דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אין על מוזיקהא מנותק
    אין על מוזיקהא מנותק
    אין על מוזיקה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
    #1182

    (אף פעם לא באמת הבנתי מה זה מה שמדברים על הענין ששיר בא מ'השראה'
    עד עכשיו..
    אז לצערי ההשראה שלי היתה הפעם עצובה, האסון שקרה אתמול עם הבחור שטבע בכינרת ...
    לא באמת תכננתי לרשום אבל פשוט יצא משהו קצר מהלב אז זרמתי.. )

    עצב, שכול שאין כדוגמתו
    אובדן שאין דומה לו
    עוד נשמה זכה שעזבה את העולם ביעף
    עוד פרח שקמל בחטף

    זוג הורים שנהפכים לשכולים
    אחים, אחיות מרוסקים ושבורים
    מעגל מורחב של משפחה וידידים
    שמבכים ויתאבלו לכל החיים!

    איך? אני שואלת
    למה? אני זועקת
    על עוד כמה אסונות נצטרך לשמוע?
    על עוד כמה טרגדיות נצטרך לדמוע?

    די, אמור לצרותנו דיי
    עייפנו כבר, הכוח נגמר
    אנא , תן לנו לראות בקרוב כבר את-
    והריקותי לכם ברכה עד בלי די...

    זה שיר ראשון שלי ואני לא באמת מבינה בכתיבה אז אם אני מנמיכה פה את הרמה של הנושא מצטערת..
    בכל מקרה אני לא חושבת שיצאו לי עוד שירים ככה שהכל טוב 😉
    מקווה שלא יהיו עוד השראות עצובות , אמן!!

    טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    14
    • TALYT מנותק
      TALYT מנותק
      TALY
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1183

      זה טוב לי
      אני יודעת גם מאמינה
      אבל לא תמיד מרגישה
      בחיים יש גם איזורים חשוכים
      נראים מאיימים מפחידים
      מחפשת מי הולך איתי
      מביטה בכף ידי
      ונרגעת
      הלוא היא מונחת בכף ידו
      המגע מלטף
      ובחום אותי הוא עוטף

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • יעל ק.י מנותק
        יעל ק.י מנותק
        יעל ק.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
        #1184

        מותר:(?!)

        מתה- ללכת
        על ביציים 
        מתהלכת
        עוד שיר עצוב מנגנת
        ונקרע עוד מיתר

        מתה- לסגת
        אחוות מתים בי
        מסגסגת 
        עוד ילדה בודדת
        מחפשת שטויות בניכר

        מתה- לדעת
        לכל האשליות
        מודעת
        ועדיין ממשיכה לחפש נחמה בעוד צלחת
        והכאב כמה צפוי- לא נגמר

        מתה-לגעת
        ועוד זריחה יורדת
        מתגעגעת
        ועדיין לא בא מי שאמר שיביא לי לקחת
        כמה אורות ותקווה למחר

        מתה-לעטוף 
        עמוק בתקווה את גלימת הדיכאון 
        שעוטפת
        ובאמצע הקיץ לברוא שלכת
        להציף את הכל ולא לטבוע ברשת

        מתה לבכות,
        אך כמו תמיד -
        אוזניה מייללת
        לאוזן חזק תוחבת 
        וממשיכה לחשוב שאני צודקת
        שלבלוע דמעות זה מותר---


        יעל#

        יש דלת, ויש חלון,
        ויש חור גדול שאין לו שם,
        ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננה
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
          #1185

          קטע שחברה כתבה וביקשה לפרסם בתקווה שיחזק וידבר אל כל אחד ואחד..

          ד' בחר בי
          כן בי,
          מכל העולם
          מכל הארץ
          מכל האנשים בשכונה
          מכל המשפחה הרחבה
          בקיצור-
          מכל הנשמות שסביבי
          רק בי הוא בחר
          לְאַתְגֵּר.
          להעמיד אותי מול הניסיון
          רק בי,
          כי הוא סומך עליי!
          הוא יודע ת'אמת,
          והוא כאילו אומר:
          "רק את מסוגלת לעמוד בזה
          רק לך נתתי את הכוחות
          כי לא נותנים לאדם ניסיון שלא יוכל לעמוד בו!!!
          אז, את חזקה
          יש בך עוצמות!!
          תעריכי!"
          זה מה שאני שומעת ממנו:)
          ואם כך הוא, אזי אשתדל!
          אתן את כל כולי!
          לא אאכזב אותו, את אבא שלי!!

          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
          שומע נסתרות הלב 💜

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1186

            מי אני
            לא מכירה תעצמי
            אני גדולה
            או ילדה
            שהתבגרה
            לפני זמנה
            מנסה להיות טובה
            אולי זה פשוט ענין של מזל
            לחיות מתוסכל
            עצבנית על עצמי
            כואבת בגללי
            מנפחת תכאב
            על כתב
            כותבת..
            ומוחקת..
            אולי זה לא באמת מה שאני עוברת?
            פתאום אני מבטאת מה שאני מרגישה
            נשמע לי מוזר מרגישה ילדה
            מוכה...
            וכמו איזה שוטה
            מטילת בין המחשבות
            ודואגת
            למה שלא צריך לקרות...

            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • יעל ק.י מנותק
              יעל ק.י מנותק
              יעל ק.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
              #1187

              מגיע לך לאכול
              תאכלי
              תאכלי את כל הפחדים
              את כל הדאגות
              תאכלי אותם בלי מלח
              פזרי מעליהם פלפל לבן
              כסי אותם באמונה
              שמגיע לך
              את כל הטוב שבעולם
              תני להם להיות
              אך אל תתני להם להשאר---


              יעל#

              יש דלת, ויש חלון,
              ויש חור גדול שאין לו שם,
              ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1188

                קוראת את העבר
                גם אם היה מעט מר
                קוראת את המכתבים שלנו
                אחת לשנייה
                ואיך כל זה נגמר בשנייה
                דמעות זולגות מעיני
                המכתבים נופלים מידי
                זורקת אותם לאשפה
                למחוק את כל מה שהיה
                הכאב מתחיל להגיע
                אבל אני לא יתן לו להופיע
                וללב להפריע
                עברתי כבר הכל
                והרבה בלעדיה
                למה פתאום הכל צף
                ונזכרת בעיניה
                שהחזיקה לי את היד
                שלא אמעד
                ונשארתי לבד
                עם המכתבים
                ביד....
                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • מיליםמ מנותק
                  מיליםמ מנותק
                  מילים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1189

                  עכשיו
                  זוכר איך הייתי אז
                  מלאה כמו ענן בחורף
                  כמו רימון אדום עם כתר
                  כמו פוך אמיתי שיצא מהמפעל
                  היה בי הרבה כל כך
                  והוספתי לי עוד

                  זוכר מה היה אחר כך
                  התרוקנתי כמו גשם מענן
                  כמו רימון אחרי הדפיקות
                  כמו שמיכה שחגגה יובל
                  היה בי כלום כזה
                  שהגדלתי אותו עוד

                  רואה אותי עכשיו
                  מסתכלת על שמים של קיץ
                  תולשת דפים מלוח שנה
                  מחפשת שמיכה הגיונית ללילה
                  מנסה לעשות משהו
                  שיגרום לי להתחיל

                  רואה אותי עכשיו?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • אין על מוזיקהא מנותק
                    אין על מוזיקהא מנותק
                    אין על מוזיקה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                    #1190

                    אוקי, זה 'שיר' שקצת שונה מהנוף הרגיל פה...
                    חושבת שהרבה יזדהו איתו..

                    לא אבא, לא עוד הפעם
                    זה לא יכול להיותת
                    הגוף צועק למנוחה, העיניים אדומות
                    בבקשה, מה ביקשתי, מנוחה בלי הפסקות

                    עם כל הכאב שבדבר התרוממתי , התגברתי , והלכתי
                    לקבור אותו
                    לקבור , על אף שהכיר את קולי הכי מקרוב
                    לקבור , על אף שהחזקתיו בידיי הכי הרבה עלי אדמות
                    לקבור, הכי עמוק שרק אפשר , בלי הגיון.
                    לקבור אותו ביחד עם כל חלומותי שירדו לטמיון...

                    תנועותי מלאות כעס, תסכול
                    מהירות, אך מלאות בלבול
                    רק רוצה להצליח את המלאכה באופן בהול
                    פשוט לקבור, לא לערב אף שיקול...

                    לקבור את מי שהעיר אותי בבהלה מהשינה
                    לקבור את החמוד שצלצל בשבת בבוקר כי היתה לו התראה
                    לקבור את הפלאפון שלי בההרי כיסויים ושמיכות
                    ולסיום לחזור למיטתי ולשינה בתסכול לחכות
                    😠

                    אין כמו שילוב של תסכול ועייפות כדי ליצור שיר טוב 😂

                    טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    17
                    • שיר נולדש מנותק
                      שיר נולדש מנותק
                      שיר נולד
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                      #1191

                      אם רק תדע
                      שזו מתנה
                      הכי גדולה
                      להיות אתה
                      בעצמך

                      כבר לא תשקע בחול ותוותר
                      לא תרים ידיים ותיחלש
                      כבר לא תשבור גלים ותישבר
                      כמו עולם הפוך כמעט עוור
                      אם רק תדע--
                      אז
                      תאהב את עצמך
                      תהיה שלם בפנים
                      כך תראה את עולמך
                      והוא יסביר לך פנים
                      ...

                      תמרח חיוך על הפנים
                      וכמו מראה יחזרו חיוכים
                      תאמר תודה לאלוקים
                      תכיר טובה לאנשים
                      וכך תחייה את החיים
                      ב נ ע י מ י ם

                      ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                      הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      13
                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                        #1192

                        זהוו נגמרו לי הכוחות
                        הידיים שלי כבר לא על המושכות
                        רוצה לבעוט בהכל
                        לא סומכת על אפחד
                        רוצה לזרוק ת'כל
                        לא רוצה ת'ביחד
                        לא רוצה ת'לבד
                        רוצה שיפסיקו לדאוג לי
                        יתנו לי לחשוב לבדי
                        נמאס לי מעצמי
                        למה אני כזאת
                        עם תאוות
                        למה אני לא ילדה טובה
                        כמו האלה שגרות בשכונה
                        עושה לעצמי מבצע
                        כמה זמן יקח עד שאכנע
                        ואפרוק הכל
                        ואכנס לבור..
                        אילה💔

                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        19
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1193

                          שיר שנכתב לכל הנערות והנערים שעוברים דברים לא עלינו ואין אף אחד שיעזור להם.....
                          לא עלי!

                          כואב לי
                          רע לי
                          אין לי חשק לחיות
                          כל לילה מגיעות הדמעות
                          חשבתם שאני באורות
                          לא ראיתם תזוועות
                          תסיוטים בלילות
                          שלקחו אותי בידיים
                          הכאיבו לי כפליים
                          הכניסו לי חומרים
                          שלא אהיה בהכרה
                          עשו לי כל מה
                          שמתחשק להם
                          הייתי הבובה שלהם
                          כמה רוע יש בעולם
                          כמה אכזריות
                          יכולה להיות בבן אדם
                          להתעלל בילדה
                          להרוס לה תחיים
                          תוך שניה
                          להרוג את הבפנים
                          ואתם חשבתם
                          שאני סתם בדיכאון
                          אתם חשבתם
                          שבכוונה אני רוצה לישון
                          לא ראיתם
                          מה אני עוברת
                          זה דבר
                          שלאף אחד לא מספרת
                          סבלתי לבד
                          עד שהגיע הרגע
                          שסיימתי את החיים
                          תקראו את הדף הזה
                          אחרי שתקברו אותי
                          ותבכו עלי
                          אולי אחרי זה
                          תרחמו עלי
                          אני מבקשת סליחה
                          והבקשה האחרונה
                          אל תשפטו לעולם בן אדם
                          תכנסו ללב שלו
                          ואז תחשבו כמו כולם
                          כי אחרי שתבינו
                          מה הוא עובר
                          לעולם לא תעזבו אותו
                          ברגעי משבר...
                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          14
                          • משורר מבולבלמ מנותק
                            משורר מבולבלמ מנותק
                            משורר מבולבל
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                            #1194

                            ניתוח לב פתוח

                            השקט צעק לא זעה הרוח
                            עוד יום חלף על המיטה סרוח
                            המכבש עבר הוא כבר מרוח
                            מחשבות מעיקות זוכות לאירוח

                            בראש דוהרות מחשבות אין פיקוח
                            אלף צדדים מי יכריע בויכוח
                            מחשבה סוררת מנפנפת בקלף מיקוח
                            כשתשכך המלחמה יצעקו-אַח

                            והוא יושב לו בצד זנוח
                            מחפש עבורו מקום- מקום הינוח
                            מודר מהסעודה, ללא ספק מהקינוח
                            משתוקק לרגיעה רוצה קצת לנוח

                            פתאום הוא בקע, השקט המתוח
                            מוכן להאמין בכל- גם בעולם שטוח
                            הדממה כה ברורה הלב רתוח
                            הגיע הזמן לניתוח לב פתוח!!!

                            כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                            סימן שהשמש שוקעת!
                            ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            14
                            • TALYT מנותק
                              TALYT מנותק
                              TALY
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                              #1195

                              כן זה אני כאן
                              באה אלייך
                              מחפשת עיניים טובות
                              שהיו לי כל הדרך
                              ועכשיו הם כבר חומקות
                              לאיפה כל הטוב הזה ברח
                              המקום של שתינו על ידי הבדידות נכבש
                              ואין לי כבר כח
                              להתאכזב כל פעם מחדש
                              לקוות ולחכות אולי זה נגמר
                              ולראות את הכל מתנפץ באוייר
                              לעוף אחרי השברים ולתפוס אחד
                              אך הוא פוצע והיד מדממת
                              ביחד עם הלב

                              הלוואי ויקרעו כבר כל המסיכות
                              ושוב תני את ידך בידי
                              הלוואי וישברו כל המחיצות
                              ושוב ארגיש את ליבך כאן איתי
                              הלוואי ויתפרק לו המטען העמוס
                              והעבר יחזור וימלא לנו את העתיד בורוד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1196

                                נכתב על מישהי שהתאבדה בגלל שהרסו לה תחיים ....

                                ביום שאיבדתי ת'עצמי
                                אנשים חשבו
                                שאז מתתי...
                                אבל לא שיערו
                                שהחיים שלי נגמרו
                                ביום הזה
                                שזה קרה
                                ביום שהרסו לי תחיים
                                אפילו תעצמות
                                נכנסתי לטיפולים
                                חשבו שאני משוגעת
                                דיברו אלי
                                כאילו אני לא שומעת
                                ניסו להחיות אותי
                                חייכו אלי כאילו אני ילדה
                                חשבו שככה אני יוכל להיות גיבורה
                                להתעלות ממה שקרה
                                לשכוח מהחויה
                                אבל לא הבינו
                                שהם חייכו לגופה
                                צחקו לגוויה
                                תמוות אני לא בחרתי בעצמי
                                רצחו אותי
                                השאירו לי
                                רק לקחת את העניבה
                                ולעשות חניקה
                                מתה מבושה
                                מהמשפחה
                                הם חושבים שאני אשמה
                                חושבים שהיתה לי בחירה
                                מצטערת
                                להיות הזאתי שמאתגרת
                                הזאתי שברע בוחרת
                                אבל לא אנילא טועה
                                גם לא אצלי האשמה
                                מתגעגעת
                                וכואבת עליכם
                                תודה על שנות האהבה שלכם

                                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • יעל ק.י מנותק
                                  יעל ק.י מנותק
                                  יעל ק.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                  #1197

                                  ישבתם פעם על אדן המרפסת באיזה רבע למליון בלילה?! :

                                  למה בלילה:

                                  על מה המלאכים 
                                  חושבים בלילה
                                  כשהם רואים אותי רוויה
                                  בוכה בלי דמעות
                                  עצורה

                                  על מה הרוחות
                                  מתעקשות בלילה
                                  כשהן נושבות חזק 
                                  פורצות אל חדרי בסערה
                                  מייבשות את גרוני שנשנק

                                  על מה החלומות
                                  מתלוצצים בלילה
                                  כשאני סוף סוף נופלת שדודה
                                  מחבקת כרית מתפוררת
                                  משתדלת לא להבהל מעוד חלום רע

                                  על מה המחשבות 
                                  חופרות בלילה
                                  כשהראש שלי כבר פחות בפעולה?
                                  האם גם אז הן ממלאות תרשימים 
                                  של אילו הייתי עושה אחרת אז מה?!

                                  על מה הילד שם על המדרכה
                                  מסתכל בלילה
                                  מילא אני- שנתי ממני והלאה
                                  אבל למה גם הוא צריך להתחבט
                                  לשבת בין שמיכה לרוחות
                                  ולריב עם הלילה?!


                                  יעל#

                                  יש דלת, ויש חלון,
                                  ויש חור גדול שאין לו שם,
                                  ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  15
                                  • TALYT מנותק
                                    TALYT מנותק
                                    TALY
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                    #1198

                                    את האראלים נצחו מצוקים
                                    מי אותנו משבר כזה יקים
                                    נשבה ארון האלוקים
                                    כדלים רשים ועשוקים
                                    את האובדן הגדול מבכים
                                    עת רדת החשיכה והאורות מחוקים
                                    זכרונות בליבנו חקוקים
                                    מקום בלב הם מנקים
                                    מי יתן ותמשנו ממים עמוקים
                                    ותפציע הגאולה שלה אנחנו מקווים ומחכים

                                    #טלי

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      #1199

                                      אבא
                                      למה לקחת לנו ת'אור היחיד
                                      לוקח אליך את הטובים
                                      לקחת לנו תיד
                                      שהחזיקה אותנו בקשיים
                                      אבא אינלי מילים
                                      יוצא לי רק שברים
                                      אבא הכאב עצור
                                      הדמעות יוצרות מבול
                                      התיתמנו אנחנו לבד
                                      בלי אפחד..
                                      שיהיה איתנו
                                      בקשיים שלנו
                                      שיברך אותנו
                                      שרע לנו
                                      אבא למה
                                      אני עדין לא מבינה
                                      אני בטוחה
                                      שזה לטובה
                                      אבל אולי נשאל
                                      בשביל מה
                                      אולי בשביל שנזכור אותך
                                      אולי זה מקרב אותנו אליך
                                      אולי כדי שנזכור שזה רק אתה
                                      שיכול
                                      לע אבא זה לא הגינו
                                      הוא נפטר זה היה פתאומי
                                      אבא זה עצוב
                                      נכון שאתה עושה לנו רק טוב?!
                                      אבל איך אפשר לראות
                                      בתוך כל המכאוב
                                      אבא תהייה איתנו
                                      אנחנו לבד
                                      נשארנו ללא אב
                                      רק עם כאב
                                      בתוך היד
                                      נמאס לנו לאבד
                                      אנחנו רוצים
                                      להרגיש מוגנים
                                      ורק איתך יש את אותה ההרגשה
                                      אבא כואב לנו
                                      ניצחו אראלים
                                      את המצוקים
                                      היתה מלחמה
                                      בין העליונים לתחתונים
                                      והגיעו להחלטה שצריכים אותך במרומים
                                      תודה על שנות ההנהגה
                                      תודה שהייתה לנו סככה
                                      מה נעשה עכשו
                                      אוי נא לנו
                                      בגלל חטאנו...
                                      נלקח ממנו ארון הקודש
                                      במקום אש
                                      של קדושה
                                      נהיה לנו עשן
                                      של מבוכה
                                      מתים מבושה
                                      בגללנו אתה לא נמצא ...
                                      אילה😭

                                      ת.נ.צ.ב.ה חכם שלום כהן בן טופחה מלכה
                                      ואייי זה כאב לונרמליי כתבתי אתזה עם עינים אדומותת 💔😭

                                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • נעמי16נ מנותק
                                        נעמי16נ מנותק
                                        נעמי16
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                                        #1200

                                        אוקיי....אז זה השיר הראשון שאני מעלה לאתר (ובכלל אני די "ירוקה" בקטע של שירים וכו') התלבטתי אם להעלות אותו אבל כמה חבר'ה מקסימים מהפורום עשו לי חשק להעלות שיר אז מוקדש להם ולכל מי שמזדהה עם התחושות.....

                                        באמת שאני-
                                        רוצה וכוספת
                                        מנסה ושואפת
                                        אך המציאות באלגנטיות את הקלפים טורפת.

                                        שאיפות ומטרות נעולות בכספת
                                        שאננות שעוטפת
                                        שגרה ששוטפת
                                        ונשמה שבכאב צועקת, נטרפת.

                                        החסר מתרחב,בתשוקה מוצפת
                                        אחרי דמיונות ומים מלוחים רודפת
                                        ובסוף היום ,דמעות נוטפת
                                        שוכבת לבד,מאכזבה מעולפת.

                                        הלוואי שיגיע היום שאחליט שאני-
                                        מפסיקה את הטרפת
                                        את השכבות מקלפת
                                        בכמיהת אמת נעטפת
                                        בצל ידך אבא אוהב,מצטנפת.

                                        יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                                        חברונע'רס מוזיקלייםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        23
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1201

                                          השיר נכתב לכל הילדים בעולם שרוצים לפגוע בעצם כי לא מוצאים אהבה....

                                          פגיעה עצמית
                                          כמעט והתאבדות
                                          שונאת את עצמי
                                          והכל כאילו קשור
                                          מוצאת הרבה פעמים
                                          סיבות לבכות
                                          מחפשת את האור שלפעמים
                                          והכל שחור
                                          מחפשת את המשהו
                                          שיאיר לי תחיים
                                          ויתן לי סיבה
                                          להמשיך להילחם
                                          מחפשת את המישהו
                                          שיבוא וינחם
                                          שיראה לי
                                          שפגיעה עצמית
                                          זה הדבר הכי כואב
                                          בזמן שמחפשת
                                          מישהו
                                          שכן אותי אוהב....
                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול