דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • LOVE MEL LOVE ME

    פוסט זה נמחק!

    תהילה  כהן 0ת מנותק
    תהילה  כהן 0ת מנותק
    תהילה כהן 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1178
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • TALYT מנותק
      TALYT מנותק
      TALY
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1179

      לפעמים מרגישים מבולבלים ולא מוצאים תכלית
      אבל כדאי תמיד לזכור שיש לנו מתנה ביד וזו התפילה
      שיש לה כח אדיר.....

      אין כבר כוחות
      שמישהו יקח ממני את המושכות
      בלגן ברגשות
      המחשבות רק מחלישות
      מחפשת משענת שתהיה לי נחמה
      שתחזיר אותי לפינה החמה
      נופלת ומנסה
      קמה ושוב הריסה
      עוד קצת ואני מוצאת
      עם השברים מתמודדת ויוצאת
      אל התקווה אל התפילה
      שבשבילי מהווה סולם מכל בור ונפילה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1180

        רוצה להיות שמחה
        פליז אבא בבקשה
        רוצה להעיף תעצב
        מנצח אותי הכאב
        ואני מכניסה לעצמי
        להאמין ביכולת שלי
        אבל אבא
        לא הולך לי
        איך זה נהיה
        יש איזשהו נוסחה
        להיות בשמחה
        תגלה לי אבא בבקשה
        אני צריכה שתחזיק לי ...
        כי אינמצב שאני ממשיכה לבד..
        אבא
        אתה אמרת להיות בשמחה
        אז למה אצלי זאת ממש מחלה
        קשה
        שמחמירה
        מדקה לדקה
        אז אבאא בבקשה
        תתן לי שמחה
        יותר נכון אמונה ...
        אילה💔

        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1181

          לפני 18 שנה
          הגעתי לעולם
          לפני 18 שנה
          הייתי תינוקת כמו כולן
          לפני 18 שנה
          לא ידעתי מי אני
          לפני 18 שנה
          לא הכרתי את עצמי
          רציתי לומר
          תודה למלך העולם
          שהגעתי לכאן
          ועברתי כמו כולם
          מכשולים, קשיים
          נלחמתי עם היצרים
          ידעתי מה מותר
          ומה אסור
          מה שחור
          ומה לבן
          עברתי את הדרך
          הבנתי במה יש ערך
          עברת איתי הכל
          בכית איתי
          גם ללא קול
          מבקשת ממך
          שתמיד אהיה מאושרת
          גם בפנים
          אעריך את עצמי
          ואת הטוב אפנים
          18 שנה
          היית איתי יד ביד
          מתפללת שזה ימשיך
          לעד
          תודה על 18 שנים
          יפות ונפלאות
          תודה לך
          על כל הכישורנות
          וגם הכישלונות
          כי אני קמה תמיד
          מהנפילות
          ומעריכה את
          החסדים והטובות
          תודה אבוש
          על 18 שנים
          מתפללת ומייחלת
          עד 120
          לחיים טובים
          ומאושרים
          שיש יום הולדת
          מבינים את החיים
          שעוד שנה
          זה רק ניסים
          יום הולדת שמח
          מאחלת לעצמי
          שאשאר תמיד
          מי שאני!
          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • אין על מוזיקהא מנותק
            אין על מוזיקהא מנותק
            אין על מוזיקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
            #1182

            (אף פעם לא באמת הבנתי מה זה מה שמדברים על הענין ששיר בא מ'השראה'
            עד עכשיו..
            אז לצערי ההשראה שלי היתה הפעם עצובה, האסון שקרה אתמול עם הבחור שטבע בכינרת ...
            לא באמת תכננתי לרשום אבל פשוט יצא משהו קצר מהלב אז זרמתי.. )

            עצב, שכול שאין כדוגמתו
            אובדן שאין דומה לו
            עוד נשמה זכה שעזבה את העולם ביעף
            עוד פרח שקמל בחטף

            זוג הורים שנהפכים לשכולים
            אחים, אחיות מרוסקים ושבורים
            מעגל מורחב של משפחה וידידים
            שמבכים ויתאבלו לכל החיים!

            איך? אני שואלת
            למה? אני זועקת
            על עוד כמה אסונות נצטרך לשמוע?
            על עוד כמה טרגדיות נצטרך לדמוע?

            די, אמור לצרותנו דיי
            עייפנו כבר, הכוח נגמר
            אנא , תן לנו לראות בקרוב כבר את-
            והריקותי לכם ברכה עד בלי די...

            זה שיר ראשון שלי ואני לא באמת מבינה בכתיבה אז אם אני מנמיכה פה את הרמה של הנושא מצטערת..
            בכל מקרה אני לא חושבת שיצאו לי עוד שירים ככה שהכל טוב 😉
            מקווה שלא יהיו עוד השראות עצובות , אמן!!

            טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            14
            • TALYT מנותק
              TALYT מנותק
              TALY
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1183

              זה טוב לי
              אני יודעת גם מאמינה
              אבל לא תמיד מרגישה
              בחיים יש גם איזורים חשוכים
              נראים מאיימים מפחידים
              מחפשת מי הולך איתי
              מביטה בכף ידי
              ונרגעת
              הלוא היא מונחת בכף ידו
              המגע מלטף
              ובחום אותי הוא עוטף

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • יעל ק.י מנותק
                יעל ק.י מנותק
                יעל ק.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                #1184

                מותר:(?!)

                מתה- ללכת
                על ביציים 
                מתהלכת
                עוד שיר עצוב מנגנת
                ונקרע עוד מיתר

                מתה- לסגת
                אחוות מתים בי
                מסגסגת 
                עוד ילדה בודדת
                מחפשת שטויות בניכר

                מתה- לדעת
                לכל האשליות
                מודעת
                ועדיין ממשיכה לחפש נחמה בעוד צלחת
                והכאב כמה צפוי- לא נגמר

                מתה-לגעת
                ועוד זריחה יורדת
                מתגעגעת
                ועדיין לא בא מי שאמר שיביא לי לקחת
                כמה אורות ותקווה למחר

                מתה-לעטוף 
                עמוק בתקווה את גלימת הדיכאון 
                שעוטפת
                ובאמצע הקיץ לברוא שלכת
                להציף את הכל ולא לטבוע ברשת

                מתה לבכות,
                אך כמו תמיד -
                אוזניה מייללת
                לאוזן חזק תוחבת 
                וממשיכה לחשוב שאני צודקת
                שלבלוע דמעות זה מותר---


                יעל#

                יש דלת, ויש חלון,
                ויש חור גדול שאין לו שם,
                ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננה
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                  #1185

                  קטע שחברה כתבה וביקשה לפרסם בתקווה שיחזק וידבר אל כל אחד ואחד..

                  ד' בחר בי
                  כן בי,
                  מכל העולם
                  מכל הארץ
                  מכל האנשים בשכונה
                  מכל המשפחה הרחבה
                  בקיצור-
                  מכל הנשמות שסביבי
                  רק בי הוא בחר
                  לְאַתְגֵּר.
                  להעמיד אותי מול הניסיון
                  רק בי,
                  כי הוא סומך עליי!
                  הוא יודע ת'אמת,
                  והוא כאילו אומר:
                  "רק את מסוגלת לעמוד בזה
                  רק לך נתתי את הכוחות
                  כי לא נותנים לאדם ניסיון שלא יוכל לעמוד בו!!!
                  אז, את חזקה
                  יש בך עוצמות!!
                  תעריכי!"
                  זה מה שאני שומעת ממנו:)
                  ואם כך הוא, אזי אשתדל!
                  אתן את כל כולי!
                  לא אאכזב אותו, את אבא שלי!!

                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                  שומע נסתרות הלב 💜

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1186

                    מי אני
                    לא מכירה תעצמי
                    אני גדולה
                    או ילדה
                    שהתבגרה
                    לפני זמנה
                    מנסה להיות טובה
                    אולי זה פשוט ענין של מזל
                    לחיות מתוסכל
                    עצבנית על עצמי
                    כואבת בגללי
                    מנפחת תכאב
                    על כתב
                    כותבת..
                    ומוחקת..
                    אולי זה לא באמת מה שאני עוברת?
                    פתאום אני מבטאת מה שאני מרגישה
                    נשמע לי מוזר מרגישה ילדה
                    מוכה...
                    וכמו איזה שוטה
                    מטילת בין המחשבות
                    ודואגת
                    למה שלא צריך לקרות...

                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • יעל ק.י מנותק
                      יעל ק.י מנותק
                      יעל ק.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                      #1187

                      מגיע לך לאכול
                      תאכלי
                      תאכלי את כל הפחדים
                      את כל הדאגות
                      תאכלי אותם בלי מלח
                      פזרי מעליהם פלפל לבן
                      כסי אותם באמונה
                      שמגיע לך
                      את כל הטוב שבעולם
                      תני להם להיות
                      אך אל תתני להם להשאר---


                      יעל#

                      יש דלת, ויש חלון,
                      ויש חור גדול שאין לו שם,
                      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1188

                        קוראת את העבר
                        גם אם היה מעט מר
                        קוראת את המכתבים שלנו
                        אחת לשנייה
                        ואיך כל זה נגמר בשנייה
                        דמעות זולגות מעיני
                        המכתבים נופלים מידי
                        זורקת אותם לאשפה
                        למחוק את כל מה שהיה
                        הכאב מתחיל להגיע
                        אבל אני לא יתן לו להופיע
                        וללב להפריע
                        עברתי כבר הכל
                        והרבה בלעדיה
                        למה פתאום הכל צף
                        ונזכרת בעיניה
                        שהחזיקה לי את היד
                        שלא אמעד
                        ונשארתי לבד
                        עם המכתבים
                        ביד....
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        13
                        • מיליםמ מנותק
                          מיליםמ מנותק
                          מילים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1189

                          עכשיו
                          זוכר איך הייתי אז
                          מלאה כמו ענן בחורף
                          כמו רימון אדום עם כתר
                          כמו פוך אמיתי שיצא מהמפעל
                          היה בי הרבה כל כך
                          והוספתי לי עוד

                          זוכר מה היה אחר כך
                          התרוקנתי כמו גשם מענן
                          כמו רימון אחרי הדפיקות
                          כמו שמיכה שחגגה יובל
                          היה בי כלום כזה
                          שהגדלתי אותו עוד

                          רואה אותי עכשיו
                          מסתכלת על שמים של קיץ
                          תולשת דפים מלוח שנה
                          מחפשת שמיכה הגיונית ללילה
                          מנסה לעשות משהו
                          שיגרום לי להתחיל

                          רואה אותי עכשיו?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • אין על מוזיקהא מנותק
                            אין על מוזיקהא מנותק
                            אין על מוזיקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                            #1190

                            אוקי, זה 'שיר' שקצת שונה מהנוף הרגיל פה...
                            חושבת שהרבה יזדהו איתו..

                            לא אבא, לא עוד הפעם
                            זה לא יכול להיותת
                            הגוף צועק למנוחה, העיניים אדומות
                            בבקשה, מה ביקשתי, מנוחה בלי הפסקות

                            עם כל הכאב שבדבר התרוממתי , התגברתי , והלכתי
                            לקבור אותו
                            לקבור , על אף שהכיר את קולי הכי מקרוב
                            לקבור , על אף שהחזקתיו בידיי הכי הרבה עלי אדמות
                            לקבור, הכי עמוק שרק אפשר , בלי הגיון.
                            לקבור אותו ביחד עם כל חלומותי שירדו לטמיון...

                            תנועותי מלאות כעס, תסכול
                            מהירות, אך מלאות בלבול
                            רק רוצה להצליח את המלאכה באופן בהול
                            פשוט לקבור, לא לערב אף שיקול...

                            לקבור את מי שהעיר אותי בבהלה מהשינה
                            לקבור את החמוד שצלצל בשבת בבוקר כי היתה לו התראה
                            לקבור את הפלאפון שלי בההרי כיסויים ושמיכות
                            ולסיום לחזור למיטתי ולשינה בתסכול לחכות
                            😠

                            אין כמו שילוב של תסכול ועייפות כדי ליצור שיר טוב 😂

                            טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            17
                            • שיר נולדש מנותק
                              שיר נולדש מנותק
                              שיר נולד
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                              #1191

                              אם רק תדע
                              שזו מתנה
                              הכי גדולה
                              להיות אתה
                              בעצמך

                              כבר לא תשקע בחול ותוותר
                              לא תרים ידיים ותיחלש
                              כבר לא תשבור גלים ותישבר
                              כמו עולם הפוך כמעט עוור
                              אם רק תדע--
                              אז
                              תאהב את עצמך
                              תהיה שלם בפנים
                              כך תראה את עולמך
                              והוא יסביר לך פנים
                              ...

                              תמרח חיוך על הפנים
                              וכמו מראה יחזרו חיוכים
                              תאמר תודה לאלוקים
                              תכיר טובה לאנשים
                              וכך תחייה את החיים
                              ב נ ע י מ י ם

                              ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                              הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                #1192

                                זהוו נגמרו לי הכוחות
                                הידיים שלי כבר לא על המושכות
                                רוצה לבעוט בהכל
                                לא סומכת על אפחד
                                רוצה לזרוק ת'כל
                                לא רוצה ת'ביחד
                                לא רוצה ת'לבד
                                רוצה שיפסיקו לדאוג לי
                                יתנו לי לחשוב לבדי
                                נמאס לי מעצמי
                                למה אני כזאת
                                עם תאוות
                                למה אני לא ילדה טובה
                                כמו האלה שגרות בשכונה
                                עושה לעצמי מבצע
                                כמה זמן יקח עד שאכנע
                                ואפרוק הכל
                                ואכנס לבור..
                                אילה💔

                                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                19
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1193

                                  שיר שנכתב לכל הנערות והנערים שעוברים דברים לא עלינו ואין אף אחד שיעזור להם.....
                                  לא עלי!

                                  כואב לי
                                  רע לי
                                  אין לי חשק לחיות
                                  כל לילה מגיעות הדמעות
                                  חשבתם שאני באורות
                                  לא ראיתם תזוועות
                                  תסיוטים בלילות
                                  שלקחו אותי בידיים
                                  הכאיבו לי כפליים
                                  הכניסו לי חומרים
                                  שלא אהיה בהכרה
                                  עשו לי כל מה
                                  שמתחשק להם
                                  הייתי הבובה שלהם
                                  כמה רוע יש בעולם
                                  כמה אכזריות
                                  יכולה להיות בבן אדם
                                  להתעלל בילדה
                                  להרוס לה תחיים
                                  תוך שניה
                                  להרוג את הבפנים
                                  ואתם חשבתם
                                  שאני סתם בדיכאון
                                  אתם חשבתם
                                  שבכוונה אני רוצה לישון
                                  לא ראיתם
                                  מה אני עוברת
                                  זה דבר
                                  שלאף אחד לא מספרת
                                  סבלתי לבד
                                  עד שהגיע הרגע
                                  שסיימתי את החיים
                                  תקראו את הדף הזה
                                  אחרי שתקברו אותי
                                  ותבכו עלי
                                  אולי אחרי זה
                                  תרחמו עלי
                                  אני מבקשת סליחה
                                  והבקשה האחרונה
                                  אל תשפטו לעולם בן אדם
                                  תכנסו ללב שלו
                                  ואז תחשבו כמו כולם
                                  כי אחרי שתבינו
                                  מה הוא עובר
                                  לעולם לא תעזבו אותו
                                  ברגעי משבר...
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  14
                                  • משורר מבולבלמ מנותק
                                    משורר מבולבלמ מנותק
                                    משורר מבולבל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                    #1194

                                    ניתוח לב פתוח

                                    השקט צעק לא זעה הרוח
                                    עוד יום חלף על המיטה סרוח
                                    המכבש עבר הוא כבר מרוח
                                    מחשבות מעיקות זוכות לאירוח

                                    בראש דוהרות מחשבות אין פיקוח
                                    אלף צדדים מי יכריע בויכוח
                                    מחשבה סוררת מנפנפת בקלף מיקוח
                                    כשתשכך המלחמה יצעקו-אַח

                                    והוא יושב לו בצד זנוח
                                    מחפש עבורו מקום- מקום הינוח
                                    מודר מהסעודה, ללא ספק מהקינוח
                                    משתוקק לרגיעה רוצה קצת לנוח

                                    פתאום הוא בקע, השקט המתוח
                                    מוכן להאמין בכל- גם בעולם שטוח
                                    הדממה כה ברורה הלב רתוח
                                    הגיע הזמן לניתוח לב פתוח!!!

                                    כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                    סימן שהשמש שוקעת!
                                    ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    14
                                    • TALYT מנותק
                                      TALYT מנותק
                                      TALY
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                      #1195

                                      כן זה אני כאן
                                      באה אלייך
                                      מחפשת עיניים טובות
                                      שהיו לי כל הדרך
                                      ועכשיו הם כבר חומקות
                                      לאיפה כל הטוב הזה ברח
                                      המקום של שתינו על ידי הבדידות נכבש
                                      ואין לי כבר כח
                                      להתאכזב כל פעם מחדש
                                      לקוות ולחכות אולי זה נגמר
                                      ולראות את הכל מתנפץ באוייר
                                      לעוף אחרי השברים ולתפוס אחד
                                      אך הוא פוצע והיד מדממת
                                      ביחד עם הלב

                                      הלוואי ויקרעו כבר כל המסיכות
                                      ושוב תני את ידך בידי
                                      הלוואי וישברו כל המחיצות
                                      ושוב ארגיש את ליבך כאן איתי
                                      הלוואי ויתפרק לו המטען העמוס
                                      והעבר יחזור וימלא לנו את העתיד בורוד

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1196

                                        נכתב על מישהי שהתאבדה בגלל שהרסו לה תחיים ....

                                        ביום שאיבדתי ת'עצמי
                                        אנשים חשבו
                                        שאז מתתי...
                                        אבל לא שיערו
                                        שהחיים שלי נגמרו
                                        ביום הזה
                                        שזה קרה
                                        ביום שהרסו לי תחיים
                                        אפילו תעצמות
                                        נכנסתי לטיפולים
                                        חשבו שאני משוגעת
                                        דיברו אלי
                                        כאילו אני לא שומעת
                                        ניסו להחיות אותי
                                        חייכו אלי כאילו אני ילדה
                                        חשבו שככה אני יוכל להיות גיבורה
                                        להתעלות ממה שקרה
                                        לשכוח מהחויה
                                        אבל לא הבינו
                                        שהם חייכו לגופה
                                        צחקו לגוויה
                                        תמוות אני לא בחרתי בעצמי
                                        רצחו אותי
                                        השאירו לי
                                        רק לקחת את העניבה
                                        ולעשות חניקה
                                        מתה מבושה
                                        מהמשפחה
                                        הם חושבים שאני אשמה
                                        חושבים שהיתה לי בחירה
                                        מצטערת
                                        להיות הזאתי שמאתגרת
                                        הזאתי שברע בוחרת
                                        אבל לא אנילא טועה
                                        גם לא אצלי האשמה
                                        מתגעגעת
                                        וכואבת עליכם
                                        תודה על שנות האהבה שלכם

                                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • יעל ק.י מנותק
                                          יעל ק.י מנותק
                                          יעל ק.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                          #1197

                                          ישבתם פעם על אדן המרפסת באיזה רבע למליון בלילה?! :

                                          למה בלילה:

                                          על מה המלאכים 
                                          חושבים בלילה
                                          כשהם רואים אותי רוויה
                                          בוכה בלי דמעות
                                          עצורה

                                          על מה הרוחות
                                          מתעקשות בלילה
                                          כשהן נושבות חזק 
                                          פורצות אל חדרי בסערה
                                          מייבשות את גרוני שנשנק

                                          על מה החלומות
                                          מתלוצצים בלילה
                                          כשאני סוף סוף נופלת שדודה
                                          מחבקת כרית מתפוררת
                                          משתדלת לא להבהל מעוד חלום רע

                                          על מה המחשבות 
                                          חופרות בלילה
                                          כשהראש שלי כבר פחות בפעולה?
                                          האם גם אז הן ממלאות תרשימים 
                                          של אילו הייתי עושה אחרת אז מה?!

                                          על מה הילד שם על המדרכה
                                          מסתכל בלילה
                                          מילא אני- שנתי ממני והלאה
                                          אבל למה גם הוא צריך להתחבט
                                          לשבת בין שמיכה לרוחות
                                          ולריב עם הלילה?!


                                          יעל#

                                          יש דלת, ויש חלון,
                                          ויש חור גדול שאין לו שם,
                                          ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          15

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול