דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

    המחשבות הורגות
    בורחת למחשב
    לשירים
    רק לא לחשוב

    רוצה את השקט
    רוצה את השלווה
    רוצה את הרוגע הנפשי
    רוצה להפסיק לפחד

    ועכשיו
    אני מחפשת אותך אבא
    תן לי להרגיש קרובה
    תן לי להרגיש את החיבוק שלך
    תן לי להרגיש את האהבה שלך

    LOVE MEL מנותק
    LOVE MEL מנותק
    LOVE ME
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
    #1177
    פוסט זה נמחק!
    תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • LOVE MEL LOVE ME

      פוסט זה נמחק!

      תהילה  כהן 0ת מנותק
      תהילה  כהן 0ת מנותק
      תהילה כהן 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1178
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • TALYT מנותק
        TALYT מנותק
        TALY
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1179

        לפעמים מרגישים מבולבלים ולא מוצאים תכלית
        אבל כדאי תמיד לזכור שיש לנו מתנה ביד וזו התפילה
        שיש לה כח אדיר.....

        אין כבר כוחות
        שמישהו יקח ממני את המושכות
        בלגן ברגשות
        המחשבות רק מחלישות
        מחפשת משענת שתהיה לי נחמה
        שתחזיר אותי לפינה החמה
        נופלת ומנסה
        קמה ושוב הריסה
        עוד קצת ואני מוצאת
        עם השברים מתמודדת ויוצאת
        אל התקווה אל התפילה
        שבשבילי מהווה סולם מכל בור ונפילה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1180

          רוצה להיות שמחה
          פליז אבא בבקשה
          רוצה להעיף תעצב
          מנצח אותי הכאב
          ואני מכניסה לעצמי
          להאמין ביכולת שלי
          אבל אבא
          לא הולך לי
          איך זה נהיה
          יש איזשהו נוסחה
          להיות בשמחה
          תגלה לי אבא בבקשה
          אני צריכה שתחזיק לי ...
          כי אינמצב שאני ממשיכה לבד..
          אבא
          אתה אמרת להיות בשמחה
          אז למה אצלי זאת ממש מחלה
          קשה
          שמחמירה
          מדקה לדקה
          אז אבאא בבקשה
          תתן לי שמחה
          יותר נכון אמונה ...
          אילה💔

          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1181

            לפני 18 שנה
            הגעתי לעולם
            לפני 18 שנה
            הייתי תינוקת כמו כולן
            לפני 18 שנה
            לא ידעתי מי אני
            לפני 18 שנה
            לא הכרתי את עצמי
            רציתי לומר
            תודה למלך העולם
            שהגעתי לכאן
            ועברתי כמו כולם
            מכשולים, קשיים
            נלחמתי עם היצרים
            ידעתי מה מותר
            ומה אסור
            מה שחור
            ומה לבן
            עברתי את הדרך
            הבנתי במה יש ערך
            עברת איתי הכל
            בכית איתי
            גם ללא קול
            מבקשת ממך
            שתמיד אהיה מאושרת
            גם בפנים
            אעריך את עצמי
            ואת הטוב אפנים
            18 שנה
            היית איתי יד ביד
            מתפללת שזה ימשיך
            לעד
            תודה על 18 שנים
            יפות ונפלאות
            תודה לך
            על כל הכישורנות
            וגם הכישלונות
            כי אני קמה תמיד
            מהנפילות
            ומעריכה את
            החסדים והטובות
            תודה אבוש
            על 18 שנים
            מתפללת ומייחלת
            עד 120
            לחיים טובים
            ומאושרים
            שיש יום הולדת
            מבינים את החיים
            שעוד שנה
            זה רק ניסים
            יום הולדת שמח
            מאחלת לעצמי
            שאשאר תמיד
            מי שאני!
            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • אין על מוזיקהא מנותק
              אין על מוזיקהא מנותק
              אין על מוזיקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
              #1182

              (אף פעם לא באמת הבנתי מה זה מה שמדברים על הענין ששיר בא מ'השראה'
              עד עכשיו..
              אז לצערי ההשראה שלי היתה הפעם עצובה, האסון שקרה אתמול עם הבחור שטבע בכינרת ...
              לא באמת תכננתי לרשום אבל פשוט יצא משהו קצר מהלב אז זרמתי.. )

              עצב, שכול שאין כדוגמתו
              אובדן שאין דומה לו
              עוד נשמה זכה שעזבה את העולם ביעף
              עוד פרח שקמל בחטף

              זוג הורים שנהפכים לשכולים
              אחים, אחיות מרוסקים ושבורים
              מעגל מורחב של משפחה וידידים
              שמבכים ויתאבלו לכל החיים!

              איך? אני שואלת
              למה? אני זועקת
              על עוד כמה אסונות נצטרך לשמוע?
              על עוד כמה טרגדיות נצטרך לדמוע?

              די, אמור לצרותנו דיי
              עייפנו כבר, הכוח נגמר
              אנא , תן לנו לראות בקרוב כבר את-
              והריקותי לכם ברכה עד בלי די...

              זה שיר ראשון שלי ואני לא באמת מבינה בכתיבה אז אם אני מנמיכה פה את הרמה של הנושא מצטערת..
              בכל מקרה אני לא חושבת שיצאו לי עוד שירים ככה שהכל טוב 😉
              מקווה שלא יהיו עוד השראות עצובות , אמן!!

              טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              14
              • TALYT מנותק
                TALYT מנותק
                TALY
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1183

                זה טוב לי
                אני יודעת גם מאמינה
                אבל לא תמיד מרגישה
                בחיים יש גם איזורים חשוכים
                נראים מאיימים מפחידים
                מחפשת מי הולך איתי
                מביטה בכף ידי
                ונרגעת
                הלוא היא מונחת בכף ידו
                המגע מלטף
                ובחום אותי הוא עוטף

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • יעל ק.י מנותק
                  יעל ק.י מנותק
                  יעל ק.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                  #1184

                  מותר:(?!)

                  מתה- ללכת
                  על ביציים 
                  מתהלכת
                  עוד שיר עצוב מנגנת
                  ונקרע עוד מיתר

                  מתה- לסגת
                  אחוות מתים בי
                  מסגסגת 
                  עוד ילדה בודדת
                  מחפשת שטויות בניכר

                  מתה- לדעת
                  לכל האשליות
                  מודעת
                  ועדיין ממשיכה לחפש נחמה בעוד צלחת
                  והכאב כמה צפוי- לא נגמר

                  מתה-לגעת
                  ועוד זריחה יורדת
                  מתגעגעת
                  ועדיין לא בא מי שאמר שיביא לי לקחת
                  כמה אורות ותקווה למחר

                  מתה-לעטוף 
                  עמוק בתקווה את גלימת הדיכאון 
                  שעוטפת
                  ובאמצע הקיץ לברוא שלכת
                  להציף את הכל ולא לטבוע ברשת

                  מתה לבכות,
                  אך כמו תמיד -
                  אוזניה מייללת
                  לאוזן חזק תוחבת 
                  וממשיכה לחשוב שאני צודקת
                  שלבלוע דמעות זה מותר---


                  יעל#

                  יש דלת, ויש חלון,
                  ויש חור גדול שאין לו שם,
                  ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                    #1185

                    קטע שחברה כתבה וביקשה לפרסם בתקווה שיחזק וידבר אל כל אחד ואחד..

                    ד' בחר בי
                    כן בי,
                    מכל העולם
                    מכל הארץ
                    מכל האנשים בשכונה
                    מכל המשפחה הרחבה
                    בקיצור-
                    מכל הנשמות שסביבי
                    רק בי הוא בחר
                    לְאַתְגֵּר.
                    להעמיד אותי מול הניסיון
                    רק בי,
                    כי הוא סומך עליי!
                    הוא יודע ת'אמת,
                    והוא כאילו אומר:
                    "רק את מסוגלת לעמוד בזה
                    רק לך נתתי את הכוחות
                    כי לא נותנים לאדם ניסיון שלא יוכל לעמוד בו!!!
                    אז, את חזקה
                    יש בך עוצמות!!
                    תעריכי!"
                    זה מה שאני שומעת ממנו:)
                    ואם כך הוא, אזי אשתדל!
                    אתן את כל כולי!
                    לא אאכזב אותו, את אבא שלי!!

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1186

                      מי אני
                      לא מכירה תעצמי
                      אני גדולה
                      או ילדה
                      שהתבגרה
                      לפני זמנה
                      מנסה להיות טובה
                      אולי זה פשוט ענין של מזל
                      לחיות מתוסכל
                      עצבנית על עצמי
                      כואבת בגללי
                      מנפחת תכאב
                      על כתב
                      כותבת..
                      ומוחקת..
                      אולי זה לא באמת מה שאני עוברת?
                      פתאום אני מבטאת מה שאני מרגישה
                      נשמע לי מוזר מרגישה ילדה
                      מוכה...
                      וכמו איזה שוטה
                      מטילת בין המחשבות
                      ודואגת
                      למה שלא צריך לקרות...

                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • יעל ק.י מנותק
                        יעל ק.י מנותק
                        יעל ק.
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                        #1187

                        מגיע לך לאכול
                        תאכלי
                        תאכלי את כל הפחדים
                        את כל הדאגות
                        תאכלי אותם בלי מלח
                        פזרי מעליהם פלפל לבן
                        כסי אותם באמונה
                        שמגיע לך
                        את כל הטוב שבעולם
                        תני להם להיות
                        אך אל תתני להם להשאר---


                        יעל#

                        יש דלת, ויש חלון,
                        ויש חור גדול שאין לו שם,
                        ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1188

                          קוראת את העבר
                          גם אם היה מעט מר
                          קוראת את המכתבים שלנו
                          אחת לשנייה
                          ואיך כל זה נגמר בשנייה
                          דמעות זולגות מעיני
                          המכתבים נופלים מידי
                          זורקת אותם לאשפה
                          למחוק את כל מה שהיה
                          הכאב מתחיל להגיע
                          אבל אני לא יתן לו להופיע
                          וללב להפריע
                          עברתי כבר הכל
                          והרבה בלעדיה
                          למה פתאום הכל צף
                          ונזכרת בעיניה
                          שהחזיקה לי את היד
                          שלא אמעד
                          ונשארתי לבד
                          עם המכתבים
                          ביד....
                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          13
                          • מיליםמ מנותק
                            מיליםמ מנותק
                            מילים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1189

                            עכשיו
                            זוכר איך הייתי אז
                            מלאה כמו ענן בחורף
                            כמו רימון אדום עם כתר
                            כמו פוך אמיתי שיצא מהמפעל
                            היה בי הרבה כל כך
                            והוספתי לי עוד

                            זוכר מה היה אחר כך
                            התרוקנתי כמו גשם מענן
                            כמו רימון אחרי הדפיקות
                            כמו שמיכה שחגגה יובל
                            היה בי כלום כזה
                            שהגדלתי אותו עוד

                            רואה אותי עכשיו
                            מסתכלת על שמים של קיץ
                            תולשת דפים מלוח שנה
                            מחפשת שמיכה הגיונית ללילה
                            מנסה לעשות משהו
                            שיגרום לי להתחיל

                            רואה אותי עכשיו?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • אין על מוזיקהא מנותק
                              אין על מוזיקהא מנותק
                              אין על מוזיקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                              #1190

                              אוקי, זה 'שיר' שקצת שונה מהנוף הרגיל פה...
                              חושבת שהרבה יזדהו איתו..

                              לא אבא, לא עוד הפעם
                              זה לא יכול להיותת
                              הגוף צועק למנוחה, העיניים אדומות
                              בבקשה, מה ביקשתי, מנוחה בלי הפסקות

                              עם כל הכאב שבדבר התרוממתי , התגברתי , והלכתי
                              לקבור אותו
                              לקבור , על אף שהכיר את קולי הכי מקרוב
                              לקבור , על אף שהחזקתיו בידיי הכי הרבה עלי אדמות
                              לקבור, הכי עמוק שרק אפשר , בלי הגיון.
                              לקבור אותו ביחד עם כל חלומותי שירדו לטמיון...

                              תנועותי מלאות כעס, תסכול
                              מהירות, אך מלאות בלבול
                              רק רוצה להצליח את המלאכה באופן בהול
                              פשוט לקבור, לא לערב אף שיקול...

                              לקבור את מי שהעיר אותי בבהלה מהשינה
                              לקבור את החמוד שצלצל בשבת בבוקר כי היתה לו התראה
                              לקבור את הפלאפון שלי בההרי כיסויים ושמיכות
                              ולסיום לחזור למיטתי ולשינה בתסכול לחכות
                              😠

                              אין כמו שילוב של תסכול ועייפות כדי ליצור שיר טוב 😂

                              טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              17
                              • שיר נולדש מנותק
                                שיר נולדש מנותק
                                שיר נולד
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                                #1191

                                אם רק תדע
                                שזו מתנה
                                הכי גדולה
                                להיות אתה
                                בעצמך

                                כבר לא תשקע בחול ותוותר
                                לא תרים ידיים ותיחלש
                                כבר לא תשבור גלים ותישבר
                                כמו עולם הפוך כמעט עוור
                                אם רק תדע--
                                אז
                                תאהב את עצמך
                                תהיה שלם בפנים
                                כך תראה את עולמך
                                והוא יסביר לך פנים
                                ...

                                תמרח חיוך על הפנים
                                וכמו מראה יחזרו חיוכים
                                תאמר תודה לאלוקים
                                תכיר טובה לאנשים
                                וכך תחייה את החיים
                                ב נ ע י מ י ם

                                ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                                הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                13
                                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  #1192

                                  זהוו נגמרו לי הכוחות
                                  הידיים שלי כבר לא על המושכות
                                  רוצה לבעוט בהכל
                                  לא סומכת על אפחד
                                  רוצה לזרוק ת'כל
                                  לא רוצה ת'ביחד
                                  לא רוצה ת'לבד
                                  רוצה שיפסיקו לדאוג לי
                                  יתנו לי לחשוב לבדי
                                  נמאס לי מעצמי
                                  למה אני כזאת
                                  עם תאוות
                                  למה אני לא ילדה טובה
                                  כמו האלה שגרות בשכונה
                                  עושה לעצמי מבצע
                                  כמה זמן יקח עד שאכנע
                                  ואפרוק הכל
                                  ואכנס לבור..
                                  אילה💔

                                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  19
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1193

                                    שיר שנכתב לכל הנערות והנערים שעוברים דברים לא עלינו ואין אף אחד שיעזור להם.....
                                    לא עלי!

                                    כואב לי
                                    רע לי
                                    אין לי חשק לחיות
                                    כל לילה מגיעות הדמעות
                                    חשבתם שאני באורות
                                    לא ראיתם תזוועות
                                    תסיוטים בלילות
                                    שלקחו אותי בידיים
                                    הכאיבו לי כפליים
                                    הכניסו לי חומרים
                                    שלא אהיה בהכרה
                                    עשו לי כל מה
                                    שמתחשק להם
                                    הייתי הבובה שלהם
                                    כמה רוע יש בעולם
                                    כמה אכזריות
                                    יכולה להיות בבן אדם
                                    להתעלל בילדה
                                    להרוס לה תחיים
                                    תוך שניה
                                    להרוג את הבפנים
                                    ואתם חשבתם
                                    שאני סתם בדיכאון
                                    אתם חשבתם
                                    שבכוונה אני רוצה לישון
                                    לא ראיתם
                                    מה אני עוברת
                                    זה דבר
                                    שלאף אחד לא מספרת
                                    סבלתי לבד
                                    עד שהגיע הרגע
                                    שסיימתי את החיים
                                    תקראו את הדף הזה
                                    אחרי שתקברו אותי
                                    ותבכו עלי
                                    אולי אחרי זה
                                    תרחמו עלי
                                    אני מבקשת סליחה
                                    והבקשה האחרונה
                                    אל תשפטו לעולם בן אדם
                                    תכנסו ללב שלו
                                    ואז תחשבו כמו כולם
                                    כי אחרי שתבינו
                                    מה הוא עובר
                                    לעולם לא תעזבו אותו
                                    ברגעי משבר...
                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    14
                                    • משורר מבולבלמ מנותק
                                      משורר מבולבלמ מנותק
                                      משורר מבולבל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                      #1194

                                      ניתוח לב פתוח

                                      השקט צעק לא זעה הרוח
                                      עוד יום חלף על המיטה סרוח
                                      המכבש עבר הוא כבר מרוח
                                      מחשבות מעיקות זוכות לאירוח

                                      בראש דוהרות מחשבות אין פיקוח
                                      אלף צדדים מי יכריע בויכוח
                                      מחשבה סוררת מנפנפת בקלף מיקוח
                                      כשתשכך המלחמה יצעקו-אַח

                                      והוא יושב לו בצד זנוח
                                      מחפש עבורו מקום- מקום הינוח
                                      מודר מהסעודה, ללא ספק מהקינוח
                                      משתוקק לרגיעה רוצה קצת לנוח

                                      פתאום הוא בקע, השקט המתוח
                                      מוכן להאמין בכל- גם בעולם שטוח
                                      הדממה כה ברורה הלב רתוח
                                      הגיע הזמן לניתוח לב פתוח!!!

                                      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                      סימן שהשמש שוקעת!
                                      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      14
                                      • TALYT מנותק
                                        TALYT מנותק
                                        TALY
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                        #1195

                                        כן זה אני כאן
                                        באה אלייך
                                        מחפשת עיניים טובות
                                        שהיו לי כל הדרך
                                        ועכשיו הם כבר חומקות
                                        לאיפה כל הטוב הזה ברח
                                        המקום של שתינו על ידי הבדידות נכבש
                                        ואין לי כבר כח
                                        להתאכזב כל פעם מחדש
                                        לקוות ולחכות אולי זה נגמר
                                        ולראות את הכל מתנפץ באוייר
                                        לעוף אחרי השברים ולתפוס אחד
                                        אך הוא פוצע והיד מדממת
                                        ביחד עם הלב

                                        הלוואי ויקרעו כבר כל המסיכות
                                        ושוב תני את ידך בידי
                                        הלוואי וישברו כל המחיצות
                                        ושוב ארגיש את ליבך כאן איתי
                                        הלוואי ויתפרק לו המטען העמוס
                                        והעבר יחזור וימלא לנו את העתיד בורוד

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1196

                                          נכתב על מישהי שהתאבדה בגלל שהרסו לה תחיים ....

                                          ביום שאיבדתי ת'עצמי
                                          אנשים חשבו
                                          שאז מתתי...
                                          אבל לא שיערו
                                          שהחיים שלי נגמרו
                                          ביום הזה
                                          שזה קרה
                                          ביום שהרסו לי תחיים
                                          אפילו תעצמות
                                          נכנסתי לטיפולים
                                          חשבו שאני משוגעת
                                          דיברו אלי
                                          כאילו אני לא שומעת
                                          ניסו להחיות אותי
                                          חייכו אלי כאילו אני ילדה
                                          חשבו שככה אני יוכל להיות גיבורה
                                          להתעלות ממה שקרה
                                          לשכוח מהחויה
                                          אבל לא הבינו
                                          שהם חייכו לגופה
                                          צחקו לגוויה
                                          תמוות אני לא בחרתי בעצמי
                                          רצחו אותי
                                          השאירו לי
                                          רק לקחת את העניבה
                                          ולעשות חניקה
                                          מתה מבושה
                                          מהמשפחה
                                          הם חושבים שאני אשמה
                                          חושבים שהיתה לי בחירה
                                          מצטערת
                                          להיות הזאתי שמאתגרת
                                          הזאתי שברע בוחרת
                                          אבל לא אנילא טועה
                                          גם לא אצלי האשמה
                                          מתגעגעת
                                          וכואבת עליכם
                                          תודה על שנות האהבה שלכם

                                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול