דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעל ק.י מנותק
    יעל ק.י מנותק
    יעל ק.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
    #1184

    מותר:(?!)

    מתה- ללכת
    על ביציים 
    מתהלכת
    עוד שיר עצוב מנגנת
    ונקרע עוד מיתר

    מתה- לסגת
    אחוות מתים בי
    מסגסגת 
    עוד ילדה בודדת
    מחפשת שטויות בניכר

    מתה- לדעת
    לכל האשליות
    מודעת
    ועדיין ממשיכה לחפש נחמה בעוד צלחת
    והכאב כמה צפוי- לא נגמר

    מתה-לגעת
    ועוד זריחה יורדת
    מתגעגעת
    ועדיין לא בא מי שאמר שיביא לי לקחת
    כמה אורות ותקווה למחר

    מתה-לעטוף 
    עמוק בתקווה את גלימת הדיכאון 
    שעוטפת
    ובאמצע הקיץ לברוא שלכת
    להציף את הכל ולא לטבוע ברשת

    מתה לבכות,
    אך כמו תמיד -
    אוזניה מייללת
    לאוזן חזק תוחבת 
    וממשיכה לחשוב שאני צודקת
    שלבלוע דמעות זה מותר---


    יעל#

    יש דלת, ויש חלון,
    ויש חור גדול שאין לו שם,
    ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
      #1185

      קטע שחברה כתבה וביקשה לפרסם בתקווה שיחזק וידבר אל כל אחד ואחד..

      ד' בחר בי
      כן בי,
      מכל העולם
      מכל הארץ
      מכל האנשים בשכונה
      מכל המשפחה הרחבה
      בקיצור-
      מכל הנשמות שסביבי
      רק בי הוא בחר
      לְאַתְגֵּר.
      להעמיד אותי מול הניסיון
      רק בי,
      כי הוא סומך עליי!
      הוא יודע ת'אמת,
      והוא כאילו אומר:
      "רק את מסוגלת לעמוד בזה
      רק לך נתתי את הכוחות
      כי לא נותנים לאדם ניסיון שלא יוכל לעמוד בו!!!
      אז, את חזקה
      יש בך עוצמות!!
      תעריכי!"
      זה מה שאני שומעת ממנו:)
      ואם כך הוא, אזי אשתדל!
      אתן את כל כולי!
      לא אאכזב אותו, את אבא שלי!!

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1186

        מי אני
        לא מכירה תעצמי
        אני גדולה
        או ילדה
        שהתבגרה
        לפני זמנה
        מנסה להיות טובה
        אולי זה פשוט ענין של מזל
        לחיות מתוסכל
        עצבנית על עצמי
        כואבת בגללי
        מנפחת תכאב
        על כתב
        כותבת..
        ומוחקת..
        אולי זה לא באמת מה שאני עוברת?
        פתאום אני מבטאת מה שאני מרגישה
        נשמע לי מוזר מרגישה ילדה
        מוכה...
        וכמו איזה שוטה
        מטילת בין המחשבות
        ודואגת
        למה שלא צריך לקרות...

        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • יעל ק.י מנותק
          יעל ק.י מנותק
          יעל ק.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
          #1187

          מגיע לך לאכול
          תאכלי
          תאכלי את כל הפחדים
          את כל הדאגות
          תאכלי אותם בלי מלח
          פזרי מעליהם פלפל לבן
          כסי אותם באמונה
          שמגיע לך
          את כל הטוב שבעולם
          תני להם להיות
          אך אל תתני להם להשאר---


          יעל#

          יש דלת, ויש חלון,
          ויש חור גדול שאין לו שם,
          ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1188

            קוראת את העבר
            גם אם היה מעט מר
            קוראת את המכתבים שלנו
            אחת לשנייה
            ואיך כל זה נגמר בשנייה
            דמעות זולגות מעיני
            המכתבים נופלים מידי
            זורקת אותם לאשפה
            למחוק את כל מה שהיה
            הכאב מתחיל להגיע
            אבל אני לא יתן לו להופיע
            וללב להפריע
            עברתי כבר הכל
            והרבה בלעדיה
            למה פתאום הכל צף
            ונזכרת בעיניה
            שהחזיקה לי את היד
            שלא אמעד
            ונשארתי לבד
            עם המכתבים
            ביד....
            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            13
            • מיליםמ מנותק
              מיליםמ מנותק
              מילים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1189

              עכשיו
              זוכר איך הייתי אז
              מלאה כמו ענן בחורף
              כמו רימון אדום עם כתר
              כמו פוך אמיתי שיצא מהמפעל
              היה בי הרבה כל כך
              והוספתי לי עוד

              זוכר מה היה אחר כך
              התרוקנתי כמו גשם מענן
              כמו רימון אחרי הדפיקות
              כמו שמיכה שחגגה יובל
              היה בי כלום כזה
              שהגדלתי אותו עוד

              רואה אותי עכשיו
              מסתכלת על שמים של קיץ
              תולשת דפים מלוח שנה
              מחפשת שמיכה הגיונית ללילה
              מנסה לעשות משהו
              שיגרום לי להתחיל

              רואה אותי עכשיו?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • אין על מוזיקהא מנותק
                אין על מוזיקהא מנותק
                אין על מוזיקה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                #1190

                אוקי, זה 'שיר' שקצת שונה מהנוף הרגיל פה...
                חושבת שהרבה יזדהו איתו..

                לא אבא, לא עוד הפעם
                זה לא יכול להיותת
                הגוף צועק למנוחה, העיניים אדומות
                בבקשה, מה ביקשתי, מנוחה בלי הפסקות

                עם כל הכאב שבדבר התרוממתי , התגברתי , והלכתי
                לקבור אותו
                לקבור , על אף שהכיר את קולי הכי מקרוב
                לקבור , על אף שהחזקתיו בידיי הכי הרבה עלי אדמות
                לקבור, הכי עמוק שרק אפשר , בלי הגיון.
                לקבור אותו ביחד עם כל חלומותי שירדו לטמיון...

                תנועותי מלאות כעס, תסכול
                מהירות, אך מלאות בלבול
                רק רוצה להצליח את המלאכה באופן בהול
                פשוט לקבור, לא לערב אף שיקול...

                לקבור את מי שהעיר אותי בבהלה מהשינה
                לקבור את החמוד שצלצל בשבת בבוקר כי היתה לו התראה
                לקבור את הפלאפון שלי בההרי כיסויים ושמיכות
                ולסיום לחזור למיטתי ולשינה בתסכול לחכות
                😠

                אין כמו שילוב של תסכול ועייפות כדי ליצור שיר טוב 😂

                טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                17
                • שיר נולדש מנותק
                  שיר נולדש מנותק
                  שיר נולד
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                  #1191

                  אם רק תדע
                  שזו מתנה
                  הכי גדולה
                  להיות אתה
                  בעצמך

                  כבר לא תשקע בחול ותוותר
                  לא תרים ידיים ותיחלש
                  כבר לא תשבור גלים ותישבר
                  כמו עולם הפוך כמעט עוור
                  אם רק תדע--
                  אז
                  תאהב את עצמך
                  תהיה שלם בפנים
                  כך תראה את עולמך
                  והוא יסביר לך פנים
                  ...

                  תמרח חיוך על הפנים
                  וכמו מראה יחזרו חיוכים
                  תאמר תודה לאלוקים
                  תכיר טובה לאנשים
                  וכך תחייה את החיים
                  ב נ ע י מ י ם

                  ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                  הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  13
                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    #1192

                    זהוו נגמרו לי הכוחות
                    הידיים שלי כבר לא על המושכות
                    רוצה לבעוט בהכל
                    לא סומכת על אפחד
                    רוצה לזרוק ת'כל
                    לא רוצה ת'ביחד
                    לא רוצה ת'לבד
                    רוצה שיפסיקו לדאוג לי
                    יתנו לי לחשוב לבדי
                    נמאס לי מעצמי
                    למה אני כזאת
                    עם תאוות
                    למה אני לא ילדה טובה
                    כמו האלה שגרות בשכונה
                    עושה לעצמי מבצע
                    כמה זמן יקח עד שאכנע
                    ואפרוק הכל
                    ואכנס לבור..
                    אילה💔

                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    19
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1193

                      שיר שנכתב לכל הנערות והנערים שעוברים דברים לא עלינו ואין אף אחד שיעזור להם.....
                      לא עלי!

                      כואב לי
                      רע לי
                      אין לי חשק לחיות
                      כל לילה מגיעות הדמעות
                      חשבתם שאני באורות
                      לא ראיתם תזוועות
                      תסיוטים בלילות
                      שלקחו אותי בידיים
                      הכאיבו לי כפליים
                      הכניסו לי חומרים
                      שלא אהיה בהכרה
                      עשו לי כל מה
                      שמתחשק להם
                      הייתי הבובה שלהם
                      כמה רוע יש בעולם
                      כמה אכזריות
                      יכולה להיות בבן אדם
                      להתעלל בילדה
                      להרוס לה תחיים
                      תוך שניה
                      להרוג את הבפנים
                      ואתם חשבתם
                      שאני סתם בדיכאון
                      אתם חשבתם
                      שבכוונה אני רוצה לישון
                      לא ראיתם
                      מה אני עוברת
                      זה דבר
                      שלאף אחד לא מספרת
                      סבלתי לבד
                      עד שהגיע הרגע
                      שסיימתי את החיים
                      תקראו את הדף הזה
                      אחרי שתקברו אותי
                      ותבכו עלי
                      אולי אחרי זה
                      תרחמו עלי
                      אני מבקשת סליחה
                      והבקשה האחרונה
                      אל תשפטו לעולם בן אדם
                      תכנסו ללב שלו
                      ואז תחשבו כמו כולם
                      כי אחרי שתבינו
                      מה הוא עובר
                      לעולם לא תעזבו אותו
                      ברגעי משבר...
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      14
                      • משורר מבולבלמ מנותק
                        משורר מבולבלמ מנותק
                        משורר מבולבל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                        #1194

                        ניתוח לב פתוח

                        השקט צעק לא זעה הרוח
                        עוד יום חלף על המיטה סרוח
                        המכבש עבר הוא כבר מרוח
                        מחשבות מעיקות זוכות לאירוח

                        בראש דוהרות מחשבות אין פיקוח
                        אלף צדדים מי יכריע בויכוח
                        מחשבה סוררת מנפנפת בקלף מיקוח
                        כשתשכך המלחמה יצעקו-אַח

                        והוא יושב לו בצד זנוח
                        מחפש עבורו מקום- מקום הינוח
                        מודר מהסעודה, ללא ספק מהקינוח
                        משתוקק לרגיעה רוצה קצת לנוח

                        פתאום הוא בקע, השקט המתוח
                        מוכן להאמין בכל- גם בעולם שטוח
                        הדממה כה ברורה הלב רתוח
                        הגיע הזמן לניתוח לב פתוח!!!

                        כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                        סימן שהשמש שוקעת!
                        ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        14
                        • TALYT מנותק
                          TALYT מנותק
                          TALY
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                          #1195

                          כן זה אני כאן
                          באה אלייך
                          מחפשת עיניים טובות
                          שהיו לי כל הדרך
                          ועכשיו הם כבר חומקות
                          לאיפה כל הטוב הזה ברח
                          המקום של שתינו על ידי הבדידות נכבש
                          ואין לי כבר כח
                          להתאכזב כל פעם מחדש
                          לקוות ולחכות אולי זה נגמר
                          ולראות את הכל מתנפץ באוייר
                          לעוף אחרי השברים ולתפוס אחד
                          אך הוא פוצע והיד מדממת
                          ביחד עם הלב

                          הלוואי ויקרעו כבר כל המסיכות
                          ושוב תני את ידך בידי
                          הלוואי וישברו כל המחיצות
                          ושוב ארגיש את ליבך כאן איתי
                          הלוואי ויתפרק לו המטען העמוס
                          והעבר יחזור וימלא לנו את העתיד בורוד

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1196

                            נכתב על מישהי שהתאבדה בגלל שהרסו לה תחיים ....

                            ביום שאיבדתי ת'עצמי
                            אנשים חשבו
                            שאז מתתי...
                            אבל לא שיערו
                            שהחיים שלי נגמרו
                            ביום הזה
                            שזה קרה
                            ביום שהרסו לי תחיים
                            אפילו תעצמות
                            נכנסתי לטיפולים
                            חשבו שאני משוגעת
                            דיברו אלי
                            כאילו אני לא שומעת
                            ניסו להחיות אותי
                            חייכו אלי כאילו אני ילדה
                            חשבו שככה אני יוכל להיות גיבורה
                            להתעלות ממה שקרה
                            לשכוח מהחויה
                            אבל לא הבינו
                            שהם חייכו לגופה
                            צחקו לגוויה
                            תמוות אני לא בחרתי בעצמי
                            רצחו אותי
                            השאירו לי
                            רק לקחת את העניבה
                            ולעשות חניקה
                            מתה מבושה
                            מהמשפחה
                            הם חושבים שאני אשמה
                            חושבים שהיתה לי בחירה
                            מצטערת
                            להיות הזאתי שמאתגרת
                            הזאתי שברע בוחרת
                            אבל לא אנילא טועה
                            גם לא אצלי האשמה
                            מתגעגעת
                            וכואבת עליכם
                            תודה על שנות האהבה שלכם

                            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • יעל ק.י מנותק
                              יעל ק.י מנותק
                              יעל ק.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                              #1197

                              ישבתם פעם על אדן המרפסת באיזה רבע למליון בלילה?! :

                              למה בלילה:

                              על מה המלאכים 
                              חושבים בלילה
                              כשהם רואים אותי רוויה
                              בוכה בלי דמעות
                              עצורה

                              על מה הרוחות
                              מתעקשות בלילה
                              כשהן נושבות חזק 
                              פורצות אל חדרי בסערה
                              מייבשות את גרוני שנשנק

                              על מה החלומות
                              מתלוצצים בלילה
                              כשאני סוף סוף נופלת שדודה
                              מחבקת כרית מתפוררת
                              משתדלת לא להבהל מעוד חלום רע

                              על מה המחשבות 
                              חופרות בלילה
                              כשהראש שלי כבר פחות בפעולה?
                              האם גם אז הן ממלאות תרשימים 
                              של אילו הייתי עושה אחרת אז מה?!

                              על מה הילד שם על המדרכה
                              מסתכל בלילה
                              מילא אני- שנתי ממני והלאה
                              אבל למה גם הוא צריך להתחבט
                              לשבת בין שמיכה לרוחות
                              ולריב עם הלילה?!


                              יעל#

                              יש דלת, ויש חלון,
                              ויש חור גדול שאין לו שם,
                              ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              15
                              • TALYT מנותק
                                TALYT מנותק
                                TALY
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                #1198

                                את האראלים נצחו מצוקים
                                מי אותנו משבר כזה יקים
                                נשבה ארון האלוקים
                                כדלים רשים ועשוקים
                                את האובדן הגדול מבכים
                                עת רדת החשיכה והאורות מחוקים
                                זכרונות בליבנו חקוקים
                                מקום בלב הם מנקים
                                מי יתן ותמשנו ממים עמוקים
                                ותפציע הגאולה שלה אנחנו מקווים ומחכים

                                #טלי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  #1199

                                  אבא
                                  למה לקחת לנו ת'אור היחיד
                                  לוקח אליך את הטובים
                                  לקחת לנו תיד
                                  שהחזיקה אותנו בקשיים
                                  אבא אינלי מילים
                                  יוצא לי רק שברים
                                  אבא הכאב עצור
                                  הדמעות יוצרות מבול
                                  התיתמנו אנחנו לבד
                                  בלי אפחד..
                                  שיהיה איתנו
                                  בקשיים שלנו
                                  שיברך אותנו
                                  שרע לנו
                                  אבא למה
                                  אני עדין לא מבינה
                                  אני בטוחה
                                  שזה לטובה
                                  אבל אולי נשאל
                                  בשביל מה
                                  אולי בשביל שנזכור אותך
                                  אולי זה מקרב אותנו אליך
                                  אולי כדי שנזכור שזה רק אתה
                                  שיכול
                                  לע אבא זה לא הגינו
                                  הוא נפטר זה היה פתאומי
                                  אבא זה עצוב
                                  נכון שאתה עושה לנו רק טוב?!
                                  אבל איך אפשר לראות
                                  בתוך כל המכאוב
                                  אבא תהייה איתנו
                                  אנחנו לבד
                                  נשארנו ללא אב
                                  רק עם כאב
                                  בתוך היד
                                  נמאס לנו לאבד
                                  אנחנו רוצים
                                  להרגיש מוגנים
                                  ורק איתך יש את אותה ההרגשה
                                  אבא כואב לנו
                                  ניצחו אראלים
                                  את המצוקים
                                  היתה מלחמה
                                  בין העליונים לתחתונים
                                  והגיעו להחלטה שצריכים אותך במרומים
                                  תודה על שנות ההנהגה
                                  תודה שהייתה לנו סככה
                                  מה נעשה עכשו
                                  אוי נא לנו
                                  בגלל חטאנו...
                                  נלקח ממנו ארון הקודש
                                  במקום אש
                                  של קדושה
                                  נהיה לנו עשן
                                  של מבוכה
                                  מתים מבושה
                                  בגללנו אתה לא נמצא ...
                                  אילה😭

                                  ת.נ.צ.ב.ה חכם שלום כהן בן טופחה מלכה
                                  ואייי זה כאב לונרמליי כתבתי אתזה עם עינים אדומותת 💔😭

                                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • נעמי16נ מנותק
                                    נעמי16נ מנותק
                                    נעמי16
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                                    #1200

                                    אוקיי....אז זה השיר הראשון שאני מעלה לאתר (ובכלל אני די "ירוקה" בקטע של שירים וכו') התלבטתי אם להעלות אותו אבל כמה חבר'ה מקסימים מהפורום עשו לי חשק להעלות שיר אז מוקדש להם ולכל מי שמזדהה עם התחושות.....

                                    באמת שאני-
                                    רוצה וכוספת
                                    מנסה ושואפת
                                    אך המציאות באלגנטיות את הקלפים טורפת.

                                    שאיפות ומטרות נעולות בכספת
                                    שאננות שעוטפת
                                    שגרה ששוטפת
                                    ונשמה שבכאב צועקת, נטרפת.

                                    החסר מתרחב,בתשוקה מוצפת
                                    אחרי דמיונות ומים מלוחים רודפת
                                    ובסוף היום ,דמעות נוטפת
                                    שוכבת לבד,מאכזבה מעולפת.

                                    הלוואי שיגיע היום שאחליט שאני-
                                    מפסיקה את הטרפת
                                    את השכבות מקלפת
                                    בכמיהת אמת נעטפת
                                    בצל ידך אבא אוהב,מצטנפת.

                                    יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                                    חברונע'רס מוזיקלייםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    23
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1201

                                      השיר נכתב לכל הילדים בעולם שרוצים לפגוע בעצם כי לא מוצאים אהבה....

                                      פגיעה עצמית
                                      כמעט והתאבדות
                                      שונאת את עצמי
                                      והכל כאילו קשור
                                      מוצאת הרבה פעמים
                                      סיבות לבכות
                                      מחפשת את האור שלפעמים
                                      והכל שחור
                                      מחפשת את המשהו
                                      שיאיר לי תחיים
                                      ויתן לי סיבה
                                      להמשיך להילחם
                                      מחפשת את המישהו
                                      שיבוא וינחם
                                      שיראה לי
                                      שפגיעה עצמית
                                      זה הדבר הכי כואב
                                      בזמן שמחפשת
                                      מישהו
                                      שכן אותי אוהב....
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • זברהז מנותק
                                        זברהז מנותק
                                        זברה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1202

                                        עוד מעט-
                                        אאסוף את עצמי,
                                        חתיכה חתיכה, לתמונה שיצרתם.
                                        אאסוף את עצמי,
                                        בדיחה חרוכה, לחלום שציירתם...
                                        אאסוף את עצמי,
                                        לשק חבטות, ההוא שמרוט מפעם.
                                        אאסוף את עצמי,
                                        עם יומן חרטות, מילים חסרות טעם.

                                        עוד מעט-
                                        אשוב אל הבוקר,
                                        עייפה מעוד קרב ואין מקום מנוחה.
                                        אשוב אל הבוקר,
                                        והכאב שצרב, עדיין מבקש סליחה.
                                        אשוב אל הבוקר,
                                        כמו חייל בתבוסה עם שקית של דמעות.
                                        אשוב אל הבוקר,
                                        ילדה במנוסה, ראש מורכן ועיניים כהות.

                                        עוד מעט-
                                        אחזור מהמדבר,
                                        ריקה.
                                        וכל רוח חולפת תצא בשריקה.
                                        אחזור אל עצמי,
                                        שותקת.
                                        וצלילים ישנים ישחקו בי תופסת...

                                        עוד מעט---

                                        אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                        אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        13
                                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1203

                                          אלו החיים שלי
                                          אותם אני בוחרת בעצמי
                                          בוחרת להיות טובה
                                          או מאלוקים רחוקה
                                          אלו החיים שלי
                                          הבחירות שלי
                                          הנסיונות שלי
                                          אפחד לא יכול
                                          להתגבר במקומי
                                          ואפילו...
                                          לא לעזור לי
                                          כי סיכמתי עם עצמי
                                          שאני לא צריכה עזרה
                                          ואני יודעת מה מעצמי אני רוצה
                                          זאת טעות המחשבה...
                                          אבל זה כבר נהפך לאמונה
                                          שאם אני מקבלת עזרה
                                          מאחרים...
                                          אז אני לא חזקה
                                          מבפנים....
                                          אילה💔

                                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול