                          לא סומכת על אפחד
                                          רוצה לזרוק ת'כל
                                          לא רוצה ת'ביחד
                                          לא רוצה ת'לבד
                                          רוצה שיפסיקו לדאוג לי
                                          יתנו לי לחשוב לבדי
                                          נמאס לי מעצמי
                                          למה אני כזאת
                                          עם תאוות
                                          למה אני לא ילדה טובה
                                          כמו האלה שגרות בשכונה
                                          עושה לעצמי מבצע
                                          כמה זמן יקח עד שאכנע
                                          ואפרוק הכל
                                          ואכנס לבור..
                                          אילה💔

                                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          19

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול