דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • TALYT מנותק
    TALYT מנותק
    TALY
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1179

    לפעמים מרגישים מבולבלים ולא מוצאים תכלית
    אבל כדאי תמיד לזכור שיש לנו מתנה ביד וזו התפילה
    שיש לה כח אדיר.....

    אין כבר כוחות
    שמישהו יקח ממני את המושכות
    בלגן ברגשות
    המחשבות רק מחלישות
    מחפשת משענת שתהיה לי נחמה
    שתחזיר אותי לפינה החמה
    נופלת ומנסה
    קמה ושוב הריסה
    עוד קצת ואני מוצאת
    עם השברים מתמודדת ויוצאת
    אל התקווה אל התפילה
    שבשבילי מהווה סולם מכל בור ונפילה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1180

      רוצה להיות שמחה
      פליז אבא בבקשה
      רוצה להעיף תעצב
      מנצח אותי הכאב
      ואני מכניסה לעצמי
      להאמין ביכולת שלי
      אבל אבא
      לא הולך לי
      איך זה נהיה
      יש איזשהו נוסחה
      להיות בשמחה
      תגלה לי אבא בבקשה
      אני צריכה שתחזיק לי ...
      כי אינמצב שאני ממשיכה לבד..
      אבא
      אתה אמרת להיות בשמחה
      אז למה אצלי זאת ממש מחלה
      קשה
      שמחמירה
      מדקה לדקה
      אז אבאא בבקשה
      תתן לי שמחה
      יותר נכון אמונה ...
      אילה💔

      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1181

        לפני 18 שנה
        הגעתי לעולם
        לפני 18 שנה
        הייתי תינוקת כמו כולן
        לפני 18 שנה
        לא ידעתי מי אני
        לפני 18 שנה
        לא הכרתי את עצמי
        רציתי לומר
        תודה למלך העולם
        שהגעתי לכאן
        ועברתי כמו כולם
        מכשולים, קשיים
        נלחמתי עם היצרים
        ידעתי מה מותר
        ומה אסור
        מה שחור
        ומה לבן
        עברתי את הדרך
        הבנתי במה יש ערך
        עברת איתי הכל
        בכית איתי
        גם ללא קול
        מבקשת ממך
        שתמיד אהיה מאושרת
        גם בפנים
        אעריך את עצמי
        ואת הטוב אפנים
        18 שנה
        היית איתי יד ביד
        מתפללת שזה ימשיך
        לעד
        תודה על 18 שנים
        יפות ונפלאות
        תודה לך
        על כל הכישורנות
        וגם הכישלונות
        כי אני קמה תמיד
        מהנפילות
        ומעריכה את
        החסדים והטובות
        תודה אבוש
        על 18 שנים
        מתפללת ומייחלת
        עד 120
        לחיים טובים
        ומאושרים
        שיש יום הולדת
        מבינים את החיים
        שעוד שנה
        זה רק ניסים
        יום הולדת שמח
        מאחלת לעצמי
        שאשאר תמיד
        מי שאני!
        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • אין על מוזיקהא מנותק
          אין על מוזיקהא מנותק
          אין על מוזיקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
          #1182

          (אף פעם לא באמת הבנתי מה זה מה שמדברים על הענין ששיר בא מ'השראה'
          עד עכשיו..
          אז לצערי ההשראה שלי היתה הפעם עצובה, האסון שקרה אתמול עם הבחור שטבע בכינרת ...
          לא באמת תכננתי לרשום אבל פשוט יצא משהו קצר מהלב אז זרמתי.. )

          עצב, שכול שאין כדוגמתו
          אובדן שאין דומה לו
          עוד נשמה זכה שעזבה את העולם ביעף
          עוד פרח שקמל בחטף

          זוג הורים שנהפכים לשכולים
          אחים, אחיות מרוסקים ושבורים
          מעגל מורחב של משפחה וידידים
          שמבכים ויתאבלו לכל החיים!

          איך? אני שואלת
          למה? אני זועקת
          על עוד כמה אסונות נצטרך לשמוע?
          על עוד כמה טרגדיות נצטרך לדמוע?

          די, אמור לצרותנו דיי
          עייפנו כבר, הכוח נגמר
          אנא , תן לנו לראות בקרוב כבר את-
          והריקותי לכם ברכה עד בלי די...

          זה שיר ראשון שלי ואני לא באמת מבינה בכתיבה אז אם אני מנמיכה פה את הרמה של הנושא מצטערת..
          בכל מקרה אני לא חושבת שיצאו לי עוד שירים ככה שהכל טוב 😉
          מקווה שלא יהיו עוד השראות עצובות , אמן!!

          טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          14
          • TALYT מנותק
            TALYT מנותק
            TALY
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1183

            זה טוב לי
            אני יודעת גם מאמינה
            אבל לא תמיד מרגישה
            בחיים יש גם איזורים חשוכים
            נראים מאיימים מפחידים
            מחפשת מי הולך איתי
            מביטה בכף ידי
            ונרגעת
            הלוא היא מונחת בכף ידו
            המגע מלטף
            ובחום אותי הוא עוטף

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • יעל ק.י מנותק
              יעל ק.י מנותק
              יעל ק.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
              #1184

              מותר:(?!)

              מתה- ללכת
              על ביציים 
              מתהלכת
              עוד שיר עצוב מנגנת
              ונקרע עוד מיתר

              מתה- לסגת
              אחוות מתים בי
              מסגסגת 
              עוד ילדה בודדת
              מחפשת שטויות בניכר

              מתה- לדעת
              לכל האשליות
              מודעת
              ועדיין ממשיכה לחפש נחמה בעוד צלחת
              והכאב כמה צפוי- לא נגמר

              מתה-לגעת
              ועוד זריחה יורדת
              מתגעגעת
              ועדיין לא בא מי שאמר שיביא לי לקחת
              כמה אורות ותקווה למחר

              מתה-לעטוף 
              עמוק בתקווה את גלימת הדיכאון 
              שעוטפת
              ובאמצע הקיץ לברוא שלכת
              להציף את הכל ולא לטבוע ברשת

              מתה לבכות,
              אך כמו תמיד -
              אוזניה מייללת
              לאוזן חזק תוחבת 
              וממשיכה לחשוב שאני צודקת
              שלבלוע דמעות זה מותר---


              יעל#

              יש דלת, ויש חלון,
              ויש חור גדול שאין לו שם,
              ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                #1185

                קטע שחברה כתבה וביקשה לפרסם בתקווה שיחזק וידבר אל כל אחד ואחד..

                ד' בחר בי
                כן בי,
                מכל העולם
                מכל הארץ
                מכל האנשים בשכונה
                מכל המשפחה הרחבה
                בקיצור-
                מכל הנשמות שסביבי
                רק בי הוא בחר
                לְאַתְגֵּר.
                להעמיד אותי מול הניסיון
                רק בי,
                כי הוא סומך עליי!
                הוא יודע ת'אמת,
                והוא כאילו אומר:
                "רק את מסוגלת לעמוד בזה
                רק לך נתתי את הכוחות
                כי לא נותנים לאדם ניסיון שלא יוכל לעמוד בו!!!
                אז, את חזקה
                יש בך עוצמות!!
                תעריכי!"
                זה מה שאני שומעת ממנו:)
                ואם כך הוא, אזי אשתדל!
                אתן את כל כולי!
                לא אאכזב אותו, את אבא שלי!!

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1186

                  מי אני
                  לא מכירה תעצמי
                  אני גדולה
                  או ילדה
                  שהתבגרה
                  לפני זמנה
                  מנסה להיות טובה
                  אולי זה פשוט ענין של מזל
                  לחיות מתוסכל
                  עצבנית על עצמי
                  כואבת בגללי
                  מנפחת תכאב
                  על כתב
                  כותבת..
                  ומוחקת..
                  אולי זה לא באמת מה שאני עוברת?
                  פתאום אני מבטאת מה שאני מרגישה
                  נשמע לי מוזר מרגישה ילדה
                  מוכה...
                  וכמו איזה שוטה
                  מטילת בין המחשבות
                  ודואגת
                  למה שלא צריך לקרות...

                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • יעל ק.י מנותק
                    יעל ק.י מנותק
                    יעל ק.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                    #1187

                    מגיע לך לאכול
                    תאכלי
                    תאכלי את כל הפחדים
                    את כל הדאגות
                    תאכלי אותם בלי מלח
                    פזרי מעליהם פלפל לבן
                    כסי אותם באמונה
                    שמגיע לך
                    את כל הטוב שבעולם
                    תני להם להיות
                    אך אל תתני להם להשאר---


                    יעל#

                    יש דלת, ויש חלון,
                    ויש חור גדול שאין לו שם,
                    ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1188

                      קוראת את העבר
                      גם אם היה מעט מר
                      קוראת את המכתבים שלנו
                      אחת לשנייה
                      ואיך כל זה נגמר בשנייה
                      דמעות זולגות מעיני
                      המכתבים נופלים מידי
                      זורקת אותם לאשפה
                      למחוק את כל מה שהיה
                      הכאב מתחיל להגיע
                      אבל אני לא יתן לו להופיע
                      וללב להפריע
                      עברתי כבר הכל
                      והרבה בלעדיה
                      למה פתאום הכל צף
                      ונזכרת בעיניה
                      שהחזיקה לי את היד
                      שלא אמעד
                      ונשארתי לבד
                      עם המכתבים
                      ביד....
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      13
                      • מיליםמ מנותק
                        מיליםמ מנותק
                        מילים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1189

                        עכשיו
                        זוכר איך הייתי אז
                        מלאה כמו ענן בחורף
                        כמו רימון אדום עם כתר
                        כמו פוך אמיתי שיצא מהמפעל
                        היה בי הרבה כל כך
                        והוספתי לי עוד

                        זוכר מה היה אחר כך
                        התרוקנתי כמו גשם מענן
                        כמו רימון אחרי הדפיקות
                        כמו שמיכה שחגגה יובל
                        היה בי כלום כזה
                        שהגדלתי אותו עוד

                        רואה אותי עכשיו
                        מסתכלת על שמים של קיץ
                        תולשת דפים מלוח שנה
                        מחפשת שמיכה הגיונית ללילה
                        מנסה לעשות משהו
                        שיגרום לי להתחיל

                        רואה אותי עכשיו?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • אין על מוזיקהא מנותק
                          אין על מוזיקהא מנותק
                          אין על מוזיקה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                          #1190

                          אוקי, זה 'שיר' שקצת שונה מהנוף הרגיל פה...
                          חושבת שהרבה יזדהו איתו..

                          לא אבא, לא עוד הפעם
                          זה לא יכול להיותת
                          הגוף צועק למנוחה, העיניים אדומות
                          בבקשה, מה ביקשתי, מנוחה בלי הפסקות

                          עם כל הכאב שבדבר התרוממתי , התגברתי , והלכתי
                          לקבור אותו
                          לקבור , על אף שהכיר את קולי הכי מקרוב
                          לקבור , על אף שהחזקתיו בידיי הכי הרבה עלי אדמות
                          לקבור, הכי עמוק שרק אפשר , בלי הגיון.
                          לקבור אותו ביחד עם כל חלומותי שירדו לטמיון...

                          תנועותי מלאות כעס, תסכול
                          מהירות, אך מלאות בלבול
                          רק רוצה להצליח את המלאכה באופן בהול
                          פשוט לקבור, לא לערב אף שיקול...

                          לקבור את מי שהעיר אותי בבהלה מהשינה
                          לקבור את החמוד שצלצל בשבת בבוקר כי היתה לו התראה
                          לקבור את הפלאפון שלי בההרי כיסויים ושמיכות
                          ולסיום לחזור למיטתי ולשינה בתסכול לחכות
                          😠

                          אין כמו שילוב של תסכול ועייפות כדי ליצור שיר טוב 😂

                          טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          17
                          • שיר נולדש מנותק
                            שיר נולדש מנותק
                            שיר נולד
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                            #1191

                            אם רק תדע
                            שזו מתנה
                            הכי גדולה
                            להיות אתה
                            בעצמך

                            כבר לא תשקע בחול ותוותר
                            לא תרים ידיים ותיחלש
                            כבר לא תשבור גלים ותישבר
                            כמו עולם הפוך כמעט עוור
                            אם רק תדע--
                            אז
                            תאהב את עצמך
                            תהיה שלם בפנים
                            כך תראה את עולמך
                            והוא יסביר לך פנים
                            ...

                            תמרח חיוך על הפנים
                            וכמו מראה יחזרו חיוכים
                            תאמר תודה לאלוקים
                            תכיר טובה לאנשים
                            וכך תחייה את החיים
                            ב נ ע י מ י ם

                            ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                            הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            13
                            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                              #1192

                              זהוו נגמרו לי הכוחות
                              הידיים שלי כבר לא על המושכות
                              רוצה לבעוט בהכל
                              לא סומכת על אפחד
                              רוצה לזרוק ת'כל
                              לא רוצה ת'ביחד
                              לא רוצה ת'לבד
                              רוצה שיפסיקו לדאוג לי
                              יתנו לי לחשוב לבדי
                              נמאס לי מעצמי
                              למה אני כזאת
                              עם תאוות
                              למה אני לא ילדה טובה
                              כמו האלה שגרות בשכונה
                              עושה לעצמי מבצע
                              כמה זמן יקח עד שאכנע
                              ואפרוק הכל
                              ואכנס לבור..
                              אילה💔

                              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              19
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1193

                                שיר שנכתב לכל הנערות והנערים שעוברים דברים לא עלינו ואין אף אחד שיעזור להם.....
                                לא עלי!

                                כואב לי
                                רע לי
                                אין לי חשק לחיות
                                כל לילה מגיעות הדמעות
                                חשבתם שאני באורות
                                לא ראיתם תזוועות
                                תסיוטים בלילות
                                שלקחו אותי בידיים
                                הכאיבו לי כפליים
                                הכניסו לי חומרים
                                שלא אהיה בהכרה
                                עשו לי כל מה
                                שמתחשק להם
                                הייתי הבובה שלהם
                                כמה רוע יש בעולם
                                כמה אכזריות
                                יכולה להיות בבן אדם
                                להתעלל בילדה
                                להרוס לה תחיים
                                תוך שניה
                                להרוג את הבפנים
                                ואתם חשבתם
                                שאני סתם בדיכאון
                                אתם חשבתם
                                שבכוונה אני רוצה לישון
                                לא ראיתם
                                מה אני עוברת
                                זה דבר
                                שלאף אחד לא מספרת
                                סבלתי לבד
                                עד שהגיע הרגע
                                שסיימתי את החיים
                                תקראו את הדף הזה
                                אחרי שתקברו אותי
                                ותבכו עלי
                                אולי אחרי זה
                                תרחמו עלי
                                אני מבקשת סליחה
                                והבקשה האחרונה
                                אל תשפטו לעולם בן אדם
                                תכנסו ללב שלו
                                ואז תחשבו כמו כולם
                                כי אחרי שתבינו
                                מה הוא עובר
                                לעולם לא תעזבו אותו
                                ברגעי משבר...
                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                14
                                • משורר מבולבלמ מנותק
                                  משורר מבולבלמ מנותק
                                  משורר מבולבל
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                  #1194

                                  ניתוח לב פתוח

                                  השקט צעק לא זעה הרוח
                                  עוד יום חלף על המיטה סרוח
                                  המכבש עבר הוא כבר מרוח
                                  מחשבות מעיקות זוכות לאירוח

                                  בראש דוהרות מחשבות אין פיקוח
                                  אלף צדדים מי יכריע בויכוח
                                  מחשבה סוררת מנפנפת בקלף מיקוח
                                  כשתשכך המלחמה יצעקו-אַח

                                  והוא יושב לו בצד זנוח
                                  מחפש עבורו מקום- מקום הינוח
                                  מודר מהסעודה, ללא ספק מהקינוח
                                  משתוקק לרגיעה רוצה קצת לנוח

                                  פתאום הוא בקע, השקט המתוח
                                  מוכן להאמין בכל- גם בעולם שטוח
                                  הדממה כה ברורה הלב רתוח
                                  הגיע הזמן לניתוח לב פתוח!!!

                                  כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                  סימן שהשמש שוקעת!
                                  ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  14
                                  • TALYT מנותק
                                    TALYT מנותק
                                    TALY
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                    #1195

                                    כן זה אני כאן
                                    באה אלייך
                                    מחפשת עיניים טובות
                                    שהיו לי כל הדרך
                                    ועכשיו הם כבר חומקות
                                    לאיפה כל הטוב הזה ברח
                                    המקום של שתינו על ידי הבדידות נכבש
                                    ואין לי כבר כח
                                    להתאכזב כל פעם מחדש
                                    לקוות ולחכות אולי זה נגמר
                                    ולראות את הכל מתנפץ באוייר
                                    לעוף אחרי השברים ולתפוס אחד
                                    אך הוא פוצע והיד מדממת
                                    ביחד עם הלב

                                    הלוואי ויקרעו כבר כל המסיכות
                                    ושוב תני את ידך בידי
                                    הלוואי וישברו כל המחיצות
                                    ושוב ארגיש את ליבך כאן איתי
                                    הלוואי ויתפרק לו המטען העמוס
                                    והעבר יחזור וימלא לנו את העתיד בורוד

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1196

                                      נכתב על מישהי שהתאבדה בגלל שהרסו לה תחיים ....

                                      ביום שאיבדתי ת'עצמי
                                      אנשים חשבו
                                      שאז מתתי...
                                      אבל לא שיערו
                                      שהחיים שלי נגמרו
                                      ביום הזה
                                      שזה קרה
                                      ביום שהרסו לי תחיים
                                      אפילו תעצמות
                                      נכנסתי לטיפולים
                                      חשבו שאני משוגעת
                                      דיברו אלי
                                      כאילו אני לא שומעת
                                      ניסו להחיות אותי
                                      חייכו אלי כאילו אני ילדה
                                      חשבו שככה אני יוכל להיות גיבורה
                                      להתעלות ממה שקרה
                                      לשכוח מהחויה
                                      אבל לא הבינו
                                      שהם חייכו לגופה
                                      צחקו לגוויה
                                      תמוות אני לא בחרתי בעצמי
                                      רצחו אותי
                                      השאירו לי
                                      רק לקחת את העניבה
                                      ולעשות חניקה
                                      מתה מבושה
                                      מהמשפחה
                                      הם חושבים שאני אשמה
                                      חושבים שהיתה לי בחירה
                                      מצטערת
                                      להיות הזאתי שמאתגרת
                                      הזאתי שברע בוחרת
                                      אבל לא אנילא טועה
                                      גם לא אצלי האשמה
                                      מתגעגעת
                                      וכואבת עליכם
                                      תודה על שנות האהבה שלכם

                                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • יעל ק.י מנותק
                                        יעל ק.י מנותק
                                        יעל ק.
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                        #1197

                                        ישבתם פעם על אדן המרפסת באיזה רבע למליון בלילה?! :

                                        למה בלילה:

                                        על מה המלאכים 
                                        חושבים בלילה
                                        כשהם רואים אותי רוויה
                                        בוכה בלי דמעות
                                        עצורה

                                        על מה הרוחות
                                        מתעקשות בלילה
                                        כשהן נושבות חזק 
                                        פורצות אל חדרי בסערה
                                        מייבשות את גרוני שנשנק

                                        על מה החלומות
                                        מתלוצצים בלילה
                                        כשאני סוף סוף נופלת שדודה
                                        מחבקת כרית מתפוררת
                                        משתדלת לא להבהל מעוד חלום רע

                                        על מה המחשבות 
                                        חופרות בלילה
                                        כשהראש שלי כבר פחות בפעולה?
                                        האם גם אז הן ממלאות תרשימים 
                                        של אילו הייתי עושה אחרת אז מה?!

                                        על מה הילד שם על המדרכה
                                        מסתכל בלילה
                                        מילא אני- שנתי ממני והלאה
                                        אבל למה גם הוא צריך להתחבט
                                        לשבת בין שמיכה לרוחות
                                        ולריב עם הלילה?!


                                        יעל#

                                        יש דלת, ויש חלון,
                                        ויש חור גדול שאין לו שם,
                                        ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        15
                                        • TALYT מנותק
                                          TALYT מנותק
                                          TALY
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                          #1198

                                          את האראלים נצחו מצוקים
                                          מי אותנו משבר כזה יקים
                                          נשבה ארון האלוקים
                                          כדלים רשים ועשוקים
                                          את האובדן הגדול מבכים
                                          עת רדת החשיכה והאורות מחוקים
                                          זכרונות בליבנו חקוקים
                                          מקום בלב הם מנקים
                                          מי יתן ותמשנו ממים עמוקים
                                          ותפציע הגאולה שלה אנחנו מקווים ומחכים

                                          #טלי

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול